manbag Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Χρονια Πολλά σε όλους Τέλος εποχής του ΤSI με βενζινη και επιτόπου στροφή σε οικονομικότερες λύσεις . Μετά απο πολύ ψάξιμο και υπολογισμούς με χαρτί και μολύβι ( σιγά ας ειναι καλά το EXCEL ) τελικά κατέληξα ότι η πιο συμφέρουσα λύση ειναι τελικά το CNG . Τι γίνεται όμως απο θέμα υποστηριξης στο Ελλαδιστάν που ειναι 20 χρονια πίσω ? (τρια πρατηρια εδω - 850 στην Γερμανια !!!!!!!!) Μηπως γινω εγω ο "κασίδης" και μαθουν όλοι στο κεφαλι μου ? Ή θα πρεπει να κρεμομαι απο τα καλαμπαλικια της KARENTA που θα πληρώνω τον κουκο αηδόνι ? (τελευταια εμπειρία να σας ενημερωσω δε , μου ειχε χαλασει ο αφαλος της κλειδαριας της μιζας του Τουραν και ενω στην καρεντα Μηλιαρακη μου ελεγαν περίπου στα 400€ ........... .......... τελικα βρηκα κλειδαρα αυτοκινητων και μαλιστα με ειδικοτητα στο γκρουπ και μου το τελειωσε με .........90,00€ ) . Τελικά μηπως παρω το TDI και μετά απο καμια πενταετία το ξαναβλέπουμε για CNG ? Έχει κανένας απο εδω CNG να μας πει εμπειρίες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Έχω το Eco-Up! με CNG από τον Ιούνιο του 2014. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τον ανεφοδιασμό, μιας και με βολεύουν και τα 3 πρατήρια της Αττικής.. Επίσης πιστεύω ότι την δεδομένη στιγμή το φυσικό αέριο είναι το πιο καθαρό καύσιμο στην Ελλάδα, αφού το εμπορεύεται αποκλειστικά η ΔΕΠΑ, οπότε δεν θα γίνεις ο Κασίδης Επιπλέον το φυσικό αέριο στα αυτοκίνητα στο εξωτερικό (γενικότερα Ευρώπη, αλλά κυρίως Γερμανία και Ιταλία) υπάρχει εδώ και πολλές δεκαετίες οπότε είναι δουλεμένο και δύσκολα θα βγάλει ζημιά.. Τον τελευταίο καιρό πάντως όποτε πάω να γεμίσω αέριο όλο και περισσότερο βλέπω Golf, Leon, Octavia στο πρατήριο, οπότε σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι το εμπιστεύονται.. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59470&hl= Μπες και εδώ να δεις σχόλια για το δίλημμα TDI-TGI.. Επίσης οι αντιπροσωπείες το έχουν ξεφτιλίσει το θέμα, δεν πουλάνε αυτοκίνητα και προσπαθούν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι με τις τραγικές τιμές των ανταλλακτικών και των Service.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted April 16, 2015 Author Report Share Posted April 16, 2015 (edited) Δεδομενου οτι θα το παρω απο Γερμανια μεταχ/νο με καπια χιλιομετρα ηδη στην πλατη και θα του πιω το αιμα και εγω εδω γιαυτο φοβαμαι σχετικα με τα σερβις και εκει αναφερομουν οταν ελεγα για του "κασιδι το κεφαλι " και οχι σχετικα με την τροφοδοσια . Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει ? γιατι εγω του μαμω την μανα , κανω περιπου 25-30.000ΧΛΜ / Ετος ! Πόσο εχει τωρα το κιλο στο πρατηριο ? Edited April 16, 2015 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Κοίτα για να του πιεις το αίμα δεν είναι.. Έχει σχετικά καλές ρεπρίζ αλλά δεν αρπάζει όπως η βενζίνη, δεν το έχω οδηγήσει βέβαια το 1.4 TSI/TGI που λογικά σε αυτό αναφέρεσαι.. Αν κάνεις τόσα πολλά χιλιόμετρα μέσα στο έτος τότε πιστεύω ότι είναι must το φυσικό αέριο! Εγώ από τέλος Ιουνίου μέχρι σήμερα έχω κάνει 14100 χιλιόμετρα,σχετικά πολλά δηλαδή και δεν μου έχει δημιουργήσει θέμα.. Το κιλό στο πρατήριο έχει 