The Dog Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Νομίζω μάτιασα το car μου....Μετά που είδα λίγο απότομα στην tv τον Mιτσοτα..η(δεν κάνει να αναφέρω όλο το όνομα, μην πάθετε και εσείς τα ίδια),συνειδητοποίησα πως έχασα 0.2-0.3 bar πίεση.. Μετά από ένα έλεγχο με VAG-COM ανακάλυψα πως η πεταλούδα μου ανοίγει μέχρι 85 μοίρες. Αργότερα ρύθμισα την πεταλούδα(χωρίς να εκλέξω αν είμαι στις 90 μοίρες), αλλά το πρόβλημα παραμένει. 2 περιπτώσεις, νομίζω πως υπάρχουν. Η μια είναι ότι κάποια σωλήνα αέρα κάπου κόπηκε- σχίστηκε- βγήκε με αποτέλεσμα να χάνω πίεση Η δεύτερη και η πιο -παλούκι- είναι να ξεκίνησε το turbo μου να τα παίζει.....καθόλου καλός συγχρονισμός μιας και ετοιμάζουμε να βάλω full εξάτμιση Οποιαδήποτε άλλη ιδέα-συμβουλή καλοδεχούμενη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Ολα συνηγορουν στην γκαντεμια!!χεχε Ελεγχεις μην τυχον σε εχει ριξει σε safe mode για καποιον λογο και γιαυτο χανεις πιεση? Σε vag com το εβαλες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 (edited) κοίτα τα vacum lines (καλού κακού αλλαξετα με σιλικονάτα) @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 18, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted January 25, 2006 Author Report Share Posted January 25, 2006 (edited) Xexe...... Παντού γκαντέμης Ο κινητήρας μου είναι ο AEB που δεν έχει limp mode(safe mode). Μάλλον κανένα σωληνάριο πρέπει να είναι γιατί το πήρα το αμάξι στο συνεργείο την προηγουμενη....Θα το ελεγξω και θα σας ενημερώσω. Vag-com έβαλα μια φορα.....πρέπει να το ξανασυνδέσω... konstantinos passat έπιασες το mms? @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 18, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 (edited) AEB....σωληνάκια....εκτος αν πείραξες το σενσορα του Ν75 @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 18, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted January 25, 2006 Author Report Share Posted January 25, 2006 (edited) Μάλλον τα σωληνάκια πρέπει να είναι. Έβαλα Ν75j...αλλα η δουλεύει η δεν δουλεύει η Ν75....Αμα δεν δουλεύεις δεν έχεις πίεση(ελαχιστη)... Κάποια μαλακ... έκανε ο μηχανικός μου..... @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 18, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 (edited) mallon ta solinakia prepei na einai. Ebala n75j...alla i doulebi i den doulebi i n75....Ama den doulebis den exeis piesi(elaxisti)...Kapoia malak... ekane o mixanikos mou..... Βάλε την παλιά Ν75 @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 18, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted January 26, 2006 Author Report Share Posted January 26, 2006 (edited) Ok...αν δε είναι τα σωληνάκια θα δοκιμάσω και αλλάξω και την n75. Thanks @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 18, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted March 13, 2006 Author Report Share Posted March 13, 2006 Τελικά όπως απότομα χάθηκε έτσι απότομα επανήλθε η πίεση…. Τώρα το car δουλεύει κανονικότητα τώρα ..(1.1 bar) . Μπορεί να φταίει η wastegate , (να κολάι για παράδειγμα). Εγώ πάντως ,κάλου κάκου, έφερα ένα παπα για να μου ευλογήσει το car, μιας και συμβαίνουν περίεργα πράματα τώρα τελευταία. Για δαιμονισμένο το κόβω... Τα xenon lights μου οπότε θέλουν δουλεύουν,και συνήθως χεριάζετε λακκούβα για να πειστούν να ανάψουν.... Μερικές φορές ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος όταν το αυτοκίνητο είναι σε ρελαντί... Ο θόρυβος μοιάζει με πλαστικό που τρίβετε...άλλαξα όλα τα κολάνια, κάλου κακού, πριν 3 μήνες..... Αυτά.... P.S Ακόμα να έρθει το downpipe με τον καταλυτή…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrismal Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 (edited) Νομίζω μάτιασα το car μου....Μετά που είδα λίγο απότομα στην tv τον Mιτσοτα..η(δεν κάνει να αναφέρω όλο το όνομα, μην πάθετε και εσείς τα ίδια),συνειδητοποίησα πως έχασα 0.2-0.3 bar πίεση..Μετά από ένα έλεγχο με VAG-COM ανακάλυψα πως η πεταλούδα μου ανοίγει μέχρι 85 μοίρες. Αργότερα ρύθμισα την πεταλούδα(χωρίς να εκλέξω αν είμαι στις 90 μοίρες), αλλά το πρόβλημα παραμένει. 2 περιπτώσεις, νομίζω πως υπάρχουν. Η μια είναι ότι κάποια σωλήνα αέρα κάπου κόπηκε- σχίστηκε- βγήκε με αποτέλεσμα να χάνω πίεση Η δεύτερη και η πιο -παλούκι- είναι να ξεκίνησε το turbo μου να τα παίζει.....καθόλου καλός συγχρονισμός μιας και ετοιμάζουμε να βάλω full εξάτμιση Οποιαδήποτε άλλη ιδέα-συμβουλή καλοδεχούμενη. καλησπέρα φιλε μου.εκτος από τα κολάρα κοίτα το ιντερκούλερ για τυχόν διαρροές,αν έχει χαλάρωσει το wastegate,αν χάνει από την σκαστρα η κάποια υποπίεση Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited April 10, 2007 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Φιλε Χρηστο καλωσορισες και χρονια πολλα. Αν θελεις κανε μια παρουσιαση σου στο ''Γνωριμια νεων μελων". Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...