Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/09/2018 in all areas

  1. 2 points
    Λοιπόν.. . . . . Αρχικά να πω ότι το αυτοκίνητο συμφέρει κατά πολύ σε σχέση με το αντίστοιχο diesel. Εννοείται ότι δεν συζητάμε για σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ας έχει +5 άλογα και +15nm ροπής. Έχοντας φτάσει πλέον τα σχεδόν 22.000 χιλ. στο κοντερ του έχω τριφτεί αρκετά μαζί του πιστεύω για να κάνω ένα πρώτο review καθώς και να το συγκρίνω άμεσα με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Polo 6r 1.6 bmt 90hp diesel του 2013. 1.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό στα πλαστικά του, ηλεκτρικά του, μονώσεις του, η οθόνη του (μιλάω για την 8΄΄), στη συναρμογή του εσωτερικά και εξωτερικά. Τέλειο δεν είναι βέβαια. Για αρχή να πω οτι ακόμη και τα σκληρά του πλαστικά είναι πιο ποιοτικά από άλλα σύγχρονα μοντέλα άλλων εταιριών που έχω οδηγήσει. Τα πλαστικά που διατρέχουν το ταμπλό κατά μήκος , που ανάλογα το ''decor'' μπορούν να είναι διαφόρων χρωμάτων , δεν τρίζουν καθόλου. Μόνο αν τα πιέσεις αρκετά με το χέρι μπορεί να ακούσεις κάτι πράγμα φυσιολογικό πιστεύω. Σε αντίστοιχο ''τεστ'' του citroen c3 έτριζαν πολύ εύκολα. Μια μεγάλη μακακία που έχει αυτό το αυτοκίνητο είναι οι πολύ απλοί και φτωχοί ποιοτικά καπλαμάδες. Πραγματικά σε σχέση με το προηγούμενο είναι 1 βήμα πίσω. Λιγότερη επένδυση και τρίξιμο πολύ εύκολα. Ακόμη και η χειρολαβή της πόρτας αν σφίξεις την λαβή σου κρατώντας την νομίζεις οτι θα την συνθλίψεις. Τα καθίσματα στην συγκεκριμένη έκδοση είναι πολύ ποιοτικά με πολύ καλό pading και ποιοτικά υφάσματα. Έχουν πολύ καλή στήριξη και είναι φαρδύτερα από του προηγούμενο μοντέλο. Ταμπλό μαλακό το μισό με το από κάτω μέρος του να είναι σκληρό. Ντουλαπάκι κλασικά χωρίς φωτισμό( μα γιατί ρε vw ????? ) λιγότερο χώρο από το απερχόμενο μοντέλο και χωρίς τον ''κλιματισμό'' εσωτερικά του. Η κονσόλα στο κέντρο φιλοξενεί μόνο τον κλιματισμό και από κάτω τις πολύ σφιχτές θύρες usb , με τελευταίο κάτω κάτω την θέση για το κινητό με την ασύρματη φόρτιση. Νομίζω οτι από αυτή τη θέση ενισχύεται και το σήμα του κινητού ή κάτι τέτοιο. Η οθόνη είναι άμεσης απόκρισης με πολλές λειτουργίες πολύ καλή ανάλυση και ωραία χρώματα. Σε φωτογραφίες που βάζω από το κινητό μου βλέπεις τέλεια τα χρώματα και πολύ καθαρά. Μπορεί και να είναι hd. Υποστηρίζει mirrorlink - android auto - apple car play. Προσωπικά κατέβασα από εξωτερική πηγή το Android auto (γιατί δεν υποστηρίζεται πλήρως στην χώρα μας, και δουλεύω κανονικά gps με google maps και με φωνητικές εντολές, γραφή, και ακρόαση όλα στα ελληνικά. Υποστηρίζει spotify , και ελληνικούς χάρτες maze. Έτσι δεν χρειάζεται να πληρώσεις εξτρά για navigation στο αυτοκίνητο. Μπορείς να ξεκλειδώσεις διάφορες λειτουργίες της για ελέγχω συστημάτων