muscarius Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 (edited) Καλησπέρα σε όλους... Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον ξέρει σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω εδώ κ καιρό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι προέρχεται αν κ έχω κοιτάξει πολλά. Το πρόβλημα είναι όταν το αυτοκίνητο έχει σταθερή ταχύτητα με ελαφρός πατημένο το γκάζι. Παράδειγμα, Δευτέρα ταχύτητα κ 30 χιλιόμετρα την ώρα σταθερά όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό (κυρίως), αν πατηθεί το γκάζι περισσότερο το πρόβλημα δείχνει να εξαφανίζεται. Οι διακοπές μοιάζουν σαν κρατήματα, σαν να πατάς κ να αφήνεις το γκάζι με πολύ γρήγορο ρυθμό. Συμβαίνει κ με μεγαλύτερες ταχύτητες αλλά σχεδόν πάντα εφόσον το γκάζι είναι πατημένο λίγο κ ποιο συγκεκριμένα με την στιγμιαία κατανάλωση περίπου στα 3 με 4 λίτρα. Τους πολλαπλάσιαστες μπουζί φίλτρα σκάστρες κ.α. Τα έχω κοιτάξει. Η βενζίνη είναι τσεκαρισμένη κ σχεδόν πάντα 100άρα. Επειδή το πρόβλημα υπάρχει πολύ καιρό κ πλέον είναι κουραστικό θα ήθελα πολύ να βρω τι συμβαίνει επιτέλους. Μιλάμε για golf 5 1.4 tsi 140hp Edited October 16, 2015 by muscaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Καλησπέρα σε όλους... Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον ξέρει σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω εδώ κ καιρό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι προέρχεται αν κ έχω κοιτάξει πολλά. Το πρόβλημα είναι όταν το αυτοκίνητο έχει σταθερή ταχύτητα με ελαφρός πατημένο το γκάζι. Παράδειγμα, Δευτέρα ταχύτητα κ 30 χιλιόμετρα την ώρα σταθερά όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό (κυρίως), αν πατηθεί το γκάζι περισσότερο το πρόβλημα δείχνει να εξαφανίζεται. Οι διακοπές μοιάζουν σαν κρατήματα, σαν να πατάς κ να αφήνεις το γκάζι με πολύ γρήγορο ρυθμό. Συμβαίνει κ με μεγαλύτερες ταχύτητες αλλά σχεδόν πάντα εφόσον το γκάζι είναι πατημένο λίγο κ ποιο συγκεκριμένα με την στιγμιαία κατανάλωση περίπου στα 3 με 4 λίτρα. Τους πολλαπλάσιαστες μπουζί φίλτρα σκάστρες κ.α. Τα έχω κοιτάξει. Η βενζίνη είναι τσεκαρισμένη κ σχεδόν πάντα 100άρα. Επειδή το πρόβλημα υπάρχει πολύ καιρό κ πλέον είναι κουραστικό θα ήθελα πολύ να βρω τι συμβαίνει επιτέλους. Μιλάμε για golf 5 1.4 tsi 140hp αυτο στο κάνει σε σγκεκριμενες στροφες? με 30 ας πουμε εισαι 1300 στροφες και εαν εισαι με 5η στις ιδιες στροφες εχεις περιπου 50 χιλιομετρα στο κανει και τοτε? εάν ναι μάλλον εχεις πρόβλημα στα μπεκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted October 17, 2015 Author Report Share Posted October 17, 2015 Καλή ερώτηση αυτή κ τώρα που το σκέφτομαι ίσως ναι, γενικά το κάνει σε μικρές στροφές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Τσεκαρετο εαν το κανει αυτα εκανε και το δικο μου και τελικα ειχαν προβλημα 2 μπεκ με αποτελεσμα να παρουν οι οδηγοι των βαλβιδων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted October 20, 2015 Author Report Share Posted October 20, 2015 Για να διαπιστωθεί αν είναι αυτό πρέπει να πάω κάπου μα μπεκ να μα βγάλουν κ εκεί θα φανεί αν έχουν πρόβλημα ή όχι, σωστά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 20, 2015 Report Share Posted October 20, 2015 Για να διαπιστωθεί αν είναι αυτό πρέπει να πάω κάπου μα μπεκ να μα βγάλουν κ εκεί θα φανεί αν έχουν πρόβλημα ή όχι, σωστά; Υπαρχουν δυο τρόποι Ο πρωτος ειναι με vagcom να δει ο μηχανικος σου εαν δουλευει "στεγνο" απο βενζινη το αμαξι . ετσι το καταλαβε ο δικος μου. Πας καπου που ασχολούνται με μπεκ τα αφαιρούν και μετρανε αν ψεκαζουν σωστά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted October 21, 2015 Author Report Share Posted October 21, 2015 Τελικά το παρατήρησα αυτό κ όντως σε συγκεκριμένες στροφές το κάνει, μέχρι τώρα πίστευα ότι είχε να κάνει μόνο με το φορτίο (πόσο πατημένο είχα το γκάζι)... Αλλά έχει χρόνια πλέον που το κάνει αυτό. Αν μπορείς πες μου τι ακριβός σου έκανε γιατί νομίζω ότι έχουμε όντως το ίδιο πρόβλημα. Επίσης μήπως είσαι από Θεσσαλονίκη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANDREASARTA Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Καλησπερα εμενα φιλε μου μου κανει διακοπες-ρεταρισματα και μου ειπαν εχω χαμενες αναφλεξεις στον 1 κυλινδρο απο καπνα και μαλλον παω για ανοιγμα καπακι.το ρωτησες αυτο;; Στάλθηκε από το LG-P880 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANDREASARTA Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΛΟ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΗς ΦΙΣΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΜΑΠ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ.ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΣΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΑΠ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΑΝΑΦΛΕΞΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛ/ΣΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 15, 2015 Report Share Posted November 15, 2015 ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΛΟ ΨΑΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΗς ΦΙΣΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΜΑΠ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ.ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΣΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΑΠ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑΤΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΑΝΑΦΛΕΞΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛ/ΣΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Μικρά Ελληνικά παρακαλώ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Άλλαξε το φίλτρο καυσίμου, βγάλε τα μπουζί και δες διάκενα ή άλλαξέ τα με τα νέα από αντιπροσωπεία. Επίσης καθάρισε τον μαπ της πολλαπλής με σπρέυ φρένων της Wurth που διώχνει και την υγρασία. Λογκάρισε την υψηλής, να δεις τι δίνει βάσει requested/actual στο block 140 από τις 2000-6800. Δές χρόνο ψεκασμού στο ρελαντί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...