Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
Guest Steven

Vw Corrado

90 posts in this topic

Χαιρεται παιδες, ειμαι νεος στο φορουμ.

Εγω σαν προσωπικο μου αυτοκινητο εχω Alfa 147 (δεν νομιζω να ειναι προβλημα... :unsure: )

το οποιο το απεκτησα πριν λιγους μηνες.

Ομως δεν μπορουσα να μην γραφτω σε αυτο το club, διοτι σαν οικογενεια εχουμε ηδη 2 VW και ενα Octavia, πριν εγω ειχα Opel Astra.

Ενα απο αυτα τα αυτοκινητα ειναι το Corrado VR6 μοντελο '94.

Ειναι και ο λογος που ανοιγω αυτο το τοπικ...

Σαν λατρης αυτου του αυτοκινητου, θα ηθελα να να ανταλλαξουμε αποψεις πανω σε αυτο

με οσους το ξερουν κ οσους οχι...

Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν ειναι Ελλαδα τωρα, διοτι το εχουμε παρει απο Γερμανια...

Οι εντυπωσεις μου ειναι απιστευτες, και πραγματικα ενα απο τα μοντελα που πιστευω επρεπε να συνεχισει την ιστορια του!!!

Χαρηκα για την γνωριμια!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eμένα το έχει ένα φιλαράκι το πήρα 4000€ του έβαλε S3 κινητήρα και είναι ΜΟΒ πέρλα με άσπρα δερμάτινα μέσα....

Μάγκες αυτο το αμάξι μετράει τρελά αλλά δεν πούλησε τότε τόσο γιατι με τα λεφτά που έκανε μπορούσες να αγόράσεις μια mercedes οπότε λίγοι το αγοράσαν αλλα όσοι το έχουν το χαίροντε, έχει τρελό κινητήρα κ απο μαμα κ μόνο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτα που προσεφερε σαν αμαξι τοτε ομως, ηταν αρκετα.

Πρωτα πρωτα ενα δυνατο μοτερ, 190 αλογα ατμοσφαιρα!!!

Αεροτομη αυτοματη, μετα τα 120 χιλιομετρα ανεβαινει...

Ζυγιζει 1,5 τονο...αλλα δεν σημαινει οτι δεν φευγει...κ δινει τρομερο πατημα στο δρομο!!!

Βασικα το αγοραζες μαμα αυτο το αμαξι και το αφηνες μαμα... ηδη σου δινει αρκετα...

Κανει τρομερο ταξιδι, ξεκουραστο και σε φτιαχνει με τις σπορ διαθεσεις του!!!

Εμεις το εχουμε σε μπλε μεταλλικο, με μαμα speedline ζαντες...

Δερματινα καθισματα Recaro, ανοιχτο γκρι και με χειμερινο comfort kit...

Το μονο λαθος που καναμε, ηταν που δεν βαλαμε A/C...διοτι μιας κ θα ηταν περισσοτερο Γερμανια...δεν υπηρχε λογος...τοτε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια μουρλια αυτο το αμαξι κ εχει ενα σχεδιασμο ακομα κ τωρα αν το δεις πολυ καλυτερο κ σπορ απο τα τωρινα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως χαρηκα ιδιαιτερα οταν επισκευτηκα τα Corrado Club Sites της Ιταλιας και Γερμανιας!!! Τα παλικαρια εχουν κανει πολυ καλη δουλεια και χαιρομαι που κρατανε ακομα ζωντανο αυτο τον συγχρονο θρυλο πλεον!!

Μακαρι η VW να βγαλει ενα τετοιου ειδους αυτοκινητο παλι!!!

Κριμα που το σταματησε μεχρι εκει...

