Jump to content
kpol

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Golf Iv

Recommended Posts

Καλησπέρα....Το προηγούμενο Σου-Κου εκανα τουρνε Βορεια Ελλάδα....Στις διαδρομές παρατήρησα το εξής: Για πρώτη φορα, η θερμοκρασία στην εθνική δεν έμενε σταθερά στην μέση αλλα ΕΠΕΦΤΕ και σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία.Σαν δηλαδη η μηχανή να επηρεαζόταν απο τον ανοιχτο δρόμο και να μην ζεσταινόταν καθόλου...Μάλιστα κάποια στιγμή στην εθνική,έπεσε στο 0!!!!(εκει που είναι οι τρείς παυλίτσες και περιμένεις για να ζεσταθεί) 1.Ειναι φυσιολογικό αυτο?και αν ναι γιατί το κανει πρώτη φορα?(πέρσι τέτοια εποχή στην ξάνθη η θερμοκρασία στην εθνικη ήταν μόνιμα στην μέση) 2.Επηρεάζει η θερμοκρασία που βλέπω τον κινητήρα???(Η απόδοση του δεν μου φάνηκε να επηρεάζεται)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα....Το προηγούμενο Σου-Κου εκανα τουρνε Βορεια Ελλάδα....Στις διαδρομές παρατήρησα το εξής: Για πρώτη φορα, η θερμοκρασία στην εθνική δεν έμενε σταθερά στην μέση αλλα ΕΠΕΦΤΕ και σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία.Σαν δηλαδη η μηχανή να επηρεαζόταν απο τον ανοιχτο δρόμο και να μην ζεσταινόταν καθόλου...Μάλιστα κάποια στιγμή στην εθνική,έπεσε στο 0!!!!(εκει που είναι οι τρείς παυλίτσες και περιμένεις για να ζεσταθεί) 1.Ειναι φυσιολογικό αυτο?και αν ναι γιατί το κανει πρώτη φορα?(πέρσι τέτοια εποχή στην ξάνθη η θερμοκρασία στην εθνικη ήταν μόνιμα στην μέση) 2.Επηρεάζει η θερμοκρασία που βλέπω τον κινητήρα???(Η απόδοση του δεν μου φάνηκε να επηρεάζεται)

δεν ειναι καθολου φυσιολογικο φιλε μου!!!!!πηγαινε να αλαξεις βαλβιδα θερμοκρασιας......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα....Το προηγούμενο Σου-Κου εκανα τουρνε Βορεια Ελλάδα....Στις διαδρομές παρατήρησα το εξής: Για πρώτη φορα, η θερμοκρασία στην εθνική δεν έμενε σταθερά στην μέση αλλα ΕΠΕΦΤΕ και σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία.Σαν δηλαδη η μηχανή να επηρεαζόταν απο τον ανοιχτο δρόμο και να μην ζεσταινόταν καθόλου...Μάλιστα κάποια στιγμή στην εθνική,έπεσε στο 0!!!!(εκει που είναι οι τρείς παυλίτσες και περιμένεις για να ζεσταθεί) 1.Ειναι φυσιολογικό αυτο?και αν ναι γιατί το κανει πρώτη φορα?(πέρσι τέτοια εποχή στην ξάνθη η θερμοκρασία στην εθνικη ήταν μόνιμα στην μέση) 2.Επηρεάζει η θερμοκρασία που βλέπω τον κινητήρα???(Η απόδοση του δεν μου φάνηκε να επηρεάζεται)

πηγαινε αλλαξε θερμοστατη η αποδοση δεν επιρεαζετε αντιθετως παει καλλυτερα αλλα με πολλες στροφες και ανοιχτο δρομο μπορει να ραγισει μοτερ

Link to comment
Share on other sites

καμια σχέση ολα δούλευαν κανονικά (και το καλοριφερ εννοείται)!!!απλα γενικα το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν να εχει ρυθμιστεί η θερμοκρασία του πιο κάτω απο οτι συνήθως!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τελικά σήμερα άλλαξα θερμοστάτη αλλά το πρόβλημα παραμένει...Αυριο πάλι συνεργείο να βρούμε τι αλλο μπορεί να είναι...

