AUDI7 Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Όπως περιμέναμε, η Audi αποκάλυψε νωρίτερα από οποιονδήποτε άλλο το LMP1-H αγωνιστικό με το οποίο θα διεκδικήσει τόσο το World Endurance Championship το 2016, όσο και τη 14η νίκη της στις 24 ώρες του Le Mans. Η ονομασία δεν άλλαξε –R18 e-tron quattro– αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτό είναι το μοναδικό που έμεινε ίδιο στο αγωνιστικό της Audi. Ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr Wolfgang Ulrich δήλωσε ότι η ομάδα δεν απέδωσε το 100% το 2015 και τονίζοντας ότι ο περιορισμός του κόστους της προσπάθειας είναι σημαντικός, ανακοίνωσε ότι σε συνεννόηση με την Porsche, η Audi θα κατεβάσει 2 αυτοκίνητα στις 24 ώρες του Le Mans για το 2016. Ο Ulrich συνέχισε λέγοντας ότι η δουλειά πάνω στο 2016 R18 e-tron quattro ξεκίνησε πριν από 18 μήνες. Η πρώτη σημαντική αλλαγή –που είναι και άμεσα εμφανής– είναι στην αεροδυναμική του αγωνιστικού και ειδικότερα, στο εμπρός μέρος του. Η δεύτερη σημαντική αλλαγή, είναι η μετάβαση του αγωνιστικού στην κατηγορία των 6 MJ αλλά και η αντικατάσταση του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας με βολάν, με ένα πιο συμβατικό σύστημα μπαταριών. Λογικά, η μετάβαση στην “μεσαία” κατηγορία των 6 MJ θα δει το 2016 R18 e-tron quattro να πλησιάζει αρκετά τις επιδόσεις των βενζινοκίνητων ανταγωνιστών του που βρίσκονται στην κατηγορία των 8 MJ. Και τονίζω το “βενζινοκίνητων” αφού το νέο αγωνιστικό της Audi δεν γυρνά την πλάτη στον 4-λιτρο V6 TDI – χωρίς ωστόσο να έχουμε περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το σημείο. Το τελευταίο που ανακοινώθηκε στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η Γερμανική εταιρία, είναι ότι τα πληρώματα των αγωνιστικών με το νούμερο 7 και 8 παραμένουν απαράλλαχτα. Που σημαίνει ότι το 2016 R18 θα οδηγήσουν οι: Marcel Fassler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Lucas di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis. πηγή autoblog.gr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...