milix Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Μπορεί να γίνει με Φ+Π+Ε να παρει το golf 25+ αλογα από την ονομαστική του ισχυ? Η θα πατάξουμε τα λε7 μας αδικα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 (edited) ειναι λιγακι δυσκολο αυτο milix τα αλογα δεν ειναι στραγαλια Edited May 6, 2006 by NforN_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 (edited) κοίτα αν υποθέσουμε πως η βάση μας έιναι τα 110 (όσα δηλαδή μέτρησε ο γρηγόρης μαμά) τότε με καλή αναπνοή πλήρη εξάτμιση ( χταπόδι , καταλύτη , μεσαιο τελικο και σωληνώσεις )κι ένα καλό πρόγραμμα και ίσως μπουζί ιριδίου πιστεύω ότι τα 130 για το bcb έιναι εφικτά.. Edited May 6, 2006 by danichro Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Επειδη ομως τοσα μετρηθηκαν στου Γρηγορη το αμαξι,πραγμα που σημαινει οτι καποιο αλλο BCB μπορει καλλιστα για χιλιους δυο λογους να βγαλει περισσοτερα ή λιγοτερα,καλο θα ηταν σαν βαση να παιρνουμε αυτο που λεει το εργοστασιο. Τα 105 δλδ. Το καλυτερο ομως ειναι μια δυναμομετρηση πριν και μια μετα και λυνονται οι αποριες. Παντως για 1ο σταδιο να περασεις τα 130 ψιλοδυσκολο μου φαινεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Παντως για 1ο σταδιο να περασεις τα 130 ψιλοδυσκολο μου φαινεται. Και εμένα το ίδιο... Αν και πιστεύω ότι τα 120-125 είναι πολύ πιο ρεαλιστικά. Το δικό μου όπως έχω ξαναγράψει, μετά την δυναμομέτρηση (όπου το αμάξι ήταν εντελώς ΟΕΜ) πάει πολύυυυυ καλύτερα... Κύριος λόγος είναι η σκούπα στην εισαγωγή. Τώρα αν έχει παίξει ρόλο το χαμήλωμα (σε σχέση με την αεροδυναμική) δεν ξέρω ούτε το νομίζω. Πάντως με μια φουλ εξάτμηση και πρόγραμμα νομίζω ότι τα 120+ είναι πολύ εφικτά...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 7, 2006 Report Share Posted May 7, 2006 η full εξατμιση για 1ο σταδιο ειναι πεταμενα λεφτα... δεν θα εχει τοοοσα πολλα καυσαερια για να χρειαζεται ολκληρη εξατμηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Σωστό και αυτό.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 ... Τώρα αν έχει παίξει ρόλο το χαμήλωμα (σε σχέση με την αεροδυναμική) δεν ξέρω ούτε το νομίζω.... Γρηγόρη το χαμήλωμα θα έχει παίξει ρόλο, ελάχιστα, στην τελική σου ταχύτητα ίσως, στο πώς πηγαίνει το αμάξι δεν έχει καμία σχέση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Ναι βρε το ξέρω, απλά μου έκανε τρελή εντύπωση του ότι πήρε τόσο πολύ από την εισαγωγή και μόνο. Να πηγαίνω πολύ καλύτερα από ότι πήγαινα με τα 16άρια??? Αυτό μου ήταν ανέλπιστο! Δεν θυμάμαι αν το έχω αναφέρει κάπου, αλλά είχα ανοίξει και με τον Δημήτρη (dimitrisk - πάλι χάθηκες ρε ψυχή ) στο meeting στο Do It στην Βάρκιζα, στην συνηθισμένη ευθεία προς Ribas. Ήθελα να δω πόσο θα μου ρίξει ο Δημήτρης για να δω πόσο μου έχει κόψει η ζάντα και πόσο μου έδωσε η σκούπα και πηγαίναμε copies! Αν είναι δυνατόν ρε πούστη μου, λέω, θα μας τρελάνει αυτό το αμάξι!!! Ανοίξαμε 2 φορές με τα ίδια αποτελέσματα. Τί να πώ μάλλον αρέσει στην Golfia αυτή η ευθεία Εγώ μέσα είχα τον maRine (hey my man!!) και ο Δημήτρης είχε μέσα τον απομηχανή Θεό danichro (hey my twin!! - ο οποίος μας έσωσε στην κυριολεξία από ένα