Jump to content
naruel

Συμβουλή Για Διάφορα Θεματάκια

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!
Επειδή κοντεύει το 2ο μεγάλο σέρβις  όπως και το 1ο κτεο άλλα και τελειώνει η επέκταση εγγύησης θα ήθελα  την γνώμη και συμβουλή σας
για το πως θα λύσω αυτά τα προβλήματα και το τι μπορεί να αντιμετωπίσω από πλευράς συνεργείου αντιπροσωπειας
( δηλαδή τι θα βγάλουν εκτός εγγύησης και αν θα μπορέσω να μην βάλω ΠΧ ανταλλακτικά VW άλλα  φθηνότερα άλλα όχι λιγότερο αξιόπιστα)
Δεν ξέρω αν έκανα καλά που άνοιξα ένα θέμα για τα διάφορα προβληματάκια που αντιμετωπίζω
άλλα το θεώρησα πιο εύχρηστο ώστε να μην χαθώ από 3-4 διαφορετικά θέματα σε άλλα subforum!
Την ανάλυση θα την κάνω μέσα σε σποιλερ για να μην είναι σαν έκθεση

1. Δεξιος κεντρικός αεραγωγός 

Ο δεξιά αεραγωγός στην κονσόλα βγάζει λιγότερη ροή αέρα από τον αριστερά! Είχα τοποθετήσει μια βάση για καφέ νερού αναψυκτικό που λογικά ζόριζε προς τα πίσω την ροη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπούκωσε!



2. Μπαταρία και τάση 

Λόγο της διαρροής ρεύματος επειδή άφησα ανοικτό τον αέρα για κάνα 2ωρο και έμεινα από μπαταρία πλέον σε ψυχρό αμάξι η τάση είναι στα 11.80- 11.88 ενώ μετά από ζέσταμα και οδήγηση ανεβαίνει στα 12.3 και φορτίζει στα 14.3 -+

Προφανώς θέλει άλλαγμα η μπορώ να την κρατήσω λίγο ακόμα? υπάρχει νόημα να πάω σε μια επώνυμη η έχετε πρόταση για κάτι φθηνότερο? Δεν με απασχολούν περισσότερα aH και ρεύμα εκκίνησης!

3. Τρανταγμα κατά το μιζάρισμα και το σβήσιμο (μάλλον σε συνάρτηση με το νο4)

Τιθς περισσότερες φόρες κατα το 1ο μιζάρισμα ο κινητήρας είτε πατάω συμπλέκτη είτε χωρίς ) ξεκινάει και "τραντάζει" δηλαδη δεν είναι ομα΄λη η κίνηση τον πιστωνιων. το ίδιο γίνεται και στο σβήσιμο. Μπορω να το πω σαν να βρίσκει σε ένα εμπόδιο οπως πχ σβηνεις εναν ανεμιστηράκι και το σταματας με το δακτυλο . Αυτο δεν γινεται οταν το αμαξι ειναι ζεστο!



4. Κλωτσημα κατά το πάτημα και άφεση του γκαζιού

σε όλες τις ταχύτητες με πιο έντονο το φαινόμενο στις πρώτες όταν αφήνω το γκάζι (σε όλο το φάσμα τον στροφών άλλα νομίζω οσο πιο χαμηλες τόσο πιο πολυ ενταση έχει) μα και οταν το ξαναπατάω το αμάξι κάνει ενα κλώτσημα. όχι αμέσως άλλα μετά από 1 -2 δευτερόλεπτα.

ΠΧ οδηγάω με στατθερη ταχύτητα στην εθνική και αφήνω το γκάζι λόγο κατηφόρας η οχηματος που πα΄ταει φρένο. Το αμαξι ενω φαινεται πως θα επιβραδυνθει γραμικα κάνει ενα κλώτσημα. Το ίδοι θα συμβει αν αμέσως μετα πατήσω ξανα το γκάζι. νοιωθω σαν να αποσυμπλεκεται και συμπλέκεται κάτι. δεν ξερω αν ειναι προβλημα του κιβωτιου του συμπλετκ-δισκου πλατο των εμβολων της αντιλας βενζινης η των μπουζιων)