Share this post


Link to post
Share on other sites
μια μουρλια αυτο το αμαξι κ εχει ενα σχεδιασμο ακομα κ τωρα αν το δεις πολυ καλυτερο κ σπορ απο τα τωρινα

Συμφωνώ και επαυξάνω ;):thumbsup::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν φτάνει που είναι από τη μάνα του αστέρι, παίρνει και τρελό φτιάξιμο!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

κορυφαιο αυτοκινητο , φοβερη εμφανιση!!!!!!!!!!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παίδες το Car είναι άντε γεια. Ακούγεται ότι θα βγάλει καινούριο μοντέλο και θα μετράει τρελά. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα με το Corrado, είναι τα ανταλλακτικά. Δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Και αν υπάρξουν θα είναι μόνο από Germany. Αν βέβαια καταφέρεις και βρεις θα είναι πάρα πολύ ακριβά. Για καινούργια ούτε κουβέντα από άποψη κόστους. Ένα παράδειγμα: Κάποιος γνωστός τράκαρε το Corrado του και προσπαθούσε να βρει το μπροστά προφυλακτήρα. Τελικά βρέθηκε αλλά στη Γερμανία και μόνο καινούργιος. Το ποσό; 500 ευρώπουλα ζεστά ζεστά. :thumbsup::blink::blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παίδες το Car είναι άντε γεια. Ακούγεται ότι θα βγάλει καινούριο μοντέλο και θα μετράει τρελά. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα με το Corrado, είναι τα ανταλλακτικά. Δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Και αν υπάρξουν θα είναι μόνο από Germany. Αν βέβαια καταφέρεις και βρεις θα είναι πάρα πολύ ακριβά. Για καινούργια ούτε κουβέντα από άποψη κόστους. Ένα παράδειγμα: Κάποιος γνωστός τράκαρε το Corrado του και προσπαθούσε να βρει το μπροστά προφυλακτήρα. Τελικά βρέθηκε αλλά στη Γερμανία και μόνο καινούργιος. Το ποσό; 500 ευρώπουλα ζεστά ζεστά.  :thumbsup:  :lol:  :lol:

Ναι εχεις δικιο....ειναι ενα μεγαλο προβλημα αυτο...

Θυμαμαι που ηθελε αλλαγη η εξατμιση...και κοστιζε απο Γερμανια παρα πολλα λεφτα...ε και τελικα βαλαμε aftermarket...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ CORRADO ΕΙΝΑΙ Ο "ΑΛΗΤΗΣ" ΚΑΙ Ο "ΜΑΓΓΑΣ" ΤΗΣ VW....

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτά τα φωτιστικά σώματα του μπροστινού προφυλακτήρα με χάλαγαν πάντα στο corrado (και golf mk3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως απ'οσο ειδα γενικα...πολλοι περιμενουν την VW να συνεχισει αυτο το μοντελο... Ειναι ενα πραγματι πολυ ανταγωνιστικο μοντελο, ασχετα απο τα λεφτα που κανει, διοτι σου προσφερει παρα μα παρα πολλα...

Ανυπομονω την ωρα και τη στιγμη που θα φερουμε το VR6 μας κατω...ειδικα αμα του ριξεις και μερικα λεφτα, δε θες τιποτα παραπανω....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χαιρεται παιδες, ειμαι νεος στο φορουμ.

Εγω σαν προσωπικο μου αυτοκινητο εχω Alfa 147 (δεν νομιζω να ειναι προβλημα... :thumbsup: )

το οποιο το απεκτησα πριν λιγους μηνες.

Ομως δεν μπορουσα να μην γραφτω σε αυτο το club, διοτι σαν οικογενεια εχουμε ηδη 2 VW και ενα Octavia, πριν εγω ειχα Opel Astra.

Ενα απο αυτα τα αυτοκινητα ειναι το Corrado VR6 μοντελο '94.

Ειναι και ο λογος που ανοιγω αυτο το τοπικ...

Σαν λατρης αυτου του αυτοκινητου, θα ηθελα να να ανταλλαξουμε αποψεις πανω σε αυτο

με οσους το ξερουν κ οσους οχι...

