Λοιπόν.. . . . .
Αρχικά να πω ότι το αυτοκίνητο συμφέρει κατά πολύ σε σχέση με το αντίστοιχο diesel. Εννοείται ότι δεν συζητάμε για σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ας έχει +5 άλογα και +15nm ροπής.
Έχοντας φτάσει πλέον τα σχεδόν 22.000 χιλ. στο κοντερ του έχω τριφτεί αρκετά μαζί του πιστεύω για να κάνω ένα πρώτο review καθώς και να το συγκρίνω άμεσα με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Polo 6r 1.6 bmt 90hp diesel του 2013.
1.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό στα πλαστικά του, ηλεκτρικά του, μονώσεις του, η οθόνη του (μιλάω για την 8΄΄), στη συναρμογή του εσωτερικά και εξωτερικά. Τέλειο δεν είναι βέβαια.
Για αρχή να πω οτι ακόμη και τα σκληρά του πλαστικά είναι πιο ποιοτικά από άλλα σύγχρονα μοντέλα άλλων εταιριών που έχω οδηγήσει. Τα πλαστικά που διατρέχουν το ταμπλό κατά μήκος , που ανάλογα το ''decor'' μπορούν να είναι διαφόρων χρωμάτων , δεν τρίζουν καθόλου. Μόνο αν τα πιέσεις αρκετά με το χέρι μπορεί να ακούσεις κάτι πράγμα φυσιολογικό πιστεύω. Σε αντίστοιχο ''τεστ'' του citroen c3 έτριζαν πολύ εύκολα.
Μια μεγάλη μακακία που έχει αυτό το αυτοκίνητο είναι οι πολύ απλοί και φτωχοί ποιοτικά καπλαμάδες. Πραγματικά σε σχέση με το προηγούμενο είναι 1 βήμα πίσω. Λιγότερη επένδυση και τρίξιμο πολύ εύκολα. Ακόμη και η χειρολαβή της πόρτας αν σφίξεις την λαβή σου κρατώντας την νομίζεις οτι θα την συνθλίψεις.
Τα καθίσματα στην συγκεκριμένη έκδοση είναι πολύ ποιοτικά με πολύ καλό pading και ποιοτικά υφάσματα. Έχουν πολύ καλή στήριξη και είναι φαρδύτερα από του προηγούμενο μοντέλο.
Ταμπλό μαλακό το μισό με το από κάτω μέρος του να είναι σκληρό. Ντουλαπάκι κλασικά χωρίς φωτισμό( μα γιατί ρε vw ????? ) λιγότερο χώρο από το απερχόμενο μοντέλο και χωρίς τον ''κλιματισμό'' εσωτερικά του. Η κονσόλα στο κέντρο φιλοξενεί μόνο τον κλιματισμό και από κάτω τις πολύ σφιχτές θύρες usb , με τελευταίο κάτω κάτω την θέση για το κινητό με την ασύρματη φόρτιση. Νομίζω οτι από αυτή τη θέση ενισχύεται και το σήμα του κινητού ή κάτι τέτοιο.
Η οθόνη είναι άμεσης απόκρισης με πολλές λειτουργίες πολύ καλή ανάλυση και ωραία χρώματα. Σε φωτογραφίες που βάζω από το κινητό μου βλέπεις τέλεια τα χρώματα και πολύ καθαρά. Μπορεί και να είναι hd. Υποστηρίζει mirrorlink - android auto - apple car play. Προσωπικά κατέβασα από εξωτερική πηγή το Android auto (γιατί δεν υποστηρίζεται πλήρως στην χώρα μας, και δουλεύω κανονικά gps με google maps και με φωνητικές εντολές, γραφή, και ακρόαση όλα στα ελληνικά. Υποστηρίζει spotify , και ελληνικούς χάρτες maze. Έτσι δεν χρειάζεται να πληρώσεις εξτρά για navigation στο αυτοκίνητο. Μπορείς να ξεκλειδώσεις διάφορες λειτουργίες της για ελέγχω συστημάτων του αυτοκινήτου μέσω κωδικοποίησης με vagcom , obd eleven κλπ.
