Jump to content
pitcap

Τι γινεται με την Ν75?

Recommended Posts

Οπως εχω ξαναπει και παλιοτερα η τουρμπινα που φοραω ειναι η Κ03.

Η βαλβιδα δεν εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα,απο τοτε που τοποθετηθηκε σωστα,ουτε safe ουτε τιποτα και λειτουργει μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Το λειτουργεί μια χαρά ’ είναι σχετικό. Δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις εσύ αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα, έκτος αν έχεις οργανάκι αναλυτή λ ή πυρόμετρο για θερμοκρασία καυσαερίων. Σε safe mode σε βάζει γιατί το αμάξι ανιχνεύει πολύ over boost. Το safe mode δεν σε προφυλάσσει από καταστάσεις φτωχού μείγματος έκτος σε ακραίες περιπτώσεις (σπάσιμο MAF). Αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα- τότε οι μέρες της μηχανής είναι μετρημένες... Σιγουρέψου , ότι όλα είναι κάλα, που μάλλον είναι λόγο του έχτρα injector duration που έχουν τα Ευρωπαϊκά αμάξια έναντι τον Αμερικανικών.

Και εγώ έχω εγκατεστημένη την Ν75J βαλβίδα χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα, φυσικά τώρα έχω μεγάλα injector (550cc), πλούσιο πρόγραμμα και μεγάλο Τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγα συνεργειο,βγηκε παλι και μπηκε αναποδα η φυσα.

Δηλαδη ενω κοιτουσε αριστερα τωρα κοιταει δεξια.

.

.

[..]ηταν προβλημα εγκαταστασης.

Καλα ρε συ, μπορεις να μου εξηγησεις πως καταφερε ο μηχανικος και την εβαλε αναποδα?

Εχει ενα δοντακι απο τη μια μερια και μπορεις να κουμπωσεις το φισακι προς μια κατευθυνση!

Link to comment
Share on other sites

Το λειτουργεί μια χαρά ’ είναι σχετικό. Δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις εσύ αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα, έκτος αν έχεις οργανάκι αναλυτή λ ή πυρόμετρο για θερμοκρασία καυσαερίων. Σε safe mode σε βάζει γιατί το αμάξι ανιχνεύει πολύ over boost. Το safe mode δεν σε προφυλάσσει από καταστάσεις φτωχού μείγματος έκτος σε ακραίες περιπτώσεις (σπάσιμο MAF). Αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα- τότε οι μέρες της μηχανής είναι μετρημένες... Σιγουρέψου , ότι όλα είναι κάλα, που μάλλον είναι λόγο του έχτρα injector duration που έχουν τα Ευρωπαϊκά αμάξια έναντι τον Αμερικανικών.

Και εγώ έχω εγκατεστημένη την Ν75J βαλβίδα χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα, φυσικά τώρα έχω μεγάλα injector (550cc), πλούσιο πρόγραμμα και μεγάλο Τούρμπο.

Aν υπηρχε προβλημα θα μου το ειχε δειξει και το διαγνωστικο.

Το safe δεν εχει ξαναεμφανιστει και το οβερ ειναι στο ιδιο επιπεδο.

Καλα ρε συ, μπορεις να μου εξηγησεις πως καταφερε ο μηχανικος και την εβαλε αναποδα?

Εχει ενα δοντακι απο τη μια μερια και μπορεις να κουμπωσεις το φισακι προς μια κατευθυνση!

Ο μηχανικος καλα την εβαλε την βαλβιδα.Απλα στο μοτερ αυτο,οπως και στου Α6,η φυσα πρεπει να μπει με γωνια 180 μοιρων.Να κοιταει αναποδα δλδ. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest DimMac

Βοήθησες πολύ και σε ευχαριστώ!

Να ρωτήσω και κάτι άλλο...

Σκέφτομαι να αλλάξω εξάτμιση και για ακρίβεια όλο το κομμάτι απο την πολλαπλή μέχρι πίσω.

Τι διάμετρο να επιλέξω?

Πού να πάω και τι τιμές παίζουν?

Ευαχριστώ και πάλι !!!

Link to comment
Share on other sites

Βοήθησες πολύ και σε ευχαριστώ!

Να ρωτήσω και κάτι άλλο...

Σκέφτομαι να αλλάξω εξάτμιση και για ακρίβεια όλο το κομμάτι απο την πολλαπλή μέχρι πίσω.

Τι διάμετρο να επιλέξω?

Πού να πάω και τι τιμές παίζουν?

Ευαχριστώ και πάλι !!!

Σχετικα με την εξατμιση μπορεις να δεις εδω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.