του αυτοκινήτου μέσω κωδικοποίησης με vagcom , obd eleven κλπ. Τα δερμάτινα στο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο είναι πολύ καλά αλλά, ο λεβγιές μου έχει αρχίσει λίγο να γυαλίζει το δέρμα του και σαν να ''αλλάζει δερμα΄΄. Η καμπίνα γενικά είναι πολύ ήσυχη με τα επίπεδα μόνωσης να κυμαίνονται πιο ψηλά από το 6r/6c. Το ηχοσύστημα μου είναι πολύ καλό για μαμά με καλό μπάσο και καθαρά ψηλά αλλά και γεμάτα μεσαία. Αρκετή διαφορά έχει η έκδοση beats με το γούφερ που κάνει πιο ισχυρά τα μπάσα. Μεγάλο εύρος ρυθμίσεων στο κάθισμα και στο τιμόνι. Όσο κοντός/ψηλός και να είσαι τα φέρνεις πολύ γρήγορα στα μέτρα σου. Και πάρα πολύ καλή εργονομία έχοντας τα πάντα εκεί που τα περιμένεις, εκτός απο τον διακόπτη alarm που είανι κατά πολύ κοντά στον συνοδηγό. 2.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ 'Οπως λένε και οι περισσότεροι reviewers Γολφίζει πολύ . Απλά είνα ένα επίπεδο πιο πάνω απο το προηγούμενο μοντέλο σε αίσθηση, με πολύ καλό και στιβαρό πάτημα πολύ κοντά στο γκολφ 7. Ουδέτερο και ασφαλές με γρήγορη κρεμαγιέρα όπως και στο 6c, γιατί στο 6r ήταν πιο αργή. έχοντας οδηγήσει το απλό βενζίνη με τα 95 hp δεν καταλαβαίνεις το επιπλέον βάρος των γεμάτων δεξαμενών του αερίου. Άνετη και μαλακή ανάρτηση με λιγότερο body roll από το προηγούμενο και στις κλήσεις του στις στροφές αλά και στο βύθισμα κατά το φρενάρισμα. Σου δίνει την εντύπωση οτι πάς με λιγότερα χιλιόμετρα απο ότι στην πραγματικότητα και είναι πολύ σταθερό στις υψηλές ταχύτητες με πολύ ακριβές τιμόνι. Αποροφά εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κοπανάει. Σε αυτό πρέπει να βοηθάνε πολύ και τα λάστιχα που πλέον έχουν 65άρι προφίλ στο ίδιο πλάτος και διάμετρο ζάντας σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που είχε 60άρι. Σε συνδυασμό με την γρήγορη κρεμαγιέρα που έχει θα το ήθελα ίσως με λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση. 3.---ΧΩΡΟΙ Οι χώροι του είναι αρκετά μεγαλύτεροι απο το προηγούμενο. Οδηγός με συνοδηγό έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους και περισσότερο ''αέρα΄΄ προς τις πόρτες. Οι πίσω θέσεις χωράνε πιο άνετα 3 επιβάτες με περισσότερο χώρο για τα πόδια τους. Στο 1,76μ που είμαι με ρυθμισμένο το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου κάθομαι πολύ άνετα στην ακριβώς από πίσω θέση με αρκετό χώρο στα γόνατα μου και στο κεφάλι μου. Το πορτ - μπαγαζ είναι αρκετό και πολύ εκμεταλλεύσιμο. Η διαφορά με το tgi μοντέλο είναι οτι χάνεις απο κάτω το ραφάκι κατα 80% έχοντας όμως καμπόσο χώρο να βάλεις μια ομπρέλα , την ηλιοπροστασία και αρκετά ακόμη πραγματάκια. ΔΕΝ έχει ρεζέρβα αλλά κονφλεράκι και υγρό επιδιόρθωσης ελαστικού. Για κινητήρα και επιδόσεις θα γράψω σε επόμενο post μιας και πιστεύω θα είναι μεγάλο και με πολύ ανάλυση.
