Guest NioniosZante Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 (edited) Καλησπέρα σε όλους, έχω το 1,6 8v sr με το ηλεκτρόγκαζο, πριν 2 εβδομάδες περίπου πηγαίνοντας για μπανάκι μου ανέβασε θερμοκρασία στα κόκκινα εν κινήση, αμέσως δεξιά το έσβησα και για να μην κουράζω το αυτοκίνητο πήγε με οδική στο συνεργείο όπου εκεί μου αλλάξανε θερμοστάτη, βαλβίδα ψυχρής και κάτι κολάρα. Μετά απο 2 ημέρες και χωρίς να το έχω κουνήσει ιδιαίτερα εκεί που πήγαινα κανονικά με τη θερμοκρασία κολλημένη όπως πρέπει στους 90 παρατήρησα πως ανέβαινε μέχρι και την επόμενη γραμμή και ξαναέπεφτε στους 90. Δεν έδωσα σημασία λέω θα μου φάνηκε αλλα τελικά το κάνει συνέχεια, μπορεί να το κάνει στην εθνική πηγαίνοντας με 4αρτη ψιλοφορτώνοντας τη και μόλις βάλω 5 να ξαναπέσει 90 αλλά μπορεί να το κάνει και ξεκινώντας σε ενα φανάρι συνήθως στις αλλαγές 1-2-3. Πάω σε άλλο συνεργείο μιας και το δικό μου έκλεινε για διακοπές και εκεί ξανατσεκάρε τα πάντα βεντιλατέρ (που δουλεύουν και τα 2 κανονικα), θερμοστάτη (ανοίγει και κλείνει κανονικά) κολάρα (δεν έχω πουθενά διαροή) και κάποια στιγμή βρήκαμε το σωληνάκι που φεύγει απο την πάνω μεριά στο παγούρι και ενώνετε με διακλαδωτήρα να έχει μπουκώσει απο βρώμα και να είναι βουλωμένο, το καθαρίσαμε όπως και υπόλοιπα και μου λέει ο τύπος δε θα έπρεπε να έχει διακλαδωτήρες εδώ και μου τους έβγαλε 2 που είχε μαζί με κάτι μικρά κομμάτια απο σωλήνα σαν αυτόν που φεύγει απο το παγούρι και τα ένωσε αλιώς. Το πρόβλημα παραμένει με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει μια γραμμούλα και να επανέρχεται και το νέο πρόβλημα είναι πως ο τύπος δεν θυμάτε πως ήταν τα σωληνάκια απο πίσω και μου λέει άστο έτσι! 1) Αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο θέμα και γνωρίζει να με βοηθήσει στο τι άλλο να κοιτάξω του παραγγέλνω μάρμαρο διονύσου να σου στήσω άγαλμα!! 2) Αν κάποιος έχει το ίδιο μοτέρ με το ηλεκτρόγκαζο και μπορεί να μου στείλει 1-2 φωτογραφίες πώς είναι τα σωληνάκια συνδεδεμένα η να μου πεί που θα βρώ κάποιο σχεδιάγραμμα απο vw για να δώ θα στήσω και 2 άγαλμα να μη βαριέτε το πρώτο! Σας ευχαριστώ πολύ όλους ασχοληθείτε η όχι και καλό καλοκαίρι! Vw Golf Mk4 1.6 8v sr Κινητήρας APF Edited August 23, 2018 by NioniosZante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 14, 2018 Report Share Posted August 14, 2018 μου ειχε συμβει και μένα και το προβλημα ήταν ότι μου ειχαν βαλει λαθος κωδικό θερμοστατη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NioniosZante Posted August 14, 2018 Report Share Posted August 14, 2018 Σε ευχαριστώ, πως μπορώ να τσεκάρω αν μου έχουν βάλει τον σωστό γνωρίζεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 16, 2018 Report Share Posted August 16, 2018 δυστηχώς δεν ξερω τον σωστό κωδικό. την αλλαγη την εκανες σε vw συνεργείο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NioniosZante Posted August 16, 2018 Report Share Posted August 16, 2018 Όχι δυστυχώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NioniosZante Posted August 18, 2018 Report Share Posted August 18, 2018 Κανείς δεν έχει το ίδιο μοτέρ να στείλει μια φωτογραφία τα κολλάρα η να ξέρει που μπορώ να βρώ τον σωστό τρόπο σύνδεσης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...