Jump to content
Wolfy

Passat B6 Αεριο!

Recommended Posts

Εδω και ενα μηνα διαρκως κοιταζω μεταχειρισμενα οικογενειακα γιατι μεγαλωνει η οικογενεια και το lupακι δεν μας χωραει!

Βρηκα καποια 1.6 fsi με αεριο!Η συγκεκριμενη τεχνολογια κινητηρων σηκωνει αεριο;Γιατι εχω καποιους ενδοιασμους.Ευχαριστω πολυ προκαταβολικα...

 

 

Υ.Γ. Ωραιος ο lupακος αλλα ενα b6 βγαζει σιγουρια....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Εδω και ενα μηνα διαρκως κοιταζω μεταχειρισμενα οικογενειακα γιατι μεγαλωνει η οικογενεια και το lupακι δεν μας χωραει!

Βρηκα καποια 1.6 fsi με αεριο!Η συγκεκριμενη τεχνολογια κινητηρων σηκωνει αεριο;Γιατι εχω καποιους ενδοιασμους.Ευχαριστω πολυ προκαταβολικα...

 

 

Υ.Γ. Ωραιος ο lupακος αλλα ενα b6 βγαζει σιγουρια....

Yπάρχει πρόβλημα παραπληροφόρησης.

 

Με το αέριο το αυτοκίνητο θα πρέπει να καίει παραπάνω 25-30%, όπως γίνεται με τα εργοστασιακά.

 

Αυτό δεν το δέχονται ούτε οι εγκαταστάτες, και κυρίως, ούτε οι χρήστες.

 

Βάζοντας τον κινητήρα να δουλέψει με φτωχό μίγμα για να κάνει οικονομία, αρχίζουν οι, εσωτερικές και μη ανιχνεύσιμες σε κρίσιμα σημεία, υπερθερμάνσεις. Αυτό οδηγεί σε πολλά και διάφορα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτο το λογω βρηκα πολλα σκοτωμενα;Δεν ειναι οτι με χαλαει να ανεβω απο 240 στα 265 Τελη.Με χαλαει που δεν γνωριζω ποσο περισσοτερο θα καιει απο το δικο μου το 1.6 fsi!Εγω παιζω στα 5.8 με 6 συνηθως εκτος και αν το σκισω που ανεβαινω στα 8.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Γιαυτο το λογω βρηκα πολλα σκοτωμενα;Δεν ειναι οτι με χαλαει να ανεβω απο 240 στα 265 Τελη.Με χαλαει που δεν γνωριζω ποσο περισσοτερο θα καιει απο το δικο μου το 1.6 fsi!Εγω παιζω στα 5.8 με 6 συνηθως εκτος και αν το σκισω που ανεβαινω στα 8.

Όταν λέμε πως με το αέριο θα πρέπει να καίει + 25-30%, (ογκομετρικά, αέριο, σε σχέση με την βενζίνη), δεν εννοούμε ότι  αυτό συμβαίνει αλλά ότι είναι το σωστό τεχνικά για να μην υπάρχουν προβλήματα.

 

Δεν το κάνουν όμως οι τεχνικοί γιατί θα διαμαρτυρηθούν οι πελάτες.

 

Τα προβλήματα δημιουργούνται μετά κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα από την στιγμή της εγκατάστασης, έτσι προτιμάται αυτή η λύση από την άμεση αντιπαράθεση λόγω αυξημένης κατανάλωσης, (σε αέριο πάντα μιλάμε).

Link to comment
Share on other sites

Καποια αλλη αποψη;Χωρις παρεξηγηση vanagon,σεβομαι τη γνωμη σου γιατι ξερω οτι εχεις γνωση!Αλλα το αυτοκινητο το σκοτωνει ο τυπος!!

6500 με φουλ εξτρα (το μονο μειον το beige χρωμα)!

Καπου ειδα και ενα audi b5 του '01 μοντελο με αεριο και 100.000!Αφου ειναι του γκρουπ λεω αν γνωριζει κανεις αν ειναι αξιοπιστο(με αεριο)

Link to comment
Share on other sites

Άσε το 1.6.....θέλει προσευχή για να ανεβάσει στροφές.

