Jump to content
Κωνσταντινος Φα

Golf 4 1.4 - Αναβαθμιση Μοτερ [Επιλογές Βελτίωσης για 140ps]

Recommended Posts

 

18 hours ago , dasauto said:
Για μεταφορα αμαξι με τον ΟΣE απο οσο ξερω το αμαξι το φωρτονεις εσυ και πηγαινει ασυνοδευτο, εσυ φευγεις με το επομενο τρενο και οταν φτασει το αμαξι στο προορισμο του ή θα στο κατεβασουν αυτοι, ή πρεπει να εχεις ατομο να το παραλαβει. Για αναρτησεις βαλε μια bilstein κιτρινα με τα μαμα ελατηρια αν δεν θες να χαμηλωσει, αλλιως HR 3,5ποντους και θα μπενεις φετες. Τελος το 14αρι με καποιες παρεμβασεις σε περιφερειακα/κεφαλη μπορει να φτασει τα 120, ενω το 16αρι 16ν ποιανει τα 150 αλογα με τις ιδιες παρεμβασεις, αλλα και για τα 2 μοτερ για να βγαλεις αυτα τα αλογα θα ξοδεψεις το λιγοτερο 2,5-3k €.

 

 

Φετες με ημιακαμπτο πισω δε μπαινεις σε καμια περιπτωση με το golf 4. *******

 

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Edited by nikdev
Σεβόμαστε τους άλλου συνομιλητές.
Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να δωσω πανω απο 350 για αναρτησεις.Οπως ειπα γτ εχω γνωστο και τα ανταλακτικα και την εργασια το πολυ 15000 μ πα οτι θα βγει

Μεσα στιν βδομαδα θα παρω αναρτιση ζαντες και φρενα απο γκολφ 3 απομαντρα αποσιρσης.αν κουμπονουν τα ελατιρια-αμορτησερ θα ενημεροσω!γιατι ειναι παρα μα παρα πολι φθηνουερα απο εκει

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα τις ΚW Variant 3 μεταχειρισμενες με 12000 χιλιόμετρα στα 300 ευρώ να προβώ σε αγορά η είναι ρίσκο ? 

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Πολι φτινες μου φενονται.μονο μην ειναι σκασμενα τα αμορτισερ.αν μπορεις ελενξε τες πριν τοις παρεις

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η KW Variant 3 καινούρια παίζει από 1500-1800 ανάλογα το μοντέλο. Για να την δίνει τόσο φτηνά κάτι παίζει.

Έλεγξε αν είναι όντως V3, πόσα χιλιόμετρα έχει κ αν βγάζει λάδια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον η ιστορία έχεις ως εξής το παλικάρι είναι απατεωνας! Έβαψε κάτι μουφα αναρτήσεις κοτσάρε ένα αυτοκόλλητο και τις πούλαγε σαν ΚW!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον τελικά θα πάρω στα 250 μετεχειρα από φιλο Bilstein B6 με Apex ελατήρια χαμηλωματος θα αναρτήσω φώτο αύριο.Όσο αφορά και τον λόγο που άνοιξα το νήμα δυστυχώς το Polo δεν θα το πάρω γτ δεν υπάρχει τρόπος να το φέρω κατω.

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχουν προτάσεις ευπρόσδεκτες. Για αρχή Θα περιμένω μήπως βρω από Αθήνα κάνα πόλο

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Βαλε κανενα 20βτ να εισαι οκ!απλα ενα προγραμα τιποταλο και χορις πολυ πιεσι.αν και πιστευω πως αν το βαλεις στο μελον θα το ανεβασεις αλλα για αρχι θα σου φενετε πολυ καλο σε σχεσι με το ατμο1.4.και πιστευω πως η καταναλοση δεν θα σε πιραξει γιατι θα ευχαριστιεσε το γκαζι!απλα θες μερικα λευτα παραπανο.με το ποσο που εδοσες για το πολο τι θα κανεις;θα τα παρεις πισο η θα τα κλαις;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν τα βάλεις κάτω η καλύτερη λύση είναι 20vt όμως είμαι άνθρωπος που χρησιμοποιεί καθημερινά το αμάξι δεν είμαι τύπος βγάζω κάθε Σάββατο βόλτα το αμάξι.Ίσως αν το έκανα γκάζι τότε ναι...Δεν ξέρω είμαι λίγο μπερδεμένος 

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις κιαλο ντιντιτ αξιζει!αν ειναι το μοναδικο δεν ξερω τι να σου πω...καιγω ατμο1.4 75 γαιδουργια εχω.το σκευτικα για 20βτ αλλα λεω αστο.σκευτικα να παρω κατι αλλο(vag μονο) παλι αυτα που ηθελα δεν τα εβρισκα.και αν εβρισκα ηταν παρα μα παρα πολα τα λευτα για το αυτοκινιτο χαμιλοτερις αξιας.αστο ετσι οπως ειναι λιπον βαλτου και ενα αεριο και κανε βολτες ολη μερα.αλιος αν βρεις κανενα 1.6 απο πολο που ειναι δισκολο η 20βτ.αλλα πρεπει να εισαι σιγουρος.να μιν το μετανιοσεις.οσο και αν κεει οπως και αν παει και τελοσπαντον για οτι προκιψει.μιν χτιπας το κεφαλη σου στον τοιχο μετα!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

το να βρεις χρονο να κανεις εδω τη μετατροπη?

