Jump to content
AUDI7

Audi R8 2016 [Rendering]

Recommended Posts

Η νέα γενιά του Audi R8 δεν απέχει πολύ από την επίσημη παρουσίαση της, και τα renderings δεν έχουν τελειωμό. Το συγκεκριμένο που βλέπεις παραπάνω το ετοίμασε ο γνωστός Theophilus Chin. Το σχέδιο του για το sportscar της γερμανικής εταιρίας βασίζεται πολύ στο Nanuk concept, που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη το 2013.

Μπορεί μεν να φέρει αρκετά στοιχεία από το παραπάνω πρωτότυπο, κάθεται όμως πολύ χαμηλότερα, έχοντας μικρότερο προφιλ και ζάντες. Ο Theophilus Chin έχει αλλάξει και τα φωτιστικά σώματα, ενώ το σήμα με τα τέσσερα αστέρια βρίσκεται στο καπό. Κάτω από αυτό, όπως γνωρίζουμε τις πληροφορίες μέχρι σήμερα, το νέο Audi R8 θα προσφέρεται με δύο κινητήρες, όπως και το τωρινό μοντέλο. Στη βάση θα υπάρχει ο 4,2-λίτρων V8 κινητήρας με 430 άλογα και 430 Nm ροπή, ενώ ο “μεγάλος” θα είναι πάλι ο 5,2-λίτρων V10 με απόδοση πάνω από 525 άλογα και 530 Nm, με τους δυο να μεταφέρουν την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του επτατάχυτο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

πηγη Autoblog.gr

 

 

post-12738-0-43807900-1421087247_thumb.j

post-12738-0-08156500-1421087253_thumb.j

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι οι πρώτες teaser φωτογραφίες του νέου Audi R8

Η φωτογραφία μπορεί να μην αποκαλύπτει πολλά, αλλά αποκαλύπτει ακριβώς όσα θέλει η Audi. Πιο συγκεκριμένα, βλέπουμε LED φωτιστικά σώματα που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και που όπως μας λέει η ίδια η Audi συμπληρώνονται από laser “μεγάλη σκάλα” η οποία αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού. Κάθε φωτιστικό σώμα, περιέχει ένα laser module που λειτουργεί με 4 υψηλής έντασης laser διόδους και στη συνέχεια, ένας μετατροπέας αλλάζει το μπλε φως σε λευκό.

Τα laser “μεγάλα” έκαναν το ντεμπούτο τους στο R8 LMX ενώ πριν από αυτό, χρησιμοποιούνταν στο R18 e-tron quattro αγωνιστικό. Κατά τα άλλα, περιμένουμε το νέο R8 αλλά και το R8 e-tron να παρουσιαστούν στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές του Μαρτίου. Κάτι μου λέει όμως ότι τα αποκαλυπτήρια θα γίνουν κομμάτι-κομμάτι πριν αρχίσει η έκθεση. Μείνε συντονισμένος λοιπόν….
Στις σχετικές ειδήσεις εγκαινίασε νέο κέντρο φωτισμού. Το κέντρο αποτελείται από υπόγεια σύραγγα μήκους 120 μέτρων, μέσα στη οποία θα εξελίσσει την μεσαία και την μεγάλη σκάλα των νέων φωτιστικών της σωμάτων (Xenon, LED και λέιζερ), καθώς και των αυτόματων συστημάτων αυτών.

2015-Audi-R8-teaser-700x466.jpg

πηγή Autoblog.gr

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσημο: Audi R8 2016

Ακολουθώντας τα ίδια αισθητικά μονοπάτια, παρουσιάζεται το νέο Audi R8, ένα ελαφρύτερο από πριν αυτοκίνητο, του οποίου το αναβαθμισμένο V10 μοτέρ, αποδίδει 540 ή 610 ίππους. Θα ακολουθήσει και το ηλεκτρικό R8 e-tron.

