Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

topmar

Members
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

topmar last won the day on January 11

topmar had the most liked content!

Community Reputation

84 Excellent

About topmar

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σερρών
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Tiguan
  • Car's nickname
    Gozilla

Recent Profile Visitors

181 profile views
  1. Τι να πω ρε φίλε, τι είναι αυτά που διαβάζω.... Δικηγόρος (μη σου πω και 2) και προχώρα το έως το τέλος... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  2. Να κάνεις, κάθε 15.000ΚΜ είναι μία χαρά.... Μετά από την 1η αλλαγή, τα κρατάς μέχρι να τα αλλάξεις χωρίς αλλαγή (συνήθως 40.000ΚΜ), εφόσον θες να έχεις ασφάλεια στο όχημα και δεν περιμένεις να φτάσεις στους δείκτες φθοράς. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  3. topmar

    Diesel 1.6Tdi

    Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Τα καθαριστικά που αναφέρεις είναι προαιρετικά, δεν υπάρχει συγκεκριμένη συχνότητα χρήσης, εφόσον χρησιμοποιείς καθαρό πετρέλαιο (στην Ελλάδα δύσκολο βέβαια). Εγώ κάθε 2 μήνες - 2.000ΚΜ ρίχνω ένα στο ρεζερβουάρ, ενώ κάθε μήνα βάζω δόση αντιμυκητιακο (και σε κάθε φουλάρισμα τώρα το χειμώνα και δόση αντιπαγωτικο). Εάν είναι από μεγάλη εταιρεία, βάλτο (Wurth, Liqui Moly, κλπ), όσον αφορά την μάρκα. Τέλος, το Ad Blue τελειώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις και το που τα κάνεις. Σε μικρές διαδρομές ή εντός πόλης, τελειώνει πολύ πιο γρήγορα από ότι σε ταξίδια. Άρα αφού αυξήθηκαν τα χιλιόμετρα, ο προηγούμενος κάτοχος (ή η πρότερη χρήση) ήταν σε μικρές διαδρομές + πόλη, γιαυτό έδειχνε λιγότερα χιλιόμετρα για συμπλήρωμα. Τώρα που το κινείς σε μακρύτερες διαδρομές, χρειάζεται να ψεκάζει λιγότερη ουρια εξ ου και η αύξηση των υπολοίπων χιλιομέτρων για συμπλήρωση. Τέλος, συμπληρώνεις όταν σου βγάλει ένδειξη στο ταμπλό (συνήθως στο υπόλοιπο των 1000 ΚΜ) ή όταν θες εσύ, στην αντιπροσωπεία (περίπου 15€/10L). VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  4. Ευχαριστώ. Για το 1ο: Δεν χρειάζεται, έτσι λειτουργούν οι συντηρητές μπαταρίας, είτε στην μπαταρία απευθείας είτε στους ειδικούς ακροδέκτες, το ίδιο κύκλωμα είναι, το ρεύμα φτάνει στην μπαταρία και την φορτίζει. Πρόσεξε στις αντιπροσωπείες τα εκθεσιακα αυτοκίνητα, από κάτω έχουν καλώδια συνδεδεμένα με συντηρητές μπαταρίας, απευθείας στους ειδικούς ακροδέκτες αυτούς (τουλάχιστον στην BMW έτσι ήταν). Για το 2ο: Είναι περιττό, τα καλώδια αυτά είναι τα εργοστασιακά του συντηρητή, ειδικής μόνωσης εξωτερικής χρήσης και αδιάβροχα εννοείται. Δεν χρειάζονται μακαρόνι επομένως, είναι για τις συνδέσεις καλωδίων εκείνο. Η αλήθεια είναι ότι μου έλυσε τα χέρια η συγκεκριμένη μοντα, από το άνοιξε καπό, βγάλε τα κροκοδειλακια, σύνδεσε τα, ασφάλισε καπό και αντίστροφα. Τώρα έγινε plug & charge! [emoji12][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  5. Έχω συντηρητή μπαταρίας εδώ και σχεδόν 7 χρόνια, διατηρεί την μπαταρία σε άψογη κατάσταση, πάντα φορτισμένη, αυξάνοντας το χρόνο ζωής της. Ειδικά για περιοχές με χαμηλές θερμοκρασίες, που ζορίζουν τις μπαταρίες, είναι πάρα πολύ χρήσιμοι οι συντηρητές. Περισσότερες πληροφορίες γενικά αλλά και ειδικά για το συγκεκριμένο συντηρητή, εδώ: https://www.batterypro.gr/ell/product/CTEK_MXS_5?google&cpc&dsa&gclid=Cj0KCQiAgebwBRDnARIsAE3eZjSWcnHYRLjZcG0lpiYhn0wrhgE4lKjX2g7TV9Rkr7OoKcZ1yWUEbjUaAvGkEALw_wcB VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  