kpol Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Καλησπέρα....Το προηγούμενο Σου-Κου εκανα τουρνε Βορεια Ελλάδα....Στις διαδρομές παρατήρησα το εξής: Για πρώτη φορα, η θερμοκρασία στην εθνική δεν έμενε σταθερά στην μέση αλλα ΕΠΕΦΤΕ και σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία.Σαν δηλαδη η μηχανή να επηρεαζόταν απο τον ανοιχτο δρόμο και να μην ζεσταινόταν καθόλου...Μάλιστα κάποια στιγμή στην εθνική,έπεσε στο 0!!!!(εκει που είναι οι τρείς παυλίτσες και περιμένεις για να ζεσταθεί) 1.Ειναι φυσιολογικό αυτο?και αν ναι γιατί το κανει πρώτη φορα?(πέρσι τέτοια εποχή στην ξάνθη η θερμοκρασία στην εθνικη ήταν μόνιμα στην μέση) 2.Επηρεάζει η θερμοκρασία που βλέπω τον κινητήρα???(Η απόδοση του δεν μου φάνηκε να επηρεάζεται) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Καλησπέρα....Το προηγούμενο Σου-Κου εκανα τουρνε Βορεια Ελλάδα....Στις διαδρομές παρατήρησα το εξής: Για πρώτη φορα, η θερμοκρασία στην εθνική δεν έμενε σταθερά στην μέση αλλα ΕΠΕΦΤΕ και σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία.Σαν δηλαδη η μηχανή να επηρεαζόταν απο τον ανοιχτο δρόμο και να μην ζεσταινόταν καθόλου...Μάλιστα κάποια στιγμή στην εθνική,έπεσε στο 0!!!!(εκει που είναι οι τρείς παυλίτσες και περιμένεις για να ζεσταθεί) 1.Ειναι φυσιολογικό αυτο?και αν ναι γιατί το κανει πρώτη φορα?(πέρσι τέτοια εποχή στην ξάνθη η θερμοκρασία στην εθνικη ήταν μόνιμα στην μέση) 2.Επηρεάζει η θερμοκρασία που βλέπω τον κινητήρα???(Η απόδοση του δεν μου φάνηκε να επηρεάζεται) δεν ειναι καθολου φυσιολογικο φιλε μου!!!!!πηγαινε να αλαξεις βαλβιδα θερμοκρασιας...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 Καλησπέρα....Το προηγούμενο Σου-Κου εκανα τουρνε Βορεια Ελλάδα....Στις διαδρομές παρατήρησα το εξής: Για πρώτη φορα, η θερμοκρασία στην εθνική δεν έμενε σταθερά στην μέση αλλα ΕΠΕΦΤΕ και σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία.Σαν δηλαδη η μηχανή να επηρεαζόταν απο τον ανοιχτο δρόμο και να μην ζεσταινόταν καθόλου...Μάλιστα κάποια στιγμή στην εθνική,έπεσε στο 0!!!!(εκει που είναι οι τρείς παυλίτσες και περιμένεις για να ζεσταθεί) 1.Ειναι φυσιολογικό αυτο?και αν ναι γιατί το κανει πρώτη φορα?(πέρσι τέτοια εποχή στην ξάνθη η θερμοκρασία στην εθνικη ήταν μόνιμα στην μέση) 2.Επηρεάζει η θερμοκρασία που βλέπω τον κινητήρα???(Η απόδοση του δεν μου φάνηκε να επηρεάζεται) πηγαινε αλλαξε θερμοστατη η αποδοση δεν επιρεαζετε αντιθετως παει καλλυτερα αλλα με πολλες στροφες και ανοιχτο δρομο μπορει να ραγισει μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 Υ.Γ. ρε φιλε πρεπει να το δαγκωσες απτο κρυο μεσ το αμαξι ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted December 8, 2007 Author Report Share Posted December 8, 2007 καμια σχέση ολα δούλευαν κανονικά (και το καλοριφερ εννοείται)!!!απλα γενικα το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν να εχει ρυθμιστεί η θερμοκρασία του πιο κάτω απο οτι συνήθως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spyrulez Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 θερμοστατης ειναι κατα 90%...πανε να τον αλλαξεις και εισαι οκ... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 θερμοστατης ειναι κατα 90%...πανε να τον αλλαξεις και εισαι οκ... :lol: +1 θεορετικα πρεπει να σου καιει και περισοτερο βενζινη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 βαλβιδα ψυχρης λεγεται αυτο....