Jump to content
Ser

(Πρόβληματα)Golf 5 1.6Fsi 115hp Blp

Recommended Posts

Καλησπέρα στη ομάδα!

Είμαι κάτοχος ενός golf 5 του 2004 το αμάξι το πήρα πρόσφατα.

Έβγαλε τα εξής πρόβληματα 

1. Τώρα τελευταία όταν έχω σταθερό το γκάζι στις 2 με 3 χιλιάδες στροφές κάνει απότομη πτώση στροφών και επιστρέφει στο κανονικό κάτι σαν λόξυγγας.

2. Στην επιτάχυνση στη 2η και 3η ταχύτατα στις 2.5 με 4 χιλιάδες στροφές ακούγεται ένας ήχος σάν κροτάλισμα εμφανίστηκε τον ίδιο καιρό με το πρωτο πρόβλημα.

3. Παρατήρησα ότι η κατανάλωση της βενζίνης είναι αυξημένη κατά πολύ παραπάνω .

Το αμάξι βγήκε από σέρβις άλλαξε φίλτρα, μπουζια , οι πολλαπλασιαστές είναι σε καλή κατάσταση. Έχει πρόβλημα με αισθητήρα λάμδα ακόμα δεν το έψαξα πολύ με αυτά ελπίζω να μην είναι ΝΟχ .

Και μια παρατήρηση κάτι με είπε για την αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?. τα προβλήματα που ανέφερα πάνω να είναι από την αντλια βενζίνης υψηλής πίεσης? 

Αν όχι τι άλλο θα μπορούσε να είναι ?

 

Ευχαριστώ πολύ.!

 

Edited by Ser
Link to comment
Share on other sites

On 23/7/2023 at 3:53 ΜΜ, Ser said:

Καλησπέρα στη ομάδα!

Είμαι κάτοχος ενός golf 5 του 2004 το αμάξι το πήρα πρόσφατα.

Έβγαλε τα εξής πρόβληματα 

1. Τώρα τελευταία όταν έχω σταθερό το γκάζι στις 2 με 3 χιλιάδες στροφές κάνει απότομη πτώση στροφών και επιστρέφει στο κανονικό κάτι σαν λόξυγγας.

2. Στην επιτάχυνση στη 2η και 3η ταχύτατα στις 2.5 με 4 χιλιάδες στροφές ακούγεται ένας ήχος σάν κροτάλισμα εμφανίστηκε τον ίδιο καιρό με το πρωτο πρόβλημα.

3. Παρατήρησα ότι η κατανάλωση της βενζίνης είναι αυξημένη κατά πολύ παραπάνω .

Το αμάξι βγήκε από σέρβις άλλαξε φίλτρα, μπουζια , οι πολλαπλασιαστές είναι σε καλή κατάσταση. Έχει πρόβλημα με αισθητήρα λάμδα ακόμα δεν το έψαξα πολύ με αυτά ελπίζω να μην είναι ΝΟχ .

Και μια παρατήρηση κάτι με είπε για την αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?. τα προβλήματα που ανέφερα πάνω να είναι από την αντλια βενζίνης υψηλής πίεσης? 

Αν όχι τι άλλο θα μπορούσε να είναι ?

 

Ευχαριστώ πολύ.!

 

Το επιδιορθωσες το θεματακι...τελικα τι ηταν?

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , kou said:
7 λεπτά πριν , kou said:
On 23/7/2023 at 3:53 ΜΜ, Ser said:

Τελικά ήταν η αντλία βενζίνης πίσω και ένα μπεκ που κατουρουσε. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , Ser said:

 

Σε ρωταω γιατι αντιμετωπιζω αντιστοιχο προβλημα και ψαχνομαι....εχω αυτη την πτωση στροφων αλλα οχι κροταλισμα.