περιπολικό που τους περάσαμε σφαίρα, αλλιώς τώρα θα έγραφα πίσω από τα σίδερα... ) ¶ρε Dr. Pit ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ (μην μασάς Pitako U know what I mean ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Παντως βαρελακι,ρυθμιστης και βγαλσιμο προκαταλυτη κανει πολυ καλη δουλεια στο 4ρι.. το ειδα με τα ματια μου.. μη το σκεφτεστε καν οσοι θελετε καλυτερη αποδοση.. και απο οσα ειδαμε στο δρομο και σινδο τα 130 με ενα σωστο προγραμμα τασο ειναι πολυ εφικτα..λογικα θα πρεπει να μου ριχνεις τρεις κενες μετα με φουλ πρωτο σταδιο εσυ κι εγω οπως ειμαι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 και απο οσα ειδαμε στο δρομο και σινδο τα 130 με ενα σωστο προγραμμα τασο ειναι πολυ εφικτα.. Για δώσε περισσότερα info Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 γρηγορη με τον χρονη οι διαφορες μας ειναι αρκετα μεγαλες πλεον θα ελεγα.εκεινος φιλτρο-τελικο εγω σκουπα-τελικο. ο milix (τασος) εχει βαρελακι-τελικο-ρυθμιστη-και βγαλμενο προκαταλυτη και χτες που ανοιξαμε πανω κατω ειχα μια κενη περιπου.. αρα κανει πολυ καλη δουλεια το συγκεκριμενο "σετ" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Μάλιστα. Τάσο σου άναψε η ένδειξη με την αφαίρεση του προκαταλύτη? Από θόρυβο προσθέτει και άλλο? Τα καυσαέρια φαντάζομαι θα είναι περισσότερα ε? Από κατανάλωση πως πάει με τον ρυθμιστή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 το προκαταλύτη σου έιχα πει κι εγω να τον βγάλουμε..καποιος μέσα στο φορουμ έιχε πει πως ο λ έιναι πριν τον προκαταλύτη συνεπως δεν έχουμε πρόβλημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 το προκαταλύτη σου έιχα πει κι εγω να τον βγάλουμε..καποιος μέσα στο φορουμ έιχε πει πως ο λ έιναι πριν τον προκαταλύτη συνεπως δεν έχουμε πρόβλημα Αγορίνα μου εσύ όλα θες να τα βγάζεις (φίλτρα, φιλτροκούτια...) σε λίγο με μια καρότσα σε βλέπω Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Μάλιστα. Τάσο σου άναψε η ένδειξη με την αφαίρεση του προκαταλύτη?Από θόρυβο προσθέτει και άλλο? Τα καυσαέρια φαντάζομαι θα είναι περισσότερα ε? Από κατανάλωση πως πάει με τον ρυθμιστή? Γρηγόρη με την αφαίρεση του προκαταλύτη δεν είχε κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Τα καυσαέρια που το μετρήσαμε ήταν ακριβώς όπως πριν τον αφαιρέσω. Η μέτρηση έγινε με ζεστό αυτοκίνητο. Αλλωστε ο προκαταλύτης "λειτουργεί" μονο οταν το μοτερ είναι ακόμα κρύο. Σε ζεστό μοτερ ο καταλύτης κανει ολο το φιλτραρισμα. Μετρήσιμη αύξηση σε κατανάλωση δεν είδα, παω Εβρο και καιω οσα έκαιγα και πριν οταν ήμουν εντελώς ΟΕΜ, αντε 2-3 λτ περισσότερο. Σημερα έβαλα και πρόγραμμα. Δυναμομέτρηση για BCB με full 1o σταδιο προσεχώς! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 αναμενουμε με αγωνια τον αριθμο..και τα αποτελεσματα στον δρομο Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 γρηγορη με τον χρονη οι διαφορες μας ειναι αρκετα μεγαλες πλεον θα ελεγα.εκεινος φιλτρο-τελικο εγω σκουπα-τελικο.