Jump to content

topmar

Members
  • Posts

    856
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

topmar last won the day on June 29

topmar had the most liked content!

2 Followers

About topmar

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σερρών
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Tiguan
  • Car's nickname
    Gozilla

Recent Profile Visitors

3,183 profile views

topmar's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

437

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά νέα στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου μικρού ταξιδιού μου προς την Νότια Ελλάδα, του πρώτου μετά από το μεγάλο γενικό σέρβις των 90.000 ΚΜ (και χρήσης του νέου λαδιού Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL). Η κίνηση ήταν με 5 επιβάτες και 5 αποσκευές (εκτιμώμενο συνολικό βάρος 2,5Τ) και οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος πολύ υψηλές. Συνολικά Χιλιόμετρα = 1.059 ΚΜ Περιοχές κίνησης = Σέρρες - Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Βόλος - Πορταριά - Λαμία - Άμφισσα (Μπράλος) - Δελφοί - Ιτέα και αντίστροφα. Κόστος διοδίων = 48€ Ταχύτητες Κίνησης = Παντού με τα όρια ταχύτητας, εκτός της κίνησης στις στροφές του Μπράλου (κίνηση σχετικά χαλαρά γιατί τα παιδιά "ανακατεύονται") και στον αυτοκινητόδρομο όπου κινήθηκα με CC στα 130 Km/h παντού. Σύνολο Καυσίμων Diesel Shell V-Power = 87 L Κόστος Καυσίμων = 149 € Μέση Κατανάλωση = 8,2 l/100Km (με 5 άτομα + 6 αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (3 φορές όπου έβαλα καύσιμα, χωρίς προσφορά V-Power τις 2 φορές) = 1,712 € Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,14€/Km Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 20 C (Πορταριά) έως 39 C (Δελφοί) Μέση Εξωτερική Θερμοκρασία (συνήθως) = 33 C Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 123 C (παρατεταμένη ανηφόρα Δορκάδος με 130 Km/h και CC) Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 104 C Σχετικά με τη θερμοκρασία λαδιού, παρατηρώ δύσκολα να ανέβει πάνω από 110 C στις περισσότερες περιπτώσεις και όταν δεν υπάρχει πίεση στο μοτέρ (ή στις τουρμπίνες), πέφτει πάρα πολύ γρήγορα η θερμοκρασία του ακόμα και κάτω από τους 100 C! Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω. Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι και καλό καλοκαίρι σας εύχομαι!
  2. Τα τελευταία 10 χρόνια βάζω μόνο Shell V-Power Diesel τις ημέρες της προσφοράς και δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα και στα 2 αυτοκίνητα μου (της υπογραφής και στο προηγούμενο επίσης Diesel). Πέρσι το Μάιο, είχα αλλάξει για πρώτη φορά το φίλτρο πετρελαίου στο όχημα της υπογραφής, με 80.000 ΚΜ (από την πρώτη μέρα από το εργοστάσιο ήταν) και το άλλαξα και νωρίτερα από ότι προέβλεπε ο κατασκευαστής (90.000 ΚΜ). Κατά την αλλαγή του λοιπόν, και το φίλτρο, και το πετρέλαιο αλλά και το δοχείο του φίλτρου πετρελαίου, ήταν πεντακάθαρα (βάζω μόνο Shell V-Power Diesel και κατά 90% από 1 βενζινάδικο στην πόλη μου, όλα τα φουλαρίσματα). Τέλος, στο δοχείο καυσίμου μπαίνουν κατά διαστήματα, ένα ενισχυτικό πετρελαίου (Speed Tec), ένα αντιπαγωτικό το χειμώνα κι ένα υγρό για το DPF.
  3. @alex12 Τελικά δεν χρησιμοποίησα Engine Flush στην αλλαγή λαδιών του Ιανουαρίου (όπου έβαλα τα Shell), λόγω φόβου για τυχόν "παρενέργειες", μιας και είναι σχετικά καινούριο το μοτέρ. Οπότε, μόνο τα νέα Shell λάδια μπήκαν στο μοτέρ. Όσο για την απόδοση τους, όντως θέλει 2 αλλαγές και μετά για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για το λάδι. Εν κατακλείδι, προς το παρόν, μια χαρά τα πάει το λάδι αυτό στο θέμα των θερμοκρασιών, αν στην αλλαγή του έτους (εκτίμηση για 13-15.000 ΚΜ) δεν έχει και μείωση στην ποσότητα πάνω από 500ml (κάψιμο), τότε άριστα.
