Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

kapnias

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kapnias last won the day on February 8 2017

kapnias had the most liked content!

Community Reputation

52 Excellent

About kapnias

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Ρεθύμνου

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    polo 6r 1.2tsi golf 5k 1.6tdi

Recent Profile Visitors

1,850 profile views
  1. Πρέπει πρώτα να ζευγαρώσεις το obd reader με το κινητό σου και μέσα από την εφαρμογή να τη επιλέξεις . Οποια φτηνό obd reader κι αν αγόρασα (Έχω πάρει 5 και τα εκανα δώρο ) δούλευαν Όλα.
  2. Ενα πρόσθετο που επαιρναν τα πρωτα dpf σε ford Peugeot citroen κλπ ήταν το eolys το οποιο είχε την ιδιότητα να οξειδωνει την αιθαλη σε χαμηλότερη θερμοκρασία διότι τότε δεν είχαν εξελιξει την ενεργητική αναγέννηση . Αυτο εμπαινε σε μια.εξτρα δεξαμενή κάθε 60.000χλμ και σε κάθε γέμισμα του τεπόζιτου εριχνε αυτοματα λιγο eolys μεσα στο πετρέλαιο. Στα δικά μας όπως είπαμε παραπάνω,ότι μπορεί να καθαρίστει, καθαρίζεται με την αναγέννηση. Ότι δεν καθαρίζεται με την αναγέννηση καθαρίζεται μόνο στέλνοντας το φίλτρο για καθαρισμό.
  3. Αν το βγάλει σε ανοιχτό δρόμο όταν έχει πιάσει 20 γραμμάρια και γυρίσει όταν έχει πιάσει 23.80 δεν έχει νόημα. Το θέμα με τον ανοιχτό δρόμο είναι να το βγάλεις όταν έχει ξεκινήσει η αναγέννηση ή λίγο πριν να ξεκινησει. Ειδάλλως οι βόλτες σε ανοιχτό δρόμο είναι άσκοπες.
  4. Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το βιντεάκι. Είναι άποψη ενός, όχι οδηγίες από εταιρία. Όποιος έχει vag dpf ή vcds σίγουρα θα έχει διαπιστώσει ότι με πάνω απ 2000 στροφές η θερμοκρασία καυσαερίων πέφτει . Από προσωπική εμπειρία πιο γρήγορα κανει αναγέννηση με 4η 5η και 1500 παρά με Τρίτη και 2500-3000
  5. Ενας φίλος μου που εχει το ιδιο αμαξι με εμένα (golf 6 1.6tdi) και κυκλοφορεί μόνο μεσα στην πόλη σε διαδρομες περίπου 5 χιλιομετρα καθε φορα (4 διαδρομες την ημερα συνολο περιπου 20 χλμ) κανει αναγέννηση περίπου κάθε 120-150 χιλιομετρα δηλαδή μια φορά τη βδομάδα.(εμένα κάνει 2 φορές τη βδομάδα καθε 350 χλμ) Στου ίδιου όταν κυκλοφορεί σε επαρχιακο λογω δουλειας κάνει περίπου καθε 250 χλμ. Δεν εχει κανενα προβλημα. Κι αυτος εχει καταλάβει ποτε κάνει αναγέννηση και συνεχιζει τη βόλτα του μεχρι να τελειωσει. απο την ωρα που θα αρχίσει η αναγεννηση αν ειναι ζεστό το αμάξι θέλει περίπου 15 λεπτά για να τελειωσει. Θα σου πρότεινα να παρεις ενα obd reader και να κατεβασεις την vag dpf. Αν πάρεις την φουλ έκδοση θα καταλάβεις πολλά πραγματα για την αναγέννηση και θα απαλλαγεις σίγουρα απο το άγχος !!