  2. 1 point
    Το λοιπόν. . . . . . . . ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Η συγκεκριμένη έκδοση του polo φέρει το γνωστό πια μηχανικό σύνολο με τον 1.0 TSI με 90hp (όχι με 95hp όπως στο απλό βενζίνη) με ένα αξιοπρεπέστατο 5αρι κιβώτιο που θα μπορούσε να είναι και 6άρι κατά την γνώμη μου. Πιστεύω θα ήταν πιο σβέλτο με ένα πιο πυκνής κλιμάκωσης 6αρι. Ήσυχος κινητήρας, ελαστικός, καλή ροπή για το βάρος της καρότσας του και πολύ οικονομικός ακόμη και στην λειτουργία βενζίνης. Από τις 2500 - 3000σ.α.λ. και πάνω κάνει έναν ιδιαίτερο ήχο που εμένα προσωπικά μου αρέσει. Νομίζω μου θυμίσει κάτι σε 6κύλινδρο .. . . . . . .χα χα χα. 1) Λειτουργία βενζίνης Σαν βενζίνη έχει μια μικρή διαφορά στην απόδοση σε σχέση με τον αμιγώς βενζινοκίνητο με τα 95hp. Κάτι σαν να έχεις τον 95άρι με ανοιχτό κλιματισμό αλλά όχι και τόση ακριβώς διαφορά. Πιστεύω λίγο το επιπλέον βάρος λίγο τα -5hp . . . . . Δεν είναι και dealbraker η διαφορά πάντως. Τραβάει αξιοπρεπέστατα απο τις 1500+σ.α.λ. και γεμίζει και μετά το ΄΄ξεφούσκωμα΄΄ της τουρμπίνας. Θα έλεγα οτι για έναν ήπιο οδηγό με όχι πολλές απαιτήσεις σε σχέση με τις επιδόσεις είναι ότι πρέπει. Αλλιώς πάμε στα 115hp που εκεί είναι σφεντόνα το polo αλλά δεν έχεις cng. Άνετα κινείσαι μέχρι 6,0lt/100km και αν πας ήπια πέφτεις στα 5.0 και πιο κάτω. Σύμφωνα με την λογική του Διακοσαρίσματος την οποία την έχω κι εγώ, δεν πιάνει τα 200 στην ευθεία με τίποτα (έτσι μου έχουν πει ). Σε ελαφρά κατηφόρα όμως μπορεί να τα ξεπεράσει για πολύ λίγο και αν. . . . . Όχι οτι θα έπρεπε βέβαια. Οι καλύτερες επιδόσεις που έχει καταγράψει το κινητό μου είναι : 0-100km/h σε 12,02 και 0-402m σε 17,03 με έξοδο 121km/h. Δεν τις θεωρώ και σούπερ αξιόπιστες αλλά θα βρώ χρόνο να δανειστώ το vbox φίλου για πιο σίγουρα. Για επιστημονικούς σκοπούς πάντα. . . . . . . 2) Λειτουργία CNG Όταν ο κινητήρας καίει φυσικό αέριο έχει μια λίιιιιγο πιο θορυβώδη λειτουργία απο το ρελαντί. Δεν το καταλαβαίνεις εύκολα ακόμη και απο την θέση του οδηγού. Έχει ένα πολύ μικρό κροτάλισμα. Καμία σχέση βέβαια με diesel , ίσα που το καταλαβαίνεις ακόμη και με ανοιχτό καπό. Δυστυχώς στα χαμηλά θέλει λίγο γκάζι για να ξεκινήσει σε ανηφόρες. Όχι κάτι τρελό αλλά έχει διαφορά με την λειτουργία σε βενζίνη. Σα να μην είναι και τόσο ελαστικός κάτω απο τις 1800σ.α.λ. , σαν την διαφορά που έχει ένα αμάξι στην απόδοση όταν έχει το κλιματιστικό ανοιχτό. Αρκετά έντονο όταν το συγκρίνεις. Επίσης σε ανηφορικό δρόμο που μπορείς να πάς πχ με 4η όπως ανεβαίνοντας Μπράλο ή Δομοκό αν πέσεις κάτω απο τις 2000 σ.α.λ. έυκολα θα κρεμάσει και δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο απο τα να κατεβάσεις σε 3η. Ενώ στο ίδιο σενάριο σε λειτουργία βενζίνης τσαρουχώνεις και ανοίγει αμέσως το τούρμπο και τραβάει κανονικά. Σαν να ξεκινάει να δίνει απο τις 1500σ.α.λ. με βενζίνη ενώ με φυσικό αέριο απο τις 1900σ.α.λ . Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Στην ευθεία δεν φαίνεται. Το κουλό είναι οτι το Polo πάει καλύτερα όταν λειτουργεί με φυσικό αέριο. Γεμίζει χιλιόμετρα πιο άνετα απο ότι με βενζίνη. Ροπιάζει πιο καλά στα μεσαία και ψηλά και κρατάει πιο άνετα τα χιλιόμετρα πχ. απο ευθεία σε ανηφόρα στην εθνική ας πούμε. Ακόμη και απο στάση τραβάει πιο δυνατά. Σαν να έχει αυτά τα 5hp που του λείπουν σε σχέση με το απλό. Ίσως κάτι να παίζει εκεί στα χαμηλά όταν είναι σε λειτουργία cng για να μη ζορίζεται ο κινητήρας και κόβει τη δύναμη. Στη μάνικα γεμίζει με 220bar εδώ στην περιοχή μου ( έχω δει αλλού 200bar) και αυτή την εποχή γεμίζει απο άδειο με 10,2kg/9 ευρώ με 0,889 ευρώ/kg. Πραγματικές καταναλώσεις με κλιματιστικό εντός πόλης (Λαμία που εχει πολλές ανηφόρες) 5,0 με 5,5 kg/100km. Εκτός πέφτει άνετα στα 4,0kg/100km και πιο κάτω με κλιματιστικό πάντα. Στην εθνική αν πας μέχρι τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας καίει γύρω στα 4,1kg/100km με κλιματιστικό. Επιβεβαιωμένα: -Λαμία - Βόλος - Λαμία (250χιλ) χαλαρή οδήγηση το πολύ με 130km/h καίει 7 ευρώ, πατημένο 9 ευρώ -Λαμία - Αθήνα περιοχή Ρέντη (230χιλ) (στο γνωστό πρατήριο για γέμισμα) κανονική οδήγηση με 130km/h και κάποιες φορές μέχρι 150km/h καίει 7 ευρώ, πατημένο 8 ευρώ. Μιλάμε πάντα για τώρα καλοκαίρι με 2 επιβάτες ακόμη και μόνιμα το κλιματιστικό. Οι καλύτερες επιδόσεις που έχω μετρήσει σε λειτουργία cng : 0-100km/h σε 11,66 και 0-402m σε 16,46 με 120km/h έξοδο. Σερβις που έκανα στα 15000χιλ απλή αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού. Κάποια ιδιαίτερη συντήρηση δεν χρειάζεται. Ένα προβληματάκι που μου έβγαλε ήταν στον τρίτο κύλινδρο το μπεκ του cng. Ρετάριζε το αμάξι ξαφνικά σε μια εκκίνηση απο στοπ και μπήκε σε λειτουργία βενζίνης. Κατευθείαν πήγα αντιπροσωπία οπού και μιλώντας με κοσμοκαρ δεν είχε παρουσιαστεί κάτι τέτοιο. Δοκιμαστικά κάνανε τράμπα το μπέκ του 3ου με τον 1ο για να δούν τι παίζει. Έκτοτε δεν μου έχει ξανακάνει τίποτα. Αυτό το σκηνικό στα 10.000χιλ αν θυμάμαι καλά. Αυτά απο την εμπειρία μου μέχρι τώρα. Γενικά πολύ καλή επιλογή για όποιον ενδιαφέρεται και πολύ οικονομικό αυτοκίνητο. Θα έλεγα υπερ αξίζει τα 1300 ευρώ διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση βενζίνης στην comfortline. Απόσβεση της διαφοράς πολύ γρήγορα αν υπάρχει διαθέσιμο πρατήριο. Αυτά λοιπόν. . . . . . . .
  3. 1 point
    Σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Sent from my SM-G928F using Tapatalk
  4. 1 point
    Ευχαριστώ φίλε. Ο αντάπτορας αυτός ξέρεις που μπαίνει;
  5. 1 point
    ναι αυτο ειναι σιγουρο εχει ηδη ανακοινωθει, το επομενο golf θα εχει 19κιλα φιαλες για cng και μικρη δεξαμενη βενζινας, μαλλον 15λιτρα. πρακτικα εως και 500χμ με cng , 100χμ πιο πολυ απο τα δικα μας με 15κιλα. εχω ρεκορ 436χμ με 15κιλα σε αυτοκινητοδρομο με 130 ταχυτητα στο κοντερ και airco συνεχως
  6. 1 point
    Δες πρωτα τις μαγνητικες σου, εμενα του οδηγου εχουν θεμα οι κολησεις, σπανια μου το κανει ενω ξεκλειδωνω, και με το που ανοιξεις την πορτα του οδηγου χτυπαει ο συναγερμος, ενω εχουν ξεκλειδωσει ολες οι πορτες, αλλα δεν προσεξα αν το λαμπακι συνεχιζει να μενει αναμενο οταν το κανει αυτο.
  7. 1 point
    Προτείνω να συζητάμε εδώ θέματα αποκλειστικά για το TGI.
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...