Jump to content
G.P.

Αποριες με την V Power Racing

Recommended Posts

Eχω μια απορια και θα θελα την γνωμη σας .....

Στα τελευταια γεμισματα που εχω κανει με racing βαζω 20€ και μου

δινει 220 km ενω με 100αρα αλλης εταιρειας 200km ....

Πως μπορει να συμβαινει αυτο αν υπολογισουμε οτι η racing

ειναι κατα 0,20€ πιο ακριβη????

Εχει συμβει και σε κανεναν αλλο ?

Σημειωση εχω βαλει racing απο διαφορετικα πρατηρια...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,,

Αυτο που αναφερεις ειναι δυνατον να συμβει, και...συμβαινει!

Αυτο γινεται γιατι επιτυγχανεται καλυτερη καυση στον κινητηρα και αποδιδει τα μεγιστα των δυνατοτητων του, τοσο σε αποδοση οσο και αυτονομια!

Τα ιδια ακριβως χιλιομετρα μου κραταει και στο 4αρι μου με 20 ευρω, απο την απλη και απο την V-Power Racing!

Προσωπικα βαζω μονο αυτην την βενζινη, (και μονο την Racing), για τον λογο που προανεφερες, γιατι ερχεται δηλαδη "μια η αλλη" με την απλη (παραλληλα κανεις και καλο στον κινητηρα σου, ειδικα αν εχεις και ανησυχο δεξι ποδι..), αλλα και επειδη αυτη (μονο η v-power racing και οχι η απλη V-power που ειναι απλη βενζινη με ενα "καθαρτικο" κινητηρα..!) και η BP Ultimate ερχονται απευθειας απο τις εν λογω εταιριες, και διακινουνται με ευθυνη αυτων, αρα και κατα κυριο λογο (99%) Α-ΝΟ-ΘΕΥ-ΤΕΣ!

Ασε που επειδη ειναι η κορωνιδα των βενζινων, οι εταιριες ελεγχουν τους πρατηριουχους τους οσο δεν παει αλλο, αρα δεν νοθευονται και στο πρατηριο..!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

Γνωριζα πως ερχονται απευθειας λογο του οτι δεν μπορει

η Ελευσινα να κανει τη σωστη επεξεργασια ομως δεν περιμενα

αυτην την διαφορα , τωρα οσο για αυτο που ειπες οντως

εχω πολυ βαρυ δεξι ποδι και πλεον βλεπω διαφορα και

στην αποδοση του μοτερ ... :D

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

Γνωριζα πως ερχονται απευθειας λογο του οτι δεν μπορει

η Ελευσινα να κανει τη σωστη επεξεργασια ομως δεν περιμενα

αυτην την διαφορα , τωρα οσο για αυτο που ειπες οντως

εχω πολυ βαρυ δεξι ποδι και πλεον βλεπω διαφορα και

στην αποδοση του μοτερ ... :lol:

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, το σκεπτικό σας...Θα έρθει ένα ολόκληρο tanker απο την ολλανδια , γεμάτο βενζίνη...Αμα το έκανε αυτο τοτε θα βλέπαμε καθε μερα και ένα δεξαμενόπλοιο που έκανε μπαμ, λογο αναθυμιάσεων...Ρε συ GP ρώτα τον geopan να σου πει...Αυτο που λες με την βενζινη , δεν έχει να κάνει.Μπορει ο αλλος που έβαλες βενζινη να είχε πειραγμένη αντλία, παίζουν πολλα....Αμα ποτε ανέβεις προς τα μέρη μου , πήγαινε σε μια ΕΚΟ που είναι μετα την ΕΡΤ...Εκεί θα καταλάβεις διαφορές, γιατι ο ιδιοκτητης είναι σωστος και γαμάτος και δεν σου βάζει οτι θέλει μεσα...Έγω όσες φορες έχω βάλει απο Shell,παντα μα παντα νιώθω το αυτοκίνητο να ζωρίζεται παραπάνω...Και κατι που πολλοι αμελούν (και εγω μέσα) να αλλάζετε το φίλτρο βενζινης καθε 7500-15000χλμ...Κανει καλο και για εσας και για το αυτοκινητο σας...

