Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/2013 in all areas

  1. Thanks παιδιά, μετά που γύρισε μαραθώνα μου παν ότι είχε νευράκια πάντως
    2 points
  2. Αρχικα να πω οτι το αυτοκινητο αποκτηθηκε την 27η Δεκεμβριου 2004 περιμενοντας λιγες μερες για να μπει το 2005 και να αποκτησω την αδεια κυκλοφοριας. Η εκδοση ειναι Sportline με το γνωστο, τελειος απλο και για πολλους εμετικο, περιτυλιγμα αφου ηταν απο τα πρωτα 5αρια. Ο κινητηρας δεν ειναι αλλος απο το, εκ των πραγματων σκυλι, 1.6 FSI με 210.000χλμ πλεον.. Για 2 περιπου χρονια το μονο που ειχα βαλει ως πινελια ηταν οι φιμε μεμβρανες, καθως δεν ειχα την προθεση να αχοληθω (ισως τελικα τοτε να ειχα πιο πολυ μυαλο).. Εφτασε ο καιρος και ξαφνικα εκει που εψαχνα στο internet, για διαφορα σχετικα με το αυτοκινητο μου. “πεφτω” στο ελληνικο vw club.. Ευκαιρια, λεω να μπω σε μια κοινοτητα και να γνωρισω μελη με κοινα ενδιαφεροντα, αφου καποιοι γνωστοι μου με αλλες μαρκες ηταν ηδη στις δικες τους κοινοτητες.. Δεν ξερω αν ηταν λαθος (με την καλη εννοια) αλλα επηρεαστικα πολυ και ως λατρης του καλου γουστου, στην ομορφια κυριως ενος αυτοκινητου, ξεκινησε ενα μεγαλο ταξιδι που λεγεται tuning.. Αν και περασα απο πολλα σταδια εως να καταληξω στην τωρινη εμφανιση του Golf μου, θα παρουσιασω κατευθειαν το πως ειναι τωρα και μηχανολογικα αλλα και εμφανισιακα με προθεση καθαρα ενημερωτικη και συμβουλευτικη σε οποιον εχει κατι παρομοιο για να ασχοληθει (αν και στην περιοδο που ζουμε υποτονισαν τα παντα) μιας και νομιζω οτι πλεον εχει ολοκληρωθει. Μηχανολογικες βελτιωσεις: Αρχικα και πριν ιεραρχησω τις βελτιωσεις στην κατηγορια αυτη, θα ηθελα να πω πως ξεκινησα το tuning στα 120.000 χλμ και η φιλοσοφια ηταν καθαρα δικου μου σκεπτικου μετα απο μελετη καθως αξιοποιω το χομπυ μου που ειναι η μελετη μηχανολογικων γνωσεων και με την βοηθεια του μηχανικου-εξατμισα-προγραμματιστη υλοποιηθηκαν. Εισαγωγη custom made τυπου S 75-70 με φιλτρο ελευθερας Apexi για τον χειμωνα και σκουπα Simota για Peugeot 206 2.0cc 65mm με φιλτρο BMC twin cone για το καλοκαιρι (σε αυτο το τομεα νομιζω οτι η δουλεια γινεται το ιδιο καλα με μια πχ τυπου carbonio αφου ειναι σχεδον ιδιες... πολυ μπροστα η Peugeot σε αυτα τα θεματα εδω και 10 χρονια χαχα) Εξατμιση απο χταποδι εως τελικο με χταποδι 4-2-1 55mm χωρις προκαταλυτη, καταλυτη 200αρι και 50αρι catback με μεγαλο μεσαιο χωρις τελικο για backpressure.. Προγραμμα Overload.. Εδω να σημειωσω οτι δεν ηθελα κατι ιδιαιτερο καθως το αυτοκινητο ειχε ηδη 170.000 χλμ κι απλα ηθελα να ρυθμιστει για να δουλευει σωστα για 100αρα βενζινη που βαζω παντα απο την αγορα του αυτοκινητου.. Υπαρχουν ακομη περιθωρια για update αλλα προτιμησα να εχω το κεφαλι μου ησυχο καθως το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για την δουλεια. Custom made quick shift Ενισχυμενες κατω βασεις μηχανης με Sikaflex κοστος μονο 4 ευρω (αρχικα ειχα powerflex και καταλαβα οτι εκανα μλκια διοτι σε 50 000χλμ μαλακωσε και με τοσο