philipnasty Posted March 8, 2015 Report Share Posted March 8, 2015 (edited) Golf 1,6 FSI 3 μέρες μετά από service λάδια,φίλτρο λαδιού και βενζίνης δεν πάει. Εννοώ οτι είχα την εντύπωση οτι ήταν τσιμπιμένο το χειρόφρενο και το αμάξι έκοβε ταχύτητα γρηγορότερα από το συνηθισμένο.Δεν καταλαβαίνω διαφορά στη δύναμη όσο στην επιβράδυνση όταν αφήνω γκάζι.Σαν να πατάω πολύ ελαφρά φρένο.Το έχει πάθει κανείς και αν ναι τι ήταν? Να προσθέσω κάτι που ίσως είναι σημαντικό.Το αμάξι προσφάτως είχε φορτωθεί και είχε παρκάρει σε ανηφόρα με αρκετή κλίση και έμεινε έτσι για περίπου 30 λεπτά μέχρι να ξεφορτωθεί πλήρως. Edited March 8, 2015 by philipnasty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zero Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Θα ξεκινούσα από τα εύκολα, σήκωσέ το και τσέκαρε αν έχουν ομαλή κύλιση οι τροχοί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
philipnasty Posted March 9, 2015 Author Report Share Posted March 9, 2015 Το έκανα, δεν υπάρχει κανένας τροχός κολλημένος. Άλλοι γυρίζουν ευκολότερα άλλοι δυσκολότερα, αλλά όλοι γυρίζουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zero Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Χμ, δοκίμασε να το αφήσεις να τσουλήσει σε κάποιο δρόμο και με νεκρά να δεις αν έχεις αυξημένη επιβράδυνση πριν αρχίσεις να το ψάχνεις μηχανικά.. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted March 9, 2015 Report Share Posted March 9, 2015 Πηγαινε μια βολτα χαλαρη δηλαδη σε ευθεια μονο για κανα μισαωρο χωρις να πατας φρενο πολυ μονο οπου χρειαστει και μετα γυρνα σπιτι παρκαρε και κοιτα ολους τους τροχους ακουμπα δηλαδη τις δισκοπλακες να δεις αν ειναι καμια περισσοτερο ζεστη απο τις αλλες υπαρχει πιθανοτητα να κολλησε καποιος πειρος σε καποια δαγκανα στις μπροστα γινεται αυτο πιο πολυ με αποτελεσμα να μη δουλευει σωστα η δαγκανα και να ακουμπαει το τακακι συνεχεια στη δισκοπλακα εγω το εχω παθει 2 -3 φορες και τωρα καθε 2 χρονια βγαζω τους πειρους και απο τις 2 τους καθαριζω με ενα ψηλο γυαλοχαρτο και τους βαζω γρασσο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
philipnasty Posted March 9, 2015 Author Report Share Posted March 9, 2015 Χμ, δοκίμασε να το αφήσεις να τσουλήσει σε κάποιο δρόμο και με νεκρά να δεις αν έχεις αυξημένη επιβράδυνση πριν αρχίσεις να το ψάχνεις μηχανικά.. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο. Το έχω κάνει και αυτό και επιβραδύνει.Σήμερα το πήγα σε συνεργείο, μπήκανε και το δοκίμασαν 2 διαφορετικοί μηχανικοί και μου είπαν ότι ρολλάρει κανονικά. Δοκιμάσαμε να φρενάρουμε απότομα μήπως αλλάξει πορεία σε ευθεία, αλλά τίποτα. Τραβούσαν χειρόφρενο πάλι δεν φαινότανε μπλοκαρισμένο. Αλλά εγώ που το οδηγάω 10 χρόνια και την παραμικρή αλλαγή ή τον μικρό θόρυβο τον καταλαβαίνω δε μου βγαίνει από το μυαλό οτι κάτι έχει αλλάξει. Πηγαινε μια βολτα χαλαρη δηλαδη σε ευθεια μονο για κανα μισαωρο χωρις να πατας φρενο πολυ μονο οπου χρειαστει και μετα γυρνα σπιτι παρκαρε και κοιτα ολους τους τροχους ακουμπα δηλαδη τις δισκοπλακες να δεις αν ειναι καμια περισσοτερο ζεστη απο τις αλλες υπαρχει πιθανοτητα να κολλησε καποιος πειρος σε καποια δαγκανα στις μπροστα γινεται αυτο πιο πολυ με αποτελεσμα να μη δουλευει σωστα η δαγκανα και να ακουμπαει το τακακι συνεχεια στη δισκοπλακα εγω το εχω παθει 2 -3 φορες και τωρα καθε 2 χρονια βγαζω τους πειρους και απο τις 2 τους καθαριζω με ενα ψηλο γυαλοχαρτο και τους βαζω γρασσο. Φίλε stavro g θα το κάνω. Μπορεί και να είναι άσχετο αλλά ο ένας από τους 2 μπροστινούς δίσκους είναι πιο φαγωμένος απο τον άλλο (εννοείται οτι αλλάχτηκαν 2άδα) αν και δεν είναι νομίζω αναγκαίο να είναι εξίσου φαγωμένοι σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 10, 2015 Report Share Posted March 10, 2015 Κανονικα οταν ειναι πανω σε αναβατοριο το αμαξι και γυρνας τις ροδες, φαινεται αν καποια ''σφιγγει'' πιο πολυ απο τις υπολοιπες. Δοκιμασε αυτο που σου λεει ο Σταυρος.Ειναι πολυ πιθανο να συμβαινει απο αυτο. Και για να σου εχει φαει περισσοτερο τον εναν δισκο, σημαινει οτι το τακακι κανει περισσοτερη τριβη εκει αποτι στον αλλον. Επισης, αυτο με το τεστ με τη θερμοκρασια, θα σου δειξει σχεδον αμεσως αν καποιος ζεματαει. Θα το καταλαβεις δηλαδη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...