Να βρω λογικό συνεργείο η κανέναν γνωστό.Αν έχουν τον θεό τους με ζητάνε 800 ευρώ να λύσουν το αμάξι ε είπαμε 

Edited by Κωνσταντινος Φα
Link to comment
Share on other sites

Sorry κι'ολας αλλά έχουν γραφτεί πολλές ανακρίβειες... 

Καλό θα είναι όποιος δεν είναι σίγουρος να μην γράφει...

Καταρχήν θα έλεγα στον φίλο να μην ασχοληθεί καθόλου δεν αξίζει. Αν θες όμως να ασχοληθείς ή καλύτερη λύση είναι ο 20VT όπως είπε και ο φίλος μου ο Χρήστος. 

Ποιος είναι σίγουρος ότι από 16αρι κορμό με 14αρη κεφαλή + τα πράγματα που λέει ο φίλος ότι δεν βγαίνουν τα 150 άλογα? 

Ένα τέτοιο set up είστε σίγουροι ότι καεί όσο ένα 20VT? 

Στο θέμα του φίλου,1300 ευρώ είναι πολύ λίγα.  

Δεν ξέρω ποσα άλογα μπορείς να δεις στο γκολφ μιας και δεν ξέρω την κεφαλή σου καλά, πάντως με μπλοκ 16αρι,εκκεντρα,πολλαπλη εισαγωγή από 6ν2gti,φουλ εξάτμιση 50αρα και χταπόδι με συγκεκριμένους πρωτευοντες και δευτερευόντες σωλήνες, ροικη και πρόγραμμα θα δεις πολύ καλά αποτελέσματα. Φυσικά εκκεντρα aftermarket και όχι εκκεντρα 3ου σταδιου :p δηλαδή ρεπροφαιλ... 

Κόστος για όλα αυτά...? Άστο καλύτερα... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , mpoukou22 said:

Sorry κι'ολας αλλά έχουν γραφτεί πολλές ανακρίβειες... 

Καλό θα είναι όποιος δεν είναι σίγουρος να μην γράφει...

Καταρχήν θα έλεγα στον φίλο να μην ασχοληθεί καθόλου δεν αξίζει. Αν θες όμως να ασχοληθείς ή καλύτερη λύση είναι ο 20VT όπως είπε και ο φίλος μου ο Χρήστος. 

Ποιος είναι σίγουρος ότι από 16αρι κορμό με 14αρη κεφαλή + τα πράγματα που λέει ο φίλος ότι δεν βγαίνουν τα 150 άλογα? 

Ένα τέτοιο set up είστε σίγουροι ότι καεί όσο ένα 20VT? 

Στο θέμα του φίλου,1300 ευρώ είναι πολύ λίγα.  

Δεν ξέρω ποσα άλογα μπορείς να δεις στο γκολφ μιας και δεν ξέρω την κεφαλή σου καλά, πάντως με μπλοκ 16αρι,εκκεντρα,πολλαπλη εισαγωγή από 6ν2gti,φουλ εξάτμιση 50αρα και χταπόδι με συγκεκριμένους πρωτευοντες και δευτερευόντες σωλήνες, ροικη και πρόγραμμα θα δεις πολύ καλά αποτελέσματα. Φυσικά εκκεντρα aftermarket και όχι εκκεντρα 3ου σταδιου :p δηλαδή ρεπροφαιλ... 

Κόστος για όλα αυτά...? Άστο καλύτερα... 

 

Μπορεις να μ δωσεις μια τιμη για ολα τα ανταλλακτικα και τι θα προτεινες? κοιτα σκεψου οτι για καθε ανταλλακτικο θα χω περιπου 20-30% εκτπωση το λυσιμο και δεσιμο του μοτερ θα νε σχεδον τσαμπε μονο η ροικη θα κοστισει.

Link to comment
Share on other sites

Ένα τέτοιο project πιο παλιά ήταν τυφλοσουρτης...

Δηλαδή θέλεις ένα μπλοκ από 16αρη.η καλύτερη επιλογή από 6ν2gti λόγω συμπίεση 11,5.Ειναι δυσεύρετο και θέλει πολύ ψάξιμο. Αν δεν βρεις μπορείς από τις δικιάς σου γενιάς γκολφ το 16αρι. Το μεινοκτημα είναι συμπίεση που θα πρέπει να πλανισεις αρκετά το καπάκι. 

