Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/24/2019 in all areas

  1. Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος μεταξύ άλλων, ενός Touareg 3.2V6, M.Y2004. Χρώματος μπλέ, με μπέζ εσωτερικό, αερανάρτηση κλπ. Καλώς σας βρήκα.
    2 points
  2. Δεν κανω καποιο λαθος. Συμφωνώ οτι δέν ανοιγεις παράθυρα στα 140....αν τα ανοιξείς όμως πας νοσοκομείο;; Ο θόρυβος αρχίζει να παράγετε απο το 1/4 ανοίγματος. Μετα όσο ποιο πολυ τοσο ποιο έντονος. Και με το ενα παράθυρο και με τα δυο και με ένα μπροστινο. Κανένα αμάξι δεν κανει κατι τέτοιο. Θορυβο θα κάνει ναι, συνγρονισμό σε σημείο να σου σπάσουν τα τύμπανα δεν κανει κανένα αμαξι. Εχω το Q3 ΄δεν το κανει. Εχω το ranger δέν το κανει σε ότι χλμ θες. Εχω και το focus δεν το κανει. Δεν μιλάμε για θορυβο αέρα. Μιλάμε για συγχρονισμό. Γουφερ με τέρμα μπάσα. Δέν υπάρχει αυτο, δεν το εχω ξανα ακουσει απο κανέναν. Αυτο που μου κανει εντύπωση ειναι οτι ειναι διακεκομμένος ο θορυβος. δλδ μπουμπ - μπουμπ - μπουμπ σε γρηγορο ρυθμο. Ειναι απίστευτα δυνατος
    1 point
  3. Ναι φίλε ! Sent from my SM-N975F using Tapatalk
    1 point
  4. Επίσημο: Audi RS Q8 Η Audi μαζί με το E-Tron Sportback, παρουσιάζει στην έκθεση του Λος Άντζελες και το RS Q8. Το αυτοκίνητο φορά τον ίδιο 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα που συναντάμε στα νέα RS6 Avant και RS7 Sportback, απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Η Lamborghini Urus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτ. τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα. Ο ήπιος υβριδικός κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. Το μοντέλο είναι το ταχύτερο SUV στο Nurburgring αφού έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:42.253 και φορά επιθετικής σχεδίασης bodykit, με ζάντες 22″ με ελαστικά διαστάσεων 295/40. Στον πρόσθετο εξοπλισμό προσφέρονται ζάντες 23″, με το αυτοκίνητο να έχει διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων, νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε αεροτομή, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. Το RS Q8 είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του συστήματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 420 mm μπροστά με 370 mm πίσω, ενώ υπάρχουν και carbon-κεραμικοί μπροστινοί δίσκοι διαμέτρου 440 mm. Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Q8, το μπροστά μετατρόχιο του RS Q8 έχει μεγαλώσει κατά 10 mm και το πίσω κατά 5 mm, προκειμένου να αυξηθεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα, δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, RS ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέα διακοσμητικά. Οι πωλήσεις του RS Q8 θα ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2020, με το αυτοκίνητο να ξεκινά από τις 127.000 ευρώ στη Γερμανία. Πηγή autoblog.gr
    1 point
  5. Πολύ καλή διαχείρηση και πολύ καλά αποτελέσματα σε σχέση με ποιότητα , υλικά .... Συγχαρητήρια στον οργανωτή του θέματος και ένα Ευχαριστώ για την αξιοπιστία και την ανταπόκριση !!! Του χρόνου με ημερολόγια , κούπες και ότι άλλο μπορούμε !!!
    1 point
  6. 1 point
  7. Δεν εκανα δυναμομετρηση ακομη οταν βαζεις προγραμμα σου λεει ποσο θα παρει το αμαξι safe αμα θες παει και παραπανω αλλα δεν ξερεις τι γίνετε εκει.Συνηθως λένε την αλήθεια , μετα αυτο παιζει λιγο πάνω κατω αναλογα σε τι κατάσταση ειναι το αμαξι!
    1 point
  8. Μετά από το στρώσιμο πλέον το μοτέρ είναι καινούργιο. Το αμάξι είχε ένα μπεκ που δεν δούλευε καλά. Αυτό παρουσίαζε που και που ένα θέμα που δεν είχε καταλάβει από το ήταν. Τελικά ήταν από το μπεκ μιας και πλέον δεν το κάνει. Καμιά φορά το ρελαντί δεν ήταν σταθερό. Αλλά αυτό μπορεί να γινόταν και 1 φορά στης 3-6 μέρες. Δεν ήταν ένα πρόβλημα συνεχές. Ενώ σταματούσα έπαιζε 3-4 φορές το ρελαντί λίγο πάνω κάτω και έστρωνε. Να ξέρετε αυτό είναι σύμπτωμα από μπεκ. Τώρα τα μπεκ που έχω είναι μια χαρά αλλά λέω να πάρω ένα καθαριστικό μπεκ της Liquid Molid να ρίξω μέσα στο ντεπόζιτο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.