Υ.Γ το δικό μου ήταν βουλωμένο....

Link to comment
Share on other sites

Nεοκλη,

1) απαντηση στην υποθεση που εκανες σχετικα με ενδεχομενη πειραγμενη αντλια στο πρατηριο που πηγε, θα βρεις στο πρωτο ποστ που λεει οτι: "Σημειωση εχω βαλει racing απο διαφορετικα πρατηρια... ".

2) icy20, ειπε οτι σαν να ζοριζεται λιγο παραπανω, προφανως δεν παει χειροτερα απλα μια εντυπωση ηταν.

Εγω παντως που εχω ενα ταπεινο 1,6 οταν βαζω απλη μου φαινεται σχετικα ψωφιο (υπενθυμιση βαζω απο 2 πρατηρια ΜΟΝΟ), και οποτε του λεω βαλε V- POWER RACING, ε ρε γλεντια.. :blush:tongue.gif

Υ.Σ Δεν ειμαι τουρμπατος (προφανως), και δεν ξερω απο συμπεριφορες/ιδιαιτεροτητες κατα'κει! (φανταζομαι σε συνδυασμο με προγραμματα, φιδια, μυδια, στρειδια..)

Link to comment
Share on other sites

Nεοκλη,

1) απαντηση στην υποθεση που εκανες σχετικα με ενδεχομενη πειραγμενη αντλια στο πρατηριο που πηγε, θα βρεις στο πρωτο ποστ που λεει οτι: "Σημειωση εχω βαλει racing απο διαφορετικα πρατηρια... ".

2) icy20, ειπε οτι σαν να ζοριζεται λιγο παραπανω, προφανως δεν παει χειροτερα απλα μια εντυπωση ηταν.

Εγω παντως που εχω ενα ταπεινο 1,6 οταν βαζω απλη μου φαινεται σχετικα ψωφιο (υπενθυμιση βαζω απο 2 πρατηρια ΜΟΝΟ), και οποτε του λεω βαλε V- POWER RACING, ε ρε γλεντια.. :blush:tongue.gif

Υ.Σ Δεν ειμαι τουρμπατος (προφανως), και δεν ξερω απο συμπεριφορες/ιδιαιτεροτητες κατα'κει! (φανταζομαι σε συνδυασμο με προγραμματα, φιδια, μυδια, στρειδια..)

1) Ναι μα ο GP όμως λεει οτι βάζει VPR απο διαφορετικα πρατηρια και μετα λεει οτι με βενζινη αλλου πρατηρίου μου βγάζει τοσα...Στο tripcomputer παιζουν πολλα για το τι θα σου δείξει,αναλογα με το πως πηγαίνεις αυτα θα σου δείξει, εμένα έχει τυχει με μισο τεπόζιτο να λεει 180χλμ , φαντάσου πως το πήγαινα...Εκει που θα φανεί αν είναι καλη η βενζίνη , είναι σε ενα ταξίδι , το φουλαρεις και βλέπεις ποσα θα σου κάψει για τα Χ χλμ...

2)Κι Ομως , σε ένα τουρμπατο αυτοκίνητο , η νοθευμένη βενζίνη έχει μεγαλο αντικτυπο σε οτι αφορα τις επιδώσεις, τα αλογα και την κατανάλωση.

Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα ατμοσφαιρικό που με την 100αρα μπορει να παρει 1-2αλογα(ισως) , με ένα τουρμπατο που μπορει και να πάρει 10-15άλογα.Οταν λέω οτι το νιωθω να ζωρίζεται , το καταλαβαίνω διαφορετικά, δεν λεω μλκιες γιατι έχω κανει με το αυτοκίνητο 36000χλμ και ξερω ποτε έχω βάλει καλη βενζίνη και ποτε Γ.Τ.Π...