μικρο κοστος η δουλεια γινεται ιδια και οσο σκληρη θελεις εσυ) Αντλια υψηλης απο TSI 140 Και προσφατως εγινε κατι που ειλικρινα ηταν ρισκο καθως οσους ειδικους ρωτησα μου ειπαν οτι δεν γινεται και οτι υπηρχαν μεγαλες διαφορες.. :S Μπηκε λοιπον σασμαν απο EOS 1.6 fsi, διοτι ειχα ενα θεματακι λογω χιλιομετρων (210.000 χλμ) και ακουγοταν το ρουλεμαν του πρωτευον αξονα (για πολλους ισως κατι ασημαντο).. Κοστος ανταλλακτικων-εργατικων, ανεβασματος και κατεβασματος ηταν ισο με την αποκτηση του σασμαν αυτου οποτε προτιμησα να προχωρησω στην μετατροπη αυτη.. Για οποιον γνωριζει απο σασμαν θεωρω οτι ηταν ισως η καλυτερη βελτιωση αφου η καταναλωση με τις 18αρες που φορω ειναι 1 λιτρο κατω. Και εχει μια κλιμακωση... Επειδη καποιοι διαβαζοντας fsi θα αδιαφορησουν αλλα και καποιοι θα αναρωτηθουν για τα νουμερα να πω ότι σε οποιαδηποτε αλλαγη γινοταν μετριοταν παντα με vag com και στο τελος ταυτοποιηθηκε με τα νουμερα του δυναμομετρου.. Ετσι, λοιπον, το αυτοκινητο ξεκινησε με 116 αλογακια (κι όχι 127 που λεγανε και καλα ολοι) και 15,7 κιλα ροπης.. Εφτασε με όλα αυτά στα 137 αλογα με 17,2 κιλα ροπης (τοσο στο vag com οσο και στο δυναμομετρο).. Βεβαια σε μια δοση μετα από μια μικρη μετατροπη για δοκιμη στην εξατμιση ειδα τα 143 αλογα με 18,3 κιλα ροπης που συμφωνα με καποια επιβεβαιωτικα πατηματα εδειχναν αληθινα, αλλα εγω θα κρατησω τα 130 αλογακια πλεον αφου ο «γερακος» βγαινει στη συνταξη και δυστυχως του εκοψαν πολλα με τις περικοπες.. Αναρτηση: Bilstein Sprint με ελατηρια ομως Eibach 50-35mm.. Ρυθμισμενη στον Κυρλαγκιτση jamsport. Αντιστρεπτικες απο Leon Cupra Σινεμπλοκ ψαλιδιων TTRs Ρυθμιζομενα μπαρακια αντιστρεπτικης απο την K-sport Τop mounts απο Polo 6n (καλα διαβαζετε..) Camper -1.25 εμπρος με -2 πισω Εσωτερικη εμφανιση: Τιμονι απο R32 Καντραν GTI Πεταλιερες R32 Λεβιες ταχυτητων απο GTI Σαλονι ολοκληρο με πλαϊνες ταπετσαριες Recaro R32 Οργανακι μετρησης A/F της Daemon Hχοσυστημα: Οθονη 2din Pioneer AVH-4200DVD Ηχεια 6,5inch Βeyma 6mi90 Κορνες Boss και tweeter Pioneer σειρα TS Ενισχυτης Magnat RX 44 Woofer 10'' Kicker Comp c10 Εξωτερικη εμφανιση: Μπροστα Look GTI με Votex Lip Φαναρια Hella Xenon Look Πλαϊνα GTI Πισω Look R32 με 100αρες μπουκες Αεροτομη Rline Golf 5 Πισω φαναρια Look R32 Smoked Φιμε τζαμια Ζαντες-Ελαστικα: BBS CK Brilliant Silver (original) 18'' x 8j ET44 Continental Sport Contact 2 (μακραν ακομη και τωρα τα καλυτερα κατα την δικη μου γνωμη) Φωτογραφιες:
    1 point
  3. ρε συ μπεκαμ πλακα μας κανεις σιγουρα.δεν μπορει να πιστευεις αυτα που σου λενε...λιγο να σκεφτεις αυτα που σου λενε και θα δεις οτι δεν υπαρχει καμια λογικη!!! τι να σου πω,ουτως η αλλως ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος θα εισαι που θα εχεις ενα αμαξι με αισιοδοξα αλογα που στο δρομο δεν θα πηγαινει. και αφου μιλαμε για 160 αλογα,δεν υπαρχει νοημα να ανοιξει μαμα golf tsi αλλα με κανενα 200+ αλογα. πιστευω να μην εχει προβλημα να ανοιξεις με κανενα φτιαγμενο tsi...
