radeluna Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 (edited) Hello παιδιά από φανατικό polakia. Αφού εξερεύνησα όλο το forum μας δυστυχώς δεν έβγαλα άκρη για vag-com για polo.. Εγώ έχω το 6N 14. 101hp '99 και αφού έβαλα χέρι σε αρκετά μέρη του αυτοκινήτου, πιστεύω ότι ήρθε και η ώρα του εγκεφάλου. Pls αν υπάρχει κάποιος γνώστης να μας καθοδηγήσει πάνω στο θέμα μιας που είναι must! Δεν ήξερα που να το ποστάρω το θέμα για αυτό πιστεύω πως εδώ είναι το κοντινότερο. Δυστυχώς λόγω στρατού δεν ξέρω πόσο συχνά θα το παρακολουθώ αλλά θα το εκτιμούσα αν κάποιος γνώστης ασχοληθεί. Polous VW heretismous! Edited March 30, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Το έχω ξεψιρίσει το Πολάκι με το VagCom. ¶ν έχεις απορίες ρώτα, άν και ανάλογα με τον εγκέφαλο είναι και οι δυνατότητες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 καλα τι περιμενεις να αλλαξεις στον εγκεφαλο?κανα σφαλμα να βλεπεις να σβηνεις κ κανα ηλεκτρικο βοηθημα αν υπαρχει ,no tuning included Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeluna Posted March 25, 2006 Author Report Share Posted March 25, 2006 (edited) Δε λέω για tunning αλλά πιο πολύ για μετρήσεις. Αν έχει δυνατότητα να βλέπεις λεπτομέρειες από κινητήρα πχ. κακή λειτουργία, νοθευμένη βενζίνη, ποσότητα αέρα, μετρήσεις 0 - 100 ... τέτοια κυρίως. Όσο για tunning το ψάχνω ακόμα για προγραμματισμό εγκεφάλου. Είανι ένα ακόμα θέμα που με απασχολεί... επίσης αν ξέρετε... Edited March 30, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 ουτε μετρησεις μπορεις να κανεις σε 0-100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 6N του 99 με 100 άλογα, άρα AFH κινητήρας, σωστά; Επειδή η παραγωγή του αυτοκινήτου αυτού ξεκίνησε πριν την καθιέρωση του OBD2 προτύπου δεν είναι και πολλά τα πράγματα που μπορείς να δεις. Μόνο κάποια βασικά όπως στροφές, γωνία πεταλούδας, χρόνος που ανοίγουν τα μπεκ τάση αισθητήρα λ και μερικά ακόμα. Επιδόσεις δεν γίνεται να μετρήσεις γιατί δεν μπορείς να πάρεις τα πραγματικά χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeluna Posted March 26, 2006 Author Report Share Posted March 26, 2006 (edited) ok κατάλαβα. Αυτά γίνονται real time φαντάζομαι ε? Δηλαδή μαρσάρω και μεταβάλλονται? Edited March 30, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Και όμως μπορείς να κάνεις μετρήσεις. Υπάρχουν και άλλα προγραμματάκια εκτός του VAG COM που στηρίζονται στις βασικές λειτουργείες της OBD και εφαρμόζονται σε πολλά αμάξια και εκτός του VAG. Απλά χρειάζεσαι τον κατάλληλο "εξοπλισμό"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Και όμως μπορείς να κάνεις μετρήσεις.Υπάρχουν και άλλα προγραμματάκια εκτός του VAG COM που στηρίζονται στις βασικές λειτουργείες της OBD και εφαρμόζονται σε πολλά αμάξια και εκτός του VAG. Απλά χρειάζεσαι τον κατάλληλο "εξοπλισμό"... μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις δυο λόγια για το συγκεκριμένο πράγμα; είναι κάτι που με ενδιαφέρει και εμένα,απλά θα ήθελα λίγες λεπτομέρειες όσο αφορά τις δυνατότητες-χαρακτηριστικά του. σ' ευχαριστώ προκαταβολικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeluna Posted March 29, 2006 Author Report Share Posted March 29, 2006 (edited) ναι ρε παιδες να το ξεψυρρισουμε το πολακι και αν εχει κανεις κυκλωματα σχετικα με ανταπτορες κ αλλα ας πει ηλεκτρονικος ειμαι κατι θα κανουμε Edit_(Super Sayian):να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες παρακαλω το ποστ εγινε στα ελληνικα Edited March 30, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 για να κάνεις μετρήσεις θέλεις αισθητήρια όργανα κάτι που πρέπει να αγοράσεις, δεν αξίζει εκτος αν θέλεις να πλήρωσεις κανα 3000 ευρω για να πάρεις το VBOX. Οσο για μετρήσεις χαρακτηριστικών λειτουργίας κινητήρα και παρακολούθησης (TPS,MAP, MAF,IAT,CMP,ECT)χρειάζεται να παρακάμψεις τον εγκέφαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...