την εχω αλλαξει και εγω,δεν ειναι τπτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted December 9, 2007 Author Report Share Posted December 9, 2007 porschemultivan τωρα που το λες,παρατήρησα και λιγο αυξημένη κατανάλωση ειδικά μεσα στην πολη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted January 3, 2008 Author Report Share Posted January 3, 2008 Παιδιά τελικά σήμερα άλλαξα θερμοστάτη αλλά το πρόβλημα παραμένει...Αυριο πάλι συνεργείο να βρούμε τι αλλο μπορεί να είναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Έπρεπε να ακούσεις τον maverick, το πρόβλημά σου είναι η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης, κόστος 15¤. Απορώ πώς δεν το είδαν εκεί που άλλαξες θερμοστάτη. Δεν το έβαλαν σε διαγνωστικό. Αν το αφήσεις κι άλλο, θα αρχίσει να σου ανάβει το check engine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted January 5, 2008 Author Report Share Posted January 5, 2008 Το αυτοκίνητο δεν το πήγα εγώ, το πήγε ο πατέρας μου στο συνεργείο και τελικά δεν αλλάξανε θερμοστάτη,αλλάξανε βαλβίδα ψυχρής.Το επόμενο πρωί που πήρε ο πατέρας μου τηλέφωνο στο συνεργείο να τους πει οτι το πρόβλημα παραμένει, του είπαν οτι αφου δεν έφτιαξε με την αλλαγή βαλβίδας ψυχρής, τότε θα είναι ο θερμοστάτης και να το πάμε να τον αλλάξουν.Επίσης του είπαν οτι αφού το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά και κυρίως αφού ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ, τότε το πρόβλημα έγκειται όχι στην θερμοκρασία του κινητήρα (η οποία είναι φυσιολογική) αλλά στο τι μου δείχνει το οργανάκι της θερμοκρασίας.Δηλαδή το αυτοκίνητο είναι εντάξει αλλά ο θερμοστάτης δεν μου δείχνει την πραγματικότητα...Εσείς τι λέτε????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kon1346 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Τελικα φίλε μου δεν μας είπες, το αυτοκίνητο φτιάχτηκε? Αν ναι, τι έφταιγε? Έχω και εγω το ίδιο πρόβλημα με το golf μου, ειναι Golf IV 1.4 . Το πρόβλημα αυτο υπάρχει στο αυτοκίνητο μου σχετικά αρκετό καιρο αλλά όχι πάντα.Εχω παρατηρήσει οτι το αυτοκίνητο ρίχνει την θερμοκρασία όταν δουλεύει για αρκετή ωρα και η εξωτερικη θερμοκρασια είναι αρκετά υψηλή. Δηλαδή απ'ότι έχω καταλάβει οταν ζεσταίνεται ο χώρος της μηχανής "κολλαει" το βεντιλατερ και μενει περισσοτερη ωρα αναμμενο απ ότι θα έπρεπε κανονικα. Επιπλέον οσο πιο πολυ ζεστη έχει, τόσο πιο χαμηλά ρίχνει την θερμοκρασία. Η βελονα της θερμοκρασίας βρίσκεται συνήθως κάτω από τους 90 αλλα μερικέσ φορέσ κουνιέται απότομα και πλησιάζει τουσ 90 και μετα ξαναπέφτει. Τονιζω οτι αυτο το πρόβλημα το έχω μόνο με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Το χειμώνα κανένα πρόβλημα! Δεν έχω δωσει σημασία αλλά σκεφτομαι οτι ήρθε η ωρα να δώσω και να το φτίαξω. Μηπως ξερέι κανεις τι θα πρεπει να αλλαξω? ( Το καλοκαίρι οταν ρίχνει την θερμοκρασία έχω την υπόνοια αυξημένης κατανάλωσης) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Κωνσταντινε, αν εχεις δυνατοτητα για μετρησεις με VAG COM κανε ενα Logαρισμα συνεχες για να δεις τι ακριβως θερμοκρασιες εχουν τα νερα. Πολυ πιθανον να εχει προβλημα η βαλβιδα που ανοιγει και κλεινει τα 2 βεντιλατερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kon1346 Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Ok φιλε Γιαννη θα το μετρησω κι οταν εχω νέα θα απαντήσω..Αν και πιστεύω πως επειδή είναι χειμώνας μάλλον δεν θα ρίξει την θερμοκρασία.. Τα λέμε σύντομα! Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...