Η Audi αποκαλύπτει την πολυαναμενόμενη νέα γενιά του R8. Με τον κινητήρα στη μέση, είναι μέχρι και 50 κιλά ελαφρύτερο από το προκάτοχο μοντέλο, με την κορυφαία έκδοση V10 Plus να ζυγίζει 1.454 κιλά, χάρη στο νέο σασί Audi Space Frame που συνδυάζει το αλουμίνιο και το ενισχυμένο πλαστικό από ανθρακονήματα.

R8-new.jpg

Το νέο γερμανικό supercar εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, ο οποίος προφέρεται σε δύο αποδόσεις. Στην πρώτη, η ισχύς βρίσκεται στους 540 ίππους και η ροπή στα 540 Nm, ενώ στην κορυφαία V10 Plus, η απόδοση ανεβαίνει στους 610 ίππους και στα 560 Nm. Έτσι, η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 3,2 δλ., ενώ απαιτούνται 9,9 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα, πάλι, είναι τα 330 χλμ./ώρα. Η εκδοχή των 540 ίππων, τώρα, θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει μέγιστη ταχύτητα 323 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με την Audi, το V10 σύνολο φέρει πλέον και ένα επιπλέον σύστημα έμμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί συμπληρωματικά με τον άμεσο ψεκασμό, επιτρέποντας στον κινητήρα να χρειάζεται λιγότερο καύσιμο και να έχει μεγαλύτερη δύναμη. Την κατανάλωση ευνοεί επιπλέον η τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων (Cylinder-On-Demand). Έτσι, το «βασικό» R8 V10 έχει μέση κατανάλωση 11.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2, 275 γρ./χλμ. Το R8 V10 Plus, τώρα, ζητά 12.4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 289 γρ./χλμ. Σε σχέση με πριν, το νέο R8 έχει μειωμένη κατανάλωση μέχρι και κατά 10%, χάρη και στην εφαρμογή συστήματος start-stop.

R8-new-2.jpg

Αλλο ένα στοιχείο που αλλάζει είναι η απουσία μηχανικού κιβωτίου, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-speed S-Tronic) να αποτελεί πλέον τη μόνη επιλογή. Αυτό συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Quattro, το οποίο κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, στέλνοντας σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και το 100% της ροπής σε έναν άξονα.

Ο οδηγός έχει επιλογή ανάμεσα σε 4 λειτουργίες οδηγικού στιλ (comfort, auto, dynamic και individual) μέσω του συστήματος drive select dynamic handling. Ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και υπολογίζει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, του τιμονιού, της μετάδοσης και του κιβωτίου, αλλά και στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Audi magnetic ride.

Το cockpit προέρχεται από το νέο Audi TT και επέτρεψε στους σχεδιαστές της εταιρείας να δημιουργήσουν μια μινιμαλιστική καμπίνα, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες να βρίσκονται μπροστά στον οδηγό.

Ηλεκτρικό Audi R8 e-tron
Η Audi θα λανσάρει και μια πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του οχήματος, το R8 e-tron. Φέρει μπαταρίες 92 kWh σχήματος «Τ», οι οποίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ και χαρίζουν στο αυτοκίνητο αυτονομία 450 χλμ. Εξοπλίζεται με το σύστημα φόρτισης Combined Charging System (CCS) και χρειάζονται λιγότερο από δύο ώρες για να είναι οι μπαταρίες γεμάτες.

r8kjjhghg.jpg

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το ηλεκτρικό R8 «έχει πλέον διπλάσια δύναμη 230 ίππων και ροπή 460 Nm», κάτι που ίσως σημαίνει πως το R8 e-tron είτε έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που το καθένα αποδίδει τα παραπάνω, είτε ένα μεγαλύτερο. Σε κάθε περίπτωση, θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και θα έχει τελική ταχύτητα 210 ή 250 χλμ./ώρα. Χάρη σε τροποποιήσεις του αμαξώματος, ο συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής (cd) έπεσε στο 0.28.