0.83 ευρώ.. http://www.fisikon.gr/Εδώ βλέπεις την τιμή, είναι σταθερή κάθε βδομάδα και αλλάζει κάθε Τρίτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted April 16, 2015 Author Report Share Posted April 16, 2015 ΟΧΙ λαθος ...... οταν λεω το αιμα εννοω απο αποψη χιλιομετρων οχι απο γκαζια . Εγω και το αλλο τουραν που ειχα το οδηγουσα με το αυγο στο γκαζι , να φανταστεις πεντε χρονια το ειχα και παρολα τα χιλιομετρα εβγαλε λιγοτερες ζημιες απο το προηγουμενο που ειχα παρολο που μου λεγανε οτι το συγκεκριμενο λογω τουρμπο ηταν και καλα ζημιαρικο. Και τωρα το ιδιο κοιταω το οποιο ειναι παλι 150 Hp οταν λειτουργει νε CNG και 140 Hp οταν λειτουργει με βενζινα (η "μαμα" τα λεει αυτα οχι εγω) . Απο ροπη εχει την ιδια με την βενζινα 220 Nm οποτε πιστευω οτι η διαφορα θα ειναι αμελητεα . Υπαρχει μια μικρη διαφορα η οποια οφειλετε στο αυξημενο βαρος των μπουκαλων του CNG οι οποιες επειδη ειναι ενισχυμενες ζυγιζουν 100 Kg η καθε μια γιαυτο και χανει και λιγο στην επιταχυνση 0-100 που ειναι στα 10,5 , ενω στην βενζινα ειναι 9,8 . Στην τελικη δε καμια διαφορα μιας και σε αυτο δινει 200Km/h οπως και στην βενζινα Παντως απο την ροπη που εχει και την επιπλεον ιπποδυναμη νομιζω οτι στην καθημερηνοτητα δεν θα φαινεται η διαφορα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Όχι όχι σε καμία περίπτωση δεν θα έχεις πρόβλημα στην καθημερινότητα, αν είσαι χαλαρός στην οδήγησή σου.. Η μόνη διαφορά που θα δεις είναι στην τσέπη σου και θα είναι για καλό Με τόσα πολλά χιλιόμετρα που κάνεις πάντως, το φυσικό αέριο είναι πολύ καλή επιλογή και σε θέμα κατανάλωσης αλλά και σε θέμα τιμής καυσίμου.. Επίσης οι εκδόσεις με φυσικό αέριο είναι και εκδόσεις bluemotion οπότε θα έχει start-stop, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και τα σχετικά, επίσης η διαφορά βάρους λόγω των δεξαμενών του αερίου είναι κάτω από 100kg πιστεύω.. Μόνο ελαφρώς αρνητικό η μικρή αυτονομία λόγω πρατηρίων, αλλά έχουν πει ότι σιγά σιγά θα επεκταθεί το δίκτυο οπότε θα είναι και πιο εύκολο ένα ταξίδι με αποκλειστική χρήση αερίου, χωρίς βενζίνη.. Όσο για τα προβλήματα πιστεύω ότι αν είσαι σωστός στην οδήγηση σου και χωρίς να τσιτώνεις το αυτοκίνητο, αυτά θα είναι μηδαμινά.. Συνολικά η πρόταση του φυσικού αερίου είναι πολύ καλή από πολλά επίπεδα και σίγουρα θα σε ανταμείψει αν προχωρήσεις στην αγορά του αυτοκινήτου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Δεν είχαν πει ότι θα ανοίξουν κ αλλά πρατήρια cng μέσα στο 2015? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Και μέσα στο '14 είχαν πει ότι θα ανοίξουν και άλλα πρατήρια CNG, αλλά κάπου κόλλησε το πράγμα, λόγω κόστους κυρίως γιατί η επένδυση (δεξαμενές, εξοπλισμός ασφαλείας κ.λ.π.) όπως μου είχαν πει μπορεί να πάει και 150-200 χιλιάρικα.. Ευελπιστώ πάντως μέσα στην χρονιά να ανοίξουν και άλλα κυρίως στις εθνικές οδούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted April 22, 2015 Author Report Share Posted April 22, 2015 Γνωρίζει κανεις ρε παιδες αν παρω μοντελο 2010 - 2011 χωρις χειριστηρια τιμόνι και μετά του βάλω τιμόνι με χειριστηρια πόσο μπορεί να πάει μια τέτοια μετατροπή περίπου (τάξη μεγέθους να πάρω μια ιδεα οχι ακριβως ) για να δω αν συμφέρει ? Βρισκω πχ. με φωτα xenon/led - αισθητηρες παρκιν μπροστα - προβολεις ομιχλης και οχι χειριστηρια ή χωρις φωτα xenon/led - αισθητηρες παρκιν μπροστα αλλα με χειριστήρια ........