Jump to content
skaraviaios

Ιστορία αερόσακου!

Recommended Posts

Ο αερόσακος δεν είναι μία εφεύρεση των τελευταίων ετών, αλλά προϋπήρξε το 1969 και μπήκε σε crash test από την αγαπημένη σε όλους μας VW. Το μοντέλο στο οποίο δοκιμάστηκε ήταν ο ιστορικός πλέον Σκαραβαίος. Δείτε και θαυμάστε!!!!!!!

http://www.oldbeetle.net/en/airbag.html

Link to comment
Share on other sites

Και για να ειμαι πιο σωστος, ας παραθεσω τα επιχειρηματα μου σχετικα με τους αεροσακους και την GM:

==========================================

" In 1971, the Ford car company built an experimental airbag fleet. General Motors tested airbags on the 1973 model Chevrolet automobile that were only sold for government use. The 1973, Oldsmobile Toronado was the first car with a passenger air bag intended for sale to the public. General Motors later offered an option to the general public of driver side airbags in full-sized Oldsmobile's and Buick's in 1975 and 1976 respectively. Cadillacs were available with driver and passenger airbags options during those same years.Early airbags system had design issues resulting in fatalities caused solely by the airbags.

Airbags were offered once again as an option on the 1984 Ford Tempo automobile. By 1988, Chrysler became the first company to offer air bag restraint systems as standard equipment. In 1994, TRW began production of the first gas-inflated airbag. They are now mandatory in all cars since 1998. "

===========================================

Πηγή

closedeyes.gif

Edited by koukouroukou
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι πιστευα Mercedes Benz.....

It has been 25 years (δηλαδη το 1981) since the first production car to be fitted with an airbag as standard equipment, a Mercedes-Benz S-Class, rolled off the production line in Sindelfingen. According to accident research cited by Mercedes, the airbag has saved over 14,200 human lives in the USA to date; in Germany, meanwhile, the airbag has prevented over 2,500 fatal injuries to car occupants. Development began in 1967, and after more than 250 vehicle crash tests, 2,500 sled tests and over seven million kilometres of trials in test cars, the airbag was finally ready for production in December 1980, when it made its world premiere alongside the seat belt tensioner. As early as 1991, some 28 percent of all Mercedes passenger cars were equipped with a driver’s airbag. By October 1992, all Mercedes vehicles had frontal airbags. Today, state-of-the-art Mercedes passenger cars like the 2007 S-Class are equipped with a total of eight airbags.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες έχω ετοιμάσει μία έκθεση για τον αερόσακο, αλλά επειδή θα είναι πολύ μεγάλη για εδώ θα σας πω τα πιο σημαντικά:

1966: Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Johnson υπογράφει τον εθνικής νόμο ασφάλειας κυκλοφορίας και μηχανοκίνητων οχημάτων, ο οποίος απαιτεί την κυβέρνηση να βρεί πρότυπα ασφάλειας για τα νέα οχήματα. Προηγουμένως, η παθητική ασφάλεια ήταν κατά ένα μεγάλο μέρος ανεξέλεγκτη.

1969: Η General Motors προειδοποιεί τους ομοσπονδιακούς ανώτερους υπαλλήλους ασφάλειας ότι τα παιδιά που μπορεί να είναι κοντά σε έναν αερόσακο διόγκωσης θα μπορούσαν "σοβαρά να τραυματιστούν ή να σκοτωθούν."

1970: Η εθνική διοίκηση ασφάλειας κυκλοφορίας εθνικών οδών (NHTSA) διατάζει να έχουν τοποθετηθεί οι αερόσακοι μέχρι το πρότυπο έτος του 1974.

1971: Η Ford δημιουργεί τον πειραματικό στόλο αερόσακων.

1973: Η General Motors κατασκευάζει 1.000 Chevrolets που εξοπλίζονται με τους πειραματικούς αερόσακους και τους παρέχει στους πελάτες για δοκιμή.

Ένα νήπιο, ασυγκράτητο στο κάθισμα επιβατών σε ένα από τα πειραματικά Chevrolets, σκοτώνεται. Η GM θεωρεί ότι είναι το πρώτο μοιραίο περιστατικό των αερόσακων.

Ένα Oldsmobile Toronado, πρώτο αυτοκίνητο με έναν αερόσακο επιβατών προορίζεται για πώληση.