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Έπρεπε να ακούσεις τον maverick, το πρόβλημά σου είναι η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης, κόστος 15¤.

Απορώ πώς δεν το είδαν εκεί που άλλαξες θερμοστάτη. Δεν το έβαλαν σε διαγνωστικό. Αν το αφήσεις κι άλλο, θα αρχίσει να σου ανάβει το check engine.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο δεν το πήγα εγώ, το πήγε ο πατέρας μου στο συνεργείο και τελικά δεν αλλάξανε θερμοστάτη,αλλάξανε βαλβίδα ψυχρής.Το επόμενο πρωί που πήρε ο πατέρας μου τηλέφωνο στο συνεργείο να τους πει οτι το πρόβλημα παραμένει, του είπαν οτι αφου δεν έφτιαξε με την αλλαγή βαλβίδας ψυχρής, τότε θα είναι ο θερμοστάτης και να το πάμε να τον αλλάξουν.Επίσης του είπαν οτι αφού το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά και κυρίως αφού ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ, τότε το πρόβλημα έγκειται όχι στην θερμοκρασία του κινητήρα (η οποία είναι φυσιολογική) αλλά στο τι μου δείχνει το οργανάκι της θερμοκρασίας.Δηλαδή το αυτοκίνητο είναι εντάξει αλλά ο θερμοστάτης δεν μου δείχνει την πραγματικότητα...Εσείς τι λέτε?????

Link to comment
Share on other sites

Τελικα φίλε μου δεν μας είπες, το αυτοκίνητο φτιάχτηκε? Αν ναι, τι έφταιγε?

Έχω και εγω το ίδιο πρόβλημα με το golf μου, ειναι Golf IV 1.4 .

Το πρόβλημα αυτο υπάρχει στο αυτοκίνητο μου σχετικά αρκετό καιρο αλλά όχι πάντα.Εχω παρατηρήσει οτι το αυτοκίνητο ρίχνει την θερμοκρασία όταν δουλεύει για αρκετή ωρα και η εξωτερικη θερμοκρασια είναι αρκετά υψηλή. Δηλαδή απ'ότι έχω καταλάβει οταν ζεσταίνεται ο χώρος της μηχανής "κολλαει" το βεντιλατερ και μενει περισσοτερη ωρα αναμμενο απ ότι θα έπρεπε κανονικα. Επιπλέον οσο πιο πολυ ζεστη έχει, τόσο πιο χαμηλά ρίχνει την θερμοκρασία. Η βελονα της θερμοκρασίας βρίσκεται συνήθως κάτω από τους 90 αλλα μερικέσ φορέσ κουνιέται απότομα και πλησιάζει τουσ 90 και μετα ξαναπέφτει. Τονιζω οτι αυτο το πρόβλημα το έχω μόνο με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Το χειμώνα κανένα πρόβλημα! Δεν έχω δωσει σημασία αλλά σκεφτομαι οτι ήρθε η ωρα να δώσω και να το φτίαξω. Μηπως ξερέι κανεις τι θα πρεπει να αλλαξω?

( Το καλοκαίρι οταν ρίχνει την θερμοκρασία έχω την υπόνοια αυξημένης κατανάλωσης)

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντινε, αν εχεις δυνατοτητα για μετρησεις με VAG COM κανε ενα Logαρισμα συνεχες για να δεις τι ακριβως θερμοκρασιες εχουν τα νερα. Πολυ πιθανον να εχει προβλημα η βαλβιδα που ανοιγει και κλεινει τα 2 βεντιλατερ.

Link to comment
Share on other sites

Ok φιλε Γιαννη θα το μετρησω κι οταν εχω νέα θα απαντήσω..Αν και πιστεύω πως επειδή είναι χειμώνας μάλλον δεν θα ρίξει την θερμοκρασία.. Τα λέμε σύντομα!

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.