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 Και μέσα στο '14 είχαν πει ότι θα ανοίξουν και άλλα πρατήρια CNG, αλλά κάπου κόλλησε το πράγμα, λόγω κόστους κυρίως γιατί η επένδυση (δεξαμενές, εξοπλισμός ασφαλείας κ.λ.π.) όπως μου είχαν πει μπορεί να πάει και 150-200 χιλιάρικα.. Ευελπιστώ πάντως μέσα στην χρονιά να ανοίξουν και άλλα κυρίως στις εθνικές οδούς. Μια μέρα που είχα πάει να βάλω βενζίνη στο αμάξι (είχα λεφτά ακόμα ) ρώτησα τον βενζινά γτ δεν βάζει αέριο μιάς και ήδη έχει αρχίαει η ζήτηση του, μου απάντησε πως μέσα σε πόλεις απαγορεύεται. Τώρα αν αυτό αληθεύει ή όχι εγώ δε το γνωρίζω. Πάντως το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να βρεθεί και κάποια λύση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 Μάλλον έλεγε πίπες ο φίλος βενζινάς Δηλαδή η ΕΚΟ πάνω στην Αθηνών-Λαμίας και η ΕΚΟ στην Κηφισίας που έχουν και δεξαμενές φυσικού αερίου δεν είναι μέσα στην πόλη;; Δεν λέω για το πρατήριο της ΔΕΠΑ στην Ανθούσα γιατί μπορείς να πεις ότι είναι σε σχετικά απομακρυσμένη περιοχή.. Το μόνο διαφορετικό που μπορώ να φανταστώ, είναι η ΔΕΠΑ να έχει κάνει συμφωνία να δίνει άδειες δεξαμενών και τροφοδοσίας φυσικού αερίου μόνο στα εταιρικά πρατήρια της ΕΚΟ.. Επίσης πριν από λίγο που μπήκα στο site της ΔΕΠΑ για το φυσικό αέριο κίνησης, είδα μια κουκίδα στον Βόλο που έδειχνε για πρατήριο φυσικού αερίου αλλά χωρίς στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνα κ.λ.π.) Αν είναι κάποιος από Βόλο ας επιβεβαιώσει αν έχει ανοίξει κάτι, ή αν είναι προαναγγελία ανοίγματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 Μάλλον έλεγε πίπες ο φίλος βενζινάς Δηλαδή η ΕΚΟ πάνω στην Αθηνών-Λαμίας και η ΕΚΟ στην Κηφισίας που έχουν και δεξαμενές φυσικού αερίου δεν είναι μέσα στην πόλη;; Δεν λέω για το πρατήριο της ΔΕΠΑ στην Ανθούσα γιατί μπορείς να πεις ότι είναι σε σχετικά απομακρυσμένη περιοχή.. Το μόνο διαφορετικό που μπορώ να φανταστώ, είναι η ΔΕΠΑ να έχει κάνει συμφωνία να δίνει άδειες δεξαμενών και τροφοδοσίας φυσικού αερίου μόνο στα εταιρικά πρατήρια της ΕΚΟ.. Επίσης πριν από λίγο που μπήκα στο site της ΔΕΠΑ για το φυσικό αέριο κίνησης, είδα μια κουκίδα στον Βόλο που έδειχνε για πρατήριο φυσικού αερίου αλλά χωρίς στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνα κ.λ.π.) Αν είναι κάποιος από Βόλο ας επιβεβαιώσει αν έχει ανοίξει κάτι, ή αν είναι προαναγγελία ανοίγματος. Τι να σου πώ δεν ξέρω και μένα που μου το 'πε απορούσα, μάλλον όπως είπες και εσύ ###πες έλεγε (φίλος δεν είναι). Και από ότι βλέπω η βενζίνη πάλι την ανιούσα παίρνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Φίλος που λέει ο λόγος ρε παιδί μου Άστο φίλε svoura το φυσικό αέριο πραγματικά μας έχει σώσει και από θέμα τιμής και από θέμα κατανάλωσης.. Με τα πρατήρια βενζίνης είμαι μακριά και "αγαπημένος" και δυστυχώς πλέον η Μερσέντα αράζει στο γκαράζ.. Που να πας με περίπου 1,5€ το λίτρο και 9-10lt/100 km; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Βαλτης υγραεριο,με περίπου 6 ευρω να κανεις 100 χιλιομετρα,και με Mercedes???