Jump to content
Sign in to follow this  
AUDI7

Επίσημο: Audi PB18 E-Tron Concept με θέση στο κέντρο ή όχι

Recommended Posts

Ένα -σχεδόν- μήνα μετά την ανακοίνωση του μοντέλου και την μοναδική teaser φωτογραφία, η Audi παρουσίασε σήμερα στην πίστα της Laguna Seca το νέο PB18 e-tron, ενώ αύριο θα το πάει και στο Pebble Beach για το The Quail και το Concours d’Elegance.

Το PB18 e-tron είναι ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων και αποτελεί ένα σχεδιαστικό και τεχνολογικό concept για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της γερμανικής εταιρίας του μέλλοντος. To σπορ φουτουριστικό μοντέλο είναι εμπνευσμένο από τα πρωτότυπα που έχουν κατακτήσει ανεπανάληπτες νίκες στο Le Mans και δημιουργήθηκε στο νέο σχεδιαστικό κέντρο της Audi, στο Malibu της Καλιφόρνια.

 

Το όνομά του προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων Pebble Beach, καθώς και του πιο επιτυχημένου αγωνιστικού στην κατηγορία αγώνων LMP1, του Audi R18 e-tron. Το PB18 e-tron ακολουθεί την παραδοσιακή διάταξη ενός σπορ αυτοκινήτου που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και με κατάλληλη τοποθέτηση των μπαταριών, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης.

Η χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και πολυσυνθετικών υλικών διασφαλίζει ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο, και χάρη στις νέες, στερεού τύπου (solid-state) μπαταρίες το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 1.500 κιλά, όταν το μήκος του αμαξώματος του PB18 e-tron φτάνει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος τα – μόλις – 1,15 μέτρα.

Το πιο ενδιαφέρον ίσως σημείο του Audi PB18 e-tron είναι η θέση οδήγησης. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τη θέση οδήγησης (κάθισμα, τιμόνι, πεντάλ, πίνακας οργάνων) στο κέντρο, όπως ακριβώς σε ένα μονοθέσιο αγωνιστικό. Επειδή όμως στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών ήταν και η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, δόθηκε η δυνατότητα μετακίνησης της θέσης οδήγησης από το κέντρο προς το πλάι, σε “παραδοσιακή” διάταξη αυτοκινήτου δρόμου.
Αυτή η μετακίνηση είναι πολύ εύκολη και γίνεται από τον ίδιο τον οδηγό σε ελάχιστο χρόνο. Στη περίπτωση αυτή υπάρχει χώρος και για συνεπιβάτη, με το κάθισμά του και τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων να αποκαλύπτονται από μία θέση αποθήκευσης στο δάπεδο του οχήματος!

 

Μηχανικά, το Audi PB18 e-tron διαθέτει τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστά και δύο πίσω, που κινούν ξεχωριστά τον κάθε τροχό, ώστε το Audi PB18 e-tron να έχει μία αυθεντική quattro μετάδοση. Στον μπροστινό άξονα η ισχύς φτάνει τα 150 kW (204 άλογα), όταν στον πίσω η συνδυασμένη φτάνει τα 350 kW (476 άλογα). Συνδυαστικά, η μέγιστη απόδοση φτάνει τα 500 kW (680 άλογα), και με λειτουργία (boosting) ο οδηγός έχει προσωρινά στην διάθεσή του 570 kW (775 άλογα). Η ροπή αγγίζει τα 830 Nm, κάτι που χαρίζει επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα!
Η υγρόψυκτη μπαταρία στερεού τύπου έχει χωρητικότητα 95 kWh, και με μία φόρτιση προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Το Audi PB18 e-tron έχει σχεδιαστεί για φόρτιση στα 800 volts, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του σε περίπου 15 λεπτά της ώρας. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης μέσω του Audi Wireless Charging (AWC) που συμπεριλαμβάνει μία επαγωγική πλάκα δαπέδου.

