DrYiD PanoRamiX Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Εμενα οταν το απενεργοποιω μενει απενεργοποιημενο μεχρι να το ξαναβαλω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Sid μην τρελένεσε. Γεμίσαμε ηλεκτρονικά. Εμείς που δεν έχουμε όλα αυτά τα βοηθήματα και μπαίνουμε σπασμένοι στις στροφές γιατί δεν φεύγουμε ? Το asr και όλα αυτά τα συστήματα εγώ πιστεύω πως επινοήθηκαν για να βοηθάνε στην οδήγηση τους κουλούς. Εχουμε συστήματα που μας κόβουν το γκάζι , άλλα που φρενάρουν τους τροχούς, αλλά που κόβουν το σπινιάρισμα ... Γεμίσαμε ... Εγώ θα σου έλεγα κάτι πολύ απλό. Αν θές πραγματικά να οδηγήσεις το αμάξι σου απενεργοποιησε οσα ηλεκτρονικά μπορείς αλλιώς δεν το οδηγείς εσύ μονό αλλα και εκείνο εσένα .... θα συμφωνήσω απόλυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 ASR = Κόψιμο γκάζι + φρένο σε τροχούς (Διαπιστωμένο σε παρολίγο έξοδο με 3η και 80) ESP= ASR+ antispin σε ανηφορα ή χίονι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 ASR = Κόψιμο γκάζι + φρένο σε τροχούς (Διαπιστωμένο σε παρολίγο έξοδο με 3η και 80)ESP= ASR+ antispin σε ανηφορα ή χίονι Δε νομίζω πως έχεις δίκιο... Μα αφού το ASR είναι ούτως ή άλλως antispin σε ανηφόρα ή χίονι... Η διαφορα τους είναι στις στροφές.. Αλλες "πρωτοβουλίες" παίρνει το ένα συστημα και άλλες το άλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Great Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 ASR = Κόψιμο γκάζι + φρένο σε τροχούς (Διαπιστωμένο σε παρολίγο έξοδο με 3η και 80)ESP= ASR+ antispin σε ανηφορα ή χίονι Kαι εγω δεν νομιζω να ισχυει αυτο... ASR=Koψιμο στο γκαζι=Αντιspin... Με λιγα λογια δεν αφηνει τους τροχους να σπινιαρουν ανεξελεκτα, και ΔΕΝ εχει καμια σχεση με τα φρενα και ΑΒS. ESP=ASP+φρεναρει τους τροχους,σε μερικες περιπτωσεις μεμονωμενα το εναν τροχο. Δηλαδι το συστημα ESP 'συνεργαζεται' με το ASR και το ABS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Kαι εγω δεν νομιζω να ισχυει αυτο...ASR=Koψιμο στο γκαζι=Αντιspin... Με λιγα λογια δεν αφηνει τους τροχους να σπινιαρουν ανεξελεκτα, και ΔΕΝ εχει καμια σχεση με τα φρενα και ΑΒS. ESP=ASP+φρεναρει τους τροχους,σε μερικες περιπτωσεις μεμονωμενα το εναν τροχο. Δηλαδι το συστημα ESP 'συνεργαζεται' με το ASR και το ABS. Αυτο ειναι το σωστο παιδια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaspap Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 (edited) Λοιπον αυτα που ξερω εγω ειναι τα παρακατω.ΤΟ αντισπιν (ASR) ενεργοποιειται οταν ενας απο τους κινητηριους τροχους του αυτοκινητου σπιναρει.Τοτε κοβει την ισχυ του κινητηρα απο την τροφοδοσια.Αν το συστημα αντισπιν ενσωματωνει ηλεκτρονικο μπλοκε διαφορικο ,οπως σε μερικα seat τοτε λεγεται TCS (για τα σεατ παντα).Τοτε λοιπον σε δευτερη φαση ενεργοποιουνται και τα φρενα του τροχου που σπιναρει ,ωστε να μεταδωθει ροπη στον κινητηριο τροχο που εχει προσφυση.Ετσι αντιμετωπιζεται η υποστροφη ( υπερστροφη σε πισοκινητο) ΙΣΧΥΟΣ.Ηυποστοφη ομως δεν ειναι μονο λογω της αυξημενης ισχυος .Αν μπουμε με πολλα σε μια στροφη τοτε το αυτοκινητο θα υποστρεψει οχι γιατι θα σπιναρουν οι τροχοι αλλα λογω της αυξημενης ταχυτητας.Εδω παιζει πολο το ESP, το οποιο ενεργει σε ολους τους τροχους και οχι μονο στους κινητηριους οπως το αντισπιν. Εστω λοιπον οτι ενα προσθιοκινητο αυτοκινητο με ESP μπαινει με πολλα σεμια στροφη και υποστρεφει ,οχι γιατι σπιναρουν οι τροχοι ,αλλα λογω της μεγαλης ταχυτητας.Σε αυτη τη περιπτωση το αντισπιν δεν μορει να κανει και πολλα πραγματα.ΤΟ ESP ομως θα φρεναρει καποιον ή και τους δυο πισω τροχους(οι οποιοι στην περιπτωση μας δεν ειναι κινητηριοι)Ωστε να αντιροπησει την υποστροφη δημιουργοντας ουσιαστικα υπερστροφη.Εδω πρεπει να πουμε οτι ενα esp ενσωματωνει και αντισπιν.Το αντιθετο ομως δεν ισχυει.Για το αντισπιν του golf θα πρεπει να δειτε στο manual αν ενεργοποει και τα φρενα ,Αν ειναι δηλαδη "ηλεκτρονικο μπλοκε"(ΤCS)ΤΟ αντισπιν βεβαιως και εχει σχεση με το ABS,γιατι μεσω τον αισθητηρων του ABS καταλαβαινει ποις τροχος σπιναρει(απο τη διαφορα ταχυτητας).