antonis syrios Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Καλησπέρα σε ολα τα μέλη! Εχω ενα passat 2004, 1600 κυβικά ( alz). Εχω βάλει προγραμμα και πιο ελεύθερο φίλτρο μέσα στο φιλτροκουτι... Θέλω να βγάλω λίγο πιο δυνατό και ξερό ήχο απο την εξατμιση, όχι κάτι φοβερό. Απο χρήματα δεν παίζουν πολλά πράγματα, οπότε κάποια οικονομική λύση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Καλημερα φιλε πηγαινε να φτιαξεις μια χειροποιητη οπως εκανα εγω βγαλσιμο καταλυτη φ52 σωληνα μεσαιο καζανι ανοξειδωτο και τελικο και εισαι κομπλε αλλα να ξερεις οτι θα στοιχισει κανα 300αρι+ αναλογως σε ποιο εξατμισα θα πας εβαλε και ο passatoukos απο μπροστα μεχρι πισω λογικα θα σου πει και αυτος τη γνωμη του με το προγραμμα ειδες διαφορα ποσο το πληρωσες ποσο ιπποδυναμη σου εδωσε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Οτι σου ειπε ο σταυρος,μονο που φοραω κανονικα καταλυτη Hjs. Μεσαιο καζανακι,τελικο και καταλυτη Hjs. Η γνωμη μου ειναι οτι μετα απο πολλα πειραματα,ατμοσφαιρικο μοτερ χωρις καταλυτη στο δρομο χανει πολυ. Για μενα,Βαλε ενα τελικο να παρεις τον ηχο που θες,διοτι τα λεφτα που θα δωσεις για ολοσωμη ειναι αρκετα και δεν αξιζουν για αυτο το μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis syrios Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Stauros g με το προγραμμα είδα μικρή διάφορα απο τις 3800 στροφές και πάνω... Μέχρι τις 5500 περίπου το δουλεύω. Το ποσά άλογα πήρα πραγματικά δεν το γνωρίζω, σίγουρα όχι 18 που μου είπε ο μάστορας... 280 ευρώ το πλήρωσα. Πάντως το αμάξι έχει αισθητή διάφορα απο τα 90 μέχρι τα 170 που το πηγαίνω, αναιβαζει πιο ζωηρά τορα. Αν βγάλω το μεσαίο καζανάκι και βάλω σωλήνα και αφήσω το μαμά τελικό θ κάνει πολυ θόρυβο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 To έχω κανει και αυτό,αλλά δεν θα βγάλεις ποιοτικό ήχο,ούτε δυνατο,αλλά θα κανει σαν κατσαρόλα. Επίσης το αμάξι θα χάσει πολύ,αν βγάλεις το μεσαίο. Το ίδιο και χωρις τον καταλύτη. Στα ατμοσφαιρικά μοτέρ η οποιαδήποτε τροποποιήση στην εξάτμιση μπορεί να έχει μεγάλες συνέπειες στις επιδόσεις,λόγω Backpressure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Σου προτείνω να μην την αλλάξεις για τους λόγους που σου ανέφεραν και πιο πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...