tsolkakos Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ TOURAN 2008 1.4 TSI KAI ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΡΒΩΣΕ ΒΑΛΒΙΔΕΣ....ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ...ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΛ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Αν οντως καρφωσε βαλβιδες, Καποια βλαβη στο χρονισμα η στον εκκεντροφορο η τον μεταβλητο θα το προκαλεσε, ακομη ισως η καδενα ηταν σε ασχημη κατασταση, ισως εγινε κατεβασμα ταχυτητας καταλαθος. Για να διαπιστωθει η ζημια πρεπει να βγει το κεφαλαρι, να δει αν στραβωσαν βαλβιδες η/και σημαδια στα πιστονια. Βλεποντας και κανοντας πρεπει να πας. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Βεβαια, μπορεις να παρεις και μια δευτερη γνωμη. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolkakos Posted April 28, 2015 Author Report Share Posted April 28, 2015 ευχαριστω φιλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Σου ειχε αναψει η λυχνια του κινητηρα πριν ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolkakos Posted April 28, 2015 Author Report Share Posted April 28, 2015 οχι κανενα σημαδι οτι κατι τρεχει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Συνηθως η δουλεια ειναι απο συνχρονισμο της καδενας , η πρωτες παρτιδες ειχαν θεμα . Το μοτερ σου ειναι BMY ? Αυτη παντως η δουλεια ειναι για γερα νευρα , προσπαθησες πολλες φορες να το βαλεις μπρος , εκανες πολλες "μιζιες" ? Αν ναι τοτε σιγουρα εχεις χτυπησει πεντε - εξι βαλβιδες οποτε πας για ρεκτιφιε . ΠΡΟΣΕΧΕ που θα δωσεις το ρεκτιφιε γιατι δυσκολα το πετυχαινουν . Μην μασας στις παπαριες που θα σου πει ο μαστορας σου , το ρεκτιφιε μπορεις να το πας και μονος σου το καπακι . Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ αστερια οι τυποι πισω απο την ΒΙΑΜΑΧ . Μαζι με καδενες και τα λοιπα παντως να υπολογιζεις απο 1300,00 εως 1700,00 αν παιζει και ρεκτιφιε μαζι με εργασια και ανταλλακτικα . Επισης κοιτα τα ανταλλακτικα να ειναι μαμισια για να εχεις και εγγυηση ................ αααααααααα και ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ αποδειξη εργασιων για εγγυηση τους (παιζει μετα να εχει θεμα οποτε να τον εχεις στο χερι) . Αναλογα με την ζημια και τα χιλιομετρα που εχεις κοιτα και την περιπτωση μηπως σε συμφαιρει να αλλαξεις και μοτερ !!!!!!!!!! ............ μην ενα αλλο μοτερ παει γυρω στα 1200,00 οποτε μπορει και να σε συμφαιρει καλυτερα . Υπαρχουν και μαντραδες που δινουν και εγγυηση για τα μοτερ τους και στο φερνουν και στο συνεργιο που γουσταρεις . Τα λαμογια οι μαστορες δεν γουσταρουν γιατι δεν βγαζουν προμηθεια απο το ρεκτιφιε Φιλε το ρεκτιφιε ειναι ΛΟΤΤΟ να σου πετυχει , γιατι οπως λεει και ο λαος "και της κατσικας ο κ..λ..ς μαστωρας ειναι , οποτε σκεψου το καλα !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Θα διαλεγα την λυση του μοτερ,το οποιο θα βρεθει μεσω του συνεργειου,ωστε και το συνεργειο να εχει ευθυνη,αλλα αλλιως αντιμετωπιζει ο μαντρας εναν 10 χρονια πελατη και αλλιως αν πας και το παρεις μονος σου. Το ρεκτιφιε κλπ το θεωρω λυση 50-50% μιας και αν δεν πετυχει,εμπλεξες. Αλλο πραμα το μοτερ δεμενο απο το εργοστασιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolkakos Posted April 29, 2015 Author Report Share Posted April 29, 2015 Καλημερα.ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες παιδια.θα κοιταξω ολες τις λυσεις και βλεποντας και κανοντας που λενε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...