 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=rF91TrlVGj8

 

πηγη autotriti.gr

Edited by AUDI7
Link to comment
Share on other sites

Το νέο Audi R8 κυκλοφορεί στη Σουηδία

Ακόμα δεν έχει περάσει ένας μήνας από τότε που η Audi παρουσίασε το νέο R8, εν όψει Γενεύης, το οποίο είναι αλήθεια πως δεν έχει εντυπωσιάσει τους περισσότερους με την εμφάνισή του. Τώρα, το βλέπουμε έξω από την Έκθεση της Γενεύης, συγκεκριμένα στην πόλη Angelholm της Σουηδίας. Φορά γερμανικές πινακίδες, είναι σε μαύρο χρώμα και ο οδηγός του φροντίζει να το ταΐσει.

New-Audi-R8-700x525.jpg

audi15.jpg

Το νέο R8 φορά έναν V10 κινητήρα, ο οποίος, στην έκδοση Plus, αποδίδει έως 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ., και 560 N·m ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.2 δευτερόλεπτα, όταν η τελική ταχύτητα είναι στα 330 χλμ/ώρα.

πηγή Autoblog.gr

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aς δούμε το νέο Audi R8 V10 Plus να δοκιμάζει το launch control του για τα 0-100 χλμ/ώρα

 

 

πηγή autoblog.gr

Edited by AUDI7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το R8 V10 Plus!

Το R8 ως γνωστόν αποτελεί το supercar της Audi, μιας και συνδυάζει δύναμη, επιδόσεις και φουτουριστική εμφάνιση. Στην έκδοση Plus μάλιστα αποδίδει 70 επιπλέον ίππους, από το «ταπεινό» R8 V10.

Η συνολική ιπποδύναμη των 610 ίππων επιταχύνει αστραπιαία το R8 στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα. 
Το εικονιζόμενο R8 έχει ντυθεί σε χρυσό χρώμα και είναι διαθέσιμο προς πώληση, στο Audi Forum Neckarsulm, λόγω της νίκης του στα βραβεία Golden Steering Wheel.

Aλλωστε το R8 είναι ένα μοντέλο που αξίζει τα όποια βραβεία αποσπάσει. Μπορεί αρκετοί να επιθυμούν μια ακόμα πιο ξεχωριστή εμφάνιση, εν τούτοις οφείλουμε να αναγνωρίσουμε το γεγονός πως το εν λόγω αυτοκίνητο είναι τρομερά γρήγορα, αλλά και τόσο φιλικό στο χρήστη από την πρώτη επαφή, που δεν χρειάζεται να είσαι οδηγός αγώνων για να χαρείς αυτό το αυτοκίνητο.

πηγή autotriti.gr

12341139_10153784179179321_1059613159727

Link to comment
Share on other sites

Quick_Drive_Audi_R8_17-696x462.jpg

Πως κάνεις μια παρουσίαση ενός οικογενειακού μοντέλου ενδιαφέρουσα και αξέχαστη; Απλά φέρνεις μερικά από τα πιο ειδικά αυτοκίνητα από την πλούσια γκάμα (53 μοντέλα σύνολο) της Audi. Για να σου δώσω να καταλάβεις τι λέω, χθες πραγματοποιήθηκε η πανελλήνια παρουσίαση του ολοκαίνουριου A4, όπου αργότερα μέσα στη μέρα θα ακολουθήσει το άρθρο με την πρώτη δοκιμή του αυτοκινήτου, αλλά μετά την οδήγηση του νέου άκρως ενδιαφέροντος γερμανικού sedan είχα περίπου μια ώρα στη διάθεση μου να επιλέξω για μια σύντομη οδήγηση μεταξύ των Audi TTS, S1, S3, RS Q3, Q7 και R8. Όπως πολύ καλά κατάλαβες επέλεξα το ακριβότερο, πιο δυνατό και συνεπώς πιο γρήγορο μοντέλο της εταιρίας, και για κάποιο περίεργο λόγο από τα υπόλοιπα επέλεξα το RS Q3, ίσως γιατί είναι κάτι εντελώς το διαφορετικό από τα υπόλοιπα, ενώ βρέθηκα συνοδηγός στο Q7 για λίγα χλμ.