Πάντως εγω έχω πλεον φύγει απο τις "Μεγάλες" εταιρίες του χώρου, δεν προσφέρουν τιποτα παραπάνω σε σχέση με καποιες Ελληνικές(Αegean,Elin,EKO)

Στο μόνο που προσφέρουν είναι στην αυξηση τιμών..

Link to comment
Share on other sites

eko 100αρα και τα μυαλα στα καγκελα εχω να δηλωσω...Οποιος θελει του λεω και τσεκαρισμενα πρατηρια Αθηνα και θεσσαλονικη....

+1

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδια δεν λεω οχι. Εκο 100αρα (Kinitron) βαζω και εγω καμια στο τοσο οταν ειμαι Αττικη οδο (απο τον γνωστο Σ.Ε.Α).

Ε-ΝΝΟ-ΕΙ-ΤΑΙ πως εχει διαφορα στο τουρμπατο αν η βενζινη ειναι μουφα! Μore than ever..!

Το καταλαβαινεις αμεσα, αφου εχεις κανει και 30,000+ χλμ με το καμαρι σου, εχεις μαθει τα "χουγια" και την συμπεριφορα του υπο πολλες συνθηκες..

cheers! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Εγω μεχρι τωρα δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα.Στην αρχη εβαζα vpower απλη αλλα τωρα τελευταια βαζω 100αρα.Εχω βαλει απο το γνωστο που λετε στην αττικη οδο ΕΚΟ και σε ενα AVIN 100αρα στον υμηττο...Δεν βλεπω μεγαλη διαφορα απο 100αρα σε 100αρα.Δεν εχω βαλει μεχρι τωρα shell 100αρα παντως...

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα...και για το αμαξι σου, και για την τσεπη σου...Κυριως ομως για το πρωτο...Για καποιο λογο το αμαξι μου αγαπει τρελα ΕΚΟ και BP εν συνεχεια...Δεν μπορεις να φανταστεις τι διαφορα κανει με καλη βενζινη :)

Link to comment
Share on other sites

eko 100αρα και τα μυαλα στα καγκελα εχω να δηλωσω...Οποιος θελει του λεω και τσεκαρισμενα πρατηρια Αθηνα και θεσσαλονικη....

.....Σε Βυρωνα ή υμηττο καποιο καλο πρατηριο ΕΚΟ;;;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να επισημάνω κάτι σημαντικό. Δεν υπάρχει δεξαμενόπλοιο που να μεραφέρει βενζίνη. Όλα μεταφέρουν αργό πετρέλαιο που είναι και η πιο ασφαλής μορφή. Έρχονται από το εξωτερικό και δεν νοθεύεται εύκολα, είναι μύθος. Το ξέρω καλά, γιατί είμαι σε τέτοιους χώρους. Όλη η βενζίνη, βγαίνει από τα διυλιστήρια από ένα κεντρικό αγωγό, στη συνέχεια συλλέγουν η κάθε μία εταιρία τις ποσότητες που χρειάζεται και τέλος, ανεβάζουν τα οκτάνια με ενισχυτικά, έτσι ώστε να φτάσουν μέχρι και την 100άρα. Το θέμα είναι τι ρίχνουν μέσα και τι σόι είναι ο πρατηριούχος από όπου θα βάλεις βενζίνη. Πάντως και εγώ δοκίμασα όλες τις βενζίνες και μπορώ να πω ότι από τις καλύτερες που έχω βάλει, είναι AVIN και AEGEAN. Μετά έρχονται VPR και Ultimate. ΕΚΟ έχω δοκιμάσει αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος. Ίσως φταίει το πρατήριο που γέμισα, για αυτό επιφυλάσομαι. Εγώ είχα καταλήξει σε αυτό: μέσα στην πόλη έβαζα από ελληνικές εταιρίες 100άρα, μιας και ήταν και καλές και οικονομικές. Σε ταξίδια και γενικά όταν ήξερα ότι θα κινηθώ σε ανοιχτούς δρόμους, εκδρομές, κτλ. έβαζα VPR. :excl:

Link to comment
Share on other sites

.....Σε Βυρωνα ή υμηττο καποιο καλο πρατηριο ΕΚΟ;;;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Σιγουρα κατι θα υπαρχει κι εκει, αλλα δεν γνωριζω να εχω βαλει εγω για να σου πω, οποτε δεν εχω να προτεινω κατι.

