Jump to content
patrikata7

Σκούπα ή βαρελάκι της Bmc?

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ POLO 9N 16V ΑΠΟ ΤΟ 2004, ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ Φ.Π.Ε(ΦΙΛΤΡΟ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΕΞΑΤΜΙΣΗ).

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΛΛΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΧΩ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟΥΣ.

ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΟΙΚΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΗΣ BMC ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΑ POLAKIA.ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΚΟΥΠΑ.

ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ??

Polakias: Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες. Κεφαλαία = Φωνάζω.

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

σκουπα ακου τους ανθρωπους κατι ξερουν

τα εχω δοκιμασει κ τα 2 σκουπα ειναι καλυτερη (green gia pegeut 206)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι άκουσα πως το ελεύθερο φίλτρο κάνει καλύτερη δουλειά στο Polo από οτιδήποτε άλλο!

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Σκούπα και πάλι σκούπα. Εγώ είδα διαφορά σε όλο το φάσμα στροφών... Πολύ πιο νευρικός ο κινητήρας...

Link to comment
Share on other sites

ΑΠ' ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ TRAILER ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΕ 2 ΒΑΡΕΛΙΑ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ???

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

οχι φιλε μου χαλαρωσε εισαγωγω αερα ειναι δεν εχει σχεση με τα λαδια

αν σου πεταει λαδια θα ειναι απο αλλο λογο

εκτος βεβαια αν απο τη σκουπα πορωθεις κ εισαι συνεχεια στα κοκκινα

Link to comment
Share on other sites

ΑΠ' ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ TRAILER ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΕ 2 ΒΑΡΕΛΙΑ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ???

Γιατί να έχεις πρόβλημα με τα λάδια? Μόνο αν είσαι συνέχεια στα κόκκινα όπως προείπε και ο Super Sayian θά έχεις σίγουρα προβλήματα

Link to comment
Share on other sites

Το αν αξιζει να βαλεις βαρελακι ή σκουπα, ειναι θεμα χωροταξικο στον κινητηρα σου, και ποιο απο τα 2 μπορει να παρει ευκολοτερα κρυο αερα πο τη μετωπη.Απλα πραγματα.

Ολα τα αλλα που σου λενε ειναι παπατζιλικια!

Αρα κοιτα για τη σκουπα που σου προτεινουν, αν εχει χωρο απο τη μετωπη να περασει δροσερος αερας.

αν δεν εχει θα χασεις σιγουρα σε αποδοση.

Και μη σε ξεγελασουν με δυναμομετρηση γιατι εκει γινεται με ανοικτο καπω και παιρνει αερα.

Με κλειστο καπω ομως τα πραγματα ειναι αλλιως music.gif

Για το βαρελακι, κοιτα απο που μπορει να παρει κρυο αερα ο σωληνας.Και εκει μονο τοτε θα δεις διαφορα.

Και στις δυο περιπτωσεις στο δυναμομετρο, παιξε με τα μηκη του σωληνα να δεις ποιο ειναι το βελτιστο μηκος.

Εγω εχω κανει πατεντα στο πολο με φιλτο μεσα στον παπα, καταργωντας πνιχτες και βαζοντας σωληνα μεχρι το φτερο που παιρνει αερα.

Δεν νομιζω οτι η πατεντα μου ειναι κατωτερη απο το βαρελακι, και το κυριοτερο με κοστος 50-60 ευρω(σωληνας ευκαμπτος+ ελευθερο φιλτρο)

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ, ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΡΚΕΤΑ.ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΡΟΥΦΑΕΙ ΛΑΔΙ ΤΟ ΡΟLO ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΕ ΑΡΚΕΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΞΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ thumbsdown.gif .ΑΠΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΙΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ??