Για την ακριβεια,μπορει να κινουμαι με μια σταθερη ταχυτητα οπως εγραψες κι εσυ και ξαφνικα να χανω το γκαζι και να επανερχεται μετα απο 2-3 δευτερολεπτα.Το προβλημα γινεται πιο εντονο οταν πατησω βαθια το γκαζι για να επιταχυνω ή κινουμαι με ταχυτητα ανω το 90-100 χλμ εχοντας υψηλη σχεση στο κιβωτιο οπου χανω το γκαζι ή το παταω και αργει πολυ να ανεβασει σα να εχει χασει την δυναμη του ο κινητηρας.....αλλες φορες επανερχοταν μονο του ενω αλλες φορες επρε[ε να σβησω τον κινητηρα και να τον λειτουργησω ξανα μετα απο 1-2 λεπτα.Το ρελαντι ηταν μια χαρα και ποτε δεν μου ειχε σβησει απο το συγκεκριμενο προβλημα.

Αυριο θα παραγγειλει ο μαστορας πισω αντλια υψηλης και εγκεφαλακι...γι αυτο επιμενω λιγο παραπανω γιατι 20 μερες τωρα εχω ταλαιπωρηθει και μπαινω και σε εξοδα.

Θυμασαι τι σφαλμα ειχε δειξει το διαγνωστικο?σου εβγαζει μονο την πισω αντλια ή και την μπροστα?αλλαξες μονο αντλια ή και εγκεφαλακι?

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν με έβγαλε καν σαν σφάλμα την αντλία, έβγαλε τον αισθητήρα χαμηλής πίεσης (κωδικό δεν θυμάμαι έχει καιρό )γιατί δεν επερνε τις σωστές μετρήσεις από τη πίεση τις βενζίνης και έτσι το κατάλαβα. Εγώ στο δικό μου άλλαξα μόνο την αντλία δεν άλλαξα εγκεφαλακι και έστρωσε τώρα άμα έχεις πρόβλημα και με τον αισθητήρα νοχ που βρίσκεται στο καταλύτη υπαρχει περίπτωση να σε σε κάνει παρόμοια σκινικα μεγάλη κατανάλωση και κοψίματα που και που αλλά είναι στιγμιαία, εσένα τι κωδικό σε έβγαλε?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , kou said:

Σε ρωταω γιατι αντιμετωπιζω αντιστοιχο προβλημα και ψαχνομαι....εχω αυτη την πτωση στροφων αλλα οχι κροταλισμα.

Για την ακριβεια,μπορει να κινουμαι με μια σταθερη ταχυτητα οπως εγραψες κι εσυ και ξαφνικα να χανω το γκαζι και να επανερχεται μετα απο 2-3 δευτερολεπτα.Το προβλημα γινεται πιο εντονο οταν πατησω βαθια το γκαζι για να επιταχυνω ή κινουμαι με ταχυτητα ανω το 90-100 χλμ εχοντας υψηλη σχεση στο κιβωτιο οπου χανω το γκαζι ή το παταω και αργει πολυ να ανεβασει σα να εχει χασει την δυναμη του ο κινητηρας.....αλλες φορες επανερχοταν μονο του ενω αλλες φορες επρε[ε να σβησω τον κινητηρα και να τον λειτουργησω ξανα μετα απο 1-2 λεπτα.Το ρελαντι ηταν μια χαρα και ποτε δεν μου ειχε σβησει απο το συγκεκριμενο προβλημα.

Αυριο θα παραγγειλει ο μαστορας πισω αντλια υψηλης και εγκεφαλακι...γι αυτο επιμενω λιγο παραπανω γιατι 20 μερες τωρα εχω ταλαιπωρηθει και μπαινω και σε εξοδα.

Θυμασαι τι σφαλμα ειχε δειξει το διαγνωστικο?σου εβγαζει μονο την πισω αντλια ή και την μπροστα?αλλαξες μονο αντλια ή και εγκεφαλακι?

 

Τα μπουζία είναι καλά τα έβγαλες να τα δεις άμα είναι μουσκεμα η καμένα και τι μπουζία φοράς είναι με 4 ακίδες? Η πολλάπλασιαστες είναι σε καλή κατάσταση? 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Ser said:

Τα μπουζία είναι καλά τα έβγαλες να τα δεις άμα είναι μουσκεμα η καμένα και τι μπουζία φοράς είναι με 4 ακίδες? Η πολλάπλασιαστες είναι σε καλή κατάσταση? 

