Alexander The Sailor Posted October 23, 2023 Report Share Posted October 23, 2023 Καλησπέρα! Το καλοκαίρι αγόρασα Tiguan 1.4 150ps 2011 και άναψε λαμπάκι check engine. Σύνδεσα διαγνωστικό δικό μου OBDII ELM327 και έβγαλε "No1 cylinder missfire" Στο ρελαντί ειναι αθόρυβος ο κινητήρας και κρατάει σταθερές στροφές και αρχίζει και ρετάρει αν πατήσεις με λιγο κέφι το γκάζι. Το πήγα σε συνεργείο σήμερα το πρωί το έβαλε σε διαγνωστικό και μου είπε ότι δεν έχει καθόλου συμπίεση και έχει κατεβάσει λούκια το έμβολο. Το κόστος ξεφεύγει για αλλαγή εμβόλων, κουζινέτων και αν χρειαστεί ρεκτιφιέ σε περίπτωση που έχει κάνει οβαλότητα στο block. Φιλική τιμή 3.300€ Λογω δουλειάς δεν είχα χρόνο να το αφήσω για να τσεκάρει πολλαπλασιαστή και μπουζί και το πήρα και έφυγα. Έχει κάνεις ανάλογη εμπειρία; Θα το πάω και σε άλλους να το δούνε. Υ.Γ. Συγγνώμη που άνοιξα καινούριο topic αλλα οσο και αν έψαξα δεν βρήκα ανάλογο θέμα με tiguan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted October 31, 2023 Report Share Posted October 31, 2023 On 10/23/2023 at 1:43 PM, Alexander The Sailor said: Καλησπέρα! Το καλοκαίρι αγόρασα Tiguan 1.4 150ps 2011 και άναψε λαμπάκι check engine. Σύνδεσα διαγνωστικό δικό μου OBDII ELM327 και έβγαλε "No1 cylinder missfire" Στο ρελαντί ειναι αθόρυβος ο κινητήρας και κρατάει σταθερές στροφές και αρχίζει και ρετάρει αν πατήσεις με λιγο κέφι το γκάζι. Το πήγα σε συνεργείο σήμερα το πρωί το έβαλε σε διαγνωστικό και μου είπε ότι δεν έχει καθόλου συμπίεση και έχει κατεβάσει λούκια το έμβολο. Το κόστος ξεφεύγει για αλλαγή εμβόλων, κουζινέτων και αν χρειαστεί ρεκτιφιέ σε περίπτωση που έχει κάνει οβαλότητα στο block. Φιλική τιμή 3.300€ Λογω δουλειάς δεν είχα χρόνο να το αφήσω για να τσεκάρει πολλαπλασιαστή και μπουζί και το πήρα και έφυγα. Έχει κάνεις ανάλογη εμπειρία; Θα το πάω και σε άλλους να το δούνε. Υ.Γ. Συγγνώμη που άνοιξα καινούριο topic αλλα οσο και αν έψαξα δεν βρήκα ανάλογο θέμα με tiguan. Θα σου έλεγα να δεις μπουζί / μπουζοκαλώδια και αν δεν είναι αυτό, τότε είσαι μάλλον για πιστόνι ή μπιέλα ή και τα δύο . :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted October 31, 2023 Author Report Share Posted October 31, 2023 10 λεπτά πριν , doggy said: Θα σου έλεγα να δεις μπουζί / μπουζοκαλώδια και αν δεν είναι αυτό, τότε είσαι μάλλον για πιστόνι ή μπιέλα ή και τα δύο . :-/ Πήρα συμπίεση και έδειξε και στους 4 κυλίνδρους ίδια πιεση, 180 psi (12,4 bar) χωρίς να την χάνει. Μπουζί- μπουζοκαλώδια τσεκαρισμένα και είναι οκ. Το τελευταίο που θέλω να ελέγξω είναι τα μπεκ. Αν και αυτά είναι οκ τοτε παω για γενική επισκευή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted October 31, 2023 Report Share Posted October 31, 2023 37 minutes ago, Alexander The Sailor said: Πήρα συμπίεση και έδειξε και στους 4 κυλίνδρους ίδια πιεση, 180 psi (12,4 bar) χωρίς να την χάνει. Μπουζί- μπουζοκαλώδια τσεκαρισμένα και είναι οκ. Το τελευταίο που θέλω να ελέγξω είναι τα μπεκ. Αν και αυτά είναι οκ τοτε παω για γενική επισκευή. Ελπίζω να είναι κάτι απλό και να μην τραβιέσαι. Σε κάθε περίπτωση keep us posted! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted October 31, 2023 Author Report Share Posted October 31, 2023 2 hours ago , doggy said: Ελπίζω να είναι κάτι απλό και να μην τραβιέσαι. Σε κάθε περίπτωση keep us posted! :-) Κι εγώ το ελπίζω αν και ξέρω πως μέχρι το 2013 είχαν βγει κινητήρες με ευαίσθητα πιστόνια που ραγίζανε στα λούκια των ελατηρίων. Για κάθε εξέλιξη θα ενημερώνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted November 28, 2023 Author Report Share Posted November 28, 2023 Καλησπέρα! Λόγω δουλειάς μόλις σήμερα βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με το tiguan, που παρεμπιπτόντως είναι του 2010 και οχι του 2011 όπως έγραψα στο τίτλο του post. Τελικά ήταν καμένος ο πολλαπλασιαστής του 1ου κυλίνδρου, αν και πρόσφατα αλλαγμένος απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αντικαταστάθηκε και τώρα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Γλυτώσαμε τα χειρότερα αν και τα έχω πάρει λίγο κρανίο με το συνεργείο που είμαι πελάτης χρόνια, και ήταν ανένδοτος ότι ήταν σπασμένα λούκια απο πιστόνια και ήθελε να κάνει γενική επισκευή στον κινητήρα. Τωρα μένει να φτιάξω τα σωληνάκια απο τις υδρορροές της πανοραμικής και το σκίαστρο της οροφής και είναι κανα 700αρι ευρώ. P.S. Doggy ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έδειξες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...