Jump to content
Vassilis63

Χώρος Διαστολής δεξαμενής πετρελαίου σε POLO 1.4TDI

Recommended Posts

   Μιας και έπεσε στα χέρια μου ένα vcds, αποφάσισα να μετρήσω ακριβώς πόσο καύσιμο χωράει το ρεζερβουάρ γεμίζοντας και το χώρο διαστολής. Ο αισθητήρας για τη στάθμη καυσίμου στη δεξαμενή έχει ακρίβεια 100ml.   Υπήρχαν λοιπόν 29 λίτρα μέσα και έβαλα άλλα 31 σε τσεκαρισμένο για την ποσότητα που βάζει ΕΚΟ (εταιρ),  σύνολο 60 λίτρα !!! ακριβώς.

Σημ.  Ο αισθητήρας μπορεί να μετρήσει μέχρι τα 45,0 λίτρα ακριβώς.   Άρα ο χώρος διαστολής με το σωλήνα πλήρωσης είναι 15 λίτρα !!!

(γι' αυτό και ξεπερνά εύκολα τα 1300χμ αυτονομία σε ταξίδι, όχι επειδή είναι απλά οικονομικό αλλά λόγω και του 60ντάλιτρου!!!.) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα και στη συνέχεια στο δείκτη.  Το πρόβλημα που θα υπάρξει μπορεί να είναι σοβαρότερο αν το καύσιμο διασταλεί με κάποια αύξηση της θερμοκρασίας ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και μην έχοντας που να πάει κάτι θα κάνει "κρακ". Το γεμίζω τέρμα μόνο όταν πάω ταξιδάκι αμέσως μετά το πρατήριο.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω πως ειναι στα συγχρονα αυτοκινητα αλλα στο δικο μου που ειναι του 3 ο δεικτης που και που κανει τα δικα του....

και ναι εχω ακριβως την ιδια κακια συνηθεια! 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said:

ο δεικτης που και που κανει τα δικα του....

και ναι εχω ακριβως την ιδια κακια συνηθεια! 

Το θέμα του δείκτη σίγουρα δεν συνδέεται με το αν γεμίζεις τέρμα ή όχι.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν εννοείς ότι το τιγκάρεις προτού πας ταξιδάκι, δεν είναι κακό, αφού θα το κάψεις αμέσως έτσι και αλλιώς και δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα πρόβλημα. Θα αυξήσεις την αυτονομία και μπορεί να μην χρειαστεί να χρυσοπληρώσεις το καύσιμο στην επαρχία ή ακόμη χειρότερα στην εθνική οδό.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

2-3 που ρωτησα μου παν κατι για ενα φλοτερακι στην αντλια βενζινης μεσα στο τεποζιτο

    Το φλοτεράκι κάνει μια συγκεκριμένη διαδρομή από τέρμα κάτω όπου δεν μπορεί να μετρήσει κάποια λίγα λιτράκια και τέρμα επάνω που στο δικό μου πολάκι αντιστοιχούν τα 45 λίτρα  εκεί τερματίζει και ο αισθητήρας παίρνει πληροφορία γι' αυτή τη θέση. Τώρα αν από εκεί και πάνω συνεχίζεις να βάζεις μέχρι το λαιμό (αυτά τα λίτρα δεν γράφονται) και το φλοτεράκι μένει απλά στην τέρμα θέση επάνω. Δεν ξέρω γιατί έχεις κολλήσει ότι θα πάθει κάτι το φλοτεράκι αν το γεμίζεις μέχρι επάνω, σίγουρα τα κολλήματα μπορεί να οφείλονται σε άλλους λόγους  (πχ. μάκα από σπέσιαλ καύσιμο, σκουριά από υγρασία σε ρεζερβουάρ που έχουν μόνιμα μέσα μέχρι ένα εικοσάευρο κλπ ) και σίγουρα όχι από το τίγκα γέμισμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.