Πριν 10 μερες  αλλαχτηκανε τα μπουζι που εκανα το σερβις και οι πολλαπλασιαστες ειναι μια χαρα....το προβλημα ειναι στην τροφοδοσια αλλα δεν μπορουμε να ξερουμε απο που συγκεκριμενα.... 

Edited by kou
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Ser said:

Δεν με έβγαλε καν σαν σφάλμα την αντλία, έβγαλε τον αισθητήρα χαμηλής πίεσης (κωδικό δεν θυμάμαι έχει καιρό )γιατί δεν επερνε τις σωστές μετρήσεις από τη πίεση τις βενζίνης και έτσι το κατάλαβα. Εγώ στο δικό μου άλλαξα μόνο την αντλία δεν άλλαξα εγκεφαλακι και έστρωσε τώρα άμα έχεις πρόβλημα και με τον αισθητήρα νοχ που βρίσκεται στο καταλύτη υπαρχει περίπτωση να σε σε κάνει παρόμοια σκινικα μεγάλη κατανάλωση και κοψίματα που και που αλλά είναι στιγμιαία, εσένα τι κωδικό σε έβγαλε?

Δεν θυμάμαι τον κωδικό σφάλματος...αλλά το διαγνωστικό έδειχνε θέμα στην μπροστά αντλία και στην πίσω.Για την μπροστά ελπίζω να μην είναι γιατί μιλάμε για μπλέξιμο μεγάλο....σμρ θα φορέσω τη νέα πίσω αντλία ή εγκεφαλάκι ή και τα δυο...το βράδυ θα βολτάρω για να δω τι κάναμε.

Edited by kou
Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , kou said:

Δεν θυμάμαι τον κωδικό σφάλματος...αλλά το διαγνωστικό έδειχνε θέμα στην μπροστά αντλία και στην πίσω.Για την μπροστά ελπίζω να μην είναι γιατί μιλάμε για μπλέξιμο μεγάλο....σμρ θα φορέσω τη νέα πίσω αντλία ή εγκεφαλάκι ή και τα δυο...το βράδυ θα βολτάρω για να δω τι κάναμε.

Στη μπροστά αντλία ελέγξε το ποτηράκι που έχει μέσα είναι σε καλή κατάσταση ή έχει καμιά τρύπα? Γνώμη μου άλλαξε μόνο την αντλία πίσω άμα είναι παλιά και δες το πώς θα πάει άμα δεν αλλάξει και τότε κάτι άλλαξε και εγκεφαλακι  , η κατανάλωση βενζίνης σου είναι κανονική ή βλέπεις τίποτα τρελές τιμές?

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Ser said:

Στη μπροστά αντλία ελέγξε το ποτηράκι που έχει μέσα είναι σε καλή κατάσταση ή έχει καμιά τρύπα? Γνώμη μου άλλαξε μόνο την αντλία πίσω άμα είναι παλιά και δες το πώς θα πάει άμα δεν αλλάξει και τότε κάτι άλλαξε και εγκεφαλακι  , η κατανάλωση βενζίνης σου είναι κανονική ή βλέπεις τίποτα τρελές τιμές?

Όχι,η κατανάλωση της βενζίνης είναι πολύ καλή δεν έχω παρατηρήσει αλλαγή,το ρελαντί δουλεύει σχεδόν τέλεια μόνο αυτά τα κοψιματάκια κάνει τα οποία είναι πιο έντονα σε υψηλές ταχύτητες.Το αμάξι φίλε μου το έχω πρώτο χέρι από το 2004 κι έχει γράψει 290.000 χλμ και η αντλία δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.Θα κοιτάξω και αυτό που είπες για το ποτηράκι.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , kou said:

Όχι,η κατανάλωση της βενζίνης είναι πολύ καλή δεν έχω παρατηρήσει αλλαγή,το ρελαντί δουλεύει σχεδόν τέλεια μόνο αυτά τα κοψιματάκια κάνει τα οποία είναι πιο έντονα σε υψηλές ταχύτητες.Το αμάξι φίλε μου το έχω πρώτο χέρι από το 2004 κι έχει γράψει 290.000 χλμ και η αντλία δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.Θα κοιτάξω και αυτό που είπες για το ποτηράκι.

