Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Petros K

Members
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Petros K last won the day on September 4 2016

Petros K had the most liked content!

Community Reputation

105 Excellent

About Petros K

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 08/13/1993

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αγίας Παρασκευής
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Up

Recent Profile Visitors

4,003 profile views
  1. Καλά με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα μπουζί και δεν είχες καθόλου διακοπές;; Εμένα από τα 60 χιλιάδες μου είχαν βγάλει sos στο service για τα μπουζί, τα οποία τα άλλαξα λίγο αργότερα. Όσο για το άλλο όταν με το καλό αλλαχτούν όλα, πες μας τι ακριβώς σου είπαν ότι έφταιγε, να γνωρίζουμε.
  2. Δείχνει ότι μπορεί να πάρει αλλά δυστυχώς δεν έχει εγκατάσταση, πρέπει μόνος σου να τραβήξεις καλώδια και σχετικά. Πήγαινε ρώτα σε ένα κατάστημα που κάνει εγκαταστάσεις ηχοσυστημάτων, αλλά γενικά μην περιμένεις και πολλά πράγματα μόνο με το RCD 215. Για απλή ακρόαση, ένα σετάκι καλύτερων ηχείων στην πόρτα και δύο μικρά tweeter στο ταμπλό θα κάνουν δουλίτσα ακόμη και με το μαμά ηχοσύστημα. Αλλιώς δίνεις κάποια παραπάνω χρήματα, παίρνεις άλλο ηχοσύστημα και φυσικά αλλάζεις τα ηχεία και βάζεις και πίσω.
  3. Μπορείς να επικοινωνήσεις με το παλικάρι που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα εδώ και να ζητήσεις λεπτομέρειες..
  4. Αν κοιτάξεις από τα μοντέλα του 2015 και μετά, ο διπλός διακόπτης στην πόρτα του οδηγού είναι στάνταρ. Όντως είναι ξεφτίλα για μερικά μέτρα καλωδίωσης να μην είχε διπλό διακόπτη, αλλά βέβαια δεν είναι και λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου! Κοίταξε λοιπόν από MY15 και μετά και δεν θα έχεις θέμα με το να τον βάλεις ξεχωριστά..
  5. Τον Δεκέμβριο έφτασε και η δική μου σειρά για λάστιχα. Και εγώ συμπτωματικά στα 78k χιλιόμετρα όπως και ο Μένιος, τα προηγούμενα δεν είχαν εμφανείς φθορές στο πέλμα αλλά και λόγω ηλικίας τους (μαμίσια 4+ ετών) και επειδή μερικές φορές σε λίγο βρεγμένο οδόστρωμα όταν ξεκινούσα γλιστρούσε, έκανα την αλλαγή. Αυτά που είχε πριν ήταν τα Bridgestone Ecopia EP25, τα οποία ήταν αρκετά μέτρια κατά την γνώμη μου, αφού και δεν ήταν "οικονομικά" στο Eco Up και επίσης δεν έρχονταν γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πριν αλλάξω ήμουν ανάμεσα στα Michelin CrossClimate, στα Goodyear EfficientGrip Compact και στα Michelin Energy Saver+. Το CrossClimate το απέρριψα επειδή ένα λάστιχο 4ων εποχών με τις μετακινήσεις που κάνω και στην Αθήνα ειδικά θα ήταν ουσιαστικά υπερβολικό και ίσως άχρηστο, για το EfficientGrip Compact δεν άκουσα και ιδιαίτερα καλά λόγια σε σχέση με το EfficientGrip Performance της ίδιας εταιρίας που δυστυχώς όμως δεν βγαίνουν στην διάσταση που ήθελα, οπότε κατέληξα στο Energy Saver+. Σε ταξίδι που έκανα είδα χαμηλότερη κατανάλωση, το λάστιχο είναι αρκετά μαλακό και έρχεται γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και στο βρεγμένο, και πρόσφατα σε ελαφρύ πάγο, η απόδοση ήταν πολύ καλή. Πήγα επίσης σε ανηφορικά σημεία που με το Bridgestone το αυτοκίνητο ψιλογλυστρούσε όταν ξεκινούσα ακόμη και τον πρώτο χρόνο, και τώρα το νιώθεις σαν να βεντουζάρει κάτω. Ελπίζω να μείνουν σε αυτή την κατάσταση και θα επανέλθω με νέα σχόλια!
  6. Passatoukos "τράκαρα" την Passatara σου (σε εισαγωγικά πάντα ) , στους Δελφούς το Σάββατο, που είχα ανέβει για διημεράκι με το Up! Είναι πανέμορφο, να είσαι καλά να το χαίρεσαι και καλή χρονιά να έχουμε!
