Χάρης7 Posted March 13, 2016 Author Report Share Posted March 13, 2016 (edited) On 10/3/2016 at 10:59 PM, sirdimitris said: Μου το εκανε κι εμενα που το προσεξα. Φυσιλογικο ειναι. Ηλεκτρογκαζο εχει τις κατεβαζει πιο σιγα τις στροφες. Μπορεις να βαλεις ενα βιντεο για να δουμε οτι λεμε το ιδιο; σορρυ αμα σε ταλαιπωρω αλλα εχω διαβασει σε πολλα φορουμ οτι ειναι προβλημα. Θελω απλα να δω οτι εχεις 800 στροφες και οταν ακινητοποιειται τελειως μετα πεφτουν οι στροφες στις νορμαλ 600. Μπορει να μην καταλαβατε ακριβως τι λεω. Edited March 13, 2016 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 Αν δεν κανω λαθος ενα αμαξι καινουργιο εχει αυξημενι καταναλοση μεχρι περιμου 30-35 χιλιαδες χιλιομετρα.επισεις μεχρι τοις 40 χιλιαδες ακομα στρονουν πολα πραγματα οπως ειπες ρελαντι και διαφορα αλλα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted March 13, 2016 Report Share Posted March 13, 2016 Καταλαβα τι εννοεις. Κατεβαινα κατηφορα και εβαλα νεκρα ηταν στις 800 και ειδες την βελονα μολις σταματησα 2 κοψιματα 700, 600 και σταθεροποιηθηκε εκει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Παιδιά και το δικό μου Golf TDI το κάνει και το έχω παρατηρήσει από τη πρώτη στιγμή! Υποθέτω ότι το κάνει για το σύστημα υποπίεσης των φρένων όπως αναφέρθηκε και πιθανώς για να υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς για την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 14, 2016 Author Report Share Posted March 14, 2016 3 hours ago , faniaros said: Παιδιά και το δικό μου Golf TDI το κάνει και το έχω παρατηρήσει από τη πρώτη στιγμή! Υποθέτω ότι το κάνει για το σύστημα υποπίεσης των φρένων όπως αναφέρθηκε και πιθανώς για να υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς για την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού... Αρα λογικα μαγκωνουν και οι στροφες σου πιο ψηλα μεχρι την πληρη ακινητοποιηση; για 2-3 δευτερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 14, 2016 Author Report Share Posted March 14, 2016 17 hours ago , sirdimitris said: Καταλαβα τι εννοεις. Κατεβαινα κατηφορα και εβαλα νεκρα ηταν στις 800 και ειδες την βελονα μολις σταματησα 2 κοψιματα 700, 600 και σταθεροποιηθηκε εκει. Θενξ ρε φιλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 14, 2016 Author Report Share Posted March 14, 2016 19 hours ago , 6n2 said: Αν δεν κανω λαθος ενα αμαξι καινουργιο εχει αυξημενι καταναλοση μεχρι περιμου 30-35 χιλιαδες χιλιομετρα.επισεις μεχρι τοις 40 χιλιαδες ακομα στρονουν πολα πραγματα οπως ειπες ρελαντι και διαφορα αλλα Sent from my iPhone using Tapatalk Να σου πω την αληθεια δεν ηξερα οτι τραβαγε τοσο να στρωσει αλλα αφου δεν επηρεαζει κατι μονο καλο ειναι να πεφτει η καταναλωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 2 hours ago, Χάρης7 said: Αρα λογικα μαγκωνουν και οι στροφες σου πιο ψηλα μεχρι την πληρη ακινητοποιηση; για 2-3 δευτερα; Ακριβώς! Είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία όπως τη περιγράφεις! Όταν κινείται το αυτοκίνητο με νεκρό οι στροφές είναι λίγο κάτω απο 1000 και μόλις ακινητοποιηθεί πέφτουν στο φυσιολογικό τους. Αυτό που επίσης έχω παρατηρήσει και είναι και ο λόγος που δεν με απασχόλησε το συγκεκριμένο θέμα, είναι ότι με σταματημένο αυτοκίνητο και με ταχύτητα στο κιβώτιο, μόλις αρχίσω να αφήνω τον συμπλέκτη, δίνει μόνος του ο εγκέφαλος γκαζι και κρατάει ρελαντί κοντά στις 1000 στροφές, χωρίς να αγγίξω καν το πεντάλ εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Ακριβώς! Είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία όπως τη περιγράφεις! Όταν κινείται το αυτοκίνητο με νεκρό οι στροφές είναι λίγο κάτω απο 1000 και μόλις ακινητοποιηθεί πέφτουν στο φυσιολογικό τους. Αυτό που επίσης έχω παρατηρήσει και είναι και ο λόγος που δεν με απασχόλησε το συγκεκριμένο θέμα, είναι ότι με σταματημένο αυτοκίνητο και με ταχύτητα στο κιβώτιο, μόλις αρχίσω να αφήνω τον συμπλέκτη, δίνει μόνος του ο εγκέφαλος γκαζι και κρατάει ρελαντί κοντά στις 1000 στροφές, χωρίς να αγγίξω καν το πεντάλ εγώ. Μην σε απασχολεί Φάνη και σε μένα έτσι ειναι. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Στη θέση σου δεν θα ανησυχουσα καν, είμαστε αρκετοί πλέον που πιστεύουμε ότι είναι φυσιολογικό 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 14, 2016 Author Report Share Posted March 14, 2016 Ευχαριστω παιδια. Απλα δεν το ειχα παρατηρησει παλιοτερα και γι αυτο ρωτησα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 Καλά έκανες και ρώτησες Χάρη! Γι'αυτό είμαστε εδώ, να μοιραζόμαστε εμπειρίες, απόψεις, απορίες και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted March 14, 2016 Report Share Posted March 14, 2016 1 hour ago, Χάρης7 said: Ευχαριστω παιδια. Απλα δεν το ειχα παρατηρησει παλιοτερα και γι αυτο ρωτησα. Θα ανεβάσω και ενα βιντεακι το πρωι οταν γυρισω απο δουλειά οταν κατεβαινω την γεφυρα του κηφισου να δεις πως το κανει:-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=mSfhyWT_4Ck Ορίστε! Edited March 15, 2016 by naruel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted March 16, 2016 Author Report Share Posted March 16, 2016 10 hours ago , naruel said: https://www.youtube.com/watch?v=mSfhyWT_4Ck Ορίστε! Ακριβως αυτο! Σε ευχαριστω πολυ για τον κοπο σου! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...