Όπως και δήποτε έλεγξε το ποτηράκι άμα δεν το έχεις κάνει ποτέ γιατί είναι ένα ανταλλακτικό το οποίο το αλλάζεις .

Ρίξε μια ματια σε αυτό site : έχει καλές πληροφορίες για την αντλία υψηλής

https://infoservice.com.gr/technical/7-logi-gia-tous-opious-pathenoun-vlaves-i-antlies-ipsilis-piesis-tou-amesou-psekasmou/

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Ser said:

Όπως και δήποτε έλεγξε το ποτηράκι άμα δεν το έχεις κάνει ποτέ γιατί είναι ένα ανταλλακτικό το οποίο το αλλάζεις .

Ρίξε μια ματια σε αυτό site : έχει καλές πληροφορίες για την αντλία υψηλής

https://infoservice.com.gr/technical/7-logi-gia-tous-opious-pathenoun-vlaves-i-antlies-ipsilis-piesis-tou-amesou-psekasmou/

Αλλαχτηκε πισω αντλια με καινουρια,κοστος μαζι με εργασια 190 ευρω.

Ο μαστορας μου ανεφερε οτι μετα την τοποθετηση της νεας αντλιας,το διαγνωστικο δεν εμφανισε ξανα τα σφαλματα. 

Πιο αργα,οταν πεσει η κινηση,θα το βγαλω μια καλη βολτα να δω τι γινεται.

Για το ποτηρακι δεν μπορεσα να του πω κατι γιατι ημουν δουλεια και δεν βρηκα χρονο να τον καλεσω.Πιστευω να ηταν η αντλια το προβλημα και να ξεμπερδεψα....θα δειξει...

Σ ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , kou said:

Αλλαχτηκε πισω αντλια με καινουρια,κοστος μαζι με εργασια 190 ευρω.

Ο μαστορας μου ανεφερε οτι μετα την τοποθετηση της νεας αντλιας,το διαγνωστικο δεν εμφανισε ξανα τα σφαλματα. 

Πιο αργα,οταν πεσει η κινηση,θα το βγαλω μια καλη βολτα να δω τι γινεται.

Για το ποτηρακι δεν μπορεσα να του πω κατι γιατι ημουν δουλεια και δεν βρηκα χρονο να τον καλεσω.Πιστευω να ηταν η αντλια το προβλημα και να ξεμπερδεψα....θα δειξει...

Σ ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση.

 

Μακάρι φίλε να πάνε όλα καλά γιατί σε καταλαβαίνω απόλυτα το τι ανχος τραβάς τα ίδια περνούσα και γω με τι δικό μου και φαντάσου ακόμα δεν το σημαζεψα τέλειος. Να σε ρωτήσω σου είναι εύκολο να με πεις τι μέση  καταλαση έχεις ανά 100 χιλιόμετρα για να δω αμα έχουμε διάφορες γιατί δεν μπορώ να καταλάβω άμα το αμάξι μου καταναλώνει πολύ η όχι . Έχω παρατηρήσει ότι στην 3 πρώτες ταχύτητες  σε πραγματικό χρόνο πίνει σαν τρελό τι βενζίνα και δεν ξέρω άμα είναι φυσιολογικό.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Ser said:

Μακάρι φίλε να πάνε όλα καλά γιατί σε καταλαβαίνω απόλυτα το τι ανχος τραβάς τα ίδια περνούσα και γω με τι δικό μου και φαντάσου ακόμα δεν το σημαζεψα τέλειος. Να σε ρωτήσω σου είναι εύκολο να με πεις τι μέση  καταλαση έχεις ανά 100 χιλιόμετρα για να δω αμα έχουμε διάφορες γιατί δεν μπορώ να καταλάβω άμα το αμάξι μου καταναλώνει πολύ η όχι . Έχω παρατηρήσει ότι στην 3 πρώτες ταχύτητες  σε πραγματικό χρόνο πίνει σαν τρελό τι βενζίνα και δεν ξέρω άμα είναι φυσιολογικό.