  4. Αυτό που έγραψα ισχύει, ψαγμένο είναι.
  5. Kinematic Viscosity, θέλουμε: 1) Στους 0° C, όσο μικρότερη η τιμή, τόσο καλύτερο. 2) Στους 40° & 100° C, όσο μεγαλύτερη η τιμή, τόσο καλύτερο.
  6. Δεν έχει ρύθμιση για Comfort ;
  7. Δοκίμασε άλλο λάδι (άλλης μάρκας) ιδίων προδιαγραφών που προτείνονται για το μοτέρ σου.
  8. Δεν δικαιολογείται τέτοια πτώση στην μπαταρία, ακόμα και αν μείνει 1 βδομάδα ακίνητο. Κάπου υπάρχει διαρροή ρεύματος, να πας το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο-γάτα να εντοπίσει την διαρροή.
  9. Καλησπέρα, πρώτες εντυπώσεις μετά από σχεδόν 1000 ΚΜ με τα νέα λάδια στον κινητήρα που μπήκαν για πρώτη φορά, τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Σε συνήθη διαδρομή που κάνω (Σέρρες - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα), είδα εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, τέτοιες που δεν έχω δει ποτέ μέχρι τώρα (με ίδιες ταχύτητες κίνησης 90-120 Km/h και ίδια εξωτερική θερμοκρασία 11-16 C) με τα 3 προηγούμενα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει. Είδα θερμοκρασίες λαδιού λοιπόν από 84 C (!!!) έως 104 C (max!!), ήτοι περίπου 8-10 C χαμηλότερες σε σχέση με τα άλλα λάδια! Μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η χρήση του κατά τους ζεστούς θερινούς μήνες, οπότε θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά. Τι συμπέρασμα βγάζετε εσείς από τα παραπάνω πρώτα συμπεράσματα για το λάδι αυτό λοιπόν;
  10. Από εξωτερικό τα φέρνει, λογικά είναι.
  11. Καλησπέρα σε όλους. Ημέρα γενικού σέρβις 90.000 ΚΜ η σημερινή, όπου εκτός από τα συνηθισμένα (λάδια κινητήρα, φίλτρα λαδιού - αέρος - καμπίνας - πετρελαίου), έγινε αλλαγή υγρών φρένων και λαδιού συστήματος Haldex με επιπλέον εργασία το άνοιγμα και τον καθαρισμό της αντλίας. Για όσους έχουν 4MOTION όχημα, κάθε 90.000 ΚΜ (ή κάθε 2η αλλαγή λαδιών Haldex), ζητήστε να ανοίξουν και να καθαρίσουν και την αντλία, οπωσδήποτε! Στη δική μου, μόλις που είχε αρχίσει να εμφανίζεται η γλίτσα, οπότε αυτόν τον κανόνα θα εφαρμόζω. Λάδια στον κινητήρα μπήκαν για πρώτη φορά τα νέας τεχνολογίας Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Ετοιμοπόλεμο λοιπόν για νέες εξορμήσεις!
  12. Καλησπέρα, ναι, κάθε φορά που αλλάζει η εποχή τους και μπαίνουν τα αντίστοιχα ελαστικά, γίνεται αυτό.
  13. Καλησπέρα, δεν ξέρω για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, εγώ δεν είδα διαφορά αξιοσημείωτη, ότι κερδίζεις όταν το πας χαλαρά, το χάνεις όταν το πας γρήγορα. Υ.Γ: Το "πρόγραμμα" το βάζεις για δύναμη, όχι οικονομία, κατά την δική μου άποψη.
  14. Κ, με την ευκαιρία της χρησιμοποίησης στην επερχόμενη αλλαγή λαδιών του Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL, έριξα μια ματιά στο επίσημο site της Shell, όπου μετ' εκπλήξεως διαπίστωσα ότι βάζοντας το αυτοκίνητο μου και τον καθιερωμένο κωδικό σέρβις του εργοστασίου (QI6), βγάζει ως προτεινόμενα λάδια τα Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (1η επιλογή ως Premium λάδι) ή τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 (2η επιλογή ως Standard λάδι), αμφότερα όμως σε ρευστότητα 0W-30 όπως βλέπω. Στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου όμως, γράφει ρευστότητα μόνο 5W-30. Γιατί αυτή η αναντιστοιχία άραγε;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.