Jump to content
AUDI7

Έκθεση Φρανκφούρτης 2015

Recommended Posts

Νέο Audi S4 με 354 άλογα

Η Audi στο περίπτερο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, μαζί με το e-tron quattro concept, έχει τη πέμπτη γενιά του A4, αλλά κυρίως μας παρουσίασε και το νέο S4, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο μισό του 2016.

Αρχίζοντας από το ζουμί, μηχανικά το μοντέλο διαθέτει τον ολοκαίνουριο 3-λιτρο V6 TFSI κινητήρα απόδοσης 354 ίππων και 500 Nm ροπής, μια αύξηση 21 ίππων και 60 Nm από το απερχόμενο μοντέλο. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο Τiptronic κιβώτιο και σύμφωνα με την γερμανική εταιρία προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου και ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων. Εξαιτίας του νέου μηχανικού συνόλου, το νέο S4 Sedan χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 4,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται 250 χλμ/ώρα. Η εργοστασιακή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 7,4 λίτρα/100, με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 170 γρ/χλμ.
Η κίνηση μεταφέρεται, όπως είναι φυσικό, σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κεντρικού διαφορικού, που σε νορμάλ συνθήκες μεταφέρει το 60% της ροπής στους πίσω τροχούς. Ανάλογα το επίπεδο της πρόσφυσης μπορεί να σταλεί από 70% στον εμπρός άξονα, μέχρι 85% στο πίσω, έτσι ώστε να υπάρχουν πάντα οι ιδανικές συνθήκες κίνησης. Το S4 κάθεται 23 χλστ. πιο χαμηλά σε σχέση με το νορμάλ A4, ενώ πατάει σε 18άρες ζάντες με ελαστικά 245/40 και προαιρετικά σε 19άρες. Το sedan ζυγίζει 1.630 κιλά, με την Avant έκδοση να προσθέτει 45 κιλά στο συνολικό βάρος.

Σχεδιαστικά είναι αρκετά διακριτικό και συνετό στην επιθετική του έκφραση, καθώς διαθέτει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές και μια μικρή πίσω αεροτομή. Τα LED φωτιστικά σώματα ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ για όποιον θέλει τα matrix LED θα χρειαστεί να πληρώσει επιπλέον.

Περνώντας στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει τα S sport καθίσματα ντυμένα με nappa δέρμα και alcantara. Ακόμα, υπάρχουν φωτιζόμενα μαρσπιέ σε το λογότυπο του S4, ένθετα σε ματ βουρτσισμένο αλουμίνιο, και προαιρετικά μια 12,3 ιντσών οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

 

πηγή autoblog.gr

post-12738-0-16257900-1442390720_thumb.j

post-12738-0-59975300-1442390728_thumb.j

post-12738-0-22107500-1442390737_thumb.j

Edited by AUDI7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Audi παρουσιάζει το e-tron quattro concept. Το πρωτότυπο που μας δείχνει το πως θα μοιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό Q6 που θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2018, είναι το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Audi. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.25, θέτοντας νέο ρεκόρ στη κατηγορία των SUV και σχεδιαστικά ξεχωρίζει η κεκλιμένη γραμμή οροφής, η εξάγωνη χρωμιομένη γρίλια, τα Matrix λέιζερ μπροστά φωτιστικά σώματα και τα OLED πίσω. Έχει μήκος 4,88 μέτρα, πλάτος 1,93 μέτρα, ύψος 1,54 μέτρα, διαθέτοντας ενεργή αεροδυναμική.

Σύμφωνα με τον Dr. Ulrich Hackenberg, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi και υπεύθυνου του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, το e-tron quattro concept συνδυάζει την οδηγική απόλαυση, με την εκφραστική σχεδίαση και την εξαιρετική άνεση. Το πρωτότυπο βασίζεται στην δεύτερη γενιά του της MLB Evo πλατφόρμας του VW Group, την οποία θα χρησιμοποιεί και η έκδοση παραγωγής.

Audi-e-tron-quattro-concept-28-696x464.j

Το ευρύχωρο εσωτερικό του προσφέρει χώρο για τέσσερα άτομα, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 615 λίτρα. Εκεί υπάρχουν 4 OLED οθόνες αφής και μεταλλικά διακοσμητικά, ενώ το πρωτότυπο εφοδιάζεται με ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες.

volkswagengroupnight-nks-25-696x464.jpg

Το e-tron quattro concept δανείζεται την τεχνολογία του R8 e-tron και διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά άξονα και δύο στους πίσω, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου κατασκευής LG Chem και Samsung SDI, που είναι τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα των επιβατών, μεταξύ των δύο αξόνων. Η επιλογή αυτή παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου ανά άξονα, κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και καλύτερη οδική ασφάλεια σε σχέση με άλλα οχήματα της κατηγορίας. Οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν 435 άλογα με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

0ccc5190-3dac-0133-b4e5-00163e17fa4b-696

Εξοπλίζεται με το σύστημα Torque Control Manager που κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες αναλόγως των συνθηκών, με την μπαταρία ιόντων λιθίου να είναι χωρητικότητας 95 kWh και να προσφέρουν στο πρωτότυπο αυτονομία 500 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται είτε από εναλλασσόμενο είτε από συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα χάρη στο σύστημα Combined Charging System (CCS), με την πλήρη φόρτιση με συνεχές ρεύμα 150 kW να διαρκεί μόνο 50 λεπτά. Παράλληλα υπάρχει και ασύρματος, επαγωγικός φορτιστής.

 

πηγή autoblog.gr


Edited by AUDI7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.