Jump to content
mp05

Golf 5 - Βελτίωση Κινητήρα Fsi 1.6

Recommended Posts

Posted

STO THL MOU TO EIPE ENAS FILOS TO CAR AUTO THA TO DO SE KAPOIO MEETING MOLIS ARXISEI H XRONIA KAI THA SOU PO NEOTERA

Posted

1.γιαυτο σου ειπα να δυναμωσεις τα μιγματα στις ψηλες.γιατι ολα τα τουρμπο "λαχανιαζουν" στις ψηλες. αν παιξεις με σωστη τουρμπινα,καλη εξαγωγη,σωστα μειγματα και (φυσικα) με μετατωπιση κοφτη τοτε μπορεις να το γλιτωσεις.

2.μονο για τον ηχο!!!

3.μην στεναχωριεσαι και ξερω πολυ καλα. :) γιαυτο στις στροφες παω "μια πανω"

4.μετα θα σου βαραει κοφτη στα 120! και λοιπον??

6.μα και παλι στις 5300 θα εχεις βγαλει ολη την δυναμη του μοτερ. απο κει και περα απλα θα ταλαιπωρεις τα γραναζια σου!!.

το ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω= δεν το παιζω εξυπνος ουτε παω να "στην πω" απλα ρωτω γιατι οταν περασα προγραμμα επελεξα να αφησω τον κοφτη εκει που ειναι.μπορει να εκανα και λαθος.γιαυτο ρωτω.

Posted

Το GT V γιαννη, δεν ειναι biturbo...

Εχει Kompresor και Turbo... Αλλο το ενα, αλλο το αλλο, αν και ειναι μορφες υπερτροφοδοτησης και τα δυο...

Ο Μαρινος μαλλον εννοει αλλη πατεντα...

Posted

Αντιπροσωπεια εννοω στον φιλιππαιο στον κηφισο.Λεπτομερειες δεν εχουν να μου πουν παρα μονο οτι προκειται για επαναπρογραμματισμο

Posted
αυτη ειναι και η δικια μου απορια! αφου δεν αλλαζεις την κλιμακωση του σασμαν για να εκμεταλευτεις τις επιπλεον στροφες ουτε και turbo εχεις για να δυναμωσεις το μιγμα στις ψηλες και να ανεβασεις λιγο πιεση τοτε τι τις θες τις παραπανω στροφες??δεν το παιζω εξυπνος ετσι??απλως ρωτω γιατι!!αλλωστε ολα τα μοτερ (ανεξαιρετως μαρκας και κυβισμου) σταματανε να βγαζουν δυναμη αρκετα πριν τον κοφτη!!

δεν ισχύει αυτο που λες file fondas πολλα αμαξια δινουν και πιο πανω, απλα συνηθως πανω απο καποιεσ στροφες ειναι πολλες οι απωλειες λογω θερμοκρασιων και αλλων παραμετρων που δε θα αναλυσουμε εδω, και οι καταστευαστες βαζουν κοφτη οχι επειδη δεν αντεχει το μοτορι αλλα ειναι αντιοικονομικο μαυτο που παιρνεις, οχι οτι δεν εχει δυναμη :)

Posted (edited)

Λοιπον παιδιααααααα....Ενταξει...καταρχας να πω...οτι ειμαι μεσα στη χαζη χαρα ολη μερα σημερα απο το πρωι...Μαλλον απο το μεσημερι...

Γιατι το πρωι με πηρε ο Νικος απο την Superchips ο Σπεης, και μου ειπε αστο Μιχαλη, ας μην το κανουμε...Ελα ομως που επεμεινα, και τελικα πηγα απο εκει...Οχι σημερα μου λεει, εχω κοσμο, αυριο νωρις...

Παλι ξενερωμα εγω...

ξανα ντριν το τηλεφωνο...Αποκρυψη βλεπω, με πιανει χαρα, και μου λεει ελα απο εδω αδειασε ενα ραντεβου, ελα να δουμε τι θα κανουμε...

Πηγα κατευθειαν, και εκατσα εκει κανα 2ωρακι...

Στειλαμε το προγραμμα στην Αγγλια, και το διαβασαν, και εκαναν και μια απαραιτητη αναβαθμιση, γιατι το αμαξι εχει μια ιδιομορφια...Εχει αλλο κοφτη σε καθε ταχυτητα...Λιγο πανω λιγο κατω...Κι ομως...Ο Νικ ειπε στους Αγγλους Do your best, my customer is very persistent on removing the rev limiter, και εκεινοι το εκαναν...

Νταξει, περιττο να πω την εκφραση μου, οταν ειπε το οκ, οτι βγηκε ο κοφτης, και πολυ περισσοτερο οταν το βαλαμε πανω, πατησα γκαζι, και η βελονα βυθιστηκε στα κοκκινα στις 7200 παρακαλω...

Το αμαξι τωρα φωναζει οτι θελει εκκεντροφορους και τοτε πιστευω πως θα πηγαινει πολυ καλα...Ηδη πηγαινει παρα πολυ καλα, και χαμηλο-μεσαιες το αμαξι τραβαει πολυ καλα και γεματα...Ψηλα μεχρις τις 6200 παει πολυ ορεξατα, σε αντιθεση με πριν...

Χαιρομαι που παρα το κοστος και την αρχικη μου λαθος κινηση σε μια αλλη εταιρεια, επελεξα τη Superchips παρα τα αλλα 600 ευρω που εδωσα...Αξιζαν...Να σαι καλα Νικο, χαρηκα πολυ για την γνωριμια, γιατι ειναι και γαμω τα ατομα... :blink:

Φανη, σε ευχαριστω κι εσενα για την βοηθεια, εστω κι αν δεν μιλησαμε, γιατι μου ειπε οτι του ειχες μιλησει για μενα. Σε ευχαριστω.