 

Με αυτά τα λεφτά παίρνεις ένα Passat 20vt B5 με δέρματα,του πετάς και ένα υγράεριο και έχεις μια αμαξάρα με μοτέρ που θα βαράνε κόφτες και τα εγγόνια σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να θελω εγω προσευχη να μην μου καψει τα εντερα του;Που μπηκα να δω καταναλωση μαμισια και μου λεει 11 εντος;Αρα ενα 13αρι το πιανει σιγουρα...

Το volksmobil θα μπαινει και πολη καθημερηνα για 4+4=8χλμ.Και αλλα 10+10=20 εκτος με το lupako και θελω 25 ευρα την εβδομαδα...

 

 

Υ.Γ. Για να μην υπαρχει παρανοησης,δουλεια δεν υπαρχει.Προγραμμα ανεργων ΟΑΕΔ που δεν εχω δει φραγκο ακομα....

Link to comment
Share on other sites

 

Εδω και ενα μηνα διαρκως κοιταζω μεταχειρισμενα οικογενειακα γιατι μεγαλωνει η οικογενεια και το lupακι δεν μας χωραει!

Βρηκα καποια 1.6 fsi με αεριο!Η συγκεκριμενη τεχνολογια κινητηρων σηκωνει αεριο;Γιατι εχω καποιους ενδοιασμους.Ευχαριστω πολυ προκαταβολικα...

 

 

Υ.Γ. Ωραιος ο lupακος αλλα ενα b6 βγαζει σιγουρια....

Καλησπέρα φίλε μου.

 

Πέρυσι ήμουν ιδιοκτήτης ενός Passat 1.6 Fsi όπως αυτό που λες ότι βρήκες, Μοντ. 2005.

 

Με το καλημέρα του πέρασα αέριο (σε γνωστή εταιρία) και το δούλεψα για περίπου 10.000 χλμ.

 

Λόγω του ότι η καθημερινότητά μου είναι να κάνω 70 - 100 χλμ/μέρα παρακολουθούσα την κατανάλωση αλλά και τη λειτουργία του κινητήρα με πολύ προσοχή.

 

Μπορώ να σου πω ότι στο σύντομο χρονικό διάστημα που είχα το αυτοκίνητο, δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα και είχα περίπου 50% οικονομία. Όσο για την κατανάλωση ήταν - με ήρεμη οδήγηση 110-120 χλμ/ώρα - ακριβώς η ίδια με τη βενζίνη.

 

Σέβομαι απόλυτα τις γνώσεις του κάθε φίλου που εκφέρει άποψη στο φόρουμ και ιδιαίτερα των τεχνικών, καθώς εγώ δεν είμαι μηχανικός ή μηχανολόγος, απλά θα σου πω αυτά που μου είπε ο εγκαταστάτης και ελπίζω να σε βοηθήσουν (επιφυλάσσομαι βέβαια για την ορθότητα των όσων μου είπε).

 

Λόγω του ότι η θερμοκρασία κατά την καύση του αερίου ανεβαίνει στο θάλαμο καύσης κατά πολύ (250-300 C) σε σχέση με τα φυσιολογικά όρια, υπάρχει κίνδυνος να καταστραφούν τα μπεκ της βενζίνης στους Fsi κινητήρες. Γι' αυτό το λόγο το σύστημα της συγκεκριμένης εταιρίας ψεκάζει μικρές ποσότητες βενζίνης παράλληλα με το αέριο ώστε να ψύχεται ο θάλαμος καύσης. Ως εκ τούτου το σύστημα δούλευε μιά χαρά και εγώ πλήρωνα λιγότερα.

 

Τονίζω ακόμη μία φορά ότι αυτά τα είπε ο εγκαταστάτης (με ότι αυτό συνεπάγεται) αλλά δεν είδα και κάτι που να το αναιρεί.

 

Ελπίζω να βοήθησα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.