Απο πιο Βορεια παντως, εχω :D

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα κατι θα υπαρχει κι εκει, αλλα δεν γνωριζω να εχω βαλει εγω για να σου πω, οποτε δεν εχω να προτεινω κατι.

Απο πιο Βορεια παντως, εχω :)

....Για βορεια (π.χ. κηφισια, ν. ερυθραια κ.τ.λ.) προτεινεις κατι;;;;

Φιλικα-GOLFικα

Link to comment
Share on other sites

Nεοκλη στον υπολογιστη εχω μεση καταναλωση 9,7lt/100km

σταθερα εδω και 5 μηνες 100αρα εβαζα απο Aegean και Eκο

σε 2 πολυ καλους μου φιλους που αποκλειω να μου εκαναν

μλκια και οντως αυτο που ειπα το ειδα στο αμαξι μου

τωρα για το +20km και αυτο το ειδα ισως να ειναι αυτο που

ειπε ο doc το αμαξι μου αγαπαει την VPR ειναι ομως κουλο

ξαναλεω με 17lt VPR να κανω τα ιδια km οπως με 20lt 100αρας.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

καλημερα, εχω δοκιμασει σχεδον ολες τις 100αρες στα 15000 χλμ που εχω κανει, εχω βαλει και απο ΕΚΟ και το αμαξι πηγαινε μπουνια (οχι παντα, πρεπει να ηταν το συγκεκριμενο πρατηριο) και κατεληξα στο εξης συμπερασμα:

η VPR ειναι η μονη που διαρκει περισοτερο και κανω οικονομια

σπανια βαζω την συγκεκριμενη γιατι στην παιανια που γεμιζω συνηθως δεν υπαρχει καλο πρατηριο shell

Link to comment
Share on other sites

Guest The Coyote

nik gt κι εγω εβαζα παντα racing μεχρι που μου αναψε λαμπακι απο κακη ποιοτητα βενζινης..

δεν ειναι η βενζινη. ειναι το πρατηριο που μετραει.

Link to comment
Share on other sites

αλλα και επειδη αυτη και η BP Ultimate ερχονται απευθειας απο τις εν λογω εταιριες, και διακινουνται με ευθυνη αυτων, αρα και κατα κυριο λογο (99%) Α-ΝΟ-ΘΕΥ-ΤΕΣ!

Ασε που επειδη ειναι η κορωνιδα των βενζινων, οι εταιριες ελεγχουν τους πρατηριουχους τους οσο δεν παει αλλο, αρα δεν νοθευονται και στο πρατηριο..!

:lol: - μια ματια στην λιστα με τα πρατηρια που εχουν πιασει με νοθευμενη θα σε πεισει οτι αφ'ενος μεν υπαρχουν παρα πολλα με BP και SHELL αφ'ετερου δε να ξερεις οτι οι 100άρες ειναι οι πιο προτιμητεες στην αραιωση με 95άρα απο τους πρατηριουχους για μεγαλυτερο κερδος και εξαπατηση του καταναλωτη - τα ενισχυτικα οκτανιων που χρησιμοποιουνται φυσικα και δεν πωλουνται σε εμας τους απλους οδηγους,ειναι πανισχυρα με μεγαλη καλυπτικοτητα και φυσικα δεν ριχνονται απο το Βελγιο γιατι μεχρι να φτασουν πχ κατω στην Κρητη και να διανεμηθουν τα παραπανω οκτανια πηγαν στραφι κατα πολλου

η βενζινη εχει μεσα 200-220 συστατικα δεν ειναι απλα πηραμε μια V-95άρα της ριξαμε λιγο καθαριστικο κινητηρα και την πουλαμε για V-racing ειναι πολυ πιο πολυπλοκη η διαδικασια αλλα ως συνηθως παρεμβαινει καμια φορα το καθε γιδι και την νερωνει αδιαφοροντας για την ζημια που προκαλει στα αμαξια μας λες και του μπαγλαμα οι συγγενεις δεν βαζουν απο αλλον βενζινα που τους εξαπατα και αυτους οπως αυτος εμας (!)