Εκανα μια διαδρομη περιπου 70km και δεν μου εμφανισε κανενα κοψιμο....επιταχυνα αποτομα το αυτοκινητο,ανεβηκε ανηφορικες κλισεις ανετα και δειχνει οτι μαλλον η αντλια ειχε το προβλημα και ξεμπερδεψα.

Οσο αναφορα την καταναλωση φιλε μου...τι να σ πω...ειναι πολυ γενικο και εξαρταται απο πολλα πραγματα.

Θα σου αναφερω στο περιπου αριθμους συμφωνα με το trip του αυτοκινητου:

-απο κεντρο αθηνας-κορυδαλλο-βουλιαγμενη(70χλμ)παρασκευη 10 το βραδυ με κανονικη προς χαλαρη ροη αυτοκινητων,κανοντας καποιες δυνατες επιταχυνσεις,και οδηγωντας ανα μικρα διαστηματα στις 3.000-4.000 στροφες ημουν με περιπου 7.3 λιτρα...σε αντιστοιχη διαδρομη πιο αργα το βραδυ με λιγοτερη κινηση και οδηγωντας χαλαρα εχω δει και 6.8 καταναλωση.

-σε περιοχες περιξ του κεντρου αθηνας με αρκετη κινηση,οχι μποτιλιαρισμα,εχω την εντυπωση οτι η καταναλωση ειναι καπου στο 9-9.5

Στο δικο μ αυτοκινητο η καταναλωση συμφωνα με το trip αργει λιγο να πεσει(συγκριτικα με ενα tsi 2006 ενος φιλου)...για να καταλαβεις,τα πρωτα 5 λεπτα μπορει να δω ενδειξη 15 ή και 18 l/100 και μετα απο λιγο σταθεροποιειται σταδιακα στις τιμες που σου ανεφερα πιο πανω.

 

Edited by kou
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , kou said:

Εκανα μια διαδρομη περιπου 70km και δεν μου εμφανισε κανενα κοψιμο....επιταχυνα αποτομα το αυτοκινητο,ανεβηκε ανηφορικες κλισεις ανετα και δειχνει οτι μαλλον η αντλια ειχε το προβλημα και ξεμπερδεψα.

Οσο αναφορα την καταναλωση φιλε μου...τι να σ πω...ειναι πολυ γενικο και εξαρταται απο πολλα πραγματα.

Θα σου αναφερω στο περιπου αριθμους συμφωνα με το trip του αυτοκινητου:

-απο κεντρο αθηνας-κορυδαλλο-βουλιαγμενη(70χλμ)παρασκευη 10 το βραδυ με κανονικη προς χαλαρη ροη αυτοκινητων,κανοντας καποιες δυνατες επιταχυνσεις,και οδηγωντας ανα μικρα διαστηματα στις 3.000-4.000 στροφες ημουν με περιπου 7.3 λιτρα...σε αντιστοιχη διαδρομη πιο αργα το βραδυ με λιγοτερη κινηση και οδηγωντας χαλαρα εχω δει και 6.8 καταναλωση.

-σε περιοχες περιξ του κεντρου αθηνας με αρκετη κινηση,οχι μποτιλιαρισμα,εχω την εντυπωση οτι η καταναλωση ειναι καπου στο 9-9.5

Στο δικο μ αυτοκινητο η καταναλωση συμφωνα με το trip αργει λιγο να πεσει(συγκριτικα με ενα tsi 2006 ενος φιλου)...για να καταλαβεις,τα πρωτα 5 λεπτα μπορει να δω ενδειξη 15 ή και 18 l/100 και μετα απο λιγο σταθεροποιειται σταδιακα στις τιμες που σου ανεφερα πιο πανω.