    1 point
  4. Φετος το καλοκαιρι, επειδη το αυτοκινητο στην κατοχη μου εκλεισε αισιως τα 8 ½ χρονακια, ειπα να το φρεσκαρω λιγακι.. Προμηθευτηκα, λοιπον, απο πολυ γνωστο καταστημα της Β.Ελλαδας τα παρακατω προϊοντα κι επιχειρησα μονος μου αυτες τις μερες να φερω εις περας την επαναφορα χρωματος (διχως αλοιφαδορο).. Υλικα: Pads, Microfibers και τα σχετικα (Meguiars & Chemical Guys) Citrus wash and Gloss (Chemigal Guys) EZ- Creme Glaze (Chemigal Guys) Vertua Bond 408 (Chemigal Guys) Clay Bar Grey Medium Duty (Chemigal Guys) V38 Optical Grade Polish (Chemigal Guys) V36 Optical Grade Cutting Polish (Chemigal Guys) V34 Optical Grade Compound (Chemigal Guys) Quick Detailer and Polish (Chemigal Guys) Gold Glass Paste Wax (Meguiars) Αφου στην αρχη πλυθηκε καλα, προετοιμαστηκε για τον πηλο, ωστε να απομακρυνθουν μικροσωματιδια και στιγματα του χρωματος.. Επειτα, προετοιμαστηκε παλι η επιφανεια για να περαστουν οι 3 αλοιφες και να ζωντανεψει το χρωμα.. Ηδη στο περασμα της δευτερης αλοιφης (V36) αρχισε να «εμφανιζεται» η περλα του χρωματος.. Δυστυχως, ο χρονος ηταν λιγος και χρειαστηκε να συνεχιστει η δουλεια και την επομενη ημερα.. Ετσι, την επομενη μερα κι αφου τελειωσε η διαδικασια με τις αλοιφες, προετοιμαστηκε παλι αυτην τη φορα για τη διαδικασια του κερωματος.. Τελειωνοντας με τη διαδικασια του κερωματος, οπου ηταν με την μορφη παστας κι επρεπε λιγακι να «καθισει» στο χρωμα, σκουπιστηκε και περαστηκε η προστασια του.. Πιστευω, οτι το αποτελεσμα ηταν κατι παραπανω απο ικανοποιητικο καθως δεν χρησιμοποιηθηκε το τονιζω οτι δε χρησιμοποιηθηκε αλοιφαδορος… Συνολικος χρονος γυρω στις 11 ωρες! Και μερικες φωτογραφιες... Την ωρα το ξεπλυματος (διακρινεται οτι η ειδικη συσταση του συγκεκριμενου σαμπουαν επιτρεπει στο νερο να ρεει με τη μορφη μικρων σταγονιτσων) Προετοιμασια πηλου.. Ο πηλος κανει θαυματα.. κι εφυγαν τα αρκετα στιγματα που ειχε! (Το σκυλι στανταρ με κοροϊδευε με τετοιο καυσωνα... αλλα τελος παντων) Η διαδικασια των τριων αλοιφων μολις ειχε τελειωσει... ( η περλα εκανε και παλι την εμφανιση της!!!) Ολα ειχαν τελειωσει (επιτελους) ..Το αποτελεσμα μετα και το κερωμα!! Το χρωμα εγινε ξανα Black.. Magic!! χαχαχα
    1 point
  5. Mιλώντας για το κομμάτι της ασφάλειας, δεν θα συμφωνήσω! Η ασφάλεια δεν είναι θέμα γούστου. Εκτός αν μιλάμε για την αισθητική... Απορώ λοιπόν πως κάτι μπορεί να χαρακτηρίζεται ως ωραίο την στιγμή που...δεν φαίνεται! Γιατί είναι γεγονός, πως οι μαύρες ζάντες, από την κάποια απόσταση που συνήθως ο ανυποψίαστος παρατηρητής θεάται ένα αυτοκίνητο, δεν φαίνονται. Και μάλιστα, στην θέση των τροχών εμφανίζονται μαύρες τρύπες! Μόνο αν υπάρχει νικελένιο στεφάνι η, έστω, κόκκινο σαν το δικό σου, δικαιώνεται, αισθητικά, και όχι πάντα, η ύπαρξη τους.
    1 point
  6. Θανάση,άλλο εγγύηση καλής λειτουργείας,και άλλο εγγύηση σε περίπτωση που το μοτέρ γίνει βεγγαλικα.
    1 point
  7. Έτσι είναι, συμφωνώ απόλυτα. Σίγουρα το πιο εξελιγμνένο μοντέλο έχει πάει ένα βήμα τεχνολογικά παραπέρα. Το θέμα είναι όμως πως το conti έχει "μαλακώσει" αρκετά στην έκδοση αυτή και δεν αποδόδει όπως αρμόζει για το μοντέλο μας. Αυτά μου είπαν σε βουλκανιζατέρ σημειώνω και πως δεν είναι δικά μου λόγια. Μάλιστα προσωπικά πήγα να ερευνήσω τιμή κλπ για τα conti sport 3 και μου είπαν πως είναι παλιά κλπ κλπ. Οπότε μου έδωσαν αυτές τις 3 επιλογές. Βέβαια για toyo δεν το έψαξα αλλά είδομεν
    1 point
  8. Φίλε δίχως να θέλω να σε στεναχωρήσω,θα μπορούσες να έβαζες πρόγραμμα και με 250 ευρώ Και να γλύτωνες 400
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.