 

5. Αισθημα στα πενταλ στην πορεια αλλα και στο γκάζωμα σαν οδηγηση σε χαλίκια

Αυτο που νοιώθω (και ίσως είναι το ίδιο η αποτελεσμα του προηγουμενου) στην πορεια αλλα και στην επιταχυνση ειναι σαν να γρατζουνάει το αμαξι. Σαν να κινουμαι συνεχως σε ψηλο χαλίκι και οχι απο τα αμορτισερ αλλα απο το μοτερ


 

 

6. Εντονο κοπάνημα στα αμορτισερ

Σχεδον ολα τα αμορτισερ μπρος πισω πλεον εχουν γίνει πολύ έτνονα σε ανωμαλιες. Τις νοιωθω σχεδον όλες λες και είμαι σε στάγιερ! Ειδικα σε λακουβες τύπου φρατιων (δηλαδη σχεδον με καθετα περιμετρο) το αμορτισερ φαινεται και ακούγεται σαν να τερματιζει και ακουγεται ενας μεταλλικος θόρυβος! Επίσης σε πολα βουναλάκια πλεον βρικσει το μπροστινο κάτω μερος που παλαιότερα δεν έβρισκε!

 

 

7. Μυρωδιά καμένου πλαστικου και ισως  αναθυμιάσεις καυσαερίων η βενζίνης απο το ζεστό αέρα

εχω παρατηρησει πλεον οτι ο αερας μυριζει κάτι σε καμένο πλαστικό/μυρωδια αερα απο σεσουάρ μαλλιών-θερμοπιστολάκια. Δεν ξερω αν φταει το φιλτρο αερα ποθ θα θελει αλλαγμα η κάτι αλλο που καιγεται η εισάγετε αλλά και μερικές φοες νοιωθω να μυριζω καυαεριο η βενζινη στη αισθηηση αλλα δεν μπορω να το προσιορισω και δεν θυμαμαι αν ειναι μόνο σε κίνηση με πολλα καυαερια η ακόμα και όταν είμαι μονο σε πορεία η σε πόλη




Αυτό τα ολίγα. ευχαριστώ για την ανάγνωση και καλές γιορτές καλή χρόνια με λιγότερο άγχος και λιγότερα προβλήματα στα αυτοκίνητα μας στον δρόμο και καλές διαδρομές!
Φιλικά Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά,

 

Την μπαταρία μπορείς να την φορτίσεις με φορτιστή για μερικές ώρες (24) και να ελεγχθεί η ικανότητα εκκκίνησης με μηχάνημα.

Το ρεύμα εκκίνησης (ΕΝ).

 

Για τα αμορτισέρ, πρέπει να τσεκάρεις τα bump stop, και τα top mount + ρουλεμάν μαζί με τα αμορτισέρ σε συνεργείο.

 

Για τα πιθανά προβλήματα στον κινητήρα. Χρειάζεται διαγνωστικό και φυσικά επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

 

ΥΓ. Δεν γνωρίζω το πρόγραμμα service που ακολουθείς, καλό θα ήταν αν έχεις παραλείψει κάποιο να το κάνεις με την ευκαιρία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχεις ολα αυτα προβληματα! πολυ περιεργο...ειναι σαν εχεις κανει πανω απο 150.000khm χωρις κανενα service

Ίσως να είναι και απο δικα μου οδηγικα λάθη! Κάποιες φορές στο καλοκαίρι του 14 ξεχνωντας να κατεβάσω ταχύτητα και με ανοιγμένο το κλιματιστικό μου έσβηνε μπαίνοντας σε κάποιες στροφές με τρίτη!

Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη αφού δεν πήρα κα να έμβολο μαζί πάλι καλά!

Όσο για τα αμορτισέρ στην λεωφόρο Αθηνών σε μέρα βροχής στο στενό απέναντι απο τα Μικελ είχε μια λακουβα-φρεατιο που δεν ήξερα/είχα δει ότι απο το κράσπεδα είχε απόσταση 60-70 εκατοστα και το μπροστά δεξί αμορτισέρ τερμάτισε πέφτοντας μέσα και βρήκε και η ποδια.