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

δεν εχει σχεση οπως σου ειπα μονο αν αρχισεις κ το ξεσκιζεις απο μονος σου με η χωρις εισαγωγη απλα θα τραβαει καλυτερα κρυο αερα δεν ειναι οτι πειραζεις τιποτα μηχανικα

Link to comment
Share on other sites

paides sorry pou ksethavo to topic alla exw mia aporia. pige o m@l@k@s o aderfos mou kai ebale barelaki tis bmc se enan skirtzi o opoios kati mou leei oti den iksere pou tou pan ta 4. afto to pragma den tha prepei na travaei aera apo ti metwpi?o tipas to exei ballei panw opws peripou einai topothetimeno sta top gun kai exei traviksei ton solina tis eisagwgis aristera xamila ekei pou einai peripou to fws tis omixlis to aristero. prospathisa na to liso kai na to balw na koitazei to bareli panw stin metwpi alla den ginetai douleia giati i gwnia einai konti kai den kleini to kapo. kamia idea?proektasi tis gwnias iparxei?

Link to comment
Share on other sites

σκουπα ακου τους ανθρωπους κατι ξερουν

τα εχω δοκιμασει κ τα 2 σκουπα ειναι καλυτερη (green gia pegeut 206)

αλλα ελεγες απο οτι θυμαμαι μετα το rwub...

paides sorry pou ksethavo to topic alla exw mia aporia. pige o m@l@k@s o aderfos mou kai ebale barelaki tis bmc se enan skirtzi o opoios kati mou leei oti den iksere pou tou pan ta 4. afto to pragma den tha prepei na travaei aera apo ti metwpi?o tipas to exei ballei panw opws peripou einai topothetimeno sta top gun kai exei traviksei ton solina tis eisagwgis aristera xamila ekei pou einai peripou to fws tis omixlis to aristero. prospathisa na to liso kai na to balw na koitazei to bareli panw stin metwpi alla den ginetai douleia giati i gwnia einai konti kai den kleini to kapo. kamia idea?proektasi tis gwnias iparxei?

κι εγω το εχω βαλει οπως ο "σκιρτζης".αν το βαλεις να κοιταζει στην μετωπη θα πρεπει να το βιδωσεις πανω σ αυτη και μια μερα θα το βρεις τριματα το βαρελακι απο τους κραδασμους...επισης στα top gun ο σωληνας περνα πανω απο την πολλαπλη ωστε να περνει αερα απο την μετωπη ο οποιος αερας μεχρι να φτασει εκει που πρεπει μονο κρυος δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

paides sorry pou ksethavo to topic alla exw mia aporia. pige o m@l@k@s o aderfos mou kai ebale barelaki tis bmc se enan skirtzi o opoios kati mou leei oti den iksere pou tou pan ta 4. afto to pragma den tha prepei na travaei aera apo ti metwpi?o tipas to exei ballei panw opws peripou einai topothetimeno sta top gun kai exei traviksei ton solina tis eisagwgis aristera xamila ekei pou einai peripou to fws tis omixlis to aristero. prospathisa na to liso kai na to balw na koitazei to bareli panw stin metwpi alla den ginetai douleia giati i gwnia einai konti kai den kleini to kapo. kamia idea?proektasi tis gwnias iparxei?

εκεί είναι η θέση του φίλε μου.&γ του λόγου το αληθές,προχθες το βλέπαμε σε ένα cordoba που έχει βαρέλι simota και ο σωλήνας καταλήγει ακριβώς στο ίδιο σημείο με τον δικό σου

Link to comment
Share on other sites

σόρρυ ρε παιδιά αλλά σε όλους τους καταναλωτές φαβρών καυσίμων με σύστημα ψεκασμού οποιουδήποτε είδους ισχύει ότι όταν ο αέρα είναι ζεστός (όχι τέρμα καυτός)

τότε τα σταγονίδια που προκηπτουν από τον ψεκασμο,εαερονονται καλύτερα με αποτέλεσμα να έχουμε καλύτερη μαύρη λόγο του ότι όταν το καύσιμο είναι σε αέρια μορφή τα μόρια του κάνουν γρηγορότερη κ καθαρότερη,χωρίς υπολείμματα,χημείκή

ενωση με τα μόρια του οξυγόνου.

με λίγα λόγια τα αέρια καύσιμα κάνουν καλύτερη καύση,εμείς γιατί να θέλουμε ψυχρό αέρα απ'τη μετόπη κ όχι απ'το χώρο του κινητήρα;

@

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.