Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/01/2020 in all areas

  1. Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο για την φθορά των αμορτισέρ και είναι λογικό να φθείρονται σε κάθε αμάξι σε διαφορετικά χλμ. @pasfi Τελικά και εγώ τα sachs παρήγγειλα. Μάλλον Πέμπτη θα τα περάσω Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  2. Έτοιμο και το ντύσιμο των καλωδίων της υποδοχής του φορτιστή Ctek για έξτρα προστασία..... Όπως το υπάρχον δίπλα εργοστασιακό έγινε.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  3. Θα σου πω την γνώμη μου...ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος μου έχει φερθεί μια χαρά με ένα φάουλ μου έβαλε λάθος λάδι στο αυτοκίνητο μου και όλα αυτά έπρεπε να τα ανακαλύψω μόνος μου ενώ αυτοί ισχυρίζονταν και με καθυσηχαζαν λέγοντας ότι με βάση αριθμό πλαισίου αυτό παιρνει(5w40 502 00) όταν όμως πήγα αφού είχα μιλήσει με cosmocar και τους τα είπα ένα χεράκι άλλαξαν τα πράγματα.πιστευω ότι βάζουν τα 5w40 καθαρά για να φαίνεται στους πελάτες καλύτερη η τιμή μιας και είναι φτηνότερα από τα 5w30 που είναι φουλ συνθετικά! Δεν θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω τα λάδια κτλ αν για το αυτοκίνητο σου κάνει και το εγκρίνει ο κατασκευαστής καλώς σε εμένα λοιπόν δεν εκανε για το αυτοκίνητο μου! Εννοείται ότι πάω πάντα με δικά μου λάδια. Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κάποιον παραθέτω τα γεγονότα όπως έγιναν. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  4. Συνέχεια στην ιστορία για το άν είναι απαραίτητες οι μεταλλικές σκάστρες.. Το 2019, λόγω ανάγκης είχα δώσει σε γνωστό μου τη σκάστρα της Forge που φορούσα σε 1,4 Tsi και φορούσα την εργοστασιακή "e" revision για να τον εξυπηρετήσω. Στο αυτοκίνητο φορέθηκε κιτ μεθανόλης και κάποια στιγμή το ανέβασα στο δυναμόμετρο, για update. Ξεκινώντας το remap, με σταδιακό ανεβασμα πίεσης στο boost controller, είδα 320. Από εκείνο το σημείο, όσο και να ανέβαζα την πίεση, το αυτοκίνητο σήκωνε ροπή στο διάγραμμα και μετά τις 4500-5000 το διάγραμμα της πίεσης ακολουθούσε φθίνουσα πορεία. Καθώς είχε πάει απόγευμα, είπα αυριο θα το ψάξω για πιθανή διαρροή και θα επανέλθω. Σε άσχετη στιγμή και όταν κρύωσε το αλουμίνιο, έβγαλα τη σκάστρα και η "πρόσοψη" είχε ένα διαμήκες ράγισμα με το κομμάτι έτοιμο να αποχωριστεί τη σκάστρα. Επανέρχομαι λοιπόν, στην αρχική μου θέση ότι μέχρι 2ο στάδιο είναι καλή η εργοστασιακή, όποιος θέλει αντοχή στο χρόνο και πίεση πάνω από 1,5-1,7bar καταφεύγει σε μεταλλική σκάστρα, με τα συν και τα πλην της, όπως έχουν διατυπωθεί. Με μεταλλική σκάστρα το αυτοκίνητο σηκώνει εως και 2.50+bar απροβλημάτιστα (όταν χρειαστεί).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.