Georgeleo Posted December 7, 2016 Report Share Posted December 7, 2016 (edited) Καλησπέρα παιδιά.Ειμαι νέος στο forum και στα vw.Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα vw golf 4 1400cc 16v 2000 μοντέλο.Τις τελευταίες 10 μέρες μου κανει το το εξής σκινικο.Σε ανύποπτο χρόνο ρεταρει και ακούγονται κατι χτυπήματα στο κάτω μέρος του οχήματος σαν να εχει πετραδάκια που χοροπηδάνε οταν παραω γκάζι την ωρα που ρεταρει.ρεταρει είτε ειναι ζεστό είτε κρύο,είτε αν το πηγαίνω κοφτες είτε αν το πηγαίνω 3 χιλιάδες στροφές,είτε ρελαντί είτε εν κινήσει,οταν ρεταρει εν κινηςη δεν παει βήμα μπορει να μου το κανει σε μια ωρα λειτουργίας μπορει και με το που θα το βάλω μπρος να σημειωθεί πως αν σβήσω το αυτοκίνητο την ωρα που ρεταρει και το ξανα ανάψω αυτο λειτουργεί παλι κανονικά.εβαλα μια 100αρα και δούλευε καλα για 2-3 μέρες μετα παλι τα ίδια .Καλα μεχρι εδω ; Και τώρα ξεκινάει το κυνήγι...παω σημερα το μεσημέρι σε εναν φίλο μου ηλεκτρολόγο αιτοκινητων βάζει το tester vagcom επάνω αλλα δεν βγάζει βλάβη (να Πω πως ουτε το λαμπάκι του κινητήρα άναβε ) μου βγάζει τα μπουζί τα ξαναβάζει αλλα τίποτα μου λεει δεν μπορω να βγάλω άκρη.Στα καπάκια το παω σε εναν αλλο φίλο μηχανικό μου αρχίζει τα ρεταρισματα αλλα ουτε αυτός μπόρεσε να βγάλει άκρη και μου ειπε οτι δεν ειναι θέμα ηλεκτρονικό αλλα βενζίνης και μου σύστησε ένα συνεργείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που ασχολειται μονο με σύστημα καύσης καρπυλατερ injection πεταλούδες κ.α παω εκεί μου λεει πρεπει να βάλω διαγνωστικό (30 € η εξέταση του ασθενή παρακαλω ) βάζει διαγνωστικό (vagcom το ιδιο με του φίλου μου που προανέφερα ) και βγάζει 3 βλάβες.1 αισθητήρα εκκεντροφόρου,2 αισθητήρα στροφάλου και 3 πολλαπλασιαστή.μου λεει 60€ τα περαστικά και τα ανταλλακτικά να τα πάρω εγω.παω σπιτι με το μαχαίρι στην καρδιά και ψάχνω στο ιντερνετ να δω πάνω κάτω ποσο πάνε τα ανταλλακτικά.περνω τηλέφωνο σε ένα συνεργείο που βρήκα μια αγκαλιά για τους αισθητήρες να ρωτήσω τιμή και μου λεει για το ιδιο όχημα και τα 2; Του λεω ναι μου λεει λιγο δύσκολο να χάλασαν και τα 2 και με ρώτησε αν άλλαξα ιμάντα χρονισμού.ιμαντα χρονισμού το αμάξι άλλαξε μολις πριν το αγοράσω με έξοδα του πωλητή μου λεει πως χρειαζεται συχρωνηση και οχι αλλαγή..και ρωτάω ήθελε συχρωνηση δεν έπρεπε να μου το κανει συνεχεια και οχι όποτε του καπνίσει ; Αν είχε βλάβη ο πολλαπλασιαστής θα έπαιρνε ετσι κανονικά μπρος το αμάξι ; Βοιθεια παρακαλω γιατι τα εχω παίξει....ευχαριστώ εκ των προτέρων Edited December 7, 2016 by Georgeleo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 7, 2016 Report Share Posted December 7, 2016 ποσο εχουν αυτα τα 3 ανταλλακτικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 8, 2016 Author Report Share Posted December 8, 2016 Για γνήσια 300€ μπορει και και παραπάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 9, 2016 Report Share Posted December 9, 2016 http://www.autotires.gr/ ριξε μια ματια εδω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 (edited) απο αυτα που βλεπω το αμαξι μάλλον απλα είναι αχρόνιστο. Πρέπει να πας σε σωστό μηχανικό με εμπειρία στα vag, να του πεις να τσεκαρει τα σημαδια χρονίσματος (προτεινόμεο κόστος 20 ευρω ο έλεγχος, 60 ευρω το χρόνισμα άν είναι λάθος τα σημάδια). Μη βιαστεις ακόμα να αλλάξεις αισθητήρες στροφάλου και εκκεντροφόρου, είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σπάνιο να έχουν χαλάσει και οι δύο ταυτόχρονα. αν είναι λάθος χρόνισμένο αναβουν σίγουρα ο αισθητηρας στροφάλου και εκκεντροφόρου. αν είναι σωστα χρονισμένο, ξεκινας απο τα απλα. Μου στέλνεις τους αριθμούς βλάβης απο το vag com (πχ 