ΣΕ μερικες εταιρειες το αντισπιν ενεργοποιει και τα φρενα των κινητηριων τροχων χωρις να γινεται ιδιαιτερη μνεια σε αυτο,αντιθετα με τη vw που μεχρι πρωτινος εκανε διαχωρισμο. Edited March 4, 2006 by kostaspap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 To ASR στο 5αρι δεν φρεναρει τροχους... Μην λεμε ο,τι να ναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaspap Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Δε το καταλαβα το οτι να'ναι... Αυτο καταλαβες απο οσα εγραψα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Golf 2 for ever Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Να ρωτήσω κάτι γενικά! Το ASR εχω ακούσει όταν απενεργοποιείτε δεν ειναι ολοκληροτηκό! Δηλάδή δεν βγαίνει 100%. Αληθεύει;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Να ρωτήσω κάτι γενικά! Το ASR εχω ακούσει όταν απενεργοποιείτε δεν ειναι ολοκληροτηκό! Δηλάδή δεν βγαίνει 100%. Αληθεύει;; Μηπως μιλας για το ESP? Επειδη συνθως αυτο ειναι που δεν απενεργοποιειται πληρως σε μερικα αυτοκινητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Δε το καταλαβα το οτι να'ναι...Αυτο καταλαβες απο οσα εγραψα? Αν ξαναδιαβασεις τι εγραψα θα καταλαβεις οτι συμφωνω μαζι σου...Αλλος εγραψε ανακριβεια, και εκει αναφερομουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaspap Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Αν ξαναδιαβασεις τι εγραψα θα καταλαβεις οτι συμφωνω μαζι σου...Αλλος εγραψε ανακριβεια, και εκει αναφερομουν ok καταλαβα λαθος ,με συγχωρεις.Φιλικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Tο ΑSR απενεργοποιειται τελειως οταν το βγαλεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiD Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 το χρησιμοποιειτε καθολου το ASR???παντως ενας αμαθος δεν μπορει να μπει σε στροφη με χλμ και asr off...αν δεν εχει καλα χερια και αντανακλαστικα αλλα βεβαιος και πειρα δεν παιζει να ζησει...εγω καθε μερα ξεπερνω τα ορια μου να δω μεχρι που με παιρνει.αν το ξερεις το αμαξι σου γινεται διασκεδαση αν οχι αστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 αν το ξερεις το αμαξι σου γινεται διασκεδαση αν οχι αστα... πωωω φιλε ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΤΑΚΑ! εγραψες!συμφωνω 1000% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 (edited) Παιδιά δεν ξέρω αλλά είναι δύσκολο να φεύγει η μούρη με 80+ με τρίτη και κάποιος να σου δίνει μία κλωτσιά και να σε βάζει στο δρόμο χωρίς να φρενάρει πίσω τροχό...... Επίσης είναι δύσκολο με ενεργοποιημένο το ASR σε βρεγμένη ανηφόρα το αμάξι να σπινάρει να σκορτσάρει και να μήν ανάβει το σχετικό λαμπάκι άρα δεν είναι αντισπίν εκίνησης.... Πιστεύω πάντως ότι και να ισχύει το ASR μάλλον διαφοροποιείται ανάλογα με την ταχύτητα είναι δηλ ποιο αδρανές σε χαμηλές ταχύτητες και ποιο δραστικό σε μεγαλύτερες. Edited March 30, 2006 by kchristus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Και εγω καπως ετσι νομιζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Και το ESP απενεργοποιείται εν κινήσει... Συμφωνώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Ολα απενεργοποιουνται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobmaniac Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 (edited) Ολα απενεργοποιουνται... τότε γιατί όταν είμαι σταματημένος (με πρώτη) και πατάω όλο το γκάζι οι στροφές δεν ξεπερνούν τις 5500? (απενεργοποιημένο το ASR) Μόνο όταν σταματήσει να σπινάρει και φύγει το αμάξι (δηλαδή η ταχύτητα των πίσω τροχών γίνει ίση με των μπροστινών από όπου και καταλαβαίνει ότι δεν σπινάρει πλέον το αμάξι) τότε οι στροφές πάνε πάνω από τις 5500… Εγώ νομίζω ότι δεν απενεργοποιείτε 100% Edited April 1, 2006 by Mobmaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 θα το δω και θα σου πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 τι σημαίνουν τα αρχικά ASR ρε παιδιά ξέρει κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 τότε γιατί όταν είμαι σταματημένος (με πρώτη) και πατάω όλο το γκάζι οι στροφές δεν ξεπερνούν τις 5500? (απενεργοποιημένο το ASR)Μόνο όταν σταματήσει να σπινάρει και φύγει το αμάξι (δηλαδή η ταχύτητα των πίσω τροχών γίνει ίση με των μπροστινών από όπου και καταλαβαίνει ότι δεν σπινάρει πλέον το αμάξι) τότε οι στροφές πάνε πάνω από τις 5500… Εγώ νομίζω ότι δεν απενεργοποιείτε 100% Μηπως δεν εχει δυναμη το αμαξι να φτασει τοσο ψηλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Αν το αμαξι δεν ειχε δυναμη, τοτε δεν θα ανεβαζε πανω απο τις 5500, οχι οταν σπινιαρε, αλλα οταν δεν σπινιαρε... Οποτε αυτο δεν παιζει...Σου λεει οτι ανεβαζει μετα τις 5500 μονο οταν βρει προσφυση... Ασε που δεν υπαρχει και σημερινο αμαξι που να μην μπορει να φορτωσει 1η μεχρι τον κοφτη, αρα δεν παιζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...