Jump to content

Alexander The Sailor

Members
  • Posts

    85
  • Joined

  • Last visited

About Alexander The Sailor

  • Birthday 06/25/1983

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αμαρουσίου
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Βαπόρια, αυτοκίνητα, μπάλα και μουσική

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Βουκεφάλας

Recent Profile Visitors

3,901 profile views

Alexander The Sailor's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Καλησπέρα! Λόγω δουλειάς μόλις σήμερα βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με το tiguan, που παρεμπιπτόντως είναι του 2010 και οχι του 2011 όπως έγραψα στο τίτλο του post. Τελικά ήταν καμένος ο πολλαπλασιαστής του 1ου κυλίνδρου, αν και πρόσφατα αλλαγμένος απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αντικαταστάθηκε και τώρα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Γλυτώσαμε τα χειρότερα αν και τα έχω πάρει λίγο κρανίο με το συνεργείο που είμαι πελάτης χρόνια, και ήταν ανένδοτος ότι ήταν σπασμένα λούκια απο πιστόνια και ήθελε να κάνει γενική επισκευή στον κινητήρα. Τωρα μένει να φτιάξω τα σωληνάκια απο τις υδρορροές της πανοραμικής και το σκίαστρο της οροφής και είναι κανα 700αρι ευρώ. P.S. Doggy ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έδειξες.
  2. Κι εγώ το ελπίζω αν και ξέρω πως μέχρι το 2013 είχαν βγει κινητήρες με ευαίσθητα πιστόνια που ραγίζανε στα λούκια των ελατηρίων. Για κάθε εξέλιξη θα ενημερώνω.
  3. Πήρα συμπίεση και έδειξε και στους 4 κυλίνδρους ίδια πιεση, 180 psi (12,4 bar) χωρίς να την χάνει. Μπουζί- μπουζοκαλώδια τσεκαρισμένα και είναι οκ. Το τελευταίο που θέλω να ελέγξω είναι τα μπεκ. Αν και αυτά είναι οκ τοτε παω για γενική επισκευή.
  4. Καλησπέρα! Το καλοκαίρι αγόρασα Tiguan 1.4 150ps 2011 και άναψε λαμπάκι check engine. Σύνδεσα διαγνωστικό δικό μου OBDII ELM327 και έβγαλε "No1 cylinder missfire" Στο ρελαντί ειναι αθόρυβος ο κινητήρας και κρατάει σταθερές στροφές και αρχίζει και ρετάρει αν πατήσεις με λιγο κέφι το γκάζι. Το πήγα σε συνεργείο σήμερα το πρωί το έβαλε σε διαγνωστικό και μου είπε ότι δεν έχει καθόλου συμπίεση και έχει κατεβάσει λούκια το έμβολο. Το κόστος ξεφεύγει για αλλαγή εμβόλων, κουζινέτων και αν χρειαστεί ρεκτιφιέ σε περίπτωση που έχει κάνει οβαλότητα στο block. Φιλική τιμή 3.300€ Λογω δουλειάς δεν είχα χρόνο να το αφήσω για να τσεκάρει πολλαπλασιαστή και μπουζί και το πήρα και έφυγα. Έχει κάνεις ανάλογη εμπειρία; Θα το πάω και σε άλλους να το δούνε. Υ.Γ. Συγγνώμη που άνοιξα καινούριο topic αλλα οσο και αν έψαξα δεν βρήκα ανάλογο θέμα με tiguan.
  5. Να το κάνω παρόλο που είναι καθαρή η δυναμομέτρηση; Ξέρουμε πόσο θα κοστίσει αυτή η διαδικασία στην αντιπροσωπεία; Μπορώ να σου στείλω αν θες τη μέτρηση να μου πείς κι εσύ τη γνώμη σου... Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
  6. Τελικά διωρθώθηκε το P0441 με αντ/ση φίλτρου άνθρακα αλλά το P0032 παρέμεινε όμως παρόλο που δοκιμάσαμε άλλον επάνω, μεταχειρισμένο, ο οποίος έβγαλε και αυτός το ίδιο. Με τα πολλά, πάω σε ηλεκ/γο ο οποίος αφού ήταν κάθετος πως φταίει ο λάμδα μου βρίσκει στο vagcom πως το αυτοκίνητο έχει 9 απόπειρες προγραμματισμού και έμεινα μ@@κας... Μου λέει πως δεν μπορεί να δεί τί πρόγραμμα έχει επάνω γιατί είναι κλειδωμένο και χωρίς να γράφει όνομα εταιρίας προγραμματισμού... -Και τώρα του λέω; Πώς θα μάθουμε τί παίζει με τα προγράμματα; Μου λέει πήγαινε σε αντιπροσωπεία να στα σβήσουν και να σου περάσουν ένα καινούριο software... Τέλος πάντων πήγα και έκανα μια δυναμομέτρηση χθες και τουλάχιστον βγήκε νορμάλ αν και υπάρχουν ενδείξεις οτι κάτι έχει σκαλειστεί... Βέβαια το σφάλμα εξακολουθεί να ανάβει αλλά έχει διαστήματα που σβήνει...
