Vassilis63 Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 Χοντρικά , αν έχεις ESP χωρίς μπλοκέ δεν πετάει μούτρα πατώντας γκάζι αλλά αν γλιστράει μένεις στην κορυφή της στροφής καθηλωμένος χάνοντας χρόνο , με το μπλοκέ βγαίνεις από τη στροφή πολύ πιο εύκολα (εκεί κερδίζεις χρόνο στην έξοδο και όχι στην είσοδο της στροφής). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Καταλαβα Βασίλη , σε ευχαριστω για τις πληροφοριες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Το XDS που έχουν τα δικά μας είναι ηλεκτρονικό, δηλαδή χρησιμοποιεί τα φρένα για να σταματήσει έναν τροχό που γλιστράει. Ένα απλό LSD, είναι μηχανικό, δηλαδή "περνάει" τη ροπή στον τροχό που έχει την μεγαλύτερη πρόσφυση (π.χ. ένα βασικό της Quaife). Τα τελευταίας γενιάς eLSD "περνάνε" σε κάθε τροχό την σωστή ροπή ανάλογα με τις συνθήκες μηχανικά αλλά κ με τη βοήθεια ηλεκτρονικών. Σε κάποια συστήματα μπορείς να επιλέξεις κ από τα pre-settings όπως στο Active Center Differential της Mitsubishi όπου έχεις επιλογές όπως δρόμος, χαλίκι κ χιόνι. Το καλύτερο όλων των συστημάτων είναι το τελευταίο μιας κ προσφέρει καλύτερο κράτημα σε γρήγορες στροφές προσφέροντας την ακρίβεια που υπολογίζεται από τα ηλεκτρονικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fovos Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 το haldex ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Το XDS που έχουν τα δικά μας είναι ηλεκτρονικό, δηλαδή χρησιμοποιεί τα φρένα για να σταματήσει έναν τροχό που γλιστράει. Ένα απλό LSD, είναι μηχανικό, δηλαδή "περνάει" τη ροπή στον τροχό που έχει την μεγαλύτερη πρόσφυση (π.χ. ένα βασικό της Quaife). Τα τελευταίας γενιάς eLSD "περνάνε" σε κάθε τροχό την σωστή ροπή ανάλογα με τις συνθήκες μηχανικά αλλά κ με τη βοήθεια ηλεκτρονικών. Σε κάποια συστήματα μπορείς να επιλέξεις κ από τα pre-settings όπως στο Active Center Differential της Mitsubishi όπου έχεις επιλογές όπως δρόμος, χαλίκι κ χιόνι. Το καλύτερο όλων των συστημάτων είναι το τελευταίο μιας κ προσφέρει καλύτερο κράτημα σε γρήγορες στροφές προσφέροντας την ακρίβεια που υπολογίζεται από τα ηλεκτρονικά. Δηλαδη ενω τα αλλα μπλοκε δείνουν την δύναμη στον τροχό που εχει την μεγαλυτερη πρόσφυση για να πατήσει κατω το αμαξι και να φυγει , ενώ στο polo φρέναρη το τροχό με την μεγαλυτερη πρόσφυση για να"πατηση" το αμαξι κατω ; Αυτο δεν ειναι ομως περιπου το ESP το οποιο φρέναρη τον καθε τροχό διαφορετικά για να φέρει το αμαξι στα ίσια ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 2 hours ago , thodoris_polo said: ενώ στο polo φρέναρη το τροχό με την μεγαλυτερη πρόσφυση για να"πατηση" το αμαξι κατω ; Θοδωρή, είπαμε φρενάρει τον εσωτερικό τροχό που σπινιάρει, όχι τον εξωτερικό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση που πατάει κάτω. Κάνε πρώτα μια μελέτη πως λειτουργεί το κοινό διαφορικό, να καταλάβεις τη λειτουργία του και επανερχόμαστε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 (edited) λοιπον βρηκα ενα αρθο απο γνωστο περιοδικο αυτοκινητων ( http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/109346.asp ) που εξηγεί για το καθε διαφορικό συστημα, γιατι ομως το ηλεκτρονικο διαφορικο οπως λεει δεν τα πηγαινει καλα σε εκτος δρομου συνθηκες? υ.γ ¨" Το μπλοκέ διαφορικό είναι πρακτικά άχρηστο σε αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι 120 ίππους. " το γραφει σε ενα σημειο μεσα στο αρθο, ο λογος πιος πιστευετε οτι ειναι? Edited March 7, 2016 by thodoris_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 Σε γενικές γραμμές το άρθρο είναι καλό εκτός από τα σημεία με τις συνθήκες εκτός δρόμου και το όριο των 120 ίππων τα οποία γράφονται έτσι, χωρίς τεκμηρίωση. Τις απαντήσεις στα ερωτήματά σου πρέπει να τις δώσει ο ίδιος ο αρθρογράφος. (αν είναι πρακτικά άχρηστο στα 90 άλογα του πόλο τότε γιατί το βάζουν?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Το εχεις βγαλει καθολου σε εκτος δρομου διαδρομες? παντος ευχαριστω για της απαντησεις σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 43 λεπτά πριν , thodoris_polo said: Το εχεις βγαλει καθολου σε εκτος δρομου διαδρομες? παντος ευχαριστω για της απαντησεις σου. Θοδωρή χαλάρωσε, WRC με το πολάκι??? γιατί για να σπάσει??? εσύ θα το έβαζες στο χώμα και θα πήγαινες τάπα??? Τρολάρισμα τέλος...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Δεν μιλαει το άρθρο να πηγαίνει τάπα στις εκτος δρόμου κατάστασης οπως δεν μιλαω και γω γιαυτο , εγω μιλαω να πας καπου ενα ταξιδι και να βρεθείς να ανεβαίνεις βουνό με πολυ ασχημο δρομο , θα σε ξεκολλήσει αμα ειναι η οχι ; Αυτο θελω να πω , οπως και αυτο εννοει το άρθρο , οχι για wrc καταστάσεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 14 hours ago, fovos said: το haldex ??? Το haldex όποτε χρειάζεται μεταφέρει την κίνηση κ πίσω, όπως για παράδειγμα σε εκκινήσεις που πέφτει όλο το βάρος πίσω. Δεν έχει σχέση με διαφορικό, είναι ένας συμπλέκτης ουσιαστικά που μεταφέρει ροπή μεταξύ αξόνων, όχι μεταξύ τροχών στον ίδιο άξονα. Πολλές φορές συνεργάζεται με ηλεκτρονικά διαφορικά ώστε να παρέχει ολοκληρωμένη λειτουργία π.χ. 4motion. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...