Συνέχεια στην ιστορία για το άν είναι απαραίτητες οι μεταλλικές σκάστρες..
Το 2019, λόγω ανάγκης είχα δώσει σε γνωστό μου τη σκάστρα της Forge που φορούσα σε 1,4 Tsi και φορούσα την εργοστασιακή "e" revision για να τον εξυπηρετήσω.
Στο αυτοκίνητο φορέθηκε κιτ μεθανόλης και κάποια στιγμή το ανέβασα στο δυναμόμετρο, για update.
Ξεκινώντας το remap, με σταδιακό ανεβασμα πίεσης στο boost controller, είδα 320. Από εκείνο το σημείο, όσο και να ανέβαζα την πίεση, το αυτοκίνητο
σήκωνε ροπή στο διάγραμμα και μετά τις 4500-5000 το διάγραμμα της πίεσης ακολουθούσε φθίνουσα πορεία.
Καθώς είχε πάει απόγευμα, είπα αυριο θα το ψάξω για πιθανή διαρροή και θα επανέλθω.
Σε άσχετη στιγμή και όταν κρύωσε το αλουμίνιο, έβγαλα τη σκάστρα και η "πρόσοψη" είχε ένα διαμήκες ράγισμα με το κομμάτι έτοιμο να αποχωριστεί τη σκάστρα.
Επανέρχομαι λοιπόν, στην αρχική μου θέση ότι μέχρι 2ο στάδιο είναι καλή η εργοστασιακή, όποιος θέλει αντοχή στο χρόνο και πίεση πάνω από 1,5-1,7bar καταφεύγει σε μεταλλική σκάστρα, με τα συν και τα πλην της, όπως έχουν διατυπωθεί.
Με μεταλλική σκάστρα το αυτοκίνητο σηκώνει εως και 2.50+bar απροβλημάτιστα (όταν χρειαστεί).