AUDI7 Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 (edited) Όπως περιμέναμε, η Audi αποκάλυψε νωρίτερα από οποιονδήποτε άλλο το LMP1-H αγωνιστικό με το οποίο θα διεκδικήσει τόσο το World Endurance Championship το 2016, όσο και τη 14η νίκη της στις 24 ώρες του Le Mans. Η ονομασία δεν άλλαξε –R18 e-tron quattro– αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτό είναι το μοναδικό που έμεινε ίδιο στο αγωνιστικό της Audi. Ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr Wolfgang Ulrich δήλωσε ότι η ομάδα δεν απέδωσε το 100% το 2015 και τονίζοντας ότι ο περιορισμός του κόστους της προσπάθειας είναι σημαντικός, ανακοίνωσε ότι σε συνεννόηση με την Porsche, η Audi θα κατεβάσει 2 αυτοκίνητα στις 24 ώρες του Le Mans για το 2016. Ο Ulrich συνέχισε λέγοντας ότι η δουλειά πάνω στο 2016 R18 e-tron quattro ξεκίνησε πριν από 18 μήνες. Η πρώτη σημαντική αλλαγή –που είναι και άμεσα εμφανής– είναι στην αεροδυναμική του αγωνιστικού και ειδικότερα, στο εμπρός μέρος του. Η δεύτερη σημαντική αλλαγή, είναι η μετάβαση του αγωνιστικού στην κατηγορία των 6 MJ αλλά και η αντικατάσταση του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας με βολάν, με ένα πιο συμβατικό σύστημα μπαταριών. Λογικά, η μετάβαση στην “μεσαία” κατηγορία των 6 MJ θα δει το 2016 R18 e-tron quattro να πλησιάζει αρκετά τις επιδόσεις των βενζινοκίνητων ανταγωνιστών του που βρίσκονται στην κατηγορία των 8 MJ. Και τονίζω το “βενζινοκίνητων” αφού το νέο αγωνιστικό της Audi δεν γυρνά την πλάτη στον 4-λιτρο V6 TDI – χωρίς ωστόσο να έχουμε περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το σημείο. Το τελευταίο που ανακοινώθηκε στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η Γερμανική εταιρία, είναι ότι τα πληρώματα των αγωνιστικών με το νούμερο 7 και 8 παραμένουν απαράλλαχτα. Που σημαίνει ότι το 2016 R18 θα οδηγήσουν οι: Marcel Fassler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Lucas di Grassi, Loic Duval, Oliver Jarvis. πηγή Autoblog.gr Edited December 18, 2015 by AUDI7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...