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Μπα δεν την πειράζω την κούκλα με υγραέρια και σχετικά.. Ισχύει ότι είναι πολύ οικονομικό αλλά τα λεφτά που θα δώσω για την μετατροπή, συν ότι πλέον το αμάξι δεν πολυκυκλοφορεί (μόνο ταξίδια και σε εξαιρετικές περιπτώσεις μέσα στην πόλη), δεν αξίζουν για την περίπτωση μου.. Καταραμένη φορολογία, καταραμένε Κομπρέσορα καις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted April 23, 2015 Author Report Share Posted April 23, 2015 Μια μέρα που είχα πάει να βάλω βενζίνη στο αμάξι (είχα λεφτά ακόμα ) ρώτησα τον βενζινά γτ δεν βάζει αέριο μιάς και ήδη έχει αρχίαει η ζήτηση του, μου απάντησε πως μέσα σε πόλεις απαγορεύεται. Τώρα αν αυτό αληθεύει ή όχι εγώ δε το γνωρίζω. Πάντως το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να βρεθεί και κάποια λύση. Οχι μαλλον δεν στο εδωσε να το καταλαβεις , εννοουσε εντος πυκνοκατοικημενων κεντρικων περιοχων δεν επιτρεπεται . Πρεπει να υπαρχει αρκετος χωρος οπως και να μην υπαρχουν σπιτια κοντα οπως σε βενζιναδικα της Καλλιθεας , του Νεου Κοσμου , Αλεξανδρας .............. κλπ . Θελει πρατηρια σε ανοιχτο χωρο για ασφαλεια οπως συμβαινει και στην περιπτωση του γκαζιου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted June 21, 2015 Author Report Share Posted June 21, 2015 (edited) Χρονια Πολλά σε όλους Τέλος εποχής του ΤSI με βενζινη και επιτόπου στροφή σε οικονομικότερες λύσεις . Μετά απο πολύ ψάξιμο και υπολογισμούς με χαρτί και μολύβι ( σιγά ας ειναι καλά το EXCEL ) τελικά κατέληξα ότι η πιο συμφέρουσα λύση ειναι τελικά το CNG . Τι γίνεται όμως απο θέμα υποστηριξης στο Ελλαδιστάν που ειναι 20 χρονια πίσω ? (τρια πρατηρια εδω - 850 στην Γερμανια !!!!!!!!) Μηπως γινω εγω ο "κασίδης" και μαθουν όλοι στο κεφαλι μου ? Ή θα πρεπει να κρεμομαι απο τα καλαμπαλικια της KARENTA που θα πληρώνω τον κουκο αηδόνι ? (τελευταια εμπειρία να σας ενημερωσω δε , μου ειχε χαλασει ο αφαλος της κλειδαριας της μιζας του Τουραν και ενω στην καρεντα Μηλιαρακη μου ελεγαν περίπου στα 400€ ........... .......... τελικα βρηκα κλειδαρα αυτοκινητων και μαλιστα με ειδικοτητα στο γκρουπ και μου το τελειωσε με .........90,00€ ) . Τελικά μηπως παρω το TDI και μετά απο καμια πενταετία το ξαναβλέπουμε για CNG ? Έχει κανένας απο εδω CNG να μας πει εμπειρίες ? Τελικα υπερισχυσε η αποψη " Τελικά μηπως παρω το TDI και μετά απο καμια πενταετία το ξαναβλέπουμε για CNG ? " και κατεληξα στο 1,6TDI highline απο Γερμανία . Σουπερ το εργαλειο και απιθανο στην οδηγηση .(πηγα και το εφερα και μονος μου ........ απιστευτη εμπειρία :yahoo: !!!!!!) Edited June 21, 2015 by manbag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Είτε TDI, είτε TSI-CNG ελπίζω να το απολαύσεις και να έχεις καλά χιλιόμετρα με το καινούριο σου εργαλείο φίλε! Επίσης όντως πρέπει να είναι τρομερή εμπειρία το roadtrip Γερμανία-Ελλάδα, ειδικά με καινούριο Golfάκι, και με κατανάλωση σχεδόν στο "πάτωμα" γίνεται ακόμα καλύτερο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaruk Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Καλοτάξιδο σου εύχομαι ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...