  6. καλά κάνεις και ρωτάς, μηχανικός δεν ειμαι αλλα εχω 230.000χλμ με golf 6 1.6tdi και παρακολουθω το dpf απο τις αρχες. Δυστυχώς λίγοι μηχανικοι εχουν εμπειρια στην ολη λειτουργια του dpf egr και λοιπα και κυρίως σε θεωρητικο επίπεδο. Δεν ξερουν για παράδειγμα οτι για το σκάνδαλο με τα οξείδια του αζωτου η λύση που έδωσε η vw ήταν να κάνει εναν εξτρα ψεκασμο πετρελαιου μετα τον κυριως για να μειωσει τα οξειδια αζώτου αυξάνοντας όμως έτσι την αιθάλη (γι αυτο κανει διπλασιες αναγεννησεις μετά την αναβάθμιση) Αν κανεις τον κόπο να διαβασεις όλο το θέμα θα καταλάβεις πολλα, εχουν γραφτει διαφορα εδω μεσα. Ο λόγος που ειμαι κατά των καθαριστικών ειναι απλός. Η αιθάλη συσσωρεύεται στο dpf και ετσι δεν βγάζει μαυρο καπνό, Μόλις υπολογισει ο εγκέφαλος οτι εχει φτασει τα 24γραμμαρια αιθάλης ξεκιναει την διαδικασια της αναγεννησης κατα την οποια με πολυ υψηλή θερμοκρασια (500 -600 βαθμους) καίει (οξειδώνει) την αιθάλη. Η αναγεννηση τελειωνει οταν τα υπολογιζόμενα και μετρουμενα γραμμαρια της αιθάλης ειναι κάτω απο 5-6. Οπότε και καθαριστικο να βάλεις, τί θα κερδίσεις; Θα τελειώσει την αναγέννηση στα 14 λεπτα αντι για 15; ουτε που θα το καταλάβεις. Το δευτερο μέρος που γεμιζει το dpf ειναι το oil ash που γεμίζει απο κατάλοιπα καυσης λαδιου θειου κλπ. Αυτο , ότι καθαριστικο και να βάλεις δεν καθαρίζει, παρα μόνο αν αφαιρεθει και καθαριστει σε ειδικές μοναδες που καθαρίζουν dpf.(αυτο το βλέπεις μετά τις 400.000χλμ εκτος αν βάζεις λάδια χωρις προδιαγραφες low saps) Οπότε κατα τη γνώμη μου δεν υπάρχει λόγος για καθαριστικο αφου στην πρωτη περιπτωση τον καθαρισμο τον κάνει η αναγέννηση και στη δευτερη κανενα καθαριστικό δεν κάνει δουλειά. Τωρα στην περιπτωση σου με 3 -5 χλμ την ημέρα μάλλον δεν επέλεξες σωστό κινητηρα. Και δεν το λέω μονο για το dpf αλλα και για τον ιδιο τον κινητηρα. Αν δεις θερμοκρασια λαδιου δυσκολα (για να μην πω αποκλειεται) να φτάσει τους 95 βαθμους μεχρι να το σβησεις. Θα δουλευει πάντα κρυος. και κρυος σημαινει αυξημενη κατανάλωση και φθορές. Οσο για το dpf αν δεν κατεβασεις την εφαρμογη που περιγραφεται στις προηγουμενες σελίδες, δεν εχει νόημα να βγαίνεις μια φορά την εβδομάδα στην εθνική, παρα μόνο όταν πρέπει να βγεις (οταν πιασει το dpf τα 24 γραμμαρια αιθάλης) . Εγώ κυκλοφορώ μόνο εκτός πόλης (κάνω 65 χιλιόμετρα για τη δουλειά και άλλα τόσα για πίσω) και μου έχει τύχει πολλές φορές να ξεκινάει η αναγέννηση απο σύμπτωση ακριβως τη στιγμή που παρκάρω στο σπιτι. Επειδη όμως ξερω οτι την επόμενη μέρα θα κανει άλλα 65 χιλιομετρα με το που παρει μπροστα, σβήνω και κόβω την αναγέννηση. Το καλυτερο που 'εχεις να κάνεις αν σε παιρνει ο χρόνος ειναι όταν καταλαβαίνεις οτι ξεκινάει η αναγέννηση (ψηλό ρελαντί και λίγο πιο δυνατο αμάξι στις χαμηλες) να βγαίνεις μια βολτα σε ευθεια, οχι κατηφόρα. Αυτα !
