Jump to content
Chrisantz

ΔΙΑΡΡΟΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ - Troc 1.5tsi (2020) DPCA

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

Ιανουάριο του 2023 εκανα το service το 3ο απο τα 4 του 4all στην ΚΑΡΕΝΤΑ αργυρούπολης. Απο τότε το αυτοκίνητο τρώει ενα σχετικό ξύλο καθε μέρα στην κίνηση, όχι κατι τραγικό αλλα 2-3 πατήματα με 3ες η 2ες γεμάτες και το σταμάτα ξεκίνα της κινησης.

 

Στα 18.000χλμ το Σεπτέμβρη του 2023 αφου ειχα κάνει όλα τα περιφεριακα για να ετοιμαστώ για το Tune είπα δεν ξαναπάω αντιπροσωπεία και θα τα κανω σε ενα καλο συνοικιακό συνεργείο που βρήκα για τον απλό λόγο οτι δεν χρειάζεται να κλεισω ραντεβού 1 εβδομάδα πρίν και να το αφήσω μέσα 1 μέρα για απλή αλλαγή λαδιού και βασικό να μην μπορώ να είμαι παρών.... Του έβαλα λαδάκι 5w30 αντι του 0w20 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. φιλτρα κλπ και παρατηρησαμε οτι εχει χάσει ψυκτικό (απο το max στο min) χωρίς λαμπάκι (αναβει πιο χαμηλα) και χωρίς οι θερμοκρασίες να ανεβουν. 90-100 λάδια και 90-105 ψυκτικό τσεκαρισμένα με obd δειγματοληπτικά καθόλη τη διάρκεια του έτους 1-2 φορές την εβδομάδα (live data).

 

Πάω κάνω το tune 10 μερες αργότερα, όλα τέλεια, συνεχίζεται το τυπικό ξύλο και μετά απο 20 μέρες απο το "Check up" παρατηρώ να έχει ξαναπέσει στο min. To γεμίζουμε 3 χιλ πάνω απο το max. 

 

8 μέρες αργότερα είχε πέσει 1,5 εκατοστά χαμηλότερα....

 

Πάω συνεργείο το πρεσάρουμε, δεν χάνει απο πουθενά, ανοίξαμε αντλια (μεταλική) το καπάκι που έχει τον ιμάντα και όλα κομπλέ. Τσεκάραμε όλες τις ενώσεις, σωλήνες και ψυγεία, όλα ΟΚ. Τσεκαραμε και απο κάτω , πλάι το μοτέρ και τα ICE caps στο μπλόκ πουθενα ίχνος διαρροής. Ούτε στην ποδιά. Ανοίξαμε μπουζί και παρατηρήσαμε άσπρισμα στο χειλακι απο το μπουζι στον 1ο κυλινδρο και μεχρι τον 4ο λιγο περισσότερο. (Δεν έβγαλα και το 4ο μπουζι φωτό, αλλά ήταν στην ίδια φάση) Ο μάστορας μου είπε οτι ίσως έχει διαρροή στο υδροψυκτο στην εισαγωγή εσωτερικά και το πετάει κατευθειαν στην πεταλούδα και στον θαλαμο καυσης. Εγώ νομίζω οτι είναι λόγω στεγνού μίγματος ειδικά τώρα με το tune... αλλά δεν ειμαι ειδικός απλά το αναφέρω. Ξαναγμίζουμε ψυκτικό μέχρι τη ραφή του παγουριού (αρκετά πάνω απο το max).

 

image.thumb.jpeg.360b5c4b3fb37886fa17d094a30d3b03.jpeg

 

Λέμε αφού ακόμη έχω το 4all ενεργό απο τη VW ας πάω να το δούν και εκεινοι.

 

Στα 19.500χλμ  5 μέρες αργότερα πάω στην ΚΑΡΕΝΤΑ Πειραιώς (δεν έιχε χάσει χεδόν τπτ, ίσως 2 χιλιοστά) και τους είπα το ιστορικό και αυτό με τα μπουζί. Μου είπαν οτι αποκλειεται το ενδεχόμενο να το πετάει μεσα με αυτο τον τρόπο γιατι το αμάξι δε θα δούλευε σωστά. Επίσης ουτε φλάτζας θέμα είναι γιατι αν πέρναγε αυτη η ποσότητα κάτι θα έκανε το αμαξι, ρετάρισμα κλπ και θα φενόνταν και στα λάδια κάτι... Πλέον μηλάμε για ποσσότητα 1 λίτρο σε 2-2.5 μήνες ή 1500 χλμ.

 

Τους είπα οτι αν θεωρέιτε οτι τα μπουζι έχουν θέμα και αφου το αμαξι συμπληρώνει 4ετία ας τα αλλάξουμε με νεα, τα μπουζι. Το πρεσάρανε 3 ώρες στα 1,2 bar, μου είπαν οτι τα κοίταξαν όλα και δεν έβγαλε κιχ. όλα φαίνονται τελεια δίχως καμια διαρροή, σωληνώσεις είδαν, αντλία είδαν, ψυγεία είδαν όλα ΟΚ. Αλλάξαμε και τα μπουζί με καινούρια. NKG iridium ΟΕΜ. 

 

Σήμερα (1 μέρα μετά την επίσκεψη στην ΚΑΡΕΝΤΑ Πειραιώς) ξανα έχει χάσει άλλο μισό εκατοστό απο τη ραφή.

Το τσεκάρω πάντα το επόμενο πρωί, κρύο και στο ίδιο σημειο γτ εχω parking. (δεν έχει κλίση το σημειο) Επίσης τσεκάρω παράλληλα και τα λάδια κάθε φορά τόσο με το stick όσο και με το OBD, όυτε νερό έχουν όυτε εχει χάσει σταγόνα.

 

Επίσης, το παγούρι όταν/αν κάνει αναθυμιάσεις το περνάει σε σωλήνακι και το ρίχνουν πίσω στο κυκλωμα στα ψυγεια μπροστά και δεξια και αρριστερά εκει που έχει 2 υποδοχές. Αν κάνει υπερχίληση εχει ενα στόμιο στην ακρη του παγουριού και το πετάει εκει (ουτε εκει εχει κτ, σταμπα λερωμα κλπ)

 

Λεπτομέρεια, το συγκεκριμένο μοτέρ απο οσο έψαξα έχει ενσωματομένη την πολλάπλη εξαγωγή στο μπλόκ και περνάει το ψυκτικό γυρω απο την εξάτμιση μεσα απο το αλουμίνιο για να την κρυώνει (για ρύπους) και για να κανει πιο γρηγορο ζεσταμα στις κρυες εκκινήσεις. Αυτο το κύκλωμα μπορει να λειτουργει κλειστό μεσω της αντλίας μέχρι να πιάσει θεμοκρασία (1-2 λεπτά) και μετά να κυκλοφορήσει σε όλο το μπλοκ το νερό στην κανονική θερμότητα.

 

Τα φώτα σας γτ εχω σκάσει.. Που μπορεί να χάνει τοσο ψυκτικό?

 

 

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Χαζεύοντας στο YT βρήκα ενα ενδιαφέρον video απο τον Scotty Killmer...περι εντοπισμού διαρροών

 

https://www.youtube.com/watch?v=rDuGeQnMOzk

 

Υπάρχει κάτι αντιστοιχο στην ελληνική αγορά? Ιδανικά στην Αττική.

*Παιζει να κάνει κανα πρόβλημα στο κύκλωμα πχ μυκιτες ή κτ αλλο?

 

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B08GHZ915P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1BBZSIPTDJ7PC&psc=1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.