Link to comment
Share on other sites

πληροφοριακά, ξέρει κανείς αν η VPR είναι βενζίνη ελεύθερη θείου?

έψαχνα για χημική σύσταση των διαφόρων βενζινών στο νετ κ βρήκα πως η ΕΚΟ κ η ΒΡ είναι ελεύθερες θείου (10 ppm),κάτι που στα fsi είναι θεμιτό, τουλάχιστον με βάση αυτά που γράφει το βιβλιαράκι του κατασκευαστή. αν κρίνω απο την τιμή της, λογικά είναι, αλλά ρωτάω μήπως το ξέρει κανείς σίγουρα..

όσο για τη δική μου εμπειρία, έχω βάλει σχεδόν όλες τις 100άρες, αλλά δεν είδα κάποια διαφορά αναμεσά τους, άντε κάποια ελάχιστη ίσως υπέρ της ΒΡ μερικές φορές..

έτυχε όμως την προηγούμενη εβδομάδα να βάλω απο κάποιο τυχαίο πρατήριο της ΕΚΟ κανα 2 φορές, το οποίο πουλούσε πολύ φτηνά την 100αρα (φθηνότερα κ απο revoil κ σε έβαζε σε υποψίες), αλλα είδα αισθητή διαφορά στην κατανάλωση(με τα ίδια λεφτά έβγαλα πολύ περισσότερα χιλιόμετρα) κ είχα την εντύπωση οτι το αυτοκίνητο πήγαινε καλύτερα!!

Link to comment
Share on other sites

με τα ίδια λεφτά έβγαλα πολύ περισσότερα χιλιόμετρα)

:( - ε τα λιτρα μετραμε οχι με τα χρηματα και χρησιμοποιουμε την μεθοδο της σκανδαλης της αντλιας οχι το οσο θα παρει γιατι εχουμε σφαλμα μετρησης λογω αναθυμιασεων

Link to comment
Share on other sites

Guest Creat0r

Αν δεν κάνω λάθος τα όρια θείου στη βενζίνη ορίζονται με ευρωπαϊκή νομοθεσία και ισχύουν για όλες τις χώρες οποτε σε αυτό τον τομέα όλες οι βενζίνες είναι ίδιες...(Αν λέω μαμακiες διορθώστε με... :excl: )

το θέμα είναι το ποσο χρησιμοποιεί η κάθε εταιρία το εν λόγο χαρακτηριστικό για λόγους marketing...

Edited by Creat0r
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος τα όρια θείου στη βενζίνη ορίζονται με ευρωπαϊκή νομοθεσία και ισχύουν για όλες τις χώρες οποτε σε αυτό τον τομέα όλες οι βενζίνες είναι ίδιες...(Αν λέω μαμακiες διορθώστε με... :excl: )

το θέμα είναι το ποσο χρησιμοποιεί η κάθε εταιρία το εν λόγο χαρακτηριστικό για λόγους marketing...

οντως οριζονται με ευρωπαικη νομοθεσια τα ορια του θειου,αλλα οχι οτι απαγορευονται κιολας αυτες που περιεχουν θειο! τα ορια στην ελλαδα (κ στην ευρωπη αν δεν κανω λαθος) ειναι τα 50 μερη θειου στο εκατομμυριο (50 ppm), αλλα οι καλες 100αρες(ΒΡ, ΕΚΟ κ λογικα VPR) εχουν 5 φορες χαμηλοτερο απο τα ορια(10 ppm),αρα ουσιαστικα ειναι ελευθερες θειου!! επισης πολλες 95αρες εχουν περισσοτερο θειο (πχ 150ppm), αλλα κυκλοφορουν κανονικα χωρις προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.