  7. Ανεβαζει χιλιες στροφες ρελαντι οταν κάνει (ή έχει ξεκινήσει να κάνει ) αναγέννηση. Λαμπάκι ανάβει αν έχει προσπαθήσει να κανει αναγέννηση και την κόβεις λόγω μικρών αποστάσεων. Όταν η αιθαλη ξεπερασει κάποια γραμμάρια και έχεις κόψει επανειλημμένως την αναγέννηση, τότε ανάβει λαμπάκι που σου επιβάλλει να βγεις βόλτα . Από την εμπειρία μου θα έλεγα ότι δεν θέλει ψηλές στροφές. Πάνω από 1500 και κάτω από 2000 με 4η ή 5η νομιζω ότι ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία καυσαερίων απ' ότι πχ με 3η και 2500. Αυτό που είναι σημαντικό όπως έγραψα και πριν είναι να πατάς τουλάχιστον λίγο γκάζι πάντα όταν κάνει αναγέννηση. Ακόμα και στο φανάρι δεν αφηνω γκαζι με ταχύτητα αλλα βγαζω νεκρά . ( Μόνο όταν κάνει αναγέννηση!). Μαύρο καπνό δεν βγάζει. Αν δεις την εξατμιση σου είναι πεντακάθαρη. Αν βγάζει μαυρο καπνό εχει τρυπησει το dpf. Για πετρέλαιο δεν εχω κατι να προτεινω. Γενικά μην αγχώνεσαι. Αρκεί να μην κάνεις μόνο μικρές αποστάσεις του τυπου 5 χιλιόμετρα και εσβησα. Αναγέννηση κάνει κανονικά μέσα στην πόλη ακόμα και μεσα στην κίνηση . Θελει ομως να ειναι ζεστο το αυτοκίνητο και με μικρες αποστασεις δεν προλαβαινει.
  8. Μην αγχώνεσαι. Αναγέννηση κανει από καθε 150 χιλιόμετρα αν κυκλοφορεις μόνο μικρές αποστάσεις μέχρι κάθε 700 χλμ αν κυκλοφορείς μονο εθνικη και πανω απο 2000 στροφες. Για μένα μην βάλεις καθαριστικό. Η αιθαλη ούτως ή άλλως φεύγει με κάθε αναγέννηση (καίγεται) και η στάχτη που αθροιζεται και γεμίζει το φίλτρο δεν φεύγει με κανένα καθαριστικό. Σημειωτέον, όταν κάνει αναγέννηση δε θέλει πλακωμα. Θέλει δρόμο με 1500 -2000 στροφές το λεπτο και όχι κατηφόρα. Θέλει πάντα λίγο γκάζι (Θέλει η στιγμιαία κατανάλωση να είναι πάνω από μηδέν). Να ξέρεις ότι αν κάνεις κανονικά αναγεννησεις, θα χρειαστείς αλλαγη dpf μετά τις 400.000 χιλιόμετρα.
  9. Στις μαμά ζάντες του 6R το οφσετ παίζει. Στις σιδερενιες 15αρες είναι 38. Σε αυτές απο τις φώτο είναι 40. Νομίζω 40 ήταν και οι 15αρες αλουμινίου του 9Ν. Με επιφύλαξη ,από μνήμης, για όταν έψαχνα για το δικο μου
  10. Ταιριάζει. Το ίδιο καρέ έχουν. Αισθητικά δεν ξέρω αν σου ταιριαζει
  11. Μαλλον ειναι καλές οι θερμοκρασίες σου. Και λέω μάλλον γιατί και το δικό μου σε χαλαρή οδήγηση παίζει 93-100 σε ανηφορικά κομματια φτάνει μεχρι 107 και δυστυχώς δεν εχω κάτι αλλο να πω γιατι ουδέποτε το έχω τελικιάσει και δεν εχω πάει πουθενα με πάνω απο 150 για παραπάνω απο λίγα δευτερόλεπτα γιατι οι διαδρομές μου ειναι Ρέθυμνο Χανιά. Θα πρέπει να απαντήσει κάποιος που μένει σε ηπειρωτική Ελλαδα. Σημερα που γυριζα απο τη δουλεια και δεν ειχε κινηση, πηγαινα με 120 σταθερα και ειδα οτι οι θερμοκρασια του λαδιου ήταν στους 96-97 με εξωτερικη θερμοκρασια 22βαθμους. Απο κατανάλωση λαδιού πώς πάς; Το μονο που μπορει να σου ανεβάζει τοσο τη θερμοκρασια λαδιου (αν είναι πραγματική) ειναι φθορά στα ελατήρια πράγμα απιθανο για ενα diesel τετοιας ηλικιας. Κυκλοφορουν κατι θερμόμετρα υπερύθρων, θα μετρήσω τη θερμοκρασια στο καρτερ στο δικό μου για να το συγκρίνω με την ενδειξη του οργάνου και θα σου πω.