Quick_Drive_Audi_R8_03-696x464.jpg

Δεν θα σε κουράσω με πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά, με λεπτομέρειες περί σχεδιασμού και τους τόνους τεχνολογίας που διαθέτει, γιατί σύμφωνα με τους ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας σε λίγο καιρό το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για καθιερωμένη δημοσιογραφική δοκιμή, και όταν το πάρουμε θα έχουμε περισσότερο χρόνο να το επεξεργαστούμε.

Με το πρώτο R8 η Audi θέλησε να μπει στη δύσκολη κατηγορία των supercars. Κινητήρας τοποθετημένο στο κέντρο, ελαφρύ αμάξωμα, τετρακίνηση με μεγαλύτερη έμφαση στον πίσω άξονα, και εντυπωσιακά όμορφο σχεδιασμό. Ήταν, όμως, αρκετά εξευγενισμένο (εκτός από το R8 GT) και δεν κατάφερε να καταξιωθεί ως σοβαρή πρόταση που θα κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό. Δεν ήταν τόσο γρήγορο, δεν έβγαζε το συναίσθημα των Ιταλών, ούτε το engineering της Porsche. Ίσως η ενδοεταιρική διαμάχη με την Lamborghini Gallardo ήταν η κύρια αιτία ή μπορεί τα “λάθη νεότητας” ως πρώτη προσπάθεια της Audi. Από προσωπική εμπειρία σε μια βόλτα 100 περίπου χλμ. πριν 3 χρόνια ως συνοδηγός στο V8 μοντέλο, το μόνο που έχω να θυμάμαι από εκείνη την εμπειρία ήταν ο εκπληκτικός ήχος από το “χτένι” του χειροκίνητου κιβωτίου στις αλλαγές. Ίσως να είμαι λίγο αυστηρός, αλλά πραγματικά δεν είχε αυτό το “wow factor” που θα κάνει να σου μείνει μια εμπειρία αξέχαστη.

Quick_Drive_Audi_R8_10-696x464.jpg

Fast forward στην χθεσινή μέρα, με ένα εντελώς καινούριο αυτοκίνητο, αλλά πλέον μόνο αυτόματο S Tronic και προς το παρόν μόνο V10 κινητήρα, καθώς η μειωμένη ζήτηση σκότωσε τον V8 και το μηχανικό κιβώτιο στο νέο Audi R8. To αυτοκίνητο πλέον είναι πραγματικό supercar, με όλη τη σημασία της λέξης και δεν ντρέπεται να σηκώσει το ανάστημα του σε πιο κλασικές επιλογές. To νέο R8 έχει μήκος 4,42 μέτρα, πλάτος 1,94 μέτρα, ύψος 1,24 μέτρα, μεταξόνιο 2,65 μέτρα και ζυγίζει 1.454 κιλά, 50 λιγότερα από τη προηγούμενη γενιά, αλλά η κατά 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, χάρη στο carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο ζυγίζει μόλις 198 κιλά και παρότι το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan που μοιράζεται την ίδια MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, το γερμανικό αυτοκίνητο διαθέτει τη δική του ξεχωριστή οδική συμπεριφορά.

Quick_Drive_Audi_R8_14-696x464.jpg

Ο κινητήρας είναι εκτεθειμένος στα βλέμματα περαστικών αλλά και επιβατών, και σε πείσμα των καιρών παραμένει ατμοσφαιρικός… ευτυχώς. Πιο συγκεκριμένα είναι ο V10 5,2-λίτρων της προηγούμενης γενιάς, κατάλληλα εξελιγμένος για τη νέα γενιά, αποδίδε  στην απλή έκδοση που οδήγησα 540 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, ενώ στην Plus 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Όπως προείπα, συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο S Tronic διπλού συμπλέκτη που προσφέρει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας και φυσικά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη που μπορεί να μεταφέρει το 100% της ροπής από στον μπροστά άξονα στον πίσω και το αντίστροφο. Η ροπή κανονικά μεταφέρεται 100% στον πίσω άξονα, εκεί όπου υπάρχει και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Δεν είχα τον χρόνο για μετρήσεις, αλλά σύμφωνα με το εργοστάσιο το Audi R8 V10 Plus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα, ενώ το “απλό” R8 V10 χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για την ίδια μέτρηση, έχοντας τελική ταχύτητα 323 χλμ/ώρα.

