Zoi Posted October 21, 2018 Report Posted October 21, 2018 Καλησπέρα παιδιά είμαι στα πρόθυρα κρίσης με το αγαπημένο μας λαμπάκι. πολακι του 02. Ανάβει λαμπάκι είναι η πεταλούδα με την οποία είχα και θέματα έχανα το γκαζι εν κίνηση. Την αλλάζω όλα οκ. Μετά από λίγο καιρό ξανά λαμπακι. Μου λέει map. Είχα και θέματα με τον μάστορα μου έκανε ζημια στο Κάρτερ έκανε καινούρια πάσα και τα χάλασε αλλάζω μαστορα. Πάω σε έναν κατά τα λεγόμενα πολλών έντιμο. κάνω μεγάλο Σέρβις μου λεει egr . Στο μεταξύ είχα και συμπτώματα δεν έπαιρνε μπρος . πριν το δει μου λεει κανα 90 % egr map σπανια στο μοντελο μου.Μου λέει δεν σηκώνει καθαρισμό είναι άχρηστη . Όλα τα ανταλλακτικα τα παίρνω μόνη μου. Λοιπόν την αλλάζω στα 500 μέτρα ξανά λαμπάκι . Το αμαξι πάει πολύ καλύτερα βέβαια . Πάω λοιπόν μου λέει παλιά Βλάβη που δεν είχε σβήσει . Μετά ξανά το ίδιο πάλι λαμπάκι. καμμια ιδέα ? Quote
doggy Posted December 12, 2018 Report Posted December 12, 2018 I had missed this one. Λογικά θα κοίταζα και κανένα αισθητήρα λ να του έκανες έναν καθαρισμό μπας και την ακούει από εκεί. Μιας και είπες 9Ν όμως θα φωνάξω τον @nikkosnet που είναι παλιά καραβάνα μπας και θυμάται να δώσει καμιά ιδέα. Quote
Zoi Posted December 12, 2018 Author Report Posted December 12, 2018 Ευχαριστώ πολύ αλλά το έλυσα το θέμα προσωρινά δε λέω μεγάλες κουβέντες . Μου λέει ο μάστορας ότι είναι προβληματική η νέα egr . Ε το βάζω σε άλλο διαγνωστικο σε ένα φίλο του βγάζει σποραδικη βλάβη εκκεντροφορου αξονα τώρα δεν θυμάμαι τον κωδικό της βλάβης P0024 χωρίς να είμαι σίγουρη . Πάω σε ηλεκτρολόγο μου λέει ότι είναι η εισαγωγή την καθαρίζει και την υποδοχή της κατά τα λεγόμενά του . Κομπλε για 100 χιλιόμετρα ανάβει ξανά . Πάω κ μου λέει ότι κουνήθηκε ένα καλώδιο. φυσικά δεν τον πίστεψα . Τελικά όμως δεν έχει ανάψει εδώ και 2000 χιλιόμετρα. Τώρα βλέπουμε τι να πω. Quote
nikkosnet Posted January 2, 2019 Report Posted January 2, 2019 Τον αισθητήρα AGR δεν τον λες και σπάνια βλάβη. Τον έχω αλλάξει δύο φορές στα 15 χρόνια που έχω το Polo. Την δεύτερη φορά μάλιστα που ήταν μέσα στο 2018, άναβε πάλι check engine μετά την αλλαγή και τελικά έπαιρνε αέρα από κάπου η πολλαπλή εισαγωγής. ΥΓ. Άργησα λίγο αλλά απάντησα. :P Quote
Zoi Posted January 2, 2019 Author Report Posted January 2, 2019 Ναι ξερω οτι ειναι συνηθες βεβαια εμενα στα 16 χρονια πρωτη φορα αλλαζει και γενικα μονο αυτο και πεταλουδα εχει βγαλει. Απλα ηταν γελοιο γιατι εκανα 500 μετρα με την καινουρια δηλαδη μεχρι το σπιτι μου και αναψε και καλα εφταιγε το ανταλλακτικο. παντως δεν εχω ακομα θεμα. Quote
elias84 Posted January 6, 2019 Report Posted January 6, 2019 Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονια. Είμαι καινούριος εδώ και θελώ τα φώτα σας. Καταρχάς θα ήθελα να μου πείτε τι είναι ο αισθητήρας egr. Το πρόβλημα που έχω εγώ είναι ότι ανάβει η ενδειξη check engine (το πορτοκαλι λαμπάκι που είναι σαν βρύση). Άλλαξα λοιπόν αισθητήρα λ το Σεπτέμβρη του 17 και ολα καλά. Γυρω στον Αύγουστο του 18, ξαναανάβει και το παώ στο μάστορα. Μου λέει οτι το προγραμμα του εγκεφαλου (στο οποίο απέκτησε πρόσβαση μεσω smartphone), του βγάζει προβλημα στον καταλύτη. Σβήνει τη βλάβη και μετά από λίγο καιρό ξανανάβει. Το ξαναπάω και μου λεει πρόβλημα στον αισθητήρα λ που είχα αλλάξει, όπως αναφέρω το Σεπτεμρη του 17 ένα χρόνο πριν δηλαδή. Το ανταλλακτικό έκανε γύρω στα 100 ευρώ και όπως μου είπε έχει ένα χρόνο εγγύηση οπότε την έχασα. Στο ιντερνετ όπως βλέπω ότι τα ανταλλακτικά της bosch έχουν δύο χρόνια εγγύηση. Τι ισχύει πραγματικά; Θα μπορούσε να σχετίζεται αυτό με βρώμικη πεταλούδα, έ με το θόρυβο που κάνει η μίζα όταν ανάβω το αυτοκίνητο; Συγχωρέστε μου την ασχετοσύνη μου και περιμένω τις συμβουλές σας. Quote