Φιλε το Corrado σαν μοντελο για την vw δεν βγηκε σε παραγωγη για την ελλαδα ,μονο στην Γερμανια πουλιοταν τωρα τα τελευταια χρονια που ανοιξαν μερικοι μαντραδες τα συνορα εσκασαν και μερικα εδω στην ελλαδα βεβαια σαν μεταχειρισμενα!!!!Προχθες μεσα στο ιντερνετ πετυχα και καποιον ο οποιος μου ειπε οτι εχει ενα Corrado vr6 620hp το οποιο το πηρα μεσα απο εκθεση στην γερμανια!!!και μου εστειλε και την εξης φωτογραφια!!!

post-83-1112020909_thumb.jpg

Edited by Montoya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να μαθαίνετε λίγα πράγματα για το corrado, γιατί το corrado είναι πάθος και θρύλος:

ACF11DD.JPG

vsr-vr6-engine.jpg

BildonCorrado.jpg

CCA1.jpg

cspr00_pennington.jpg

karman_conv1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Montoya θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω μαζί σου και να σου πώ οτι το CORRADO έχει εισαχθεί κανονικά στην Ελλάδα.Η εισαγωγή άρχισε το 1989 και συνέχισε εώς το 1995.Οι εκδόσεις ήταν 1.8l 8V G60, 2.0l 16V και τέλος VR6.Μέχρι το 1993 το αυτοκίνητο ερχόταν με το εσωτερικό του Golf II και μετά το 1993 με του Golf III.H παραγωγή και η εισαγωγή του G60 σταμάτησε το 1993.Το αυτοκίνητο δεν πούλησε αρκετά για δυο βασικούς λόγους :1ον Η τιμή του 1.8l G60 (και η αλήθεια είναι οτι με το τεκμήριο που είχαμε τότε μόνο αυτή η έκδοση ήταν προσυτή στο ευρή κοινό) και 2ον το κόστος αντικατάστασης του G60 σε περίπτωση που "έσπαγε" ή "έπεφτε" η απόδοση ήταν μεγάλο.Ενδεικτικά σας λέω οτιη τιμή του κομπρέσορα ήταν 1.000.000 δρχ και τωρα η αντιπροσωπεία τον δίνει 3.000 Ευρο.

Οι ίδιοι λόγοι που δεν πούλησε και το Polo G40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εσωτερικό από Golf mk2; Που τα διάβασες αυτά;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να λέμε τώρα...Το αυτοκίνητο ήταν όλα τα λεφτά!!!Ήταν ο λόγος που έγινα γερμανόφιλος!!Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο απο τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε στο AUTO MOTO UND SPORT στο πρώτο τευχος του το '91..Τι να πει κανείς...Εκπληκτικό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις!!Το 2001 κατάφερα να το αποκτήσω και ήταν ο λόγος που έδωσα το τότε αγαπημένο μου RALLYE!Ήταν ένα 1.8 8V G60.Δυστυχώς όμως ήμουν από τους άτυχους!Έβγαλε ένα πρόβλημα στον ρώτορα που έχει ο κομπρέσορας και μου ζήταγαν τότε 1 χαρτί!Όπως ήταν φυσικό το έσπρωξα και απαλλάχτηκα.. :blink::)

Αν όμως δεν γινόταν αυτό θα το είχα ακόμα και θα ήταν τούμπανο!!Γι'αυτό είμαι σίγουρος!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rallye...τι λες τώρα. Εμείς εδώ πήραμε 9 (ή 6) 16v και αυτά πολλά μας ήταν. Για rallye ούτε λόγος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RALLYE;;;;;;;;; Car για πολλά τσαγιάσματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εσωτερικό από Golf mk2; Που τα διάβασες αυτά;

Παρεξήγηση, δικό μου λάθος.Αυτό που ήθελα να πω είναι οτι έχει τα χειριστήρια του Golf II όπως και τα όργανα (αναλογικά) εκείνης της γενίας.Αντιθέτως με το Corrado του ΄93 που έχει της επόμενης γενιάς.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RALLYE;;;;;;;;; Car για πολλά τσαγιάσματα.

