-
Posts
886 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
91
topmar last won the day on November 12 2024
topmar had the most liked content!
About topmar

User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Κεντρικής Μακεδονίας - Σερρών
-
Νομός
Σερρών
Other Info
-
Car Type
Tiguan
-
Car's nickname
Gozilla
Recent Profile Visitors
12,001 profile views
topmar's Achievements

VWClub Member (1/1)
460
Reputation
-
topmar started following Αλλαγή ελαστικών , Chrisantz - T-Roc 1.5 TSI - DPCA 2020 (150Bhp) Manual , Passat 1.9 diesel and 2 others
-
Ως προς το είδος του μοτέρ (Diesel with particulate filter), δες εδώ https://photos.app.goo.gl/8q21NvNyG1Sa6LSy6 απόσπασμα από το βιβλίο χρήσης του αυτοκινήτου μου (εμένα είναι QI6 επίσης) αλλά υπάρχει και αυτοκόλλητο στο χώρο του κινητήρα με ένδειξη VW 507 00. Ως προς την ρευστότητα δε, στην επίσημη λίστα των εγκεκριμένων λαδιών από την VW, για την προδιαγραφή 507 00 (αλλά και την 504 00) αναφέρονται λάδια μόνο ρευστότητας 5W-30! Υ.Γ: Το μοτέρ έχει καταργηθεί από το 2022 λόγω ρύπων, ως εκ τούτου λογίζεται και ως συλλεκτικό!
-
Καλησπέρα, ωστήριο εννοείς και την απάντηση στο ερώτημα σου θα σου την δώσει ο μηχανικός σου (εφόσον είναι καλός).
-
Καλησπέρα, μεγάλα παιδιά είμαστε και αφενός δεν επιβάλουμε απόψεις, αφετέρου είμαστε ικανοί και υπεύθυνοι να αποδεχτούμε ή όχι την διαφορετική άποψη που εκφράζεται στο γραπτό λόγο, άσχετα αν είναι ορθή ή όχι. Για να επανέλθω στο θέμα λοιπόν, ήθελα να προσθέσω ότι υπάρχουν και κάποια απαιτητικά μοτέρ (Diesel) του γκρουπ, όπως το δικό μου CUAA (BiTDi) τα οποία δέχονται μόνο μία συγκεκριμένη προδιαγραφή λαδιού (507 00) και ένα* ιξώδες (5W-30), καθόλου τυχαία. Εγώ δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω λάδι άλλης ρευστότητας από το 5W-30 στο δικό μου αλλά τρομάζω κιόλας και μόνο στην ιδέα να βάλει κάποιος - κατά λάθος - κάνα λάδι 0W-20 στο μοτέρ αυτό, ειδικά σε ελληνικό καλοκαίρι (μέχρι 130 C είδα με Liqui Moly 5W-30)! *: Τουλάχιστον κατά την αρχική παρουσίαση του κινητήρα αυτού με τις τότε υπάρχουσες τεχνολογίες λαδιού ως προς την ρευστότητα.
-
Έχω θέμα με τις ζώνες ασφαλείας του άλλου παλαιότερου αυτοκινήτου και θα το δοκιμάσω, σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
-
Που ψεκάζεις σπρέι σιλικόνης για τις ζώνες;
-
Ψιλά λάδια είναι και ειδικά το 0W-20 είναι το τελευταίας τεχνολογίας προτεινόμενο για βενζίνη - υβριδικά μοτέρ.
-
Το Autodoc στέλνει από εξωτερικό με πρόσθετο κόστος 10€ (έως 25 κιλά). Οπότε, πάλι πιο ακριβά σε σχέση με αυτό που έγραψα (και έπραξα) εγώ. Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.
-
Τα Hankook θα έχουν το μισό χρόνο ζωής σε σχέση με τα Goodyear, από προσωπική εμπειρία μιλάω. Στη διάσταση αυτή, δες αυτό το τεστ και αποφασίζεις μετά.
-
@pafsi Ή είχε κλίση το οδόστρωμα ή δεν μέτρησα σωστά (βιάστηκα να τραβήξω το δείκτη), αυτά μου έδωσε ως αιτίες ο μηχανικός της VW. Η δική του μέτρηση έγινε μπροστά στα μάτια μου, 6-7' μετά το σβήσιμο του κινητήρα. @alex12 Δείχνει ως το ιδανικό λάδι τελικά, ειδικά στις θερμοκρασίες (πουθενά δεν είδα πάνω από 120° C όλο το καλοκαίρι, όταν με τα προηγούμενα λάδια έβλεπα έως 130° C). Εν τω μεταξύ, εν μέσω θέρους, όταν κινόμουν έως 100 Km/h, η θερμοκρασία σχεδόν πάντα ήταν σε διψήφια νούμερα (κάτω από 100° C)! Για το όριο αλλαγής στα 10.000 ΚΜ, εξακολουθώ να το θεωρώ πολύ μικρό και όπως το βλέπω, για φέτος, γύρω στα 12-13.000 τα υπολογίζω. @geopro Δεν βρίσκεται Ελλάδα δυστυχώς, αλλά όπως παρέθεσε το παλιό μου κείμενο κι ο @alex12, στο Ebay.de εύκολα. Ανυπομονώ να δω συμπεριφορά και στα κρύα του χειμώνα τώρα, ειδικά θερμοκρασίες.
-
Καλησπέρα σε όλους σας. Νεότερα επί του θέματος του λαδιού (παράθεση προηγούμενης ανάρτησής μου), σήμερα η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία έδειξε ότι μάλλον θα είχε κλίση ο δρόμος όταν μέτρησα το λάδι στο δείκτη!! Η σημερινή μέτρηση από τον μηχανικό της VW, μπροστά μου, έδειξε 50-75ml απώλεια λαδιού τελικά, δηλαδή απολύτως αμελητέα! Οπότε λάθος μου που κατηγόρησα το λάδι, ήταν και σε αυτόν τον τομέα άψογο!! Υ.Γ: Πατήστε εδώ για να δείτε φώτο από το δείκτη λαδιού.
-
Καλησπέρα. Εμπειρία σήμερα με τα Pirelli Scorpion Verde Seal Inside που έχω από 16/3/2022 και έχουν διανύσει 29.820 ΚΜ έως σήμερα: Στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σέρρες το μεσημέρι, εν μέσω καταρρακτώδους βροχής, η συμπεριφορά τους ήταν κάτι παραπάνω από άψογη, με τέλεια διαχείριση νερού, απόλυτη σταθερότητα και ούτε ίχνος (ούτε καν υποψία) υδρολίσθησης σε όλη την διαδρομή (ακόμα και σε ταχύτητες υψηλές!). Και μιλάμε για ελαστικό με ήδη 2,5 χρόνια & 30.000 ΚΜ "στην πλάτη του" με βάθος πέλματος γύρω περί τα 5,8-6,2mm όπως το υπολογίζω. Απόλυτα ικανοποιημένος over all από τον συγκεκριμένο τύπο ελαστικού και στην επόμενη αλλαγή πάλι τα ίδια θα βάλω!
-
Δεν ξέρω, αλλά δεν μου άρεσε αυτό. Και δηλαδή τι; Μετά από την επόμενη ή μεθεπόμενη αλλαγή λαδιών, ενδέχεται να μην καταναλώνει λάδι στα ίδια ΚΜ χρήσης;