  7. Καλησπέρα στην ομάδα. Μου άναψε το check engine (Golf GTI '05) χθες βράδυ και μόλις τώρα έβαλα ένα διαγνωστικό OBDII που έχω και μου έβγαλε τα εξής σφάλματα: 1ον. P0032 (Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1) 2ον. P0441 (Evaporative Emission Control System Incorrect Purge flow) Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί παίζει, γιατί δεν βγάζω και πολύ άκρη και αν πρέπει άμεσα να πάω σε συνεργείο και να αλλαχτεί κάτι; Ευχαριστώ.
  8. Τελικά το αμάξι ήταν έτοιμο σήμερα και το πήρα. Ήταν βουλωμένες οι δύο μπροστινές υδροροές και περισσότερο η δεξιά. Όσο για τον τρόπο στεγνώματος μου είπαν ότι απαγορεύεται να βάλουν μέσα σε οποιοδήποτε όχημα θερμαντικά σώματα...
  9. Μίλησα σήμερα και βρήκαν υδροροή από ηλιοροφή βουλωμένη. Τις δοκίμασαν όλες και δεν έβαζε νερό απο πουθενά, οπότε problem fixed. Να είσαι σίγουρος ότι θα του το πώ την Παρασκευή που θα το πάρω με άδειο ντεπόζιτο...
  10. Ε ρε φίλε ήμαρτον...! 30 € βενζίνη έτσι; Και να δουλεύει η μηχανή 8ωρα κάθε μέρα; Φταίω εγώ να στείλω κανένα ραβασάκι στη Γερμανία;
  11. Ρε παιδιά, σήμερα το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Cosmocar, (δε θέλω να αναφέρω όνομα) μου είπαν ότι θα βγάλουν κάθισμα να σηκωθεί η μοκέτα και να στεγνώσει, θα γίνει έλεγχος από πού μπαίνουν τα νερά και θα επισκευαστεί αν είναι από τα drain της ηλιοροφής με κόστος 150€ ,τους ρώτησα πώς θα γίνει το στέγνωμα και μου είπαν ότι... "Θα σηκωθεί η μοκέτα, θα στηριχθεί με πασσάλους και με το καλοριφέρ του αυτοκινήτου να δουλεύει! Θα πρέπει να έχεις, μου λένε, το μισό ντεπόζιτο γεμάτο και θα μου κάψει περίπου 30€ βενζίνης γιατί θα το κρατήσουν μέχρι την Παρασκευή να στεγνώσει!!!" -"Καλά αφυγραντήρες, θερμαντικά σώματα για τέτοιες δουλειές δεν υπάρχουν του λέω; Μόνο με το καλοριφέρ;" Και η απάντηση ήταν σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να ξηλωθεί όλη η μοκέτα και να πάει σε φούρνο να στεγνώσει και οτι το κόστος θα πήγαινε στα 300 μια 350€. Έχετε ξανακούσει κάτι τέτοιο ή εγώ είμαι ο παράλογος της υπόθεσης ρε παιδιά; Τελικά τους το άφησα τουλάχιστον να βρεθεί η ζημιά...
  12. Εδώ έχω στραγγίξει όσα νερά μπορούσα και έχω στηρίξει το αφρολέξ με το a/c σε λειτουργία. Από το χρώμα του κετσέ φαίνεται το νερό. Στον μαρσπιέ στην πόρτα που είναι ανοιχτο γκρι είναι στεγνό...
  13. Ναι έχω τραβήξει 2 για να τις στείλω σε ένα φίλο. Μισό να μάθω πώς ανεβάζω φωτο εδώ γιατί δεν έχω ανεβάσει ποτέ... sorry...
  14. Καλησπέρα στην παρέα. Βρήκα νερά χθές στη μεριά του συνοδηγού, και σήμερα έφαγα όλη την ημέρα να ξήλωνω πλαστικά, μοκέτα αλλά και τον κετσέ ο οποίος ήταν πλυμμηρισμένος με νερά αλλά και η επένδυση που έχει στα πόδια (δερματίνη και αφρολέξ). με πετσέτες, λεκανάκια και μετά a/c στο full στα πόδια να στεγνώσει όσο μπορούσε και τέλος έχω αφήσει εφημερίδες ανάμεσα να τραβήξουν... Έφαγα πακέτο καλό... Έψαξα τις υδροροές από το καπό και ήταν καθαρές, ενώ μετά απο ψάξιμο στο ίντερνετ κοίταξα την ηλιοροφή και ήταν βουλωμένη η αριστερή υδροροή ενώ η δεξιά πεντακάθαρη. Ερώτηση 1η: Αφού ήταν βουλωμένη η αριστερή δε θα έπρεπε τα νερά να είναι στη μεριά του οδηγού; Δε ξέρω αν στέκει αυτό που λέω γι' αυτό και ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος να μου πεί. Ερώτηση 2η: Όπως είδα από το manual που πόσταρε ο συμφορουμίτης COSTAS_ υπάρχουν σωληνάκια μετά τις τρύπες, και λέω μήπως λείπει το σωληνάκι του drain από την δεξιά υδροροή και τα περνάει μέσα...; Δυστυχώς δεν έχω καθαρίσει καλά την υδροροή λόγω του ότι δεν πρόλαβα να αγοράσω σήμερα τα "κατάλληλα" εργαλεία αλλά και να δοκιμάσω με αέρα ή νέρο να δω απο πού θα βγούν. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι από την ηλιοροφή αλλά κατα πάσα πιθανότητα είναι από εκεί... Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα αλλά ήμουν όσο πιο συνοπτικός μπορούσα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.