  12. Σε ibiza και cordoba ταιριάζει και εχει την ιδια κλιμακωση.Το ξερω γιατι το έβαλα στο δικο μου cordoba 1.4 16v afh. Σε polo afh ταιριάζει αλλα θα του μακρύνει την 5η ταχύτητα.
  13. Γενικώς ισχύει το οτι " Αν κάτι δουλεύει δεν το πειραζουμε !! " Κι εμένα με ειχε πιάσει μια λοξα να καθαρίσω τα μπεκ στις 180.000χλμ, ρωτάω ενα μπεκά στα Χανιά και μου λέει "δεν σου παιρνω τα λεφτά σου χωρίς λογο, αφου το αμάξι σου δεν τρέμει οταν παιρνει μπροστα, δεν κροταλίζει κλπ κλπ, δεν εχει νοημα να σου τα καθαρίσω γιατι απλά δεν χρειάζεται και δεν θα δεις διαφορά" Μετα απο λιγο καιρο μαθαινω οτι γνωστός μπεκάς στη Θεσσαλονίκη ειναι ξαδερφος του κουμπάρου μου, Ρωτάω και αυτον για το καθάρισμα λόγω χιλιομέτρων και μου λέει "αυτα ειναι μαλακιες! Οταν δουλεύει σωστα δεν χρειάζεται τίποτα" Οταν του στειλαμε για καθάρισμα τα μπέκ του κουμπαρου μου απο corsa 1.3 2007 με 260.000χλμ διοτι δεν δουλευε σωστα, μας τα έστειλε πίσω χωρίς να κάνει τίποτα, λέγοντας οτι τα μπεκ είναι καθαρά και δεν χρειάζονται καθάρισμα. Το προβλημα τελικα ήταν απο maf που δεν διαβαζε σωστα χωρις ομως να εμφανίζει κάποιο σφαλμα. Απο την αλλη βεβαια μπορει τα μπεκ να θέλουν καθάρισμα σε πολύ λιγοτερα χιλιόμετρα αν έχουν πιάσει κανενα μύκητα, τότε ομως θα εμφανίζει το αυτοκινητο συμπτώματα δυσλειτουργίας. Πάντως στην πιάτσα υπάρχουν μπεκάδες με καλό εξοπλισμο και εκπαιδευση που μπορουν να δώσουν και νεα κωδικοποίηση για ενα μεταχειρισμένο μπεκ αν εχουν αλλάξει τα χαρακτηριστικά του. Υπάρχουν και μπεκ ανακατασκευής (στο εξωτερικο) με εγγυηση και παιζουν στο 500αρικο η τετράδα (αχρειαστα να είναι)
  14. Η θερμοκρασία του λαδιου και του νερού θα πρεπει να ειναι κοντα και να ακολουθει η μια την άλλη με μικρη αδράνεια. Μου φαινεται πολύ παράξενο πάντως, για να έχεις θερμοκρασία λαδιου 120 βαθμούς σημαινει οτι ολο το μοτέρ σου εσωτερικά ειναι σε αυτη τη θερμοκρασία, θα ανέβαινε και η θερμοκρασία του νερού ψηλά (εκτός αν οι υψηλές θερμοκρασίες λαδιου δεν εχουν μεγάλη διαρκεια). Θα βοηθουσε αν μπορούσες να δεις την θερμοκρασία του νερού (την πραγματική οχι του οργάνου) την ωρα που εχεις υψηλές θερμοκρασίες λαδιου. Μεσα στην πόλη ή με χαλαρή οδήγηση είσαι πάλι ψηλά ή παιζεις γύρω στους 95-100 βαθμούς; Αν το αφήσεις στο ρελάντί για ωρα (ειτε απο ζεστό ή απο κρύο) σε ποια θερμοκρασία σταθεροποιείται το λάδι; Πολλα ρωτάω εε;
×
×
  • Create New...