 

Το καλό με το δικό σου αυτοκίνητο είναι ότι είσαι ο πρώτος κάτοχος παίζει μεγάλο ρόλο ξέρεις τι έχει αλλαχτεί και πάλι καλά ήταν μόνο αυτο . Έχεις αρκετά καλές καταναλώσεις , εμενα με δείχνει σε χαλαρή οδηγήσει αλλαγές 2000 με 2500 7.6λιτρα ανά 100χλμ και σε οδηγήσει με αλλαγές 3000 με 4000 φτάνω και 9+λιτρα ανά 100χλμ (απόστασης περίπου 50χλμ) για αμάξι του 2004 fsi 1.6 , και χτες που άλλαξα λάστιχα παρατήρησα και μια διαρροή στην εξάτμιση τώρα δεν ξέρω άμα και αυτό επηρεάζει την κατανάλωση αλλά εμένα μου φαίνεται ότι με καίει παραπάνω από όσο θα έπρεπε δεν μπορώ να έχω και ένα μέτρο σύγκρισης γιατί δεν έχει κάποιος γνωστός το ίδιο αυτοκίνητο για να συγκρίνω και να καταλάβω . Από την άλλη σκέφτομαι να το πάω για ένα καθαρισμό στα μπεκ , εισαγωγή, πεταλούδες,egr κτλπ.... Και μπαίνω σε μεγάλη διαδικασία πφφ.. μπελάς να μη τύχη σε κανέναν.

Screenshot_2023-12-09-10-23-21-560_com.google.android.apps.photos.jpg

Screenshot_2023-12-09-10-23-21-560_com.google.android.apps.photos.jpg

Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν , Ser said:

Το καλό με το δικό σου αυτοκίνητο είναι ότι είσαι ο πρώτος κάτοχος παίζει μεγάλο ρόλο ξέρεις τι έχει αλλαχτεί και πάλι καλά ήταν μόνο αυτο . Έχεις αρκετά καλές καταναλώσεις , εμενα με δείχνει σε χαλαρή οδηγήσει αλλαγές 2000 με 2500 7.6λιτρα ανά 100χλμ και σε οδηγήσει με αλλαγές 3000 με 4000 φτάνω και 9+λιτρα ανά 100χλμ (απόστασης περίπου 50χλμ) για αμάξι του 2004 fsi 1.6 , και χτες που άλλαξα λάστιχα παρατήρησα και μια διαρροή στην εξάτμιση τώρα δεν ξέρω άμα και αυτό επηρεάζει την κατανάλωση αλλά εμένα μου φαίνεται ότι με καίει παραπάνω από όσο θα έπρεπε δεν μπορώ να έχω και ένα μέτρο σύγκρισης γιατί δεν έχει κάποιος γνωστός το ίδιο αυτοκίνητο για να συγκρίνω και να καταλάβω . Από την άλλη σκέφτομαι να το πάω για ένα καθαρισμό στα μπεκ , εισαγωγή, πεταλούδες,egr κτλπ.... Και μπαίνω σε μεγάλη διαδικασία πφφ.. μπελάς να μη τύχη σε κανέναν.

Screenshot_2023-12-09-10-23-21-560_com.google.android.apps.photos.jpg

Screenshot_2023-12-09-10-23-21-560_com.google.android.apps.photos.jpg

Παιζει πολυ σημαντικο ρολο να εισαι ο πρωτος κατοχος,το δικο μου ειναι καλοσυντηρημενο,τα σερβις στην ωρα τους,λαδια φουλ συνθετικα,το αυτοκινητο θα προθερμανθει σωστα,ανταλλακτικα οχι κινεζιες,βενζινη απο συγκεκριμενα πρατηρια κυριως 98 και 100 οκτανιων και πολυ λιγες φορες 95αρα κτλ κτλ.