wa.jpg

waa.jpg

waaa.jpg

waaaa.jpg

waaaaa.jpg

wa1.jpg

wa2.jpg

wa3.jpg

wa4.jpg

waaaaaa.jpg

123456.jpg

 

Πηγή autoblog.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by AUDI7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Audi PB18 e-tron στη παραγωγή

 

Τον περασμένο Αύγουστο η Audi στο περιθώριο του Pebble Beach παρουσίασε το PB18 e-tron concept και τώρα, ο Bram Schot, o νέος πρόεδρος και CEO της Audi, έχει δώσει το πράσινο φως προκειμένου το πρωτότυπο να περάσει στη παραγωγή.

Συγκεκριμένα μόλις 50 μονάδες θα κατασκευάσει η Audi, τα οποία θα είναι ίδια με το πρωτότυπο, μιας και η γερμανική εταιρία θα κάνει ελάχιστες αλλαγές. Το όνομα του ωστόσο θα αλλάξει και ο Schot δεν αποκάλυψε το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου.

 

Το PB18 e-tron είναι ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, ακολουθώντας την παραδοσιακή διάταξη ενός σπορ αυτοκινήτου που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και με κατάλληλη τοποθέτηση των μπαταριών, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης.

Η χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και πολυσυνθετικών υλικών διασφαλίζει ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά, όταν το μήκος του αμαξώματος του PB18 e-tron φτάνει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος τα μόλις 1,15 μέτρα.

Το πιο ενδιαφέρον ίσως σημείο του Audi PB18 e-tron είναι η θέση οδήγησης. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τη θέση οδήγησης (κάθισμα, τιμόνι, πεντάλ, πίνακας οργάνων) στο κέντρο, όπως ακριβώς σε ένα μονοθέσιο αγωνιστικό. Επειδή όμως στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών ήταν και η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, δόθηκε η δυνατότητα μετακίνησης της θέσης οδήγησης από το κέντρο προς το πλάι, σε “παραδοσιακή” διάταξη αυτοκινήτου δρόμου.

 

Αυτή η μετακίνηση είναι πολύ εύκολη και γίνεται από τον ίδιο τον οδηγό σε ελάχιστο χρόνο. Στη περίπτωση αυτή υπάρχει χώρος και για συνεπιβάτη, με το κάθισμά του και τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων να αποκαλύπτονται από μία θέση αποθήκευσης στο δάπεδο του οχήματος.

Παραμένει άγνωστο το αν η έκδοση παραγωγής θα διαθέτει το κάθισμα στο κέντρο, ή θα επιλεχθεί η πιο συμβατική λύση με την θέση οδήγησης στα αριστερά ή στα δεξιά.

 

Μηχανικά, το Audi PB18 e-tron διαθέτει τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστά και δύο πίσω, που κινούν ξεχωριστά τον κάθε τροχό, ώστε το Audi PB18 e-tron να έχει μία αυθεντική quattro μετάδοση. Στον μπροστινό άξονα η ισχύς φτάνει τα 150 kW (204 άλογα), όταν στον πίσω η συνδυασμένη φτάνει τα 350 kW (476 άλογα). Συνδυαστικά, η μέγιστη απόδοση φτάνει τα 500 kW (680 άλογα) και με λειτουργία (boosting) ο οδηγός έχει προσωρινά στην διάθεσή του 570 kW (775 άλογα). Η ροπή αγγίζει τα 830 Nm, κάτι που χαρίζει επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα!

Η υγρόψυκτη μπαταρία στερεού τύπου έχει χωρητικότητα 95 kWh, και με μία φόρτιση προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Το Audi PB18 e-tron έχει σχεδιαστεί για φόρτιση στα 800 volts, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του σε περίπου 15 λεπτά της ώρας. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης μέσω του Audi Wireless Charging (AWC) που συμπεριλαμβάνει μία επαγωγική πλάκα δαπέδου.

 

Πηγή autoblog.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×