Jump to content
Giannhs vw4

Golf 4 1,4 16V - Μοτέρ Bca Βελτιωση

Recommended Posts

καλησπερα παιδια εχω ενα golfaki mk4 1,4 16v με κωδικο μοτερ BCA και θελω να του αλλαξω εκκεντροφορο ξερετε αν μπαινει απο το 1,6 και με τη κωδικο μοτερ ευχαριστω !

Link to comment
Share on other sites

βρες εναν BCB και βαλτον πανω οπως ειναι.αν ταιριαζει να αφησεις και το δικο σου κιβωτιο θα εχεις ενα εξαιρετικο αποτελεσμα που ομως θα καιει αρκετη βενζινη

Link to comment
Share on other sites

απλα σκεφτουμουν κατι ποιο οικονομικο απο το να αλλαξω ολο το μοτερ οι εκκεντροφοροι απο το BCB μπενουν στο δικο μου ?

Link to comment
Share on other sites

οτιδηποτε αλλο εκτος της αλλαγης του κινητηρα δε σε συμφερει...δεν ξερω αν μπαινουν...

το να ανοιξεις κινητηρα να κανεις ριπροφαιλ κτλ κτλ κτλ θα σου ερθει μια η αλλη με την αλλαγη

Link to comment
Share on other sites

απλα σκεφτουμουν κατι ποιο οικονομικο απο το να αλλαξω ολο το μοτερ οι εκκεντροφοροι απο το BCB μπενουν στο δικο μου ?

Εστω οτι μπαινει στο δικο σου μοτερ.Τι θα κερδισεις?

Τιποτα,αντιθετως θα χασεις ναεισαι συγουρος.

 

Αν τελικα μπει να ξερεις οτι θα πρεπει να φτιαξεις προγραμα,να κατεβασεις καπακι για αυξηση συμπιεσης,να αλαξεις εξατμιση και καταλυτη και φυσικα να βαλεις την πεταλουδα μαζι με τις πολλαπλες εισαγωγης και εξαγωγης απο το 100αρι μοτερ εκεινης της εποχη.

 

Θα σου παει ο κουκος αιδονι..

 

Να σου πω ενα μικρο μυστικο φιλε μου?

 

Το 1.600αρι μοτερ του polo gti εκεινης της εποχης (125 αλογα) σαν κορμος ειναι ιδιος με τον δικο σου.

Ειχε διαφορετικο στροφαλο και μπιελες μονο,εκτος απο τα περιφερειακα,οπως πολλαπλες πεταλουδα γκαζιου....

Link to comment
Share on other sites

20βτ.

Οτιδηποτε αλλο ειναι ημιμετρα και πεταμενα λεφτα σε αυτην την καροτσα.

δηλ σε ενα αμαξι που ισως να ειναι 15 ετων και δεν πιανει πανω απο 2 με 2,5 χιλιαρικα(στην καλητερη περιπτωση),να παει και να δωσει ενα σκασμο λεφτα,αντι να αγορασει ενα πιο καινουργιο.....

Link to comment
Share on other sites

δηλ σε ενα αμαξι που ισως να ειναι 15 ετων και δεν πιανει πανω απο 2 με 2,5 χιλιαρικα(στην καλητερη περιπτωση),να παει και να δωσει ενα σκασμο λεφτα,αντι να αγορασει ενα πιο καινουργιο.....

 

Ο καθένας οτι θέλει τάκη.

 

Αν το αμάξι του είναι σε άριστη κατάσταση,με τα εξτραδάκια του(ζάντες-αναρτησεις-φιμε-) και το έχει μερακλήδικο,γιατί να το δώσει?

 

Με 2.000-2.500 ευρώ μπορει να κάνει μια σωστή μετατροπή και με ένα προγραμμα να χαίρεται 220 αλογάκια στο δρόμο.

 

Και εμένα 17 χρονών είναι,και θέλω να το κρατήσω αλλα 17,δεν λεει κατι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λέει ο πασσατουκος...και το δικό μου ειναι 12-13 ετών έχει 220.000 χιλιόμετρα αλλά δεν θα το άλλαζα με κανένα νεότερο γκολφακι όπως και να χει...για να μη βγαίνουμε απ το εμα μας...το παλικάρι απ ότι κατάλαβα θέλει να παει απο τα 75 στα 100 και κάτι λίγα παραπάνω...χωρίς να ξέρει πως θα του βγει 100€ το άλογο στο μοτέρ που εχει....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.