Passatoukos Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Μετα απο 5.000χλμ,ηρθε η ωρα για εντυπωσεις. Passat 1.8 20v 125. Ta technix μπλε. Συνολικο χαμηλωμα,4.7 ποντους. Εφτασε λοιπον η στιγμη να μετανιωνω οσο δεν παει,που εμεινα 2 χρονια με sachs μαυρα. Κοστος αναρτησες ολα κομπλε,279 ευρω +50 τοποθετηση. Μολις βγηκα απο το συνεργειο πηγα υμηττο να δοκιμασω. Το αμαξι περασε αυτοματα σε αλλο level. Στριβει με σιγουρια,χωρις κλισεις,χωρις αποτομα ξεκολληματα,ουτε ακαριαια,στρωτα και πανεμορφα. Στα κλειστα κομματια θα ελεγα δεν εχειτρομερη διαφορα,μιας και λογο τεραστιου μεταξονιου,δεν βοηθαει το αμαξι κιολας. Σε μετρια κομματια με 100-120 απλα δινεις γκαζι,βιδωνει η μουρη κατω και στριβεις. Κατ'εμε η μεγαλυτερη ευχαριστηση ειναι στα πολλα χιλιομετρα,με 200+ εχεις απλα ενα τιμονι που κανεις το αμαξι οτι θες χωρις διορθωματα κλπ. Σαν εγκατασταση και ρυθμιση ειναι πανευκολη,2-3 ωρες δουλεια. Σαν αναρτηση για μεσα στην πολη. Δεν εχει καμια σχεση με το βουτυρο που ειχα πριν. Περνουσες απο ταφους με χιλιομετρα και δεν υπηρχε τιποτα που να καταλαβαινες. Με την technix,εχει δεσει το αμαξι,συνεπως σε καθε ανωμαλια το νιωθεις,αλλα τοσο προοδευτικα και ανετα. Σε καλες λακουβες,υπαρχει τρανταγμα ολου του αυτοκινητου,χωρις ομως να φτανει το στομαχι στον ουρανο. Για καθαρα χρηση πολης,δεν θα την εβαζα. Για χρηση 50-50% θα την εβαζα χθες και προχθες. Για καθαρα στριψιμο,θα πηγαινα σε κατι αλλο,πιστευω δεν ειναι για race,χωρις ομως,εμενα προσωπικα να μου εχει δειξει οτι δεν αντεχει. Απο τριγμους,θορυβους,κλπ που διαβαζα και με κοβαν τοσο καιρο να μην την παρω,δεν ισχυει τιποτα,δεν εχω ακουσει το παραμικρο θορυβο η τριγμο. Για τα λεφτα της,αξιζει 101%. Τα χιλιομετρα θα δειξουν,την αντοχης τους,συντομα μιας και μεχρι το καλοκαιρι θα χει πανω καμια 30.000χλμ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strmantz Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 +1 με κόκκινα ελατήρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 8, 2014 Author Report Share Posted December 8, 2014 Δεν ειχε οταν αγορασα με κοκκινα,μονο με μπλε,αν και τα παιδια μου ειπαν οτι δεν εχει καμια διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Καιρο περιμεναμε τις εντυπωσεις σου...απ'οτι βλεπω εισαι ευχαριστημενος...μενει να αποδειχτει η αξια και η λειτουργικοτητα της στο χρονο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 8, 2014 Author Report Share Posted December 8, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 11, 2014 Report Share Posted December 11, 2014 παντος το μονο μειωνεκτημα απ οτι βλεπω ειναι οτι χαμηλωσε υπερβολικα.....εμενα μαμα που ειναι με την σπορ αναρτηση(εχει πεσει κιαλο λογο χλμετρων) βρισκει στο παραμικρο ραμπακι ... να φανταστω τωρα οτι η μουρη του δεν πλεει σαν μαουνα!... ποσο σου κοστισε!? γιατι εχω στο μυαλο μου μια πολυ hot τιμη,αλλα βεβαια δεν νομιζω οτι κανει για το αμαξι αν βαζεις 5ατομα+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 11, 2014 Author Report Share Posted December 11, 2014 (edited) Ενταξει,το θεμα χαμηλωματος,το παραεκανα,αλλα μ αρεσει. Δεν ανεβαινω πουθενα,βρισκω και στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου???? Η μουρη του φυσικα ειναι τραπεζι....αν δεν ειχα σκοπο να παρω s3 θα του πεταγα μια θολομπαρα+αντιστρεπτικη και μετα γεια σας... 279 η αναρτηση μαζι με ελατηρια,και εργασια 40-50 ευρω σε ενα φιλαρακι. Απλα τωρα κατεβαζεις,πατας γκαζι και μπαινει....ουτε κλισεις...ουτε να νιωσεις οτι θα φυγει.... Επισης δεν βαζω 5 ατομα,ουτε φορτωνω,εχουμε αλλα 2 αμαξια αμα θελω να βαλω πραμα μεσα. Τωρα ας πουμε που θα φυγω διακοπες εκτος ελλαδας,θα παω,και σε 30 λεπτα θα το ψηλωσω Economist ρωτα τον αδαμιδη....