Jump to content
Peryrho

Audi A1

Recommended Posts

Συμφωνα με το Autobild το σχεδιαστικο τμημα της Audi σκεφτεται το λανσαρισμα του Α1 ωστε να μπει η εταιρια για τα καλα και στην αγορα της μικρης κατηγοριας, μια και το Α2 αναμενεται ηδη το 2007.

888a50fc25ebfb6a008a000f3fca9876_1.jpg

164280c28a76962beaec33be4422792e_1.jpg

Παντως γενικα εχω την εντυπωση οτι στο Vag Group εχουν μπλεξει τα μπουτια τους, εκει που πριν απο 1,5 χρονο μιλαγανε για διαχωρισμο σε 2 κατηγοριες, τωρα βλεπουμε την VW να μπαινει δυναμικα στις sport εκδοσεις και την Audi να μπαινει στα μικρα πολεως.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Μπροστα ειναι λες και εχεις ρουφηξει αερα και τον κρατας.Ελεος!!

Το πισω μερος παει κι ερχεται.

Link to comment
Share on other sites

εγώ διάβασα στο auto motor ότι δε θα βγει ξανα Α2 και είδα και άλλη φωτο του Α1 που ήταν πάρα πολύ ωραίο - καμία σχέση μ'αυτήν την πατάτα παραπάνω....και μάλιστα έλεγε ότι θα βγει και τετρακίνητο

Link to comment
Share on other sites

εγώ διάβασα στο auto motor ότι δε θα βγει ξανα Α2 και είδα και άλλη φωτο του Α1 που ήταν πάρα πολύ ωραίο - καμία σχέση μ'αυτήν την πατάτα παραπάνω....και μάλιστα έλεγε ότι θα βγει και τετρακίνητο

Οντως Βαγγελη.Στο τελευταιο τευχος του περιοδικου αυτου ειδα κι εγω φωτος και δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με αυτες.Ηταν πολυ πιο ομορφο. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Doria

και το ΤΤ μέχρη να παρουσιαστεί επίσειμα ήταν μια πατάτα όλ ατα photoshop που κυκλοφορούσαν..αλλα στην πραγματικότιτα επειδή το είχα δει απο τα σχέδια στην γερμανία ήταν τέλειο..και το Α1 είναι πολύ όμορφο και κάληστα θα το έπερνα...σαφώς ομορφότερο απο το FOX

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Μπροστα ειναι λες και εχεις ρουφηξει αερα και τον κρατας.Ελεος!!

Το πισω μερος παει κι ερχεται.

Συμφωνώ ^_^

Link to comment
Share on other sites

Λίγες μόλις ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή στην Έκθεση του Τόκιο, η Audi αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο Α1 metroproject Quattro. Το υβριδικό concept συγκεντρώνει όλη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας ενώ δείχνει και το «πρόσωπο» του νέου μικρού μοντέλου της Audi.

Οι διαστάσεις του νέου πρωτότυπου Α1 είναι περιορισμένες με το μήκος να φτάνει τα 3,91 μ. και το πλάτος τα 1,75 μ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,46 μ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 240 λίτρα.

Κύρια στοιχεία της επιθετικής εμφάνισης του metroproject αποτελούν τα «θυμωμένα» φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος και φυσικά η τεράστια μάσκα με την «αγωνιστική» γρίλια και το σήμα της Audi.

Ο πίσω προφυλακτήρας είναι αρκετά λιτός σε εμφάνιση, ωστόσο, οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης στα άκρα του, φροντίζουν για την απαραίτητη δόση δυναμισμού.

Την εικόνα ολοκληρώνει η μεσαία κολώνα, η οποία… λάμπει δια της απουσίας της και οι χωρίς πλαίσιο πόρτες που προσδίδουν κουπέ χαρακτηριστικά στο σχεδιασμό μικρού γερμανικού μοντέλου.

Το σύγχρονο και νεανικό εσωτερικό του A1 metroproject χαρακτηρίζεται από λιτές σχεδιαστικές γραμμές που παραπέμπουν σε άλλα υπάρχοντα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, με την χρήση αλουμινίου να κάνει αισθητή την παρουσία της τόσο στην κεντρική κονσόλα όσο και στους στρογγυλούς αεραγωγούς και στο σπορ τριάκτινο τιμόνι. Από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένα και τα πεντάλ με την όλη εικόνα να χαρακτηρίζεται ως σπορτίφ και διακριτική.

Ο σχεδιασμός των τεσσάρων μπάκετ καθισμάτων κλέβει την παράσταση, αλλά αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση είναι η ασύρματη πολύσυσκευή, ονόματι «Audi mo

bile device», που εισχωρεί στο ταμπλό και πέραν της λειτουργίας της ως κινητό «παίζει» και το ρόλο του συστήματος πλοήγησης, ενώ από αυτή μπορεί να λειτουργήσει και το ηχοσύστημα…

Το concept χρησιμοποιεί ως κινητήρια μονάδα το TFSI μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων, το οποίο, για τη συγκεκριμένη περίσταση, αποδίδει 150 ίππους και στέλνει την ισχύ του στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω του 6τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου της Audi, με διπλό συμπλέκτη.

Βέβαια το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ο ηλεκτροκινητήρας που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα (εξού και το Quattro στην ονομασία) και προσθέτει 41 ίππους και 200 Nm ροπής επιπλέον στην συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος, δίνοντας…«καυτές» επιδόσεις στο Α1 Metroproject Quattro.

Σύμφωνα με την εταιρεία τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δεύτερα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 201 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του συνόλου έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα αφού το concept χρειάζεται μόλις 4,9 λίτρα για κάθε 100 χλμ. μικτής διαδρομής.

Σε αυτό συμβάλλουν τόσο το σύστημα ενεργοποίησης /απενεργοποίησης του κινητήρα, Stop/Sart, όσο και τη σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που χρησιμοποιεί την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα για την φόρτιση της μπαταρίας.

Όπου οι υπηρεσίες του κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν χρειάζονται (π.χ. στο κέντρο της πόλης) το metroproject μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά στον ηλεκτροκινητήρα του με την αυτονομία του να αγγίζει τα 100 χλμ. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου του μοντέλου μπορούν να φορτιστούν και από οποιαδήποτε κοινή πρίζα.

Εντύπωση προκαλούν και τα ηλεκτρομαγνητικά αμορτισέρ του Α1, μία λύση που έρχεται απευθείας από τα ΤΤ και το κορυφαίο R8. Για την γρήγορη επιβράδυνση του μοντέλου φροντίζουν δύο δίσκοι διαμέτρου 312 χλστ., εμπρός, ενώ ανάλογου μεγέθους είναι και οι τροχοί με διάσταση 225/35R18.

post-4379-1193329479_thumb.jpg

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.