konstantinos passat Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Οπως εχω ξαναπει και παλιοτερα η τουρμπινα που φοραω ειναι η Κ03. Η βαλβιδα δεν εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα,απο τοτε που τοποθετηθηκε σωστα,ουτε safe ουτε τιποτα και λειτουργει μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Το λειτουργεί μια χαρά ’ είναι σχετικό. Δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις εσύ αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα, έκτος αν έχεις οργανάκι αναλυτή λ ή πυρόμετρο για θερμοκρασία καυσαερίων. Σε safe mode σε βάζει γιατί το αμάξι ανιχνεύει πολύ over boost. Το safe mode δεν σε προφυλάσσει από καταστάσεις φτωχού μείγματος έκτος σε ακραίες περιπτώσεις (σπάσιμο MAF). Αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα- τότε οι μέρες της μηχανής είναι μετρημένες... Σιγουρέψου , ότι όλα είναι κάλα, που μάλλον είναι λόγο του έχτρα injector duration που έχουν τα Ευρωπαϊκά αμάξια έναντι τον Αμερικανικών. Και εγώ έχω εγκατεστημένη την Ν75J βαλβίδα χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα, φυσικά τώρα έχω μεγάλα injector (550cc), πλούσιο πρόγραμμα και μεγάλο Τούρμπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Σημερα πηγα συνεργειο,βγηκε παλι και μπηκε αναποδα η φυσα.Δηλαδη ενω κοιτουσε αριστερα τωρα κοιταει δεξια. . . [..]ηταν προβλημα εγκαταστασης. Καλα ρε συ, μπορεις να μου εξηγησεις πως καταφερε ο μηχανικος και την εβαλε αναποδα? Εχει ενα δοντακι απο τη μια μερια και μπορεις να κουμπωσεις το φισακι προς μια κατευθυνση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Το λειτουργεί μια χαρά ’ είναι σχετικό. Δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβεις εσύ αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα, έκτος αν έχεις οργανάκι αναλυτή λ ή πυρόμετρο για θερμοκρασία καυσαερίων. Σε safe mode σε βάζει γιατί το αμάξι ανιχνεύει πολύ over boost. Το safe mode δεν σε προφυλάσσει από καταστάσεις φτωχού μείγματος έκτος σε ακραίες περιπτώσεις (σπάσιμο MAF). Αν δουλεύεις με φτωχό μείγμα- τότε οι μέρες της μηχανής είναι μετρημένες... Σιγουρέψου , ότι όλα είναι κάλα, που μάλλον είναι λόγο του έχτρα injector duration που έχουν τα Ευρωπαϊκά αμάξια έναντι τον Αμερικανικών. Και εγώ έχω εγκατεστημένη την Ν75J βαλβίδα χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα, φυσικά τώρα έχω μεγάλα injector (550cc), πλούσιο πρόγραμμα και μεγάλο Τούρμπο. Aν υπηρχε προβλημα θα μου το ειχε δειξει και το διαγνωστικο. Το safe δεν εχει ξαναεμφανιστει και το οβερ ειναι στο ιδιο επιπεδο. Καλα ρε συ, μπορεις να μου εξηγησεις πως καταφερε ο μηχανικος και την εβαλε αναποδα?Εχει ενα δοντακι απο τη μια μερια και μπορεις να κουμπωσεις το φισακι προς μια κατευθυνση! Ο μηχανικος καλα την εβαλε την βαλβιδα.Απλα στο μοτερ αυτο,οπως και στου Α6,η φυσα πρεπει να μπει με γωνια 180 μοιρων.Να κοιταει αναποδα δλδ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimMac Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Βοήθησες πολύ και σε ευχαριστώ! Να ρωτήσω και κάτι άλλο... Σκέφτομαι να αλλάξω εξάτμιση και για ακρίβεια όλο το κομμάτι απο την πολλαπλή μέχρι πίσω. Τι διάμετρο να επιλέξω? Πού να πάω και τι τιμές παίζουν? Ευαχριστώ και πάλι !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Βοήθησες πολύ και σε ευχαριστώ!Να ρωτήσω και κάτι άλλο... Σκέφτομαι να αλλάξω εξάτμιση και για ακρίβεια όλο το κομμάτι απο την πολλαπλή μέχρι πίσω. Τι διάμετρο να επιλέξω? Πού να πάω και τι τιμές παίζουν? Ευαχριστώ και πάλι !!! Σχετικα με την εξατμιση μπορεις να δεις εδω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...