Quick_Drive_Audi_R8_16-696x464.jpg

Στα περίπου 30 χλμ. που οδήγησα το αυτοκίνητο στους εκπληκτικούς δρόμους γύρω από το Tatoi club, όπου έγινε η παρουσίαση, με την μεγάλη ευθεία παράλληλα με την αεροπορική βάση Δεκελείας, αλλά και στους φιδίσιους δρόμους προς τα βασιλικά κτήματα του Τατοΐου και την Ιπποκράτειος Πολιτεία, έχω να πω ότι η μειωμένη κίνηση στους δρόμους μου έδωσε την ευκαιρία να το πιέσω. Πραγματικά, από τη στιγμή που είχε στη διάθεση σου τόσο λίγο χρόνο, δεν έχασα πάνω από 5 λεπτά για να βγάλω αυτές τις λίγες φωτογραφίες και το video, ούτε να κάτσω να επεξεργαστώ το εντυπωσιακό εσωτερικό του. Πάτησα το κόκκινο κουμπί, επέλεξα το πρόγραμμα dynamic και μετά άρχισε η… απόλαυση. Με διάθεση απόλυτα αντίθετη με το νόμο, κατάφερα να δω στο ψηφιακό κοντέρ ταχύτατων που ξεπερνά για λίγο τη δεύτερη εκατοντάδα, ενώ στην ανάβαση προς τη λίμνη Μπελέτσι είχα μονίμως τα παράθυρα κατεβασμένα για να ακούω τη μελωδία της ευτυχίας. Ξέρεις, στις συνεχείς στροφές έχεις την ευκαιρία για βίαιες επιταχύνσεις λίγων μέτρων αλλά και κατεβάσματα, που σημαίνει ηδονικά σκασίματα.

πηγή autoblog.gr

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νέα διάκριση για το Audi R8!!

Το Audi R8 Coupé κατέκτησε τον τίτλο “World Performance Car 2016” σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στη Νέα Υόρκη για τα World Car Awards.

Με συνολικά τέσσερα βραβεία, το R8 θεωρείται ένα από τα επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία των World Car Awards. Ο προκάτοχος του μοντέλου έχει ήδη κερδίσει δύο βραβεία World Performance Car και ένα World Car Design of the Year στον διάσημο θεσμό, ενώ η δεύτερη γενιά του σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, κατόρθωσε να κερδίσει άλλο ένα, χαρίζοντας του το πρώτο βραβείο «World Performance Car 2016».

“Η πρώτη γενιά του μοντέλου μας άνοιξε τον δρόμο για να γίνει η μάρκα μας premium και να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο. Το νέο R8 θα συνεχίσει την πορεία αυτή και θα οδηγήσει σε περαιτέρω ανάπτυξη της στρατηγικής της Audi Sport”, δήλωσε ο Dietmar Voggenreiter, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ της AUDI AG.

Το Audi R8 Coupé με τον V 10 κινητήρα και το νέο σύστημα quattro προσφέρει τις πιο υψηλές επιδόσεις από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο παραγωγής της μάρκας. Η κορυφαία έκδοση των 610 ίππων, επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 330 km/h.

Η υψηλή ευστροφία του κινητήρα, η ελαφριά κατασκευή και η δυναμική του ανάρτηση με το νέο σύστημα quattro αναδεικνύουν την οδική συμπεριφορά του νέου R8. Σε αυτό έχει ενσωματωθεί η τεχνογνωσία της μάρκας που αποκτήθηκε από τις συμμετοχές της εταιρίας στους αγώνες αυτοκινήτων στην διάρκεια των ετών.

πηγή autotriti.gr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.