Γενικά οδηγαω όσο πιο χαλαρά μπορώ και αλλαγής στις 1900-2100 που είναι με το δικό μου στυλ η πιο ήπια αλλαγή ταχυτήτων.

Δεν θεωρώ πως αυτά τα δυο είχαν τέτοιο αποτέλεσμα σε αυτά τα προβλήματα και δεν ξέρω αν έχουν πόσο μπορεί να δικαιολογηθεί έστω με ενα μέρος στην εγγύηση.

Επίσης εχω παρατηρήσει ότι με ίδια χιλιόμετρα ανα ώρα στον ίδιο δρόμο εχω τουλάχιστον +0.4/0.6 στιγμιαία κατανάλωση ανεξαρτήτως εποχής/καιρού/ζεστού κινητήρα. Βέβαια όταν είναι ζεστός πέφτει λίγο. Αλλά είναι πολυ δύσκολο να καταλάβω αν είναι μηχανικό εντελώς η θεμα βενζίνης ή οτιδήποτε.

Χρόνια Πολλά,

Την μπαταρία μπορείς να την φορτίσεις με φορτιστή για μερικές ώρες (24) και να ελεγχθεί η ικανότητα εκκκίνησης με μηχάνημα.

Το ρεύμα εκκίνησης (ΕΝ).

Για τα αμορτισέρ, πρέπει να τσεκάρεις τα bump stop, και τα top mount + ρουλεμάν μαζί με τα αμορτισέρ σε συνεργείο.

Για τα πιθανά προβλήματα στον κινητήρα. Χρειάζεται διαγνωστικό και φυσικά επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

ΥΓ. Δεν γνωρίζω το πρόγραμμα service που ακολουθείς, καλό θα ήταν αν έχεις παραλείψει κάποιο να το κάνεις με την ευκαιρία.

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Όλα τα σέρβις είναι στον χρόνο και δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ τπτ! Ούτε η καν σφάλμα στο διαγνωστικό!

Η μόνη διόρθωση ήταν η αλλαγή αποστάτη στο πρώτο επτάμηνο και το γνωστό χτυπηματακι απο το σωληνάκι βενζίνης!

Όσο για τα 2 top mount πρέπει το πλαστικό ή ότι υλικό είναι να εφάπτεται πανω στο σκελετός ? βλέπω ότι έχουν μια απόσταση όπως στην φώτο αλλά πιο μικρή του εκατοστού

http://i845.photobucket.com/albums/ab20/robinvag/Other/a1770f8f.jpg

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή ενημέρωση για τα θεματακια. 

1ον το κλωτσημα στο γκάζι παραμένει το ίδιο αλλα σε μικροτερη ένταση απο τοτε που εβαλα ξανα 100αρα Βενζίνη (παντα βαζω στο εταιρικό ΕΚΟ και είχα βαλει 2 φορες παλιότερα 100 αλλα δεν αλλαξε το κλωτσημα) . Θεωρω πως ειναι θεμα μετάδοσης γιατι ακούγεται ηχος συμπλεξης αποσυμπλεξης οταν παρουσιάζεται το πρόβλημα

2ον Στον χειμερινοέλεγχο βρέθηκε σπασμένη και αντικαταστάθηκε  η βαλβίδα αναθυμιασεων λαδιού (στο χαρτ το γράφει καπως αλλιώς) και για αυτο μάλλον ειχα παρατήρησει ιχνη λαδιου πανω στον κινητηρα. Τι προβλήματα μπορουν να δημιουργηθούν απο αυτο?

3. Στο κτεοβρήκαν οτι εχω απόκλιση προς τα δεξια περιπου 3% και στο ποσοστο τον αμορτισερ εγραφε  περίπου 20% διαφορα μπροστα και 23 πίσω (80-60 και 73 -50 χοντρικά). Απο οτι μου ειπαν ειναι καθαρα θεμα αμορτισέρ οπότε παω σε βαθος χρονου για αλλαγή. Προφανως θέλουν και ο μπροστα και πισω άξονας η δεν χρειάζεται? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.