Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/25/2017 in all areas

  1. θα κανεισ το εξησ .θα ανοιξησ διακοπτη μηχανησ θα πατησησ το κουμπι τησ ανακυκλωσησ να ειναι ΟΝ θα κλεισησ διακοπτη. θα σκυψησ απο την μερια του συνοδηγου και θα βαλησ το χερι σου εσωτερικα εκει που ειναι το κλαπετο τησ ανακυκλωσησ και θα πιασησ την σακουλα.
    4 points
  2. Αντε να γραψω κανα πατημα μιας και εχω καιρο.. Rallye 106 turbo 230 αλογα δηλωσε το παιδι με αποτελεσμα απο 2ες 60 να ειναι η παρακατω διαφορα. Του ειπα να παμε και μια 1ες αλλα μου ειπε γαμ%%σε μας ρε φιλε δοκιμη επισης με του φιλου μου μενελαου το α3,φουλ πρωτο σταδιο 1.8 τφσι κουλερ και Ihi turbo,απο 2ες να μου κανει 1.5 αμαξι και απο 1ες να ειμαι εγω μπροστα 1 αμαξι. Δοκιμη επισης με το sciricco του winner με αποτελεσμα στην μικρη μου πιεση α ειμαι 1 αμαξι μπροστα απο 2ες 60.
    2 points
  3. Φίλε μου καθένας καταθέτει την άποψή του βάσει της εμπειρίας του, εγώ δεν θα πω ότι έχουν δίκιο ή άδικο. Ρίξε μια ματιά σε αυτό το ποστ ενός βελτιωτή από το αμερικάνικο φόρουμ. Αναφέρει συγκριτικά τεστ με μετρήσεις που έκαναν ανάμεσα στους R8 και τους μαμά που φοράει το 2λιτρο TFSI, θα σου δώσει τροφή για σκέψη. Να σημειώσω απλά ότι πρόκειται για τους πολλαπλασιαστές με κωδικό VW/Audi αλλά είναι ίδιοι με τους U5014 της NGK και ξεχωρίζουν μόνο από το λογότυπο στην επάνω μεριά (ο κωδικός VW/Audi δεν έχει λογότυπο). Συγγνώμη στη διαχείριση που το ποστ που κάνω link εμπεριέχει διαφήμιση, καμία πρόθεση δεν είχα αλλά όφειλα να κάνω link ως είχε. Πράξτε όπως νομίζετε. Δες και το θέμα από το αδελφό φόρουμ για τα 5άρια για περισσότερες απόψεις. Γενικά αν ψάξεις παραπάνω θα δεις ότι αρκετοί τους παντρεύουν με ιρίδια και είδα ακόμη και τη σειρά BKRxEIX, ένας φοράει τα 7άρια που φορούσα εγώ πριν πάω στα 8άρια. Οι R8 πολλαπλασιαστές είναι πολύ δημοφιλείς στα GTI, αν και εκεί ένα μικρό ποσοστό είπαν ότι δεν είδαν διαφορά, ωστόσο πολύ πιό δημοφιλείς από όσα έχω διαβάσει σε ελληνικά φόρουμς και μη νομίζεις ότι εκεί δεν πιέζουν τα K04, πριν χρόνια ίσχυε αυτό πλέον όχι, θα δεις και τα light 350 αλλά μια χαρά βλέπεις και τα 380άρια και τα 400άρια πλέον, όλοι μαθαίνουν όπως έχω ξαναπεί. Ακόμα και μεθανόλες βάζουν 10 φορές παραπάνω από μας. Από εκεί μιας και είμαι μέλος κοντά 8 χρόνια και έχω διαβάσει και συζητήσει αρκετά, τσίμπησα την ιδέα να δοκιμάσω τους πολλαπλασιαστές, αφού πρώτα το μίλησα με τον βελτιωτή ο οποίος μου είπε πράγματι θα δουλέψουν. Και δούλεψαν, μου μείωσαν τις επιστροφές κατά 2 με 3 μοίρες και μπόρεσα να τσιμπήσω μερικά ακόμη αλογάκια τόσα που να τα νιώθεις στο κάθισμα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μοτέρ τώρα δουλεύει πιό σωστά, χέσε τα άλογα. Παρά όμως τις μετρήσεις και τα στοιχεία που διάβασες παραπάνω, το πάντρεμα που θα κάνεις με τα μπουζί, το μοτέρ, το setup, καθώς και το ίδιο το πρόγραμμα είναι που θα δείξει το αν θα δεις διαφορά, είτε σε πιό σωστή λειτουργία είτε και σε έξτρα δύναμη. Γι' αυτό από μένα είναι highly recommended να το κουβεντιάσεις με τον βελτιωτή σου πριν κάνεις οτιδήποτε. Και το λέω αυτό γιατί έχω δει, όχι σε πολλαπλασιαστές, αλλά τα ίδια μπουζί π.χ. να μην δουλεύουν το ίδιο καλά σε διαφορετικά προγράμματα, με κατά τ' άλλα ίδιο setup. Τώρα αν είσαι custom υπάρχει μία μεγαλύτερη ευελιξία γιατί μπορεί ο βελτιωτής να σου διορθώσει με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ότι χρειάζεται αλλά ακόμα και τότε θα το κουβέντιαζα. NGK U5014 με NGK BKR8EIX. Δεν ξέρω αν μπορώ να βρω καλύτερο συνδυασμό για το setup μου εκτός ίσως κλείνοντας το διάκενο απλά δεν βλέπω τον λόγο να το κάνω τώρα, ίσως με το υβρίδιο που θα κάνω το οποίο έχει καθυστερήσει λόγω εξόδων. Και να πω με την ευκαιρία ότι είναι πολύ ωραίο το θέμα εδώ γι' αυτό και αμέσως πόσταρα μόλις το είδα, απλά θα ήθελα να έμπαιναν και οι πολλαπλασιαστές στο poll μιας και το πάντρεμα μετράει περισσότερο από σκέτα τα μπουζί.
    2 points
  4. Ποσα μετρηθηκε τωρα με την k04? Ωραια ταποτελεσματα Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. Πάντως όπως και να πάει κάποιος με αυτό το αυτοκίνητο είναι όντως πολύ οικονομικό, τόσο που τελικά απλά το ευχαριστιέσαι χωρίς να σε νοιάζει η κατανάλωση που συνήθως είναι πολύ ... μικρή. Πρόσφατα σε ταξίδι 200 + 200 km, πηγαίνοντας με AC, 3 άτομα, βαλίτσες με 140-160 συνεχώς, έβγαλε 5.4 (δεν το λες άσχημο). Στην επιστροφή το άφησα χαλαρά επειδή βαριόμουν (120) και έπεσε στα 4.8. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
    1 point
  6. σορυ κιολας ρε παιδια αλλα απο τα 10 ποστ που διαβαζει καποιος τα 9 ειναι για το ποιος την εχει πιο μικρη τι συμπερασμα να βγαλω και γω ο δολιος?
    1 point
  7. Μερικές ακόμα φωτογραφίες Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  8. ουτε με το scooter δεν βλέπω τέτοιες καταναλώσεις
    1 point
  9. οι εργοστασιακες τιμες επιτυνχανονται αλλά πως μπορείτε και πηγαίνετε με 100? μια αφορά το έκανα και παραλίγο να με πάρει ο ύπνος
    1 point
  10. 1 point
  11. θα πεθενα πανω στο τιμονι απο τη βαρεμαρα μου αν ταξιδευα με 90-100-110
    1 point
  12. Εμένα πάντως έχω τα 75 άλογα και ένα ντεπόζιτο μέσα στην πόλη μου βγάζει πάνω απο 550 - 600 χιλ , μέχρι την μέση μου βγάζει 400χιλ και μέτα το αλλο μισο κάπου 150 - 200 αναλόγως.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.