Τα δερμάτινα στο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο είναι πολύ καλά αλλά, ο λεβγιές μου έχει αρχίσει λίγο να γυαλίζει το δέρμα του και σαν να ''αλλάζει δερμα΄΄.
Η καμπίνα γενικά είναι πολύ ήσυχη με τα επίπεδα μόνωσης να κυμαίνονται πιο ψηλά από το 6r/6c.
Το ηχοσύστημα μου είναι πολύ καλό για μαμά με καλό μπάσο και καθαρά ψηλά αλλά και γεμάτα μεσαία. Αρκετή διαφορά έχει η έκδοση beats με το γούφερ που κάνει πιο ισχυρά τα μπάσα.
Μεγάλο εύρος ρυθμίσεων στο κάθισμα και στο τιμόνι. Όσο κοντός/ψηλός και να είσαι τα φέρνεις πολύ γρήγορα στα μέτρα σου. Και πάρα πολύ καλή εργονομία έχοντας τα πάντα εκεί που τα περιμένεις, εκτός απο τον διακόπτη alarm που είανι κατά πολύ κοντά στον συνοδηγό.
2.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ
'Οπως λένε και οι περισσότεροι reviewers Γολφίζει πολύ . Απλά είνα ένα επίπεδο πιο πάνω απο το προηγούμενο μοντέλο σε αίσθηση, με πολύ καλό και στιβαρό πάτημα πολύ κοντά στο γκολφ 7. Ουδέτερο και ασφαλές με γρήγορη κρεμαγιέρα όπως και στο 6c, γιατί στο 6r ήταν πιο αργή. έχοντας οδηγήσει το απλό βενζίνη με τα 95 hp δεν καταλαβαίνεις το επιπλέον βάρος των γεμάτων δεξαμενών του αερίου. Άνετη και μαλακή ανάρτηση με λιγότερο body roll από το προηγούμενο και στις κλήσεις του στις στροφές αλά και στο βύθισμα κατά το φρενάρισμα. Σου δίνει την εντύπωση οτι πάς με λιγότερα χιλιόμετρα απο ότι στην πραγματικότητα και είναι πολύ σταθερό στις υψηλές ταχύτητες με πολύ ακριβές τιμόνι. Αποροφά εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κοπανάει. Σε αυτό πρέπει να βοηθάνε πολύ και τα λάστιχα που πλέον έχουν 65άρι προφίλ στο ίδιο πλάτος και διάμετρο ζάντας σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που είχε 60άρι. Σε συνδυασμό με την γρήγορη κρεμαγιέρα που έχει θα το ήθελα ίσως με λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση.
3.---ΧΩΡΟΙ
Οι χώροι του είναι αρκετά μεγαλύτεροι απο το προηγούμενο. Οδηγός με συνοδηγό έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους και περισσότερο ''αέρα΄΄ προς τις πόρτες.
Οι πίσω θέσεις χωράνε πιο άνετα 3 επιβάτες με περισσότερο χώρο για τα πόδια τους. Στο 1,76μ που είμαι με ρυθμισμένο το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου κάθομαι πολύ άνετα στην ακριβώς από πίσω θέση με αρκετό χώρο στα γόνατα μου και στο κεφάλι μου.
Το πορτ - μπαγαζ είναι αρκετό και πολύ εκμεταλλεύσιμο. Η διαφορά με το tgi μοντέλο είναι οτι χάνεις απο κάτω το ραφάκι κατα 80% έχοντας όμως καμπόσο χώρο να βάλεις μια ομπρέλα , την ηλιοπροστασία και αρκετά ακόμη πραγματάκια.
ΔΕΝ έχει ρεζέρβα αλλά κονφλεράκι και υγρό επιδιόρθωσης ελαστικού.
Για κινητήρα και επιδόσεις θα γράψω σε επόμενο post μιας και πιστεύω θα είναι μεγάλο και με πολύ ανάλυση.