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor) και θα σου πω εγω ακριβως τι να κοιταξεις. Αλλα ρε παιδί μου, 30 ευρω για να το συνδεσει στο VAG com και να κανει μια διάγνωση των 5 λεπτών, αγγίζει τα όρια της κλεψιάς! Ποιος πληρώνεται με 400 ευρω την ώρα σήμερα? Απλά τραγικό. Edited December 11, 2016 by turbomaniac 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 εγω θα σου πω να αλλαξησ τον πολλαπλασιαστη και τα μπουζοκαλοδια γιατι εαν εχει προβλημα και κοβη δυο κυληνδρουσ θα σου βγαλη και το ματι στροφαλου και τον αισθητηρα εκεντροφορου. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 11, 2016 Author Report Share Posted December 11, 2016 2 hours ago , turbomaniac said: απο αυτα που βλεπω το αμαξι μάλλον απλα είναι αχρόνιστο. Πρέπει να πας σε σωστό μηχανικό με εμπειρία στα vag, να του πεις να τσεκαρει τα σημαδια χρονίσματος (προτεινόμεο κόστος 20 ευρω ο έλεγχος, 60 ευρω το χρόνισμα άν είναι λάθος τα σημάδια). Μη βιαστεις ακόμα να αλλάξεις αισθητήρες στροφάλου και εκκεντροφόρου, είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σπάνιο να έχουν χαλάσει και οι δύο ταυτόχρονα. αν είναι λάθος χρόνισμένο αναβουν σίγουρα ο αισθητηρας στροφάλου και εκκεντροφόρου. αν είναι σωστα χρονισμένο, ξεκινας απο τα απλα. Μου στέλνεις τους αριθμούς βλάβης απο το vag com (πχ 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor) και θα σου πω εγω ακριβως τι να κοιταξεις. Αλλα ρε παιδί μου, 30 ευρω για να το συνδεσει στο VAG com και να κανει μια διάγνωση των 5 λεπτών, αγγίζει τα όρια της κλεψιάς! Ποιος πληρώνεται με 400 ευρω την ώρα σήμερα? Απλά τραγικό. Ναι φιλε 30€ για 30 λεπτά δούλεια.....το διαγνωστικό έβγαλε αυτα τα αποτελέσματα 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-10 - No Signal - Intermittent 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00610 - Ignition Output 2 29-10 - Short to Ground - Intermittent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 11, 2016 Author Report Share Posted December 11, 2016 2 hours ago , electric doctor said: εγω θα σου πω να αλλαξησ τον πολλαπλασιαστη και τα μπουζοκαλοδια γιατι εαν εχει προβλημα και κοβη δυο κυληνδρουσ θα σου βγαλη και το ματι στροφαλου και τον αισθητηρα εκεντροφορου. Με τον κινητήρα σε λειτουργία Έν ωρα ρεταρισματος με τον μηχανικό κάναμε το εξής βγάλαμε το πλαστικό καπάκι τις μηχανής και βγάζαμε σιγά σιγά ένα ένα τα μπουζοκαλωδια απο τα μπουζί να δούμε αν κόβουν σωστά και ολα δούλευαν κανονικά....το αμάξι δεν φαίνεται να δουλεύει με λιγότερους απο 4 κυλίνδρους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 συμφωνα με τους κωδικούς βλαβών που σου βγαλε, θα κανω μια προσπαθεια να δωσω ενα σεναριο. Το θέμα αχρόνιστο μάλλον δε παιζει γιατι ξαναδιάβασα προσεκτικά το ποστ σου και λες οτι δε στο κανει απο την αρχή. Αν ήτανε αχρόνιστο θα ήτανε κ....λος απο την αρχή. το πιο πιθανό είναι να τα χει παιξει ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου (G40) αν έχει γινει έτσι, τοτε απο το πολύ ρεταρισμα καποιες φορές πηγαίνεις στιγμιαία σβηστός και γι άυτο σου ανάβει και ο G28. G28 δεν είναι με τιποτα γιατι αμα τα παίξει αυτός δε παιρνει καν μπροστα. ο G28 δίνει αυτη τη βλάβη που έβγαλες όταν γυριζει ο στρόφαλος ενω έχει σβήσει η ανάφλεξη. απο τη στιγμή που δε δουλευει τρικύλινδρο, δεν πρεπει ΄θεωρητικά να υπάρχει πρόβλημα στον πολλαπλασιαστη, χωρις αυτο όμως να αποκλείει οτι μπορει να υπάρχει και εκεί πρόβλημα. εν κατακλείδει, εγω θα δοκίμαζα πρωτα αισθητήρα εκκεντροφόρου και αν δε στρωσει, πολλαπλασιαστή. δε χρειάζεται να τα πληρωσεις αυτα, ο καλός μάστορας μπορεί να βρει ανταλακτικά απο άλλο μοτερ να τα δοκιμάσει και αφου σιγουρευτεί οτι είναι αυτό, τότε να παραγγείλεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 11, 2016 Author Report Share Posted December 11, 2016 (edited) 2 hours ago , turbomaniac said: συμφωνα με τους κωδικούς βλαβών που σου βγαλε, θα κανω μια προσπαθεια να δωσω ενα σεναριο. Το θέμα αχρόνιστο μάλλον δε παιζει γιατι ξαναδιάβασα προσεκτικά το ποστ σου και λες οτι δε στο κανει απο την αρχή. Αν ήτανε αχρόνιστο θα ήτανε κ....