Ένα σετ εκκεντρα ήπια, δεν ξέρω το σετ βγάζει για το γκολφ. Ας πούμε ένα σετ 264-10 είναι παιδικά με αρκετά καλά αποτελέσματα και χωρίς ενίσχυση στο καπάκι. 

Ένα τέτοιο προφίλ μάλλον θα θέλουν και τσέπες τα πιστόνια. 

Ροικη το καλύτερο είναι να γίνει με flowbetch και όχι με το μάτι. Υπάρχουν στην Αθήνα κάποιοι που έχουν το συγκεκριμένο μηχάνημα. 

Εξάτμιση αυτό που σου είπα. 

Πολλαπλή εισαγωγή από 6ν2gti αλλά το καλύτερο είναι  aftermarket πολλαπλή. Παλιά έβγαζε μια ο Οικονόμου με καταπληκτικα αποτελέσματα. 

Κάτι στην εισαγωγή και φυσικά πρόγραμμα. Αν η κεφαλή σου εχει περιθώρια βελτιωσεις θα δεις παρά πολύ καλά αποτελέσματα. 

Όμως σε καμια περίπτωση δεν αξίζει να μπεις σε αυτή την διαδικασία και το κόστος είναι μεγάλο ακόμα και αν έχεις τις εκπτώσεις που λες... 

Ίσως πριν μερικά χρόνια να άξιζε τώρα όμως η λύση για σένα είναι μια. 20vt

Link to comment
Share on other sites

On Friday, March 25, 2016 at 1:02 ΠΜ, dasauto said:

Για μεταφορα αμαξι με τον ΟΣE απο οσο ξερω το αμαξι το φωρτονεις εσυ και πηγαινει ασυνοδευτο, εσυ φευγεις με το επομενο τρενο και οταν φτασει το αμαξι στο προορισμο του ή θα στο κατεβασουν αυτοι, ή πρεπει να εχεις ατομο να το παραλαβει. Για αναρτησεις βαλε μια bilstein κιτρινα με τα μαμα ελατηρια αν δεν θες να χαμηλωσει, αλλιως HR 3,5ποντους και θα μπενεις φετες. Τελος το 14αρι με καποιες παρεμβασεις σε περιφερειακα/κεφαλη μπορει να φτασει τα 120, ενω το 16αρι 16ν ποιανει τα 150 αλογα με τις ιδιες παρεμβασεις, αλλα και για τα 2 μοτερ για να βγαλεις αυτα τα αλογα θα ξοδεψεις το λιγοτερο 2,5-3k €.

Το 14αρι άνετα γίνεται 115 άλογα με πολύ χαμηλό κοστος.

Εγώ θύμαμαι πρόγραμμα Ανδριαννακης 250 ευρώ, ένα cutback 48αρη 300 ευρώ και ένα βαρελάκι 170 ευρώ και πήγαινε σφαίρα. 

Πριν μερικα χρόνια αν εξαιρέσεις τα σαξοραλα και τα swift sport τα pre-facelift  στην κατηγορία του ήταν ένα κλικ πάνω από όλους ακόμα και φπε.  Ο afh με 3000 ευρώ γινόταν 145 άλογα... 

Το 16αρη δυστυχώς δύσκολα θα μπορούσε να φτάσει τα 150 άλογα μίας και η κεφαλή του ήταν δύσκολη στην βελτίωση. 

Το αντίθετο με του afh την κεφαλή που με το 16αρη μπλοκ έπερνε εύκολα άλογα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , Κωνσταντινος Φα said:

Για 115 αλογα πχ που λες με ποιο τροπο μπορει να γινει

Το δικό σου το μοτέρ θέλει πάλι πολλά χρήματα. Γιατί αν έχει 75 άλογα το γκολφ σου το +40 είναι δύσκολο και ασύμφορο. 

Μια άλλη λύση για τα 115 άλογα είναι βρεις μοτερακι 16αρη που τα πουλάνε οικονομικά και μετά με το κλασικό φπε λογικά θα είσαι κάπου εκεί κοντά αν υποθέσουμε ότι πάντα η VW δήλωνε λιγότερα άλογα από αυτά που όντως ήταν... 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , mpoukou22 said:

Sorry κι'ολας αλλά έχουν γραφτεί πολλές ανακρίβειες... 

Καλό θα είναι όποιος δεν είναι σίγουρος να μην γράφει...

Καταρχήν θα έλεγα στον φίλο να μην ασχοληθεί καθόλου δεν αξίζει. Αν θες όμως να ασχοληθείς ή καλύτερη λύση είναι ο 20VT όπως είπε και ο φίλος μου ο Χρήστος. 

