Jump to content

topmar

Members
  • Posts

    701
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    53

topmar last won the day on July 26

topmar had the most liked content!

2 Followers

About topmar

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σερρών
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Tiguan
  • Car's nickname
    Gozilla

Recent Profile Visitors

1,456 profile views

topmar's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

371

Reputation

  1. Από ότι φαίνεται, κάπου εδώ (10-11.000 ΚΜ) αντέχουν τα Ravenol, οπότε θα αλλαχτούν εδώ. Η επιστροφή στα Castrol είναι δεδομένη, όπως και η συνέχιση αλλαγής των λαδιών στον κινητήρα κάθε 12-15.000 ΚΜ. Βέβαια, είναι απολύτως αμελητέα (για να μην πω γελοία) η "κατανάλωση" 200ml στα 11.000 ΚΜ σε BiTDi μοτέρ, την ώρα που σε αυτοκίνητα 2 φίλων μου, έχουμε κατανάλωση 500ml/11.000 KM (BMW F30 330e) και 1l/20.000 KM (Mercedes E Class W213 220d) [emoji12] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  2. Υποθέτω ότι έχει εγγύηση, οπότε πας άμεσα στην αντιπροσωπεία. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  3. Μπορεί να είναι κι έτσι, θα το δω στα επόμενα χιλιόμετρα. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  4. Δεν το παρακολουθώ αυτό πολύ, αλλά νομίζω ότι μηδενίζει στα 5 ή 6.000 ΚΜ. Τώρα που το λες, θα το δω πότε θα μηδενίσει και θα σου πω αν θες. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  5. Μπα, από Ebay εγγύηση είναι. Τι θερμοκρασίες είδες στο δικό σου δηλαδή και ποιο μοτέρ είναι; Είδα πολύ γρήγορη - πιο γρήγορη από τα Castrol & LM - πτώση θερμοκρασίας του λαδιού, όταν πήγαινα χαλαρά μετά από πίεση, έπεφτε πολύ πιο γρήγορα η θερμοκρασία του λαδιού στο Ravenol. Τίποτα άλλο δεν παρατηρήθηκε, πλην της κατανάλωσης 200ml στα 11.000 ΚΜ περίπου (στο Castrol δεν είχα δει καμία κατανάλωση στα ίδια ΚΜ, το δε LM το άλλαξα στα 5.000 ΚΜ). Δεν έγραψα ότι φταίνε κάπου τα συγκεκριμένα λάδια ρε παιδιά, απλά την εμπειρία μου στις θερμοκρασίες τους καταγράφω. Με 2 Turbo και καλοκαίρι, είναι μάλλον φυσιολογικές οι τιμές αυτές, στο συγκεκριμένο μοτέρ. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  6. Δεν τίθεται θέμα αίσθησης ωραίου ή όχι, είναι εντός εύρους βλέπω, αυτό. Και με τα Castrol και με τα Liqui Moly σε παραπλήσιες θερμοκρασίες έφτανε, βέβαια πρέπει να κινείται στο ίδιο δρομολόγιο με παρόμοιες συνθήκες για άμεση σύγκριση. Τέλος πάντων, θα μπει και το άλλο δοχείο στην επόμενη αλλαγή τέλος του μήνα.... ή θα το δώσω και θα γυρίσω στο Castrol. Από Ebay.de....γιατί; VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  7. Οι θερμοκρασίες που βλέπω είναι εντός του εύρους τιμών κατασκευαστή (100 - 140 C), για το συγκεκριμένο μοτέρ. Το μοτέρ σου είναι το ίδιο (BiTDi) και βλέπεις ως 97; Γιατί οι συγκρίσεις μήλων με πορτοκάλια, δεν είναι σωστές. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  8. Καλησπέρα, μέτρηση λαδιών σήμερα μετά από αρκετά εξαντλητικά χιλιόμετρα εν μέσω θέρους, με την συμπλήρωση 10.370 ΚΜ χρήσης του λαδιού Ravenol VMP 5W-30 USVO. Ο δείκτης είναι περίπου στο 75% της ένδειξης, οπότε υπολογίζω 200-250 ml κατανάλωση λαδιού στα χιλιόμετρα που αναφέρω πιο πάνω. Θα γίνουν άλλα 650 ΚΜ εντός της επόμενης εβδομάδας και μετά θα τα πετάξω (στους 5 μήνες - 11.000 ΚΜ χρήσης δηλαδή) και θα βάλω και το 2ο - και τελευταίο - δοχείο από το ίδιο λάδι (που έχω ήδη στην αποθήκη μου). Μετά, επιστροφή στο κλασσικό και παραδοσιακό Castrol Edge, με αλλαγές έως τα 15.000 ΚΜ (max). Υ.Γ: Θερμοκρασίες δεν είδα ποτέ πάνω από 128 C, πουθενά. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  9. Καλησπέρα, να και μια συγκεντρωτικη μεικτή κατανάλωση, σύμφωνα με το BC του αυτοκινήτου (όλα τα χιλιόμετρα αυτά με 5 άτομα και μπαγκαζιερα οροφής). VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  10. Πήγαινε σε έναν καλό τεχνίτη Turbo και κάνε επισκευή - ανακατασκευή. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  11. Καλώς ήρθες στην παρέα μας Πηγή VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  12. Λίγο δύσκολο έως απίθανο να το παρουσιάζει το πρόβλημα εξαιτίας του ενισχυτικου αυτού. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  13. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου στην Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με επιβάτες και αποσκευές συν μπαγκαζιερα οροφής. Χιλιόμετρα = 4.189 ΚΜ Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία - Τσεχία - Σλοβακία - Πολωνία Κόστος διοδίων = 70€ Ταχύτητες Κίνησης = Εντός ορίων οδών, εκτός από αυτοκινητόδρομους όπου κινήθηκα με ταχύτητες 135-140 Km/h. Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus = 370 L Κόστος Καυσίμων = 733 € Μέση Κατανάλωση = 8,83 l/100Km (με μπαγκαζιερα οροφής + 5 άτομα + αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,98€/ l Φθηνότερο Diesel Plus = Πολωνία (1,63€/l) Ακριβότερο Diesel Plus = Σλοβακία (2,35€/l) Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,175€/Km Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 120 C Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 107 C Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 14 C έως 37 C Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης στο ΜΑΧ [emoji7] Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι! [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  14. Ότι στα μάτια σου φαίνεται άσχημο, στα δικά μου είναι πανέμορφο! Γούστα είναι αυτά.... Εμένα μου αρέσει πολύ που είναι XXL και πύραυλος για τα δεδομένα του πάντως [emoji12] Αυτό ακριβώς! [emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
  15. Θα βρω την ευκαιρία και θα βγάλω, μην ξεχνάς ότι είναι το Allspace και όχι το σκέτο Tiguan (πιο μεγάλο σε μήκος). [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.