λος απο την αρχή. το πιο πιθανό είναι να τα χει παιξει ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου (G40) αν έχει γινει έτσι, τοτε απο το πολύ ρεταρισμα καποιες φορές πηγαίνεις στιγμιαία σβηστός και γι άυτο σου ανάβει και ο G28. G28 δεν είναι με τιποτα γιατι αμα τα παίξει αυτός δε παιρνει καν μπροστα. ο G28 δίνει αυτη τη βλάβη που έβγαλες όταν γυριζει ο στρόφαλος ενω έχει σβήσει η ανάφλεξη. απο τη στιγμή που δε δουλευει τρικύλινδρο, δεν πρεπει ΄θεωρητικά να υπάρχει πρόβλημα στον πολλαπλασιαστη, χωρις αυτο όμως να αποκλείει οτι μπορει να υπάρχει και εκεί πρόβλημα. εν κατακλείδει, εγω θα δοκίμαζα πρωτα αισθητήρα εκκεντροφόρου και αν δε στρωσει, πολλαπλασιαστή. δε χρειάζεται να τα πληρωσεις αυτα, ο καλός μάστορας μπορεί να βρει ανταλακτικά απο άλλο μοτερ να τα δοκιμάσει και αφου σιγουρευτεί οτι είναι αυτό, τότε να παραγγείλεις. Σε ευχαριστώ φιλε θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου μεσα στην εβδομάδα...αλλα αν τα εχει παίξει ο αισθητήρας εκκεντροφόρου δεν θα έπρεπε θεωρητικά αυτο να μου το κανει συνεχεια ;; Το αμάξι σημερα ολο το πρωι δουλεύε απροβλημάτιστα το απογευμα ξεσκιστηκε να ρεταρει μετα απο 2-3 φορες που το έσβησα και το άναψα λειτούργησε κανονικά....χθες πηγα σε εναν φίλο ηλεκτρολόγο και βάλαμε ένα 2ο διαγνωστικό επανο (οχι vagcom) και έβγαλε σαν βλάβη μονο το G40 Edited December 11, 2016 by Georgeleo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 12, 2016 Report Share Posted December 12, 2016 οχι δεν είναι απαραίτητο οτι θα έχει πρόβλημα συνεχεια. Μπορεί πότε να δουλευει και πότε όχι, αναλόγως σε τι φάση θα είναι η ECU (εξηγω παρακάτω). πριν δοκιμάσεις άλλο αισθητήρα, ψεκασε τη φίσα του παλιού με σπρευ επαφών ή κοιτα αν είναι καλά βιδωμένος επάνω στην κεφαλή. Αν έχει σκουριά η φίσα ή είναι πολύ βρώμικος ο αισθητηρας μπορει να μη δουλευει καλα. Υπαρχει και άλλος τρόπος να δεις αν δουλευει η όχι ο αισθητήρας καλά, αλλα δεν είμαι σίγουρος 100% οτι θα γίνεται αυτό. αν ξεφισώσεις τον αισθητήρα και στρωσει η λειτουργία, σημαίνει οτι κατα 99,9% είναι πρόβλημα του αισθητήρα. και εξηγώ γιατι: Οι περισσότερες ECU, οταν ξεφισωθεί κάποιος αισθητηρας λαμβάνουν μια default τιμή απο τη μνήμη, έτσι ωστε να δουλευει το αμάξι σωστα. Αυτο όμως δεν ισχύει απαραίτητα για όλους τους αισθητήρες, αλλα το πιο πιθανό είναι να ισχύει για τον G40. Κάτι τέτοιο ίσως εξηγεί και γιατι ποτε δουλευει και πότε όχι ο αισθητήρας. Δηλαδή, ο αισθητήρας δίνει συνέχεια τιμές "οτι νά ναι" αλλα η ECU δεν τον παρακάμπτει πάντα και έτσι φαίνεται οτι πότε δουλευει και πότε όχι. Όπως είπα όμως αυτο εξαρταται αποκλειστικά απο το αν η ECU κραταει μια default τιμή και μπορεί και παρακάμπτει τον αισθητήρα ή όχι. Σε καποιους αισθητήρες αυτο γίνεται και το έχω διαπιστωσει και μόνος μου (πχ αισθητήρας λάμδα), σε κάποιους άλλους όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted June 4, 2017 Author Report Share Posted June 4, 2017 Καλησπέρα παιδιά αν και λίγο Αργά από τότε που άνοιξα το θέμα .τελικα ήταν ο αισθητήρας εκετροφορου αλλάχτηκε μόνο αυτό και το αμάξι δουλεύει ρολόι.ευχαριστω για τις συμβουλές σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...