 

Φιλε,για την καταναλωση θα σου επαναλαβω οτι ειναι πολυ γενικο καθως επηρεαζεται απο χιλιους παραγοντες οπως κατασταση αυτοκινητου συνολικα,εξωτερικη θερμοκρασια,λαστιχα,περιττο βαρος που μπορει να κουβαλα και πολλα άλλα...τα 7,6 σε χαλαρη οδηγηση δεν ειναι κακο νουμερο για μοντελο 20ετιας...αλλα και παλι σε αυτο παιζει ρολο και ποσο κινηση ειχε ο δρομος,κλιση οδοστρωματος,φαναρια,ακομα και αν ειναι ευθεια ο δρομος ή εχει στροφες.Για να καταλαβεις,μια περιοδο που εκανα συγκεκριμενη διαδρομη στον αυτοκινητοδρομο αποστασης περιπου 8χλμ και στην επιστροφη ημουν παντα  1 - 1,5 l/100 χαμηλωτερα σε σχεση με το πηγαινε λογω κλισης οδοστρωματος προφανως,η οποια με το ματι δεν γινοταν αντιληπτη.Παντως θα το τσεκαρω ξανα και θα σου γραψω νουμερα παλι.

 

Αυτο που βλεπω στην φωτο μου κανει για πατεντα(με καθε επιφυλαξη στο λεω),τον λογο που το εκανε μονο ο ιδιος τον γνωριζει εκτος και αν αναγραφεται κατι στο βιβλιο των σερβις.

 

Ο καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου ειναι απλος,ξερω ατομα που πιανουν τα χερια τους και την καθαριζουν μονοι τους,για τα υπολοια ειναι διαδικασια και εξοδα.Καλο θα ηταν να μιλησεις με τον μαστορα σου.Νομιζω τα μπεκ δεν καθαριζονται,αν βουλωσουν πας για αντικατασταση με νεα.

 

Μεραχειρισμενο fsi...ειναι λιγο ρισκο.Πολυ τα κραζουν αλλα θεωρω οτι αν καποιος ειναι τυπικος δεν βγαζουν θεματα.

Edited by kou
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , kou said:

Παιζει πολυ σημαντικο ρολο να εισαι ο πρωτος κατοχος,το δικο μου ειναι καλοσυντηρημενο,τα σερβις στην ωρα τους,λαδια φουλ συνθετικα,το αυτοκινητο θα προθερμανθει σωστα,ανταλλακτικα οχι κινεζιες,βενζινη απο συγκεκριμενα πρατηρια κυριως 98 και 100 οκτανιων και πολυ λιγες φορες 95αρα κτλ κτλ.

 

Φιλε,για την καταναλωση θα σου επαναλαβω οτι ειναι πολυ γενικο καθως επηρεαζεται απο χιλιους παραγοντες οπως κατασταση αυτοκινητου συνολικα,εξωτερικη θερμοκρασια,λαστιχα,περιττο βαρος που μπορει να κουβαλα και πολλα άλλα...τα 7,6 σε χαλαρη οδηγηση δεν ειναι κακο νουμερο για μοντελο 20ετιας...αλλα και παλι σε αυτο παιζει ρολο και ποσο κινηση ειχε ο δρομος,κλιση οδοστρωματος,φαναρια,ακομα και αν ειναι ευθεια ο δρομος ή εχει στροφες.Για να καταλαβεις,μια περιοδο που εκανα συγκεκριμενη διαδρομη στον αυτοκινητοδρομο αποστασης περιπου 8χλμ και στην επιστροφη ημουν παντα  1 - 1,5 l/100 χαμηλωτερα σε σχεση με το πηγαινε λογω κλισης οδοστρωματος προφανως,η οποια με το ματι δεν γινοταν αντιληπτη.Παντως θα το τσεκαρω ξανα και θα σου γραψω νουμερα παλι.

 

Αυτο που βλεπω στην φωτο μου κανει για πατεντα(με καθε επιφυλαξη στο λεω),τον λογο που το εκανε μονο ο ιδιος τον γνωριζει εκτος και αν αναγραφεται κατι στο βιβλιο των σερβις.

 

Ο καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου ειναι απλος,ξερω ατομα που πιανουν τα χερια τους και την καθαριζουν μονοι τους,για τα υπολοια ειναι διαδικασια και εξοδα.Καλο θα ηταν να μιλησεις με τον μαστορα σου.Νομιζω τα μπεκ δεν καθαριζονται,αν βουλωσουν πας για αντικατασταση με νεα.