αυτον εβαζα με τις πορτες και με ρωταγε αν ειναι τετρακινητο???????????????????????? Edited December 11, 2014 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 (edited) Tο χαμήλωμα ακυρώνει τις παραδοχές και δεσμεύσεις του κατασκευαστή ως προς την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και πριν από αυτό. To αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακριβώς το ίδιο, αν, παραμένοντας στο ίδιο ύψος, άλλαζε ο βαθμός απόσβεσης των αμορτισέρ και ο ρυθμός συμπίεσης των ελατηρίων, (kgr/cm). Aκόμα και στην αντίθετη περίπτωση, όπου ένα αυτοκίνητο το ψηλώνουμε, η αίσθηση στην βελτίωση με τις παραπάνω αναφερόμενες αλλαγές, είναι ακριβώς η ίδια! Σημείο προσοχής: παραμένοντας στο αρχικό ύψος, δεν αλλάζει η γεωμετρία της ανάρτησης. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει να κάνουμε προσαρμογές, (της γεωμετρίας), η και βελτιώσεις, όταν αυτό είναι εφικτό. Τέλος, με χαμήλωμα μερικών εκατοστών, το μόνο που βελτιώνεται, (απειροελάχιστα), είναι η γωνία ανατροπής του αυτοκινήτου, κάτι όμως που μπορεί να έχει κάποια σημασία μόνο σε ακρότατες συνθήκες αγώνων. Edited December 12, 2014 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 12, 2014 Author Report Share Posted December 12, 2014 Εξηγησε το αυτο;που αναφερει κατι τετοιο ο κατασκευαστης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 Εξηγησε το αυτο;που αναφερει κατι τετοιο ο κατασκευαστης;Yπάρχουν κανονισμοί σχετικά με το ύψος των προφυλακτήρων αλλά και προβληματισμός για το τι μπορεί να συμβεί στην περίπτωση "ασυμβατότητας". Όλοι οι κατασκευαστές σχεδιάζουν τα μέτρα ασφαλείας των αυτοκινήτων τους με το σκεπτικό ότι οι προφυλακτήρες βρίσκονται, περίπου έστω, στο ίδιο ύψος. Ο προβληματισμός υπάρχει, και μέχρι στιγμής οι απαντήσεις δεν έχουν βρει μαζική εφαρμογή, τι θα συμβεί σε περίπτωση "ασυμβατότητας". Από τις επίσημες δοκιμές σχετικών οργανισμών Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos 4 Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Χρόνια πολλά!! Θα ήθελα να ρωτήσω τα τελικά συμπεράσματα από αυτή την ανάρτηση μετά από τόσο καιρό χρήσης που έχετε κάποιοι. Επίσης εκτός των ρυθμιζόμενων βρήκα στο ιντερνετ και στανταρ χαμηλωματος χωρις να ειναι ρυθμιζομενες ε/Π 30/25 κοντά στα 260 ευρώ αγορά χωρίς περαστικά. Αξίζει το χαμηλωμα με ta technix ως πιο οικονομική λύση? Τα δικά μου μανίσια έχουν 160.000χλμ σχεδόν όλα εγνατια. Για bilstein b4 ως αντικαταστασης των μανισιων με περαστικά και ευθυγράμμιση μου έδωσαν τιμή 250 τελική. Το μοντελο είναι το b7 1.6 tdi. Θέλω ομως να το χαμήλωσω και επόμενο βήμα να βάλω μια 17αρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 31, 2017 Author Report Share Posted December 31, 2017 Αυτην την αναρτηση του τόπικ την κρατησα αν θυμαμαι καλα 80.000χλμ. Απο τις 70.000χλμ και πανω αρχισε να φαινεται η κουραση τους. Εννοειται τις ξαναεβαλα καινουργιες,και θα τις ξαναεβαζα,ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos 4 Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 (edited) Καλη χρονια!! Σ ευχαριστώ πολυ. Περα απο τις ρυθμιζομενες ξέρεις αν εχει και στανταρ κιτ χαμηλωματος πχ 30/30, 30/25 κλπ? Γιατί κάτι τέτοιο συμπέρανα. TA Technix - Sport Kit VW Passat Τύπος : 3CΕτος : 10/10 - Χαμήλωμα : 30/25mmEμπρόσθιος άξονας με 55mm γόνατο.1,8TSi + 1,6TDi εκτός Station χρειάζεται και αλλαγή top mounts ή κάποιου άλλου εξαρτηματος? Edited January 1, 2018 by Giorgos 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...