  7. Λευκό VW UP facelift βενζίνης, παρκαρισμένο στην πάνω πλατεία της Αγίας Παρασκευής χθες το βράδυ, με λευκό αυτοκόλλητο του club στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.. Το έχω ξαναδεί κάμποσες φορές, ποιος είναι ο γείτονας;;
  8. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Είχα αρκετό καιρό να μπω οπότε τώρα είδα το post σου. Εγώ πάντως έγραψα για την λάμπα led στην πλαφονιέρα όχι στα φώτα του αυτοκινήτου.. Επίσης νομίζω ότι το Up δεν έχει λάμπες led εκτός και αν στο facelift έβαλαν. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω καθώς ούτε τα φώτα τα έχω ψάξει τόσο πολύ για να ξέρω κωδικούς της VW για τις λάμπες, ούτε έχω το High Up, αλλά το Eco το οποίο αν θυμάμαι έχει τον εξοπλισμό του Move.
  9. Ιστορία μου αμαρτία μου οι δίσκοι στο Up όπως έχουμε προαναφέρει οι περισσότεροι εδώ. Εγώ τους ίσιωσα στον φρενά στον Γέρακα, που έχει και αυτός ένα Citigo με τα ίδια προβλήματα, στις περίπου 55 χιλιάδες και από τις 65 περίπου άρχιζα να έχω θέματα με σφύριγμα και σχετικά. Το έχω στα υπόψιν να ξαναπάω για αλλαγή λογικά αφού δεν παίρνουν ίσιωμα από ότι μου είχε πει, ευτυχώς δεν έχω θέματα ούτε με τρίξιμο τιμονιού, ούτε με τραγικά ανομοιόμορφη πέδηση όπως τα κοίταξαν στο ΚΤΕΟ που πέρασα, αλλά δεν παύει να είναι ένα θέμα..
  10. Κρίμα που έφυγες τελικά από την "οικογένεια" των μικρών του group diver86, πέρσι τέτοιο καιρό θυμάμαι σου έδινα οδηγίες για κόψιμο για να βάλεις το M&M στο Mii ! Πολύ όμορφο το Arona και φαίνεται καλή επιλογή, ειδικά το λιτό εσωτερικό με τα λίγα κουμπιά μου αρέσει ιδιαίτερα.. Καλοτάξιδο να είναι και καλά χιλιόμετρα να έχεις!!
  11. Θα το δοκιμάσω το δεύτερο που λες με το κλειδί και θα σου πω.. Αν και μία φορά είχα δοκιμάσει αυτό που λες με το κουμπί κλειδώματος και απλά κλείδωνε το αμάξι, όση ώρα και να το πάταγα τα παράθυρα έμεναν στην θέση τους δεν έκλειναν.. Πιστεύω παίζει ρόλο και ο συναγερμός και δεν νομίζω ότι μέσω VAG COM μπορείς να κάνεις κάτι.
  12. Έτσι όπως τα λες είναι Γιώργο! Εγώ έκανα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Πολύκαστρο και επέστρεψα και έκαψα περίπου 32 ευρώ σε φυσικό αέριο.. Εσύ απλά θα γεμίσεις Θεσσαλονίκη για να φτάσεις μέχρι Κομοτηνή, θα έχεις και λίγο αέριο στο ντεπόζιτο αλλά θα γυρίσεις σίγουρα με δύο γεμίσματα βενζίνης αφού δεν νομίζω ένα ρεζερβουάρ βενζίνης να βγάλει πάνω από 150 χιλιόμετρα.. Το κόστος εξυπακούεται ότι θα είναι πολύ μικρότερο με φυσικό αέριο σε σχέση με βενζίνη ή ακόμα και πετρέλαιο!
  13. Εφόσον στην θέση 1 και 2 ανάβουν αλλά στην "μικρή" τους σκάλα πιστεύω ότι απλά έχει καεί το δεύτερο καλώδιο που είναι για την μεγάλη φωτεινότητα. Αν πας κοντά κιόλας στα φωτάκια ενώ είναι αναμμένα θα δεις ότι φωτίζει το ένα καλώδιο από τα δύο, αυτό είναι το dual filament που λέω παραπάνω. Να έκανες όλη αυτή την διαδικασία που περιγράφεται στο βίντεο μου φαίνεται ουτοπικό και επίσης αν θυμάμαι καλά δεν δουλεύει στο Up! γιατί είχα πάει και εγώ να κάνω το ίδιο αλλά τίποτα δεν άλλαξε. @Giorgos 4 Ομολογώ ότι δεν ήξερα ότι σε ορισμένα VW γίνεται να απενεργοποιήσεις τα φώτα ημέρας μέσω του μενού οπότε πάω πάσο!
  14. Το up! δεν έχει οθόνη στο καντράν οπότε ότι λες Giorgos 4 δεν ισχύει! Επίσης ακόμη και να είχε οθόνη με μενού δεν γίνεται να απενεργοποιήσεις τα φώτα ημέρας από εκεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.. Η μόνη λύση απενεργοποίησης είναι μόνο μέσω ρυθμίσεων OBD ή αν βγάλεις την ασφάλεια των φωτών. @alexisx Το κοίταξες αυτό που σου είπα με την φωτεινότητα και τις λάμπες ανάλογα με την θέση που είναι ο διακόπτης;
  15. Όχι ανάβουν κανονικότατα και αν βάλεις τα φώτα πορείας. Ουσιαστικά όπως είπα τα φώτα ημέρας δεν σβήνουν ποτέ, απλά αν βάλεις τον διακόπτη στην θέση 1 ή 2, η φωτεινότητα τους μειώνεται, τσέκαρε το και μόνος σου!
×
×
  • Create New...