Είναι πολύ απλό και θα μπορούσα σε μία γραμμή να στο εξηγήσω αλλά θα το πιάσω από όλες τις πλευρές. Καταρχήν υποθέτω γνωρίζεις ότι θα χρειαστείς κάποια πράγματα επιπλέον για να ακούς το turbo flutter. Αν λοιπόν βάζεις μπροστά στην προτίμησή σου το turbo flutter σε κάθε αλλαγή, να πάρεις manual. Αν βάζεις μπροστά επιδόσεις και άνεση να πάρεις dsg. Όχι πως με το dsg δεν θα έχεις turbo flutter, απλά δεν θα το χεις πάνω στις αλλαγές, θα το χεις όταν αφήνεις γκάζι ενώ είσαι σε boost π.χ. σε ένα πάτημα. Και βέβαια παρόλο που μπορείς να φτιάξεις το manual να κάνει γρήγορες αλλαγές ακόμα και flat αλλαγές, την ταχύτητα του dsg ειδικά αφού του βάλεις πρόγραμμα δεν θα την έχεις. Και μιλάμε για το dq250 που τα σπάει, τόσο σε αξιοπιστία στο χρόνο όσο και σε αντοχή σε ροπή, που επαρκεί άνετα για δυνατό k04 setup. Και αν θες παραπάνω φτιάχνεται και αυτό. Όσο για την άνεση ο λόγος είναι προφανής. Πολλοί επιλέγουν manual με την δικαιολογία ότι έτσι έχουν μεγαλύτερο έλεγχο, κάτι που δεν ισχύει αν στο dsg έχεις πρόγραμμα. Το δικό μου π.χ. δεν έχει τίποτα να ζηλέψει στον τομέα αυτό από ένα manual, οι δικλείδες ασφαλείας έχουν βγει off, ο κόφτης έχει πάει στο θεό, ταχύτατες αλλαγές, άμεσα κατεβάσματα χωρίς καθυστερήσεις και απλά θέλει προσοχή. Από κει και πέρα είναι κατά πόσο έχεις συνηθίσει να κουνάς τον παραδοσιακό λεβιέ και να πατάς συμπλέκτη. Manual είχα κάποτε και μου άρεσε, αλλά μόλις έπιασα τα paddles το ξέχασα. Γούστα είναι. Ένα είναι βέβαιο, η τεχνολογία εξελίσσεται και αργά ή γρήγορα ο λεβιές θα μπει στο μουσείο, παρέα με το κλειδί (βλέπε engine start/stop), τα διάφορα κουμπιά (βλέπε οθόνη αφής/φωνητικές εντολές) και πολλά άλλα, που ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε αρκετά μοντέλα. Και οι "τελευταίοι των μοϊκανών" θα υποχρεωθούν τελικά να αγκαλιάσουν τις νέες τάσεις. Ακόμα και ένθερμοι υποστηρικτές της βενζίνης όπως εγώ, που πολλές φορές (και εδώ μέσα) έχω τοποθετηθεί κατά των ηλεκτρικών, ξέρω ότι το μέλλον είναι εκεί.