Ποιος είναι σίγουρος ότι από 16αρι κορμό με 14αρη κεφαλή + τα πράγματα που λέει ο φίλος ότι δεν βγαίνουν τα 150 άλογα? 

Ένα τέτοιο set up είστε σίγουροι ότι καεί όσο ένα 20VT? 

Στο θέμα του φίλου,1300 ευρώ είναι πολύ λίγα.  

Δεν ξέρω ποσα άλογα μπορείς να δεις στο γκολφ μιας και δεν ξέρω την κεφαλή σου καλά, πάντως με μπλοκ 16αρι,εκκεντρα,πολλαπλη εισαγωγή από 6ν2gti,φουλ εξάτμιση 50αρα και χταπόδι με συγκεκριμένους πρωτευοντες και δευτερευόντες σωλήνες, ροικη και πρόγραμμα θα δεις πολύ καλά αποτελέσματα. Φυσικά εκκεντρα aftermarket και όχι εκκεντρα 3ου σταδιου :p δηλαδή ρεπροφαιλ... 

Κόστος για όλα αυτά...? Άστο καλύτερα... 

που τις ειδες τις ανακριβειες φιλε μου?

το οτι δεν αξιζει να πας απο 75 στα μαμα 125 με 1500...ειναι καθαρα στην κριση του καθενως...

αν θυμαμαι καλα δεν ειπε κανεις πιο πριν να λυσει τα δυο μοτερ.ο φιλος ισως το ανεφερε και αυτο για να τον "συμμαζεψει" και αν γινεται να το πειραξει λιγο.

 

10 hours ago , Κωνσταντινος Φα said:

Να βρω λογικό συνεργείο η κανέναν γνωστό.Αν έχουν τον θεό τους με ζητάνε 800 ευρώ να λύσουν το αμάξι ε είπαμε 

σε ποιον ρωτησες και σου ζητησε αυτα τα χρηματα?

 

1 ώρα πριν , mpoukou22 said:

Ένα τέτοιο project πιο παλιά ήταν τυφλοσουρτης...

Δηλαδή θέλεις ένα μπλοκ από 16αρη.η καλύτερη επιλογή από 6ν2gti λόγω συμπίεση 11,5.Ειναι δυσεύρετο και θέλει πολύ ψάξιμο. Αν δεν βρεις μπορείς από τις δικιάς σου γενιάς γκολφ το 16αρι. Το μεινοκτημα είναι συμπίεση που θα πρέπει να πλανισεις αρκετά το καπάκι. 

Ένα σετ εκκεντρα ήπια, δεν ξέρω το σετ βγάζει για το γκολφ. Ας πούμε ένα σετ 264-10 είναι παιδικά με αρκετά καλά αποτελέσματα και χωρίς ενίσχυση στο καπάκι. 

Ένα τέτοιο προφίλ μάλλον θα θέλουν και τσέπες τα πιστόνια. 

Ροικη το καλύτερο είναι να γίνει με flowbetch και όχι με το μάτι. Υπάρχουν στην Αθήνα κάποιοι που έχουν το συγκεκριμένο μηχάνημα. 

Εξάτμιση αυτό που σου είπα. 

Πολλαπλή εισαγωγή από 6ν2gti αλλά το καλύτερο είναι  aftermarket πολλαπλή. Παλιά έβγαζε μια ο Οικονόμου με καταπληκτικα αποτελέσματα. 

Κάτι στην εισαγωγή και φυσικά πρόγραμμα. Αν η κεφαλή σου εχει περιθώρια βελτιωσεις θα δεις παρά πολύ καλά αποτελέσματα. 

Όμως σε καμια περίπτωση δεν αξίζει να μπεις σε αυτή την διαδικασία και το κόστος είναι μεγάλο ακόμα και αν έχεις τις εκπτώσεις που λες... 

Ίσως πριν μερικά χρόνια να άξιζε τώρα όμως η λύση για σένα είναι μια. 20vt

επειδη μιλας για συμπιεση να σου πω απλα πωε δεν εβγαινε μονο το gti με 11,5 συμπιεση αλλα και ο bcb με τον azd με αρκετα κοντο κιβωτιο αλλα με εκκεντροφορους πολυυυυ ηπιους...δε θυμαμαι καλα αν και το ειχα ψαξει πολυ...μονο κατι σε 232 θυμαμαι...

για μενα το ιδανικο θα ηταν να παντρεψει το 125 μοτερ...οπως ειναι,,,μαμα με το κιβωτιο με κωδικο ERT (καθοτι ειναι αρκετα πιο κοντο απ του gti...) με φουλ πρωτο σταδιο θα τα επιανε σιγουρα τα 140...αλλα δυστυχως αυτο το κιβωτιο  δεν ταιριαζει απ οτι μου χουν πει...

Edited by DubbeR_ChRoniS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.