Jump to content
Guest alepou

συντηρηση-βελτιωση ΚΡ ΜΟΤΕΡ

Recommended Posts

To είπα αυτό γιατι ναί μεν λειτουργούν βάσει των ίδιων αρχών λειτουργίας αλλά η εφαρμογή τους μπορεί να διαφέρει-θέση η/και σχήμα περιφερειακών κτλ.πχ στο escort xr3 turbo το jetronic λειτουργούσε "ανάποδα" ,δηλαδή το κλαπέτο είχε ανάποδη φορά κα.

anyway το είπα γιατι αφου δεν το έχω δει, δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος οτι είναι ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αυτό το K-Jetronic έχει λάμδα??? :excl:

Πλάκα κάνω... Το Κ έχει τόσες παραλλαγές όσες αυτοκίνητα που βγήκε.

Αυτό το συγκεκριμένο στις φώτος είναι μια έκδοση με λάμδα (κυκλοφόρησε ελάχιστα απ'΄όσο γνωρίζω γιατι προτιμούσαν να χρησιμοποιούν το ΚΕ Jetronic για χρήση με καταλύτη...)

Επειδή το κουράσαμε αρκετά (αν και έχει πλάκα :o ) απλά να αναφέρω ΓΙΑΤΙ τα περιφερειακά επικοινωνούν με την ECU (αναφέρομαι στη βαλβίδα κρύας εκκίνησης, το warm-up regulator κ.λπ, το διακόπτη του ρελαντί κ.λπ.)

Δεν τα χειρίζεται η ECU. Απλά, για να μήν λειτουργούν συνέχεια ενώ το μοτέρ δεν λειτουργεί, παίρνουν ρεύμα απο το switch unit, που δίνει ρεύμα μόνο όσο λειτουργεί η ανάφλεξη (αν σβήσει το μοτέρ, η τρόμπα βενζίνης, ο θερμοχρονοδιακόπτης και το warm-up regulator σταματούν να παίρνουν ρεύμα, για να μήν "νομίζουν" οτι το αμάξι έχει ζεσταθεί ενώ είναι κρύο...)

Είναι τόσο απλές συσκευές, που δεν υπάρχει και τίποτα να χειριστεί η ECU!

Edited by Quasar
Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως ειπα φιλε Γερασιμε, η ecu ειναι μεταγωγος των εντολων απλα τις μεταφερει απο το ενα περιφερειακο στο αλλο :thumbsup::thumbsup:

:excl::o:o:thumbsup::thumbsup: και τα τρια μας μεσα εε?????

καλημερα παιδες

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν σήμερα άνοιξα ένα εγχειρίδιο της bosch που έπεσε στα χέρια μου και είδα ότι το k-jet έβγαινε και με εγκέφαλο/ο2 sensor και χωρίς καθόλου εγκέφαλο (αυτή ήταν η πρώτη-πρώτη έκδοση).

Η βασική διαφορά του k-jet με εγκέφαλο και του ke-jet (που είχε μόνο μια έκδοση, με εγκέφαλο δλδ) είναι ο τρόπος που κάναν τις διορθώσεις του μίγματος μέσα στο fuel distributer.

Link to comment
Share on other sites

Oh yes.

To K-Jetronic με λάμδα είναι ακριβώς σαν το συμβατικό Jetronic, μόνο που έχει ένα frequency valve κάπου στην παροχή του καυσίμου για να μπορεί να φτωχύνει/πλουτίσει το μείγμα, ενώ το KE-Jetronic χειρίζεται το μείγμα απο το luft...

Link to comment
Share on other sites

Guest alepou

paidia geia kai pali,mias kai piasate me k jetronic,xtes to moter mou,kr 1987,arxise na kanei diakopes opws kanane ta karmirater otan einai boulwmena,kai thelei poli gkazi gia na xekinhsei,to piga se 2-3 kai mou eipan oti epeidi einai palio den anakateuontai,kai kalitera na to paw i filosidi i antiprosopeia?eimai xwris oxima,

poios einai kaliteros gia episkeui se auto to ijection?vw?kai bebaia to thema einai oxi na paw kai na arxisei na ta allazei ola?

etsi xerw kai gw

oxi na mou bgei kana 500 ariko.auta ta kanei stis xamiles strofes kai sto xekinhma ,meta dinei..ti ston anemo einai.???ekapoios mou eipe gia auto marin leei einai ftinoi.alla xerw egw?gia peste re paides kamia gnwmi.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε φίλτρο βενζίνης και μετά το ξανασυζητάμε :D

Link to comment
Share on other sites

Guest alepou

allaxa prosfata filtro venzinhs kai rithmisti rohs exw allaxei,de thimamai,mipws exei kai ena filtraki metaxi rezervouar kai trompas venzinis?auto mallon den to exw allaxei an exei,les na nai mia trompa venzinis?

Link to comment
Share on other sites

1.ρυθμιστη ροης ενοεις τον τετρακεφαλο?

2.εχει 2 τρομπες μια χαμηλης εμβαπτιζομενη μεσα στο ρεζερβουαρ και μια υψηλης στο ρεζερβουαρακι ασφαλειας απο κατω κοντα στον πισω αξονα. Την μικρη μπορεις να την ελεγξεις και μονοσ σου για παροχη η ακομα και να τη βγαλεισ και να δεισ και το φιλτρακι της...

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άσχετο που μόλις το σκέφτικα: ΤΙ ΣΑΖΜΑΝ ΦΟΡΑΣ?

δες τον κωδικο του και ριχτον εδω pls

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ,ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΜΚ2 GTI,Ο ΦΙΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΣΑΣΜΑΝ "2Υ".ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΑ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300,000 ΚΜ!

Link to comment
Share on other sites

@ golf gti16v

αν φοράει 2Υ ολα ΟΚ εχει καταπληκτική κλιμάκωση.Δυστυχώς το δικό μου έσπασε 2 φορές μέσα σε 5000χλμ οπότε και το αντικατέστησα με 02Α .....

Link to comment
Share on other sites

Guest alepou

PAIDIA TELIKA EIXE TRIPIO KOLLARO EISAGWGIS KAI EXANE AERA

,DEN EIXE PIESI KATHOLOU KAI EIXANE PSOFISEI KAMIA 40 ALOGA,ENTOMETAXI DE FAINOTAN EKEI POU EIXE TRIPA,KAI PARALIGO NA ALLAXW KAI LOUFT,TWRA PAIDIA SKOTWNEI

THIRIO,OSO GIA TO SASMAN TELIKA ITHELE REGOULARISMA KAI OXI ALLAGI,EIXE KANEI MALAKIA O MIXANIKOS KAI TO EIXE STRAVWRITHMISEI.OLA KOMPLE

THA TA POUME KATW BARKIZA KIRIAKI

THA ERTHW 1H FORA

TA LEME.TELIKA TO MOTER MOU EINAI APO SIRROCO ,KR KAI EXEI TO KOLARO APO DEXIA.

AMA IPARXEI KANENA KOLLARO PAIDIA TO THELW GIATI TO ALLO TO KOLLISA,AN IPARXEI GIA SFIRIXTE.EUXARISTW

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.