ο milix (τασος) εχει βαρελακι-τελικο-ρυθμιστη-και βγαλμενο προκαταλυτη και χτες που ανοιξαμε πανω κατω ειχα μια κενη περιπου.. αρα κανει πολυ καλη δουλεια το συγκεκριμενο "σετ" Ετσι ακριβως Γιωργο. Απο στάση που ανοιξε ο Γιωργος με το δικό μου (Χρονης οδηγός) ο Γιωργος ήταν μπροστά μια κενη. Γυρίζοντας, ανοιξαμε τετάρτες και έκανε μια κενή στην αρχή, διαφορά που διατηρήθηκε μεχρι τον κοφτη του Γιώργου (εγώ δεν κοφτιασα ). Τρίτες νομίζω Γιώργο δεν ειχαμε διαφορά μεγαλύτερη από φτερό μεχρι τον κοφτη της 3ης (εγώ σταμάτησα μολις κοφτιασα γιατί αυτό ειχα καταλάβει ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 οσο κι αν ηταν,ηταν πολυ μικρη η διαφορα παντως..δεν ανοιξαμε και οπως θελαμε με το φορτηγο απο πισω μενει να δουμε το προγραμμα τι εδωσε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Γρηγόρη με την αφαίρεση του προκαταλύτη δεν είχε κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Τα καυσαέρια που το μετρήσαμε ήταν ακριβώς όπως πριν τον αφαιρέσω. Η μέτρηση έγινε με ζεστό αυτοκίνητο. Αλλωστε ο προκαταλύτης "λειτουργεί" μονο οταν το μοτερ είναι ακόμα κρύο. Σε ζεστό μοτερ ο καταλύτης κανει ολο το φιλτραρισμα. Μετρήσιμη αύξηση σε κατανάλωση δεν είδα, παω Εβρο και καιω οσα έκαιγα και πριν οταν ήμουν εντελώς ΟΕΜ, αντε 2-3 λτ περισσότερο. Σημερα έβαλα και πρόγραμμα. Δυναμομέτρηση για BCB με full 1o σταδιο προσεχώς! Έλα ρε παλίκαρε!!! Τί πρόγραμμα του έβαλες???? Καλά αποτελέσματα Τάσο και καλοτάξιδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Έλα ρε παλίκαρε!!!Τί πρόγραμμα του έβαλες???? Καλά αποτελέσματα Τάσο και καλοτάξιδο Ευχαριστώ ρε Γρηγόρη! Πρόγραμμα εβαλα στον Θεοδωρίδη. Κοφτης στις 7000 και περιμένουμε 8-12 άλογα. Ίδωμεν! Θα πάω στο ίδιο δυναμόμετρο (autoexelixis) ώστε να δώ τις διαφορές από όταν ήμουν μισό πρώτο στάδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deneinaigiasena Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Καλησπερα σε ολους,εχω κι εγω ενα golf 4 με βαρελακι bmc cda(οχι το carbon),τελικο beda και σωληνα απο καταλυτη και πισω με αφαιρεση του μεσαιου απο Καραμπελα και προγραμμα στο δυναμομετρο απο ιταλια που σπουδαζω.Το αμαξι εδειξε 107 πριν και 119 μετα.Ο κοφτης ειναι στις 6400.Ηθελα να ρωτησω τι γινεται με τον προκαταλυτη,ειναι πανω στο χταποδι,βγαινει ευκολα και αν ναι,μπορει να δημιουργησει καποιο προβλημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Ευχαριστώ ρε Γρηγόρη! Πρόγραμμα εβαλα στον Θεοδωρίδη. Κοφτης στις 7000 και περιμένουμε 8-12 άλογα. Ίδωμεν! Θα πάω στο ίδιο δυναμόμετρο (autoexelixis) ώστε να δώ τις διαφορές από όταν ήμουν μισό πρώτο στάδιο. Σαν αίσθηση, τί σου δείχνει? Ή ακόμα δεν το δοκίμασες? Κάνε και μια μετρημένη διαδρομή νε δεις διαφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 γρηγόρη για πρόγραμμα έχω έναν δικό μου που με λίγα λεφτά κάνει πολύ καλή δουλεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 παντως σχετικα με την επικεφαλιδα τα 130 πιστευω τα φτανεις μονο αν το bcb ειναι κοντα στα 120 μαμα οπως πιθανολογουσαμε στην αρχη τασο πρεπει να πηγαινει πολυ καλα το γκολφακι τωρα αλλα να ρωτησω γιατι ταυτοχρονα κ ρυθμιστης κ προγραμμα,αφου το προγραμμα σου κανει τη ρυθμιση μου φαινεται λιγο αχρηστος ο ρυθμιστης πλεον Link to comment Share on other sites More sharing options...