Jump to content
kapnias

Βοήθεια με polo 6n1 (1.4 16v) και vcds

Recommended Posts

Καλησπέρα απο Ρέθυμνο.

Θα ήθελα μια βοήθεια σε ενα προβλημα που εχω με το αυτοκίνητο του πατέρα μου . (polo 1.4 16v afh)

Εδώ και λίγο καιρό ανευ λόγου και προφανούς αιτίας αρχισε να δουλεύει το αυτοκίνητο πολύ πλούσια και να καπνίζει έντονα.

Εχουν αλλαχτεί αισθητήρας λάμδα (γιατι ειχε κολλήσει), μπουζί και  φίλτρο αέρος. Ο αισθητήρας θερμοκρασίας δειχνει να λειτουργεί μιας και η τιμη της θερμοκρασίας φαινεται στο vcds.

Το μοτέρ στα ψηλά δουλεύει άψογα και χωρίς αυξημένη καταναλωση, το πρόβλημα υπάρχει μονο στο ρελαντί και μονο αφού φτασει σε κανονικη θερμοκρασία λειτουργίας.

 

H βοήθεια που θέλω ειναι η εξής:

Κάποιος που να έχει το ίδιο αυτοκίνητο (ή ίδιο μοτέρ σε αλλο του ομίλου) μπορεί να δει με το  vcds τους χρόνους ψεκασμού στο ρελαντί με ζεστό κινητήρα;

Ή ακόμα καλυτερα να κρατήσει screenshot απο τα group 00,01,02,03 και 04;(μια φορα στο ρελαντί και μια στις 2000στροφες)

Το δικό μου εχει διάρκεια ψεκασμού 4.64msec στο ρελαντί με λάμδα 0.95v σταθερα χωρίς να ανεβοκατεβαίνει

και αν μαρσάρω στις πχ 2000 στροφές η διάρκεια ψεκασμού πέφτει στο 2.05msec και ο λάμδα ανεβοκατεβαίνει κανονικα απο 0-1 volt.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το λιγο και για egr μπορει να εχει εκει θεμα.εμενα απο τιβ egr χαζορεταρει στο ρελαντι και μολις πατησω γκαζι ολα καλα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , 6n2 said:

Κοιτα το λιγο και για egr μπορει να εχει εκει θεμα.εμενα απο τιβ egr χαζορεταρει στο ρελαντι και μολις πατησω γκαζι ολα καλα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Την egr την εχω αποσυνδέσει εδω και μια δεκαετία.

Το προβλημα ειναι οτι εχει μεγάλους χρόνους ψεκασμου στο ρελαντί.

Στο ρελαντί εχει 4.6 msec και ο λάμδα ειναι κολλημένος στο 0.95v (που σημαίνει πολούσιο μείγμα)

και στις 2200 εχει 2.05msec και ο λάμδα μετράει κανονικά απο 0.1 μεχρι 0,9v

 

Μπορεί κάποιος συμφορουμίτης που εχει vag com να δει τους χρονους ψεκασμού στο δικό του;

Εκτός απο τα tsi και fsi τα υπόλοιπα πανω κάτω εχουν ιδιους χρόνους.

 

Ευχαριστώ !!

Χωρίς τίτλο3.jpg

Χωρίς τίτλο5.jpg

Edited by kapnias
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω ελπιζω να σε βοηθισει καπιος παντος εγω δεν ξερω κατι παραπανο

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Ετσι για την ιστορία και μηπως τύχει σε κάποιον άλλον.

Καταρχήν διάγνωση απο μακρια με Teamviewer δεν γίνεται ,χάνεις στιγμιότυπα.

Πρίν 2 βδομάδες ανέβηκα στη Θεσσαλονίκη και ειπα να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο .

Εβαλα το διαγνωστικό και παρακολουθώντας χρονους ψεκασμού και λάμδα πρόσεξα οτι ενω στο ρελαντί ειχε τάση

13.5v οταν ανέβαζα στροφές η τάση έπεφτε στιγμιαία στα 12 και ξανα ανέβαινε στα 13.8. Γενικώς υπήρχε μια

αυξομείωση τασης στον εγκέφαλο οταν ομως έβαλα το πολύμετρο στη μπαταρία εκεί η ταση ήταν σταθερή.

Αποσύνδεσα τον εγκέφαλο, καθάρισα της επαφές και τον ξανασύνδεσα. Εβαλα ξανα μπροστα  το αυτοκίνητο και τωρα

η ταση στον εκέφαλο ηταν σταθερή χωρίς αυξομειώσεις , ο λάμδα διορθωνε ξανα στο ρελαντί και ο χρόνος

ψεκασμού στο ρελαντί έπεσε στα 2 msec. To μοτέρ δουλεύει ρολόι και χωρίς να καπνίζει.

Το πρόβλημα δηλαδή ήταν η τροφοδοσία του εγκεφάλου είτε τάση ή γείωση !!

Edited by kapnias
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.