Vassilis63 Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 Μιας και έπεσε στα χέρια μου ένα vcds, αποφάσισα να μετρήσω ακριβώς πόσο καύσιμο χωράει το ρεζερβουάρ γεμίζοντας και το χώρο διαστολής. Ο αισθητήρας για τη στάθμη καυσίμου στη δεξαμενή έχει ακρίβεια 100ml. Υπήρχαν λοιπόν 29 λίτρα μέσα και έβαλα άλλα 31 σε τσεκαρισμένο για την ποσότητα που βάζει ΕΚΟ (εταιρ), σύνολο 60 λίτρα !!! ακριβώς. Σημ. Ο αισθητήρας μπορεί να μετρήσει μέχρι τα 45,0 λίτρα ακριβώς. Άρα ο χώρος διαστολής με το σωλήνα πλήρωσης είναι 15 λίτρα !!! (γι' αυτό και ξεπερνά εύκολα τα 1300χμ αυτονομία σε ταξίδι, όχι επειδή είναι απλά οικονομικό αλλά λόγω και του 60ντάλιτρου!!!.) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 μην το κανεις ομως συχνα γιατι ο δεικτης σου θα αρχισει να δειχνει οτι να ναι μετα απο μερικα γεμισματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted October 25, 2016 Author Report Share Posted October 25, 2016 Δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα και στη συνέχεια στο δείκτη. Το πρόβλημα που θα υπάρξει μπορεί να είναι σοβαρότερο αν το καύσιμο διασταλεί με κάποια αύξηση της θερμοκρασίας ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και μην έχοντας που να πάει κάτι θα κάνει "κρακ". Το γεμίζω τέρμα μόνο όταν πάω ταξιδάκι αμέσως μετά το πρατήριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 25, 2016 Report Share Posted October 25, 2016 δεν ξερω πως ειναι στα συγχρονα αυτοκινητα αλλα στο δικο μου που ειναι του 3 ο δεικτης που και που κανει τα δικα του.... και ναι εχω ακριβως την ιδια κακια συνηθεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted October 25, 2016 Author Report Share Posted October 25, 2016 1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said: ο δεικτης που και που κανει τα δικα του.... και ναι εχω ακριβως την ιδια κακια συνηθεια! Το θέμα του δείκτη σίγουρα δεν συνδέεται με το αν γεμίζεις τέρμα ή όχι. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Αν εννοείς ότι το τιγκάρεις προτού πας ταξιδάκι, δεν είναι κακό, αφού θα το κάψεις αμέσως έτσι και αλλιώς και δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα πρόβλημα. Θα αυξήσεις την αυτονομία και μπορεί να μην χρειαστεί να χρυσοπληρώσεις το καύσιμο στην επαρχία ή ακόμη χειρότερα στην εθνική οδό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 26, 2016 Report Share Posted October 26, 2016 2-3 που ρωτησα μου παν κατι για ενα φλοτερακι στην αντλια βενζινης μεσα στο τεποζιτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted October 26, 2016 Author Report Share Posted October 26, 2016 6 hours ago , DubbeR_ChRoniS said: 2-3 που ρωτησα μου παν κατι για ενα φλοτερακι στην αντλια βενζινης μεσα στο τεποζιτο Το φλοτεράκι κάνει μια συγκεκριμένη διαδρομή από τέρμα κάτω όπου δεν μπορεί να μετρήσει κάποια λίγα λιτράκια και τέρμα επάνω που στο δικό μου πολάκι αντιστοιχούν τα 45 λίτρα εκεί τερματίζει και ο αισθητήρας παίρνει πληροφορία γι' αυτή τη θέση. Τώρα αν από εκεί και πάνω συνεχίζεις να βάζεις μέχρι το λαιμό (αυτά τα λίτρα δεν γράφονται) και το φλοτεράκι μένει απλά στην τέρμα θέση επάνω. Δεν ξέρω γιατί έχεις κολλήσει ότι θα πάθει κάτι το φλοτεράκι αν το γεμίζεις μέχρι επάνω, σίγουρα τα κολλήματα μπορεί να οφείλονται σε άλλους λόγους (πχ. μάκα από σπέσιαλ καύσιμο, σκουριά από υγρασία σε ρεζερβουάρ που έχουν μόνιμα μέσα μέχρι ένα εικοσάευρο κλπ ) και σίγουρα όχι από το τίγκα γέμισμα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...