kapnias Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 Καλησπέρα απο Ρέθυμνο. Θα ήθελα μια βοήθεια σε ενα προβλημα που εχω με το αυτοκίνητο του πατέρα μου . (polo 1.4 16v afh) Εδώ και λίγο καιρό ανευ λόγου και προφανούς αιτίας αρχισε να δουλεύει το αυτοκίνητο πολύ πλούσια και να καπνίζει έντονα. Εχουν αλλαχτεί αισθητήρας λάμδα (γιατι ειχε κολλήσει), μπουζί και φίλτρο αέρος. Ο αισθητήρας θερμοκρασίας δειχνει να λειτουργεί μιας και η τιμη της θερμοκρασίας φαινεται στο vcds. Το μοτέρ στα ψηλά δουλεύει άψογα και χωρίς αυξημένη καταναλωση, το πρόβλημα υπάρχει μονο στο ρελαντί και μονο αφού φτασει σε κανονικη θερμοκρασία λειτουργίας. H βοήθεια που θέλω ειναι η εξής: Κάποιος που να έχει το ίδιο αυτοκίνητο (ή ίδιο μοτέρ σε αλλο του ομίλου) μπορεί να δει με το vcds τους χρόνους ψεκασμού στο ρελαντί με ζεστό κινητήρα; Ή ακόμα καλυτερα να κρατήσει screenshot απο τα group 00,01,02,03 και 04;(μια φορα στο ρελαντί και μια στις 2000στροφες) Το δικό μου εχει διάρκεια ψεκασμού 4.64msec στο ρελαντί με λάμδα 0.95v σταθερα χωρίς να ανεβοκατεβαίνει και αν μαρσάρω στις πχ 2000 στροφές η διάρκεια ψεκασμού πέφτει στο 2.05msec και ο λάμδα ανεβοκατεβαίνει κανονικα απο 0-1 volt. Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted April 25, 2016 Report Share Posted April 25, 2016 Κοιτα το λιγο και για egr μπορει να εχει εκει θεμα.εμενα απο τιβ egr χαζορεταρει στο ρελαντι και μολις πατησω γκαζι ολα καλα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted April 26, 2016 Author Report Share Posted April 26, 2016 (edited) 19 hours ago , 6n2 said: Κοιτα το λιγο και για egr μπορει να εχει εκει θεμα.εμενα απο τιβ egr χαζορεταρει στο ρελαντι και μολις πατησω γκαζι ολα καλα Sent from my iPhone using Tapatalk Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Την egr την εχω αποσυνδέσει εδω και μια δεκαετία. Το προβλημα ειναι οτι εχει μεγάλους χρόνους ψεκασμου στο ρελαντί. Στο ρελαντί εχει 4.6 msec και ο λάμδα ειναι κολλημένος στο 0.95v (που σημαίνει πολούσιο μείγμα) και στις 2200 εχει 2.05msec και ο λάμδα μετράει κανονικά απο 0.1 μεχρι 0,9v Μπορεί κάποιος συμφορουμίτης που εχει vag com να δει τους χρονους ψεκασμού στο δικό του; Εκτός απο τα tsi και fsi τα υπόλοιπα πανω κάτω εχουν ιδιους χρόνους. Ευχαριστώ !! Edited April 26, 2016 by kapnias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 Τι να σου πω ελπιζω να σε βοηθισει καπιος παντος εγω δεν ξερω κατι παραπανο Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted July 3, 2016 Author Report Share Posted July 3, 2016 (edited) Καλημέρα. Ετσι για την ιστορία και μηπως τύχει σε κάποιον άλλον. Καταρχήν διάγνωση απο μακρια με Teamviewer δεν γίνεται ,χάνεις στιγμιότυπα. Πρίν 2 βδομάδες ανέβηκα στη Θεσσαλονίκη και ειπα να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο . Εβαλα το διαγνωστικό και παρακολουθώντας χρονους ψεκασμού και λάμδα πρόσεξα οτι ενω στο ρελαντί ειχε τάση 13.5v οταν ανέβαζα στροφές η τάση έπεφτε στιγμιαία στα 12 και ξανα ανέβαινε στα 13.8. Γενικώς υπήρχε μια αυξομείωση τασης στον εγκέφαλο οταν ομως έβαλα το πολύμετρο στη μπαταρία εκεί η ταση ήταν σταθερή. Αποσύνδεσα τον εγκέφαλο, καθάρισα της επαφές και τον ξανασύνδεσα. Εβαλα ξανα μπροστα το αυτοκίνητο και τωρα η ταση στον εκέφαλο ηταν σταθερή χωρίς αυξομειώσεις , ο λάμδα διορθωνε ξανα στο ρελαντί και ο χρόνος ψεκασμού στο ρελαντί έπεσε στα 2 msec. To μοτέρ δουλεύει ρολόι και χωρίς να καπνίζει. Το πρόβλημα δηλαδή ήταν η τροφοδοσία του εγκεφάλου είτε τάση ή γείωση !! Edited July 3, 2016 by kapnias 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...