tm099 Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Καλησπέρα σας,ειμαι καινούργιος στην παρέα σας.Πριν λίγο καιρό αγόρασα ενα golf 5 gti k04 setup. Το πρόβλημα που μου εχει παρουσιαστεί ξαφνικά ειναι πολύ πλούσιο μιγμα στο ρελαντί με αποτέλεσμα πολλή άκαυστη βενζινη.Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο οταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί.Επίσης να τονίσω ότι όταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί με αποτέλεσμα να γινει και πολύ πλούσιο το μιγμα αρχίζουν χωρις λόγω σκασίματα από την εξάτμιση και επίσης οταν σβήσω υη μηχανή μετά δεν περνει εύκολα μπρος(ζορίζεται πολύ και ξεκιναει από πάρα πολυ χαμηλές στροφες). Ξανα τονίζω ότι όλα αυτά γίνονται μόνο όταν το αμάξι είναι ζεστό.Όταν ειναι κρύο δουλευουν ολα κανονικά με σωστο μιγμα κ περνει αμεσως μπρος. Γνωρίζει μήπως κάποις που μπορεί να οφείλεται αυτό;μου είπαν οτι ειναι θέμα ψεκασμού και οτι το πνηγει στη βενζίνη το αμάξι... Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Καλημερα, Δες την αντλια υψηλης γι αρχη. Φοραει σωθικα ; Αν δεν γνωριζεις ρωτα τον προηγουμενο. Θα χρειαστει vagcom για ελεγχο την ωρα του ρελαντι, να δεις χρονο ψεκασμου των μπεκ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tm099 Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Καλημέρα και σε σένα φίλε μου και σ ευχαριστώ για την απάντηση. Το αμάξι φοράσει αντλία υψηλής autoteck και όπως θα είδες και στο άλλο μυνημα που μου απάντησες παρουσιάζει το αμάξι και ανεβασμένη στάθμη λαδιών από βενζίνη. Το αμάξι ότι κάνει το κάνει στο ρελαντί και όταν βάζω νεκρά όπου το μίγμα γυρνάει αμέσως στο 10.0 και αρχιζουν και σκασίματα εξάτμισης.Στα ψηλά δουλεύει κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...