:blink::thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

PS : Να πω οτι τα χρηματα για το 1ο προγραμμα που εκανα δεν πηγαν ευτυχως χαμενα. Πηρα απο το εν λογω μαγαζι πραγματα αξιας 500 ευρω, οσο εκανε το προγραμμα δηλαδη...Δεν στεναχωεθηκα και πολυ, αν σκεφτει κανεις οτι ειναι εισαγωγεας Greddy...

Ενα οργανο Warning λοιπον, και ενα ηλεκτρονικο πολυοργανο, χρησιμα και τα δυο, κοσμουν πλεον το εσωτειρκο, διακριτικα, ακριβη και πολυ καλυτερα απο τα παλια που πηραν ποδι :blink:

Edited by Michail
Posted

Το θεμα ειναι το εξης Φανη...Ψηλα πλεον απο 6300 μεχρι 7200 ( και μονο που μπορω και γραφω αυτα τα νουμερα ειμαι χαρουμενος) το αμαξι ενω παει, το νιωθεις οτι δυσανασχετει εντονα...Λογικα δεν εχει αερα...Θελει μεγαλυτερο βυθισμα στους εκκεντροφορυς, και reprofile σε αρκετα πιο αγριους...

Τωρα επειδη ανεβαινω πανω Θεσσαλονικη, δεν μπορω να παω Τσουργιαννη...Αλλιως θα το εκανα... :blink:

Για κοιτα το λιγο, μιλα και με τον Νικο...το συζηταγαμε και με τον Θωμα, οτι αν μπουν εκκεντροφορια, θα παει παρα πολυ καλα... :blink:

Posted

Να σαι καλα Νικολα... :blink:

Μενει να ρυθμισουμε λιγο τα ψηλα, γιατι χαμηλομεσαια ειμαι πολυ κυριλε...Βεβαια κανεις δεν λεει οχι σε ροπες...Αλλα και ψηλα να μην κρεμαει...Βεβαια ειπαμε...Θελει μεγαλυτερο βυθισμα...Οι μαμα τι να προλαβουν....

Posted

Eκει στα ψηλα λοιπον, προσοχη στο τι κανεις και ποσο τα κρατας :blink:

Posted

Ο,τι εχεις να προτεινεις, εδω, πεστα... :blink:

Ειμαι ανοιχτος σε προτασεις...Αλλωστε ξερω οτι εχεις δοκιμασει πολλα..

Α ρε Shrick να μην εχεις τιποτα γμτ...

Posted

A ρε τρελε Μικέ!! :blink::blink: Αντε συγχαρητηρια! Πλεον δεν προλαβαινω να ειμαι up-to-date με τις μοντιφιες σου!! :blink:

Καμια δυναμομετρηση θα κανεις να δουμε ποσο μεγαλωσε ο σταβλος?

Posted (edited)
Θα πείραζα μόνο τον εξαγώγης σε βύθισμα και τον εισαγωγής (που είναι VVTI) σε διάρκεια...

Χμ, ναι αλλα εγω δεν εχω ενα ζευγαρι spare ρε γμτ, να δοκιμασω...Α και κατι αλλο...ΠΟυ θα αλλαζες βυθισμα ρε συ...? Στον Μπουμπη...?

Εχω ακουσει δεν αλαλζει βυθισμα...αν κανω λαθος διορθωσε με...

A ρε τρελε Μικέ!! :blink::blink: Αντε συγχαρητηρια! Πλεον δεν προλαβαινω να ειμαι up-to-date με τις μοντιφιες σου!! :blink:

Καμια δυναμομετρηση θα κανεις να δουμε ποσο μεγαλωσε ο σταβλος?

Θα δειξει ρε...τωρα προεχει η εξεταστικη, θα εχουμε ενα διαλειμμα απο τα car stuff...οσο γινεται βεβαια...χεχε...

Edited by Michail
Posted

Ωπα, δεν τον ξερω αυτον...Τηλεφωνο με τη μια...

Και να ρωτησουμε αν δεχεται να τους στειλω παο Θεσ/νικη...

Απο την αλλη αν δεν πετυχει το "πειραμα" πικρα...

Ασε το αλλο...Ποιος θα μου τους βγαλει με λογικο κοστος...

Ακουσα κατι 600αρια και ετρεχα να κρυφτω...

Posted

ελα μωρε για 200 κυβικα πως κανεις ετσι?

michail ανοιξε νεο topic και μετεγερε εκει τα δικα σου. :blink:

Posted

ρε παιδια να κανω μια ερωτηση??

συνεπειεσ απο την μεταφορα του κοφτη δεν υπαρχουν??

ειναι αξιοπιστο αυτο??

Posted

Ρε Κωστα να ανοιξω νεο τοπικ, για δυο κινητηρες που σε πολυ μεγαλο ποσοστο κατακσευαστικα ειναι οι ιδιοι...?

Δεν αξιζει νομιζω...

Posted

Ετσι ακριβως ειναι Φανη, αυτες ειναι οι μονες διαφορες...

Συν τον διαφορετικο κοφτη...

Σκεφτομαι πολυ εντονα να βαλω ενα ψυγειο λαδιου...

Επισης σκεφτομαι να λυσω κ εγω μονος μου το καπακι...δεν ειναι τιποτα...

Αλλα το θεμα ειναι οτι θα με βοηθαγε αν ειχα και καποιον για βοηθεια....

Ο Μπυλεκος μου ζητησε 400 ευρω για το ανοιξε κλεισε, και το χρονισμα των εκκεντροφορων, ενω ενας αλλο τυχαρπαστος 600 ευρω...Σιγα ρε Μιστερ ΜΤΜ...Μην φας, εχουμε γλαροσουπα... :heart:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.