1974: Η GM αρχίζει να κατασκευάζει διπλά εξοπλισμένα με αερόσακους αυτοκίνητα του τύπου: Cadillac, Oldsmobile και Buick, ελπίζοντας να πωλήσει 100.000 ετησίως. Τελικά μόνο 10.000 πωλήθηκαν.

1975: Η έκθεση της VOLVO λέει ότι οκτώ από τους 24 χοίρους που χρησιμοποιήθηκαν για να μιμηθούν την επίδραση των αερόσακων στα ασυγκράτητα παιδιά σκοτώθηκαν από τη δύναμη των αερόσακων. Όλοι οι υπόλοιποι εκτός από τρεις χοίρους τραυματίστηκαν σοβαρά.

1976: Ο γραμματέας μεταφορών William Coleman λέει ότι οι αερόσακοι σε όλα τα αυτοκίνητα θα έσωζαν περίπου 12.000 ζωές κάθε έτος.

1977: Ο γραμματέας μεταφορών της κυβέρνησης των ΗΠΑ Brock Adams Carter αναγγέλλει ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στις ΗΠΑ πρέπει να έχουν τους μπροστινούς αερόσακους ή τις παθητικές ζώνες ασφάλειας που στερεώνουν χωρίς οποιαδήποτε προσπάθεια από τον οδηγό ή τον επιβάτη μέχρι το έτος του 1984.

1979: Το γραφείο γενικής λογιστικής προειδοποιεί ότι αυτοί που θα βρίσκονται έξω από την ακτίνα των αερόσακων είναι σε κίνδυνο.

Η General Motors δηλώνει στην NHTSA ότι δεν θα προσφέρει τους προαιρετικούς αερόσακους επιβατών στα πρότυπα του 1981, σύμφωνα με το πρόγραμμα, λόγω "της δυνατότητας για τον κίνδυνο τραυματισμού για τα ασυγκράτητα μικρά παιδιά που ειδάλλως θα επιζούσαν ενός αντίκτυπου χωρίς σημαντική ζημιά.

1981: Κάτω από την αντι-ρυθμιστική κυβέρνηση Reagan, η NHTSA αναγγέλλει την ενός έτους καθυστέρηση του κανόνα παθητικού-περιορισμού, και τελικά θα προτείνει να ακυρωθεί συνολικά.

Η NHTSA ακυρώνει τα πρότυπα παθητικού-περιορισμού, αναφέροντας την αβεβαιότητα της δημόσιας αποδοχής και τη χρήση των αυτόματων ζωνών ασφάλειας.

1983: Οι κανόνες του ανώτατου δικαστηρίου ενάντια στην κυβέρνηση Reagan κατευθύνουν την NHTSA να αναθεωρήσουν την υπόθεση για τους αερόσακους.

1984: Τώρα η Chrysler CEO, με τους αερόσακους Iacocca προτείνει: "την λύση που είναι χειρότερη από το πρόβλημα."

1986: Η NHTSA επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να καλύψουν τις απαιτήσεις του παθητικού-περιορισμού μέσω του πρότυπου έτους του 1990 τοποθετώντας μόνο τους αερόσακους των οδηγών. Η αντιπροσωπεία αναφέρει τις ανησυχίες για τους κινδύνους των αερόσακων επιβατών.

1987: Η NHTSA αφήνει τους αερόσακους οδηγών στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να καλύψει τις απαιτήσεις του παθητικού-περιορισμού μέχρι 1994.

1988: Η Chrysler γίνεται οι πρώτη στις ΗΠΑ που τοποθέτησε αερόσακο μόνο στην θέση του οδηγού.

1991: Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Bush υπογράφει έναν νόμο που απαιτεί στα αυτοκίνητα να υπάρχει τουλάχιστον ένας αερόσακος μέχρι το 1994.

1993: 23 θάνατοι σε τρία έτη που προκαλούνται από τους αερόσακους επιβατών:

1998: Ο Νόμος δικαιοσύνης μεταφορών απαιτεί στον 21ο αιώνα όλα τα αυτοκίνητα να εξοπλίζονται με αερόσακους.

Πηγή: http://www.motorvista.com/airhist.htm

Link to comment
Share on other sites

Βρηκα και εγω μερικες πληροφοριες στα εξης url:

http://inventors.about.com/od/astartinvent.../a/air_bags.htm

http://www.safetyforum.com/airbags/

To μονο σιγουρο παντως ειναι οτι η Honda ειναι η 1η εταιρια παγκοσμιως που θα εφοδιασει τις μοτοσυκλετες της με αεροσακους.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.