 

Μεραχειρισμενο fsi...ειναι λιγο ρισκο.Πολυ τα κραζουν αλλα θεωρω οτι αν καποιος ειναι τυπικος δεν βγαζουν θεματα.

Έψαξα γνήσιο σχεδιάγραμμα εξάτμισης golf 5 είναι όντως έτσι στην εξάτμιση είναι ένας σφυκτηρας ένωσης φαίνεται χάνει εδώ και καιρό δεν το πήρε χαμπάρι κάνεις από τους μηχανικούς δυστυχώς..

Τώρα σε όλα αυτά που λες έχεις απόλυτο δίκιο παίζουν πολλά ρόλο όντως, βιβλίο σέρβις δυστυχώς είναι λειψό και δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς, ευτυχώς κάποια κομμάτια φαίνονται ότι είναι αλλαγμένα επειδή γυαλίζουν ακόμα και καταλαβαίνεις ότι αλλάχτηκαν πρόσφατα, πεταλούδα γκαζιού και egr είναι όντως εύκολο τώρα για την εισαγωγή είναι διαδικασία, για τα μπεκ επειδή έψαξα λίγο τι παίζει υπάρχουν καταστήματα που κάνουν επισκευή (αλλαγή το φιλτρακι κ μια τεφλοταινια μπροστά στη μύτη) και καθαρισμό με ογκομετρισή υγρου αλλά σε αυτή τι φάση πρέπει να έχεις τα μπεκακια έξω από τη μηχανή . Θα δω τώρα που φτιάξω τι διαρροή άμα έχει κάποια αλλαγή αλλιώς μετά θα πρέπει να το ψάξω παραπάνω. 

Το δικό σου ποιο μοντέλο είναι ? 

Και ναι άμα σου είναι εύκολο να με πεις από το trip τις μετρήσεις σε ευθεία πορεία μέχρι την 3ταχύτητα στης 2000 και 3000 σε πραγματικό χρόνο η κάνα βίντεο θα ήταν τέλειο σε ευχαριστώ. Ναι όντως είναι ρίσκο γενικός να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο είμαι πολύ ευχαριστημένος είναι άνετο ,σταθερό αμάξι και έχει το γκάζακι του και όσο το συντηρείς σωστά δε βγάζει πολλά προβλήματα. Ένα μεγάλο ελάττωμα που έχει τα ανταλλακτικά του είναι ακριβά ..

Screenshot_2023-12-09-12-48-40-126_com.android.chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εχω το 1,6 fsi αγορασμενο το 2004...

 

Θα βγαλω βιντεακι την στιγμιαια καταναλωση στις συνθηκες που μου ζητας,εκτος απροοπτου αυριο θα το εχω ανεβασει.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kou said:

Εχω το 1,6 fsi αγορασμενο το 2004...

 

Θα βγαλω βιντεακι την στιγμιαια καταναλωση στις συνθηκες που μου ζητας,εκτος απροοπτου αυριο θα το εχω ανεβασει.

Σε ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Ser said:

Σε ευχαριστώ πολύ!

Είναι ξεκίνημα από στάση και επιταχύνω μέχρι 4η ταχύτητα και 3100 στροφές.

 

Σε κάποιο σημείο κουναει λίγο αλλά δεν μπόρεσα να το αποφύγω.

 

Ο δρόμος είναι φαινομενικά ίσιος αλλά σε κάποιο σημείο έχει πολύ μικρή ανηφορική κλίση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , kou said:

Είναι ξεκίνημα από στάση και επιταχύνω μέχρι 4η ταχύτητα και 3100 στροφές.

 

Σε κάποιο σημείο κουναει λίγο αλλά δεν μπόρεσα να το αποφύγω.

 

Ο δρόμος είναι φαινομενικά ίσιος αλλά σε κάποιο σημείο έχει πολύ μικρή ανηφορική κλίση.

 

Τέλεια φίλε πραγματικά με βοήθησες πολύ σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου ,περίπου στα ίδια είμαστε..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.