Τι εννοείς πολλά τσαγιάσματα φίλε μου?¶νοικσε αν θέλεις ένα νέο topic για να μην βγούμε οff..Eδώ μιλάμε για CORRADO!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παρεξήγηση, δικό μου λάθος.Αυτό που ήθελα να πω είναι οτι έχει τα χειριστήρια του Golf II όπως και τα όργανα (αναλογικά) εκείνης της γενίας.Αντιθέτως με το Corrado του ΄93 που έχει της επόμενης γενιάς.

Πολυ σωστα... Βασικα εαν το προσεξετε ειχε πολλα χαρακτηριστικα απο το τοτε Passat...

Η εκδοση VR6 εαν θυμαμαι καλα εκανε εδω περι τα 17 χαρτια...

Παντως οταν το κατεβαζαμε Ελλαδα, ειχαμε πολλα προβληματα με τους κ*λοδρομους και εβρισκε συχνα...αλλα ο Γερμανος ειχε προβλεψει να βαλει ασταλινη ποδια κατω απο το μοτερ και κατω απο τον καταλυτη...

Μια φορα μας εσωσε...και οχι Ελλαδα παρακαλω...αλλα συνορα Αυστριας-Γερμανιας οπου οι εξυπνοι οι Αυστριακοι εκαναν εργα στα συνορα και ειχαν μια τεραστια φωτιζομενη ταμπελα η οποια παρεπεμπε αριστερα τα ΙΧ και δεξια τα φορτηγα...και αριστερα ειχαν κοψει στην κυριολεξια τον δρομο σε σχηματα V...οπου με την καταρακτωδη βροχη που επικρατουσε δεν ειδαμε τιποτα. Αποτελεσμα το αμαξι να κατσει πανω σε ενα τετοιο V και οι 2 τροχοι να ειναι στον αερα...αρα ολα τα εφαγε η ποδια... Για φανταστειτε να μην ειχε την ποδια τι θα γινοταν... Με τα πολλα βρηκαμε γερανο ο οποιος ΔΕΝ σηκωσε το αμαξι...απλα το εσυρε πανω...και μας ζητησε καμια 150 μαρκα κιολας... Αλλα το αμαξι δεν καταλαβε ευτυχως τιποτα... (θυμαμαι επισης οτι ειχα γινει παπι... :cry: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι να λέμε τώρα...Το αυτοκίνητο ήταν όλα τα λεφτά!!!Ήταν ο λόγος που έγινα γερμανόφιλος!!Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο απο τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε στο AUTO MOTO UND SPORT στο πρώτο τευχος του το '91..Τι να πει κανείς...Εκπληκτικό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις!!

Αυτο ηθελα να γραψω. Μπραβο με καλυψες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε bit, έχεις απόλυτο δίκιο, η εδώ αντιπροσωπεία έφερε όλα και όλα 6 16βάλβιδα σειράς 2.

Βέβαια όσοι θυμούνται εκείνες τις εποχές, της μετατροπής, η αγορά αυθεντικού ισοδυναμούσε με καθαρή τρέλλα.

Για να μη ξεφύγω απο το topic, κλέινω τη παρένθεση και δηλώνω ότι συμφωνώ απόλυτα με όλους σας για το Corrado. Ηταν και παραμένει αξιοθαύμαστο μοντέλο. Βέβαια κάποιο μέλος στη αρχή του topic μίλησε για εισαγόμενα μεταχειρισμένα με 4000 ευρώπουλα.

Επειδή το έψαξα και το ψάχνω το θέμα, επισκέπτομαι κάθε μάντρα που δια΄θέτει Corrado για πούλημα. Πέρα απο τη σχεδόν άθλια κατάσταση των περισσοτέρων η χαμηλότερη τιμή που βρήκα, και ακόμα ισχύει, είναι 8000 ευρώ για μοντ. '93 και απλό 2.0 lt 16V.

Οπως αντιλαμβάνεσθε όλοι το αυτοκίνητο εξακολουθεί και "κρατάει" τιμή μεταπώλησης.

Πάντως αν γνωρίζει κάποιος Corrado προς πώληση με 4000 ας στείλει μύνημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.