6. Καλησπέρα, νέα μοντα σήμερα, η μετατροπή του αυτοκινήτου από Diesel σε Ηλεκτρικό-Diesel! [emoji12][emoji1787] Περίπου θα έλεγα, μιας και τελειοποίησα τον τρόπο σύνδεσης του συντηρητή μπαταρίας Ctek MXS 5.0 στο αυτοκίνητο μου, χωρίς την ανάγκη πλέον να ανοίγω καπό, να συνδέσω ακροδέκτες κλπ., απλά με ένα κλικ κούμπωμα και τέλος, όπως τα ηλεκτρικά το έκανα! [emoji12][emoji23] Έχετε υπόψη ότι δεν έχω μπαταρία στο χώρο του κινητήρα, μόνο ακροδέκτες σύνδεσης, καθώς και ότι επέκτεινα το υπάρχον καλώδιο σύνδεσης του φορτιστή (αριστοτεχνικα με καλαι, θερμοσυστελομενο μακαρόνι κλπ). Λοιπόν, παραθέτω φωτογραφικό υλικό και επεξηγήσεις : 1. Σύνδεση αρνητικού στον ακροδέκτη-γείωση με παξιμάδι 2 & 3. Σύνδεση θετικού στον θετικό ακροδέκτη με τρύπα-βίδα στο μέταλλο 4. Διαδρομή καλωδίου 5. Εφαρμογή ταινίας βελκρο (σκρατς [emoji23].) στον αντάπτορα σύνδεσης - τοποθέτηση 6-7. Τελική μορφή Με τον τρόπο αυτό, απλά κουμπώνει το άλλο άκρο του καλωδίου του Ctek με την ειδική υποδοχή του, στην υποδοχή αυτή που φαίνεται, αφού βγει η τάπα στεγανωσης από πάνω, ένα κλικ δηλαδή και φόρτιση - συντήρηση μπαταρίας! Αποτέλεσμα = Καλύτερο από εργοστασιακό Χρόνος = 30' Κόστος = 1€ Όλη η εργασία με την ευγενική βοήθεια φίλου. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  7. Πεταμένα λεφτά, και η φιλτροχοανη και το aftermarket ελεύθερο φίλτρο στο κουτί.... Για το συγκεκριμένο όχημα.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  8. Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι, υπέροχο χρώμα! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  9. Νέα μέτρηση στο αυτοκίνητο της υπογραφής, με εξαιρετικά αποτελέσματα για το βάρος - τύπο - όγκο - ΗΡ του αυτοκινήτου: ΚΜ: 400 Λίτρα: 31,9 Μέση Κατανάλωση: 7,97 l/100Km Κίνηση: Βουνό 15%, αυτοκινητοδρομος 40%, επαρχιακός 40%, πόλη 5%. Επιβάτες: 4 σε όλες τις περιπτώσεις Αυτονομία: 780 ΚΜ VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  10. Καλημέρα, ο τύπος λαδιών που παίρνει το δικό σου όχημα είναι Castrol Edge 5W-30 LL Fluid Titanium VW 504 00/507 00 και η χωρητικότητα του 4,3l. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  11. Σε ποια περιοχή είναι αυτός;; VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  12. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε με υγεία πάνω απ όλα Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Δεν νομίζω στην δική μου περίπτωση να είναι αυτό, την ημέρα της αναβάθμισης εντόπισε την κατεγραμμενη "βλάβη" στο διαγνωστικό, την χαμηλή τάση της μπαταρίας. Οπότε προϋπήρχε το θέμα της αναβάθμισης. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Καλημέρα και χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχουμε. Πριν από μια εβδομάδα άλλαξα στο δικό μου κοντρόλ, έβγαζε ένδειξη στο διαγνωστικό της αντιπροσωπείας για χαμηλή τάση. Όντως μετρήθηκε και ήταν 2,2V αντί των 3 που γράφει, το παράξενο είναι ότι είναι μόλις 1,5 έτους. Η μπαταρία του ήταν πλακέ στρογγυλή, τύπος CR2025 στο δικό μου. Οπότε βγάλε την παλιά, δες τι είναι και πάρε από το σουπερμάρκετ μια. ΥΓ: Κόστος σε αντιπροσωπεία 4€....κόστος σε σούπερ μάρκετ 0,9€. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Και στο προηγούμενο BMW μου, μόνο ΜΕΤΑ έβαλα και 11+ χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα, άψογη συνεργασία με το εργοστασιακό setup. Το ίδιο μου είπαν και για το VW, μόνο αυτό δουλεύει απροβληματιστα